Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
Darius
joyce0606
Tania
Bruintje Beer
Mamsie
Nana
Pien
Flower_L
piene1983
Jazzlyn
Laced
SarahKey
Cranberrie
_Lana_
Papillio
sharky
Supertalentje
meisje
miss piggy
Happy
Clapperdie
Shy
Aimee
Monnie
Jasmine
CCC
Rouge
koNijntje
Lejow
Earane
34 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Heb serieus ook gelijk een kuthumeur
En toen kwam ik thuis, moet ik de afwas ook nog doen.. ff vergeten
En toen kwam ik thuis, moet ik de afwas ook nog doen.. ff vergeten
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Daar zou ik ook een rothumeur van krijgen, hoor! Hier ook afwas dat gedaan moet worden, maar dat mag mijn vriend lekker doen, haha.
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Haha ok, mn buik maakt me alweer aan het lachen gelukkig
hij gaat alle kanten op! Lijkt wel de samba
hij gaat alle kanten op! Lijkt wel de samba
Lejow- Lady Post-a-lot
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Waaaauw! Wat een mooie echo foto's! Superleuk lijkt me dat in 3d/ 4d... Wij gaan dat volgend jaar ook doen waarschijnlijk!
Gelukkig ben je weer wat vrolijker Lejow
Ik blijf nog even in mijn pesthumeur hangen... Baal er flink van dat mijn oma niet kon komen dit jaar door allerlei omstandigheden... Heb haar alweer een jaar niet meer gezien... Bah... Had natuurlijk ook het vliegtuig daarnaartoe kunnen pakken, maja... altijd verplichtingen en wil mijn vriend ook niet teleurstellen wat betreft zijn familie uitjes... Maar sinds vanmiddag kan ik alleen maar janken hierom... Gaat vast wel weer over.
Heb net even snel alles in de pan gegooid voor verse pompoensoep, eet ik vnv tenminste wel een beetje gezond!
Gelukkig ben je weer wat vrolijker Lejow
Ik blijf nog even in mijn pesthumeur hangen... Baal er flink van dat mijn oma niet kon komen dit jaar door allerlei omstandigheden... Heb haar alweer een jaar niet meer gezien... Bah... Had natuurlijk ook het vliegtuig daarnaartoe kunnen pakken, maja... altijd verplichtingen en wil mijn vriend ook niet teleurstellen wat betreft zijn familie uitjes... Maar sinds vanmiddag kan ik alleen maar janken hierom... Gaat vast wel weer over.
Heb net even snel alles in de pan gegooid voor verse pompoensoep, eet ik vnv tenminste wel een beetje gezond!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
balen CCC
En denk maar zo nu met je zwangerschap/misselijkheid/moeheid had het jou ook erg veel energie gekost om daar heen te gaan!
En denk maar zo nu met je zwangerschap/misselijkheid/moeheid had het jou ook erg veel energie gekost om daar heen te gaan!
Lejow- Lady Post-a-lot
Jaa dat is het ook een beetje... het is maar 1.5 uur vliegen, maar ik ben ten eerste een beetje panisch in vliegtuigen... Denk altijd dat dat mijn eind is... Normaal slik ik altijd 2 oxazepam voordat ik ga vliegen zodat ik lekker high en ontspannen de vlucht inga, maar dat kan niet in de zwangerschap en daarbij.... 2x stress om heen en weer te vliegen (begint al dagen van te voren bij mij) is ook niet goed voor het kindje... Dus ja... beetje balen allemaal... Maar goed, baal gewoon meer omdat ik altijd maar hetzelfde doe met kerst... Iedereen trekt aan me, heeft verwachtingen (vooral schoonouders) en conclusie is omdat we ook nog wat voor onszelf willen doen zitten we 3 dagen met dit soort dingen... en dan van de week weer gewoon aan het werk. Ben gewoon zo moe, en zou een dagje rust willen voor mezelf... Worden 2 drukke en lange weken, dus wil gewoon alle energie daarvoor gebruiken als dat kan...
Heb uit boosheid en teleurgesteldheid maar nieuwe sloffen gekocht... ben er helemaal happy mee hhaaha
Heb uit boosheid en teleurgesteldheid maar nieuwe sloffen gekocht... ben er helemaal happy mee hhaaha
CCC- Ratel
Oehh comfort shopping, DAT is lekker
Lejow- Lady Post-a-lot
Jaaaa veel beter! Jammer dat het alleen zo druk was in het centrum...
CCC- Ratel
Ja erg he, hier in Alexandrium het ook, het was echt schuifelen
Lejow- Lady Post-a-lot
Even snel een update; ga zo even terug lezen!
Hier alles oke! Heb helaas wel bekkeninstabiliteit. Heb nu wat tips gekregen van de fysio over hoe ik het beste op kan staan enz. dat lijkt goed te helpen. En rust.... vind ik erg lastig, maar ben er al wel achter dat als ik dat niet doe ik 's avonds op de blaren mag zitten. Dus toch maar een tandje terug!
Wij weten inmiddels wat het wordt en proberen het voor iedereen geheim te houden. Is best lastig omdat je toch al in de hij/zij stand praat als je het er met z'n tweeen over hebt.
Hele fijne kerst allemaal!!
Hier alles oke! Heb helaas wel bekkeninstabiliteit. Heb nu wat tips gekregen van de fysio over hoe ik het beste op kan staan enz. dat lijkt goed te helpen. En rust.... vind ik erg lastig, maar ben er al wel achter dat als ik dat niet doe ik 's avonds op de blaren mag zitten. Dus toch maar een tandje terug!
Wij weten inmiddels wat het wordt en proberen het voor iedereen geheim te houden. Is best lastig omdat je toch al in de hij/zij stand praat als je het er met z'n tweeen over hebt.
Hele fijne kerst allemaal!!
Cranberrie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 52
Punten : 63
Registratiedatum : 19-12-10
Wat balen Cranberrie Ik hoop dat de tips een beetje helpen!
Lejow- Lady Post-a-lot
Earane: wat mooi die foto's!
Als ik dit zo zie denk ik: ik wil ook! Maar vindt het wel veel geld
Als ik dit zo zie denk ik: ik wil ook! Maar vindt het wel veel geld
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen allemaal!
Ik heb de drukte overleefd, En onze 20 weken echo was helemaal in orde
Fijne kerst iedereen
Ik heb de drukte overleefd, En onze 20 weken echo was helemaal in orde
Fijne kerst iedereen
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Mooi zo happy!
Fijn gevoel is dat hè? Vanaf toen had ik het idee, nu kan het genieten beginnen!
Fijne kerst allemaal!
Fijn gevoel is dat hè? Vanaf toen had ik het idee, nu kan het genieten beginnen!
Fijne kerst allemaal!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Wat fijn happy!
Lejow- Lady Post-a-lot
Wat lijkt me dat een heerlijk idee, dat de 20 weken echo goed is! In mijn omgeving zeggen mensen steeds, tot 20 weken tel je op en na de echo ga je aftellen. Ben benieuwd of dat gevoel hier ook zo is.
Lejow, hoe is het met je moeder? Ligt ze nog in het ziekenhuis of is er een speciale kerstregeling? Mijn schoonvader ligt sinds gisteren ook weer in het ziekenhuis, helaas gaat de kerstregeling van dit ziekenhuis ( overdag een paar uurtjes naar huis) voor hem niet op. Hij wordt goed verzorgd en vertroeteld door de verpleging maar toch is het sneu voor hem.
Heeft iedereen hier een heerlijk kerstontbijtje kunnen verorberen?
Lejow, hoe is het met je moeder? Ligt ze nog in het ziekenhuis of is er een speciale kerstregeling? Mijn schoonvader ligt sinds gisteren ook weer in het ziekenhuis, helaas gaat de kerstregeling van dit ziekenhuis ( overdag een paar uurtjes naar huis) voor hem niet op. Hij wordt goed verzorgd en vertroeteld door de verpleging maar toch is het sneu voor hem.
Heeft iedereen hier een heerlijk kerstontbijtje kunnen verorberen?
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Oh wat balen Piene!
Nee mijn moeder is thuis, zolang er geen behandelplan is blijft ze thuis, pas als ze daadwerkelijk wat gaan doen wordt ze opgenomen.
Nee mijn moeder is thuis, zolang er geen behandelplan is blijft ze thuis, pas als ze daadwerkelijk wat gaan doen wordt ze opgenomen.
Lejow- Lady Post-a-lot
even een kort berichtje, want wat is er ontzettend veel bijgeschreven haha
de eerste grote drukte zit er gelukkig op nog 1 weekje te gaan maar daar zie ik niet zo tegen op is toch minder dan kerst, nu lekker uitrusten 2 dagen heerlijk!
@ ccc sterkte met wat er aan de hand is
@ lejow jij ook veel sterkte met je moeder hopelijk gaat het snel weer wat beter!
@ happy fijn dat de 20 weken echo goed was en nu lekker uitrusten!
@ earana wat een super mooie en duidelijke foto's echt heel gaaf
@ cranberrie hopelijk heb je wat aan de tips van de fysio sterkte
@ all fijne kerstdagen!
de eerste grote drukte zit er gelukkig op nog 1 weekje te gaan maar daar zie ik niet zo tegen op is toch minder dan kerst, nu lekker uitrusten 2 dagen heerlijk!
@ ccc sterkte met wat er aan de hand is
@ lejow jij ook veel sterkte met je moeder hopelijk gaat het snel weer wat beter!
@ happy fijn dat de 20 weken echo goed was en nu lekker uitrusten!
@ earana wat een super mooie en duidelijke foto's echt heel gaaf
@ cranberrie hopelijk heb je wat aan de tips van de fysio sterkte
@ all fijne kerstdagen!
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
Even een snelle reactie, Over 10 minuten kerstlunch
Earane: Wat een mooie foto's zeg! Ben ook zo benieuwd naar hoe ons humpie er uitziet. Hihi ik liet de foto aan mijn vriend zien en hij zei meteen: jeetje wat een neus zeg. Dus heb hem voorbereid dat dat bij alle baby's zo is
Hele fijne dagen iedereen!
Earane: Wat een mooie foto's zeg! Ben ook zo benieuwd naar hoe ons humpie er uitziet. Hihi ik liet de foto aan mijn vriend zien en hij zei meteen: jeetje wat een neus zeg. Dus heb hem voorbereid dat dat bij alle baby's zo is
Hele fijne dagen iedereen!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Fijne kerstdagen allemaal! Reageer later uitgebreider!
CCC- Ratel
@earane: mooi foto's! Als ik die zie begin ik toch weer te twijfelen over een 3d echo.
@cranberrie: wat vervelend dat je bekkeninstabiliteit hebt. Hoever ben je nu? Inderdaad veel rust houden.
@happy: fijn dat de 20w echo goed was.
@all: ik heb sinds gister echt vreselijk veel last van pijn linksonder in mijn buik, echt heel naar. Denk dat het mijn darmen zijn, weinig aan te doen dus. Als het dinsdag nog zo is, ga ik maar even langs de huisarts. Maar misschien bekende klachten voor 1 van jullie? Ik heb de baby gister nog wel gevoeld, dus dat stelt wel gerust.
Vanmorgen zijn we bij mijn ouders geweest, rest van de dag lekker thuis. Morgen met schoonfamilie kerst vieren. Jullie ook allemaal fijne kerst!
@cranberrie: wat vervelend dat je bekkeninstabiliteit hebt. Hoever ben je nu? Inderdaad veel rust houden.
@happy: fijn dat de 20w echo goed was.
@all: ik heb sinds gister echt vreselijk veel last van pijn linksonder in mijn buik, echt heel naar. Denk dat het mijn darmen zijn, weinig aan te doen dus. Als het dinsdag nog zo is, ga ik maar even langs de huisarts. Maar misschien bekende klachten voor 1 van jullie? Ik heb de baby gister nog wel gevoeld, dus dat stelt wel gerust.
Vanmorgen zijn we bij mijn ouders geweest, rest van de dag lekker thuis. Morgen met schoonfamilie kerst vieren. Jullie ook allemaal fijne kerst!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Niet gewoon je banden die aan het rotzooien zijn?
Lejow- Lady Post-a-lot
Nee het voelt echt niet als bandenpijn, weet het haast wel zeker. Als het niet erger wordt dan dit, is het nog wel vol te houden.Lejow schreef:Niet gewoon je banden die aan het rotzooien zijn?
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Hmmm balen Monnie, ook al is het vol te houden, pijn is sowieso niet fijn...
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken