Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het kersverse relatie topic

+39
Bliss
Wasmachine
TwistedAngel
Kabouter
Lejow
nien
xxlisaxx
Lady4
Tinus
Ringling
Error
liqueje
Caro
RYW
Ibbeltje
Gizmo
Antibes
Atelier Madame
Mermaid
FireButterfly
Burn
TGR
Rumble
Dennenappel
Sugarfall
Paper Crown
Tullow
Marsy28
Serena
Suus
Zwerver
Stoplicht
Feline
Middleme
slaatje
Marin
Jade
Rush
GreenGrass
43 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 36 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 7:15

Jade schreef:Zusje, wat leuk dat je een nieuwe relatie hebt en dat de het allemaal zo super voelt!

Dank je wel Very Happy. Hoe lang ben jij nu samen met je vriend? Super zeg dat jullie nu een huis gekocht hebben samen! Maar moet je nu nog naar school of heb je inmiddels werk ofzo?

Ik bedacht me vanmorgen dat ik hem straks een week niet zie... Echt stom haha! Ik denk dat ik hem maandag voor het laatst zie. Mss kan ik woensdagavond nog even bij hem langs maar dan moet ik even kijken hoe of wat want met OV is het niet zo makkelijk naar hem toe gaan helaas. Donderdag vertrek ik dan naar het buitenland en zie hem dan denk ik maandagavond weer als ik terug kom.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 36 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid za 14 apr 2012 - 8:57

Niet leuk zusje, hoop dat je m dan nog even kan zien voor je weg gaat. Waar ga je heen?

En hoe is het eigenlijk gegaan tussen jou en je vriend? Hoe ken je m enzo? heb dat allemaal een beetje gemist.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 36 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 9:15

Oh het is snel gegaan. Sweety (van hier) zei eens dat ik moest kijken op een bepaalde datingsite dus ik ging daar kijken maar zag alleen maar gespuis, werkelijk waar... Echt van die hele foute gasten haha, vreselijk. Goed, verveling slaat toe, je zit wat te internetten en ineens zag ik zijn foto. En heel eerlijk bij de meeste denk je wel oh die is wel leuk, die niet, die wel, die niet maar hij heeft zo'n lieve leuke lach, ik moest gewoon steeds naar die foto kijken... Dus ik had hem, blijkbaar, een smiley gestuurd, begreep weinig van die site, nogal rommelig. Toen stuurde hij een smiley terug en gingen we chatten. Ik hou daar verder niet zo van, het klikte dus vroeg ik of hij zin had om iets te gaan drinken. Zo zaten we vier dagen later op een terrasje haha. Was heel erg leuk, totaal de tijd vergeten en moesten haasten voor de laatste tram. Niet gezoend dus ik twijfelde of hij het ook wel zo leuk als ik vond maar de volgende dag hadden we contact en bleek dat wel het geval. Toen zijn we na vier dagen gaan poolen in de stad in mijn favoriete cafe en daar op het terras hebben we voor het eerst gezoend I love you. Vanaf die avond hebben we elkaar echt onwijs veel gezien, het is zo heerlijk om tijd met hem door te brengen Very Happy.

Het heeft hier overigens ook niet zo uitgebreid gestaan verder, liever ook niet quoten.

Ik ga trouwens een paar dagen naar Duitsland, naar familie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 36 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush za 14 apr 2012 - 9:21

Jammer Lizardje dát je er soms aan denkt om weg te gaan!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 36 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid za 14 apr 2012 - 22:41

Wat schattig zusje. helemaal als je dan toch iemand ontmoet op zo'n site terwijl je daar normaal niks mee doet. Ach en ze zeggen toch 'wat goed is komt snel' zoiets. Mn vriend maakt ook altijd grapjes dat ik binnen 3 dagen bij hem introk. Was ook een beetje zo maar door onze werktijden konden we elkaar vaak alleen 's nachts zien. En hij had tenminste een hut voor zichzelf ik niet.

Voorlopig blijf ik nog wel op t forum. T blijft leuk als ik verder niks te doen heb, wat nogal vaak gebeurd Wink

Voor mensen die foto's willen zien van mn reis;
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2985289672426.2126597.1267530282&type=3

Als ie het zo doet.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 36 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Tabbert zo 15 apr 2012 - 0:16

Ik kan de foto's niet zien, jammer!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 36 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid zo 15 apr 2012 - 5:41

Sad Heb alleen geen zin om ze te openbaar te zetten dus als dit niet werkt dan houdt t op.. sorry.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 36 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Tabbert zo 15 apr 2012 - 5:44

Logisch!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 36 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 5:44

Lizardje schreef:Sad Heb alleen geen zin om ze te openbaar te zetten dus als dit niet werkt dan houdt t op.. sorry.

Logisch toch? Al kun je ook alleen dit album nu openbaar zetten volgens mij en dan later weer op 'niet openbaar' maar dat is je eigen keuze uiteraard. Jammer dat ik ze niet kan zien Very Happy.

Ja ergens wel grappig dat ik hem nu zo heb leren kennen. Ik heb in het verleden weleens internetdates gehad maar die waren stuk voor stuk vreselijk, nooit succesvol dus had er ook een hard hoofd in zeg maar. Toch blij dat ik gegaan ben angel. Ik vind het op zich wel jammer, ik ontmoette altijd op de leukste manieren mijn vriendjes, dan is dit ineens zo suf laughcry.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 36 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid zo 15 apr 2012 - 5:47

Ik zet m wel even openbaar.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2985289672426.2126597.1267530282&type=3

haha ach zo suf is t toch niet zusje? Ik vind het van mij en mn vriend ook heel cliche eigenlijk.. je gaat werken op een cruiseschip en komt hopeloos verliefd thuis.. gebeurd bijna iedereen die op zo'n schip gaat werken. Laughing
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 36 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Tabbert zo 15 apr 2012 - 5:51

WOW, super vette reis!! Echt zo mooi!

Nu wil ik ook op zo'n schip werken!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 36 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 5:54

Hahaha, nou klinkt een stuk spannender dan 'via internet', dan ben je gelijk uitgepraat :P. Gave foto's, wat ziet het er heerlijk uit! Je krijgt zeker wel vaak te horen dat je je prins hebt gevonden?? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 36 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid zo 15 apr 2012 - 6:00

haha ik ben zo zoetsappig dat ik hem zelf wel mijn prins noem en zeg dat ik mijn prins heb gevonden :P Grappigste is dat er om 1 of ander reden een houten paardenhoofd in zn hut staat, wit dus.. dus nog een prins met een wit paard ook Laughing
Ja t was echt zo'n mooie reis! Dat is idd wel een voordeel van een cruiseschip. Alleen kun je niet overal de wal op als je zelf ook werkt. Ik heb wel in new york gezeten en kon de hele dag t schip niet af omdat er inspectie langs kwam.. tja
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 36 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Tabbert zo 15 apr 2012 - 6:03

De prins op het witte paard. LEUK!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 36 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid zo 15 apr 2012 - 6:05

MIjn prins op het witte paard I love you niet leuk dat t nog 2 1/2 week duurt voor ik m weer zie. Vind t stiekem heel stom dat ie er niet is als ik jarig ben. Komt ook omdat ik waarschijnlijk op mn verjaardag de hele dag alleen zit maar toch.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 36 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Tabbert zo 15 apr 2012 - 6:05

Ik zeg feestje! (wanneer ben je jarig?)
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 36 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid zo 15 apr 2012 - 6:11

24 april. Hou ook wel feestjes maar in de weekenden niet op de dag zelf. En heb allemaal losse vriendinnen, waarvan een paar niet ver willen reizen of niet graag naar een feestje gaan waar ze verder niemand kennen dus meestal zeggen de meesten nog af ook Wink
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 36 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Tabbert zo 15 apr 2012 - 6:15

Dat is dan inderdaad wel lastig. Mmm.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 36 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 6:21

Wat jammer zeg dat mensen niet naar een feestje willen omdat ze er bijna niemand kennen. Die heb ik nog nooit gehoord... Flauw, het gaat toch om jou? En het zijn allemaal vriendinnen van jou dus zo eng zullen ze niet zijn... Ik kan ws ook het hele weekend mijn vriend niet zien als hij jarig is. Wel gek, maar niks aan te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 36 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid zo 15 apr 2012 - 6:25

Mijn vriend en ik hebben wat gekregen op zijn verjaardag.. Geloofde eerst niet eens dat ie echt jarig was. Hij is dit jaar wel thuis met zijn verjaardag. Vind het gewoon gek om op mijn eigen verjaardag de hele dag alleen te zitten. Heb geen vast werk, moet maar hopen op werk via uzb en woon nog niet zo lang in deze stad (amersfoort)

Ja naja ze zeggen dan wel af met een andere reden en t zijn steeds dezelfden, dan vul ik een beetje voor mezelf in dat er dan vast ook een andere reden achter zit. Embarassed
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 36 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Tabbert zo 15 apr 2012 - 6:28

Of je woont echt heel ver weg? Nee, ik heb geen idee. Welke zaterdag vier je het?
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 36 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid zo 15 apr 2012 - 6:49

Ze wonen door t hele land, degenen die afzeggen wonen in t noorden Wink vier t de 29e (op een zondag) Beetje op t eind van de middag juist zodat mensen van verder weg nog naar huis kunnen.
zie ze dan wel een ander dag, maar vind t soms gewoon irritant dat het zo moet en dan mis ik een vriendengroep en mijn vriend :P
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 36 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Tabbert zo 15 apr 2012 - 7:11

Geheel logisch dat je dan een groepje mist en je vriend. Maar zoals ik lees doe je er alles aan dat het hun uitkomt. Stom dan dat ze elke keer afzeggen
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 36 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid zo 15 apr 2012 - 22:44

Ja ach het went een soort van Wink doet me weer beseffen dat ik eens wat meer mn best moet doen om ook wat nieuwe mensen hier in de buurt te leren kennen. heb teveel vriendinnen over de hele wereld verspreid Wink
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 36 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade di 17 apr 2012 - 1:13

Zusje schreef:
Jade schreef:Zusje, wat leuk dat je een nieuwe relatie hebt en dat de het allemaal zo super voelt!

Dank je wel Very Happy. Hoe lang ben jij nu samen met je vriend? Super zeg dat jullie nu een huis gekocht hebben samen! Maar moet je nu nog naar school of heb je inmiddels werk ofzo?

Ik bedacht me vanmorgen dat ik hem straks een week niet zie... Echt stom haha! Ik denk dat ik hem maandag voor het laatst zie. Mss kan ik woensdagavond nog even bij hem langs maar dan moet ik even kijken hoe of wat want met OV is het niet zo makkelijk naar hem toe gaan helaas. Donderdag vertrek ik dan naar het buitenland en zie hem dan denk ik maandagavond weer als ik terug kom.

Wij zijn donderdag alweer 13 maanden samen! Het huis samen is echt ontzettend leuk! Een hele spannende beslissing, maar voor ons eigenlijk de enige (vriend staat al 7 jaar ingeschreven en krijgt geen woning, vrije sector vonden we jammer van het geld). We zijn inmiddels alweer 2 maanden vollop aan het klussen en zijn samen echt een goed team! Ik had niet verwacht dat dat zo goed zou gaan. Ik heb inmiddels alweer wat dingen opgebouwd hier in Groningen.

Al enig idee of je woensdagavond nog even naar je vriend kan? Kan hij je niet vanaf een bepaald punt ophalen? Dat je bijvoorbeeld naar het dichtbijzijnde station reist en dat je opgepikt wordt? Moet je voor je werk naar het buitenland?

Lizardje: ik kan je foto's helaas niet zien.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 36 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum