Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+30
Darius
joyce0606
Tania
Bruintje Beer
Mamsie
Nana
Pien
Flower_L
piene1983
Jazzlyn
Laced
SarahKey
Cranberrie
_Lana_
Papillio
sharky
Supertalentje
meisje
miss piggy
Happy
Clapperdie
Shy
Aimee
Monnie
Jasmine
CCC
Rouge
koNijntje
Lejow
Earane
34 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 24 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 10:58

Mijn zoon was 3875 maar die heeft wel vier weken maat 50 aangehad...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 24 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Lejow wo 28 dec 2011 - 21:21

Heb ook niet veel hoor! Heb 2 pakjes nu geloof ik en wat rompertjes
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Laced wo 28 dec 2011 - 21:40

Mijn zoontje woog 2700 gram bij de geboorte en heeft ruim 1 1/5 maand in maat 50 gezeten. Zelfs maat 44 verzoop hij in. Hij weegt nu 6 kilo en past nog steeds in maat 56.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bruintje Beer wo 28 dec 2011 - 23:28

Laced schreef:Mijn zoontje woog 2700 gram bij de geboorte en heeft ruim 1 1/5 maand in maat 50 gezeten. Zelfs maat 44 verzoop hij in. Hij weegt nu 6 kilo en past nog steeds in maat 56.
Mijn zoontje woog 2605 gram en was 47cm en heeft nog biijna 4 weken in maat 44 gezeten. Nu zou ik maatje 44 niet kopen maar gewoon kopen als maatje 50 niet past. Maar ik zou wel wat in maat 50 kopen. Hoeft toch geen merk te ziijn als je maar wat in huis hebt!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Clapperdie do 29 dec 2011 - 0:05

Wij hebben 1 pakje in maatje 50 gekocht. Deze gaat ook mee naar het ziekenhuis. Ook nemen we een pakje maat 56 mee voor het ziekenhuis. Verder hebben wij in maat 50/56 een aantal rompertjes. Verder niets in maat 50. Is zo bijgekocht mocht dat nodig zijn en anders even de mauwtjes en pijpjes omslaan van een groter pakje.

Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  _Lana_ do 29 dec 2011 - 3:35

@ Tiramisu: Jeetje wat uitputtend en spannend allemaal voor je! Begrijp ik goed dat de baarmoedermond al driekwart verstreken is? Wat betekent dat dan? Hoeveel ontsluiting is dat? Bah, nou ik hoop dat je kleintje nog even blijft zitten. Sterkte!

@ All: Allemaal gezellige kerstdagen gehad? Ik heb er heel erg van genoten. Wel drukke dagen zo, maar deze week heb ik even goed bijgeslapen Wink .

Verder gaat het prima! De kleintjes zijn heel erg druk, wat ik héérlijk vind! Very Happy Alleen gaat mijn buik nu wel echt hoog zitten. Voorbij mijn ribben, wat wel een vervelend gevoel geeft. En mijn bekken is nog steeds zo pijnlijk.
Maar verder nog steeds volop genieten! I love you
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 3:36

Lana, ben zo benieuwd naar jouw buik! Foto? angel

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 29 dec 2011 - 3:46

Jaaaa ik ook! Foootooo!!

Zo, hier hebben we hard gewerkt vanmorgen. Het muurtje dat gisteren gestuct is, is nog steeds prachtig aan het drogen en wij hebben de andere 2 muren geverfd. Gewoon wit, zoals ze al waren :P En op 1 van de twee komt dan een gekleurd vlak en daar onder de commode.
Schiet het alleen bij het laatste stukje toch in mijn rug, niet normaal Evil or Very Mad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  _Lana_ do 29 dec 2011 - 4:25

Haha meiden, eerlijk is eerlijk, jullie hebben de foto nog tegoed ( ik zou 'm geloof ik een paar weken eerder al maken Embarassed ). Ik ga vanavond de foto maken en dan zal ik zo snel mogelijk een poging doen om het te plaatsen Very Happy .
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow do 29 dec 2011 - 4:26

Jeej Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  _Lana_ do 29 dec 2011 - 4:27

Lejow schreef:Jaaaa ik ook! Foootooo!!

Zo, hier hebben we hard gewerkt vanmorgen. Het muurtje dat gisteren gestuct is, is nog steeds prachtig aan het drogen en wij hebben de andere 2 muren geverfd. Gewoon wit, zoals ze al waren :P En op 1 van de twee komt dan een gekleurd vlak en daar onder de commode.
Schiet het alleen bij het laatste stukje toch in mijn rug, niet normaal Evil or Very Mad

Ojee! Rustig aan doen dus vanavond.
Welke kleur gaat het vlak worden?
Wij hebben het kamertje nu zo goed als klaar. Alleen nog gordijntjes en de accesoires, zoals mandjes enz.
Ik ben benieuwd.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow do 29 dec 2011 - 4:30

Groen waarschijnlijk, past goed bij t behang!

Zit ook nog flink na te denkem wat we willen met de gordijnen.. We hebben een raam van ruim 4m breed.....
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow do 29 dec 2011 - 7:05

Ik heb trouwens echt een rare navel nu Very Happy
Ik heb altijd al een ondiepe, amandelvormige navel gehad, omdat het vroeger met het 'afsterven' van mijn navelstrengetje niet goed is gegaan.. Maar nu dat mijn buik uitzet en de huid steeds strakker wordt is mijn navel echt huuuuuuuuuuuuuuge laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC do 29 dec 2011 - 7:26

Zo ben ik ook weer even... Nog niet helemaal bijgelezen, ben echt kapot na vandaag... Lange dag gehad, en ook niet een al te goede start.... Een moeder had vanmorgen wat te klagen, maar ipv dat ze het normaal bespreekt vind ze het nodig om deze week al voor de 2e keer te schreeuwen ed. Terwijl de fout echt bij haar ligt, vervelende is nu dat mijn leidinggevende nu met vakantie is, dus wil haar ook niet storen. Uiteindelijk was ik met mijn goede gedrag in gesprek gegaan met deze mevrouw (lees ik rustig in gesprek, zij schreeuwend om 8 uur :s) om een oplossing te bedenken voor haar probleem, om haar tegemoet te komen... Vind ze het nodig om even het volgende tegen me te zeggen: je denkt zeker dat ik achterlijk ben omdat ik een hoofddoek draag?! Nou... onbeschrijfelijk, maar ik kookte van binnen... Maar netjes zoals altijd afgehandeld en maar even duidelijk gemaakt dat ik haar manier van communiceren niet prettig vind en haar benader om juist tot een oplossing te komen. Daarbij ook maar even duidelijk gezegd dat ik het absoluut niet accepteer dat een ander voor mij denkt en voor mij praat... Pfff... mijn dag was hierdoor wel even verpest kan ik je eerlijk vertellen... Snap echt niet, hoe mensen het in hun hoofd halen met dit soort dingen te komen... Meteen maar even het hoofdkantoor gemaild, omdat ik echt geen zin heb in misverstanden.. Zal je net zien, kan ik straks op gesprek omdat ik discrimineer ofzo... Dus even niet... Eigenlijk nog belachelijk dat ik nog netjes naar een passende oplossing zoek voor haar, terwijl ze me als oudvuil behandeld.. Maar goed... professionaliteit he...

Verder is de baby echt megadruk... Voel het nu zo vaak, maar vind het soms irritant aanvoelen... Embarassed Het voelt net als een soort van trillende spier, en als ik wil slapen word ik daar dus helemaal gek van haha! Verder wel heel leuk om te voelen hoor, maar kan dan gewoon niet slapen... Ben benieuwd als het harder word, of ik het dan minder irritant ga vinden! haha

Lejow: coool, komt schot in de zaak dus! Leuk!

Tiramisu: hoe gaat het met je nu? Is alles rustig?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Lejow do 29 dec 2011 - 7:28

Whaha, waar haalt ze ze vandaan.. Hoe bedoel je ik roep discriminatie op me af..

Ik herken het CCC, ik ben heel blij dat ik de kleine voel, maar vind het soms ook wel wat irritant, soms dan blijft ze gaan Embarassed
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 7:47

Hier ook een drukke baby en dan vooral midden in de nacht.. Mad Vandaag heb ik hem nog niet gevoeld eigenlijk..

Wat een stom mens CCC. Ze loopt zelf zo te schreeuwen tegen je. Achterlijk is ze wel maar dat heeft dan niks met dr hoofddoek te maken.. Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Earane do 29 dec 2011 - 8:04

@ ccc: Leuk dat jullie geshopt hebben! Toch fijner om gericht te shoppen qua kleur. Mag ik ook een pm, ben benieuwd! Wat een vervelend voorval op je werk… Sommige mensen gaan er zo snel vanuit dat er discriminatie in het spel is. Hopelijk kan je het een beetje van je afzetten! Dat je je baby al zoveel voelt, joh! Ik voelde toen nog niks. Kan me wel voorstellen dat het soms irritant is. Heb ik ook soms als ik wil slapen en de kleine is druk, maar toch geniet ik er vooral van.

@ Lana: Wat fijn dat je zo geniet! Lijkt me ook wel vervelend voelen dat de baby’s zo hoog zitten, hopelijk blijft het bij een vervelend gevoel en wordt het niet al te pijnlijk. En ik ben ook erg benieuwd naar een buikfoto van jou!

@ Lejow: Leuk hè, bezig zijn in de babykamer! Balen van je rug, gaat het weer beter? Wat een lang raam hebben jullie! Ik vind m’n navel ook maar raar nu, haha.

@ Tiramisu: Hoe gaat het bij jou?

@ All: Ik ga gewoon niks meer kopen in maat 50 en verder zie ik het wel. Shoppen is ook gewoon leuk, haha.

Vandaag heb ik even in de babykamer gezeten om erachter te komen wat ik wil met de babykamer m.b.t. kleur en inrichting. Mijn vriend laat het aan mij over, haha. Hij vindt alles best. Wel handig, maar ook jammer… Ben er toch uit dat we 2 muren zachtroze doen en de andere muren laten we wit. Wel overlegd met mijn vriend, maar zoals ik al zei, hij vindt alles best! Op de witte lange muur komt dan een boom die een tijd terug bij Karwei te koop was. Daar wil ik mijn project van maken. Morgen gaan we de 2 muren verven. Ben echt benieuwd hoe het er dan uitziet! Zal wel even een foto maken dan.

Fijne avond nog!
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Lejow do 29 dec 2011 - 8:12

Hier heeft foto maken nog niet veel zin, want alles is nog steeds wit :P alleen is 1 muur nu glad ipv granol haha Very Happy

Nee, mijn rug doet nog flink zeer, zelfs de hete douchestraal er op hielp niet veel.. Balen..
En dan heb ik ook nog last van kiespijn, moet maandag sowieso naar de tandarts, dus feest hier!!

Mijn vriend vindt ook alles best wat betreft de babykamer, en toch vraag ik het steeds, wil toch ook wel dat hij het leuk vindt.. Maar krijg ook steeds het antwoord: dat laat ik aan jou over/dat moet jij weten/ik vind alles best..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Monnie do 29 dec 2011 - 10:02

@tiramisu: hoe is het nu bij jou?

@happy: ben je weer wat opgeknapt?

@lana: wat fijn dat je nog zo kunt genieten van de zwangerschap. Tweelingzwangerschappen zijn toch vaak zwaarder. Hopelijk blijft het tot het eind zo!

@lejow: balen van je rug, maar even rustig aan doen dan.

@ccc: wat een rotsituatie met die moeder, knap van je dat je zo rustig kon blijven. Je moet dan ook wel hè.
Je hebt pm smile

@earane: mijn man is ook zo makkelijk, die vindt ook alles goed zolang het maar geen heel extreme kleuren worden. Ik vindt het wel handig, haha. Mooi naar mijn smaak inrichten.

@all: ik haal ook geen kleertjes in maat 50 denk ik. Misschien 2 pakjes in 50/56, rest 50. Gister weer geshopt bij hema, wat voor mijn zoontje gehaald maar ook voor de baby. Zo leuk die meisjeskleding. Toch ben ik er nog niet helemaal gerust op dat het echt een meisje is hoor, straks heeft de echoscopiste het toch verkeerd gezien... Daarom heb ik een afspraak gemaakt voor een extra echo, ik wil het nog een keer zien en horen, haha. Ik vindt het ook wel erg lastig om het voor me te houden, ben benieuwd of me dat gaat lukken tot de bevalling.
Met mezelf gaat het weer goed, geen last meer gehad van mijn buik. Heb al wel aangegeven op het werk dat als ik weer last krijg van pijnklachten, toch moet stoppen met de Adl. Vonden ze ook prima en begrijpelijk. Ik hoop het nog wel een tijdje vol te kunnen houden, maar we zien wel.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  CCC do 29 dec 2011 - 10:07

Ach... die vrouw was gewoon onbehoorlijk, beetje jammer dat je dag dan zo begint maar ben netjes gebleven... Had met de hormonen ook anders kunnen aflopen natuurlijk! lol! Nee, maar weet je het is klaar nu voor mij hoor, kan wel wat hebben alleen vind het verbazend dat mensen je dat soort woorden in de mond kunnen leggen.

Wat leuk dat jullie mannen zo 'makkelijk' zijn wbt de inrichting en decoratie van de kinderkamer. Hier is dat wel anders hoor, mijn vriend wilt niet dat het hysterisch roze of blauw word... En heeft nog wel meer eisen... Ach.. dan doen we het ook samen, en verbaasd me ook niks dit trouwens. Toen we gingen samenwonen was het ook al drama, hij houd van strak ik van landelijk, dus overal een soort van compromis moeten maken over de meubels, kleuren ed. Ik heb me gisteren dus zowat suf geshopt en lekker hysterisch roze/ blauw gekocht maar bij de tweede winkel begon hij al, kunnen we deze niet ruilen voor een witte? Wil toch ook graag wat wits hoor... Oke, oke... pak maar een witte.. haha

Ben benieuwd naar alle babykamers! Kan dan ook niet wachten om te beginnen hier! Al moet ik zeggen, ik zou het praktischer vinden dat we pas gaan schilderen als we de meubels hebben, weet nog neit hoe we het neer gaat zetten nl.

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow do 29 dec 2011 - 10:15

Dan gaan wij t idd ook pas afverven ccc! Als de meubels staan.

Heb net even berekend, nog 104 dagen te gaan tot 11 april, woehoe, bijna onder de 100!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC do 29 dec 2011 - 10:18

OMG! Je bent nog wakker! :shock: haha! Sorry, had een megalang telefoon gesprek....

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  CCC do 29 dec 2011 - 10:19

Maareh... wil dus zo'n plaat tegen de muur met een leuk gekleurd behangetje en dat moet achter de commode komen en nu twijfel ik dus aan twee wandjes... Dus ja... Miss. dat ik daarachter zachtblauw/ roze doe... Dus daarom moeten we de meubels gewoon eerst hebben maja... dat duurt nog 8 weken!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow do 29 dec 2011 - 10:28

chococupcake schreef:OMG! Je bent nog wakker! :shock: haha! Sorry, had een megalang telefoon gesprek....

Ja goed he Hahaha

Hmm 8 wkn, dan ben je net zover als ik nu, is opzich vroeg zat toch? Dus je zou er op kunnen wachten
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC do 29 dec 2011 - 10:29

Zou kunnen ja, maar ben veeeel te ongeduldig! bounce haha!

Ik geef het trouwens op nu, ben moe en ga slapen... Maar eerst de mount everest beklimmen... De trap staat nog in de lak... Grrrr....

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: