Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het kersverse relatie topic

+39
Bliss
Wasmachine
TwistedAngel
Kabouter
Lejow
nien
xxlisaxx
Lady4
Tinus
Ringling
Error
liqueje
Caro
RYW
Ibbeltje
Gizmo
Antibes
Atelier Madame
Mermaid
FireButterfly
Burn
TGR
Rumble
Dennenappel
Sugarfall
Paper Crown
Tullow
Marsy28
Serena
Suus
Zwerver
Stoplicht
Feline
Middleme
slaatje
Marin
Jade
Rush
GreenGrass
43 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 39 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush ma 30 apr 2012 - 22:16

Hij kookt vanavond en misschien huren we even een filmpje. We gaan met 1 jaar samen wel iets leuks plannen, uit eten denk ik!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 39 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade ma 30 apr 2012 - 22:24

Rush schreef:Hij kookt vanavond en misschien huren we even een filmpje. We gaan met 1 jaar samen wel iets leuks plannen, uit eten denk ik!

oke, leuk! lekker een gezellig avondje van maken.

Wij hebben niets gedaan toen we 1 jaar samen waren Embarassed. We zijn nog steeds druk met onze verbouwing.

Mijn vriend is vrijdag jarig. 1 cadeautje heeft hij al gehad (wilde hij ontzettend graag hebben), en ik wil daarnaast vrijdag nog een kleinigheidje doen.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 39 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin ma 30 apr 2012 - 22:27

Haha leuk rush, gefeliciteerd! En wat lief dat jij daar aan dacht Jade!

De grote ouders ontmoeten ouders meeting is heel goed gegaan. Volgens mij vonden ze elkaar heel aardig en t was ook heel gezellig!
Gisteren koninginnedag was ook echt heerlijk samen, en we hebben lekker op t terras met zijn zus, zwager en nichtje gezeten. Heerlijk weekend gehad, zo veel gedaan. Voelt altijd zo 'katterig' na zo'n weekend, helemaal geen zin in doordeweeks saai in m'n eentje :-(
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 39 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin ma 30 apr 2012 - 22:28

Jade schreef:
Rush schreef:Hij kookt vanavond en misschien huren we even een filmpje. We gaan met 1 jaar samen wel iets leuks plannen, uit eten denk ik!

oke, leuk! lekker een gezellig avondje van maken.

Wij hebben niets gedaan toen we 1 jaar samen waren Embarassed. We zijn nog steeds druk met onze verbouwing.

Mijn vriend is vrijdag jarig. 1 cadeautje heeft hij al gehad (wilde hij ontzettend graag hebben), en ik wil daarnaast vrijdag nog een kleinigheidje doen.


Jammer jade! Misschien kan je alsnog lekker uiteten ofzo als het huisje klaar is. Of juist in de nieuwe keuken lekker koken ;-)
Alvast gefeliciteerd met je vriend.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 39 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush ma 30 apr 2012 - 22:31

Haha Jade, het is voor mij nieuw allemaal. Ik heb nooit lange relaties gehad, alleen korte relaties en lang plakkende scharrels, maar daar vier je geen jubileum mee haha. Dus ik vind het wel extra leuk om iets samen te doen volgende maand! Alvast gefeliciteerd met je vriend, wat krijgt hij allemaal?

Klinkt allemaal gezellig Marin, wij hebben ook een lekker rustige Q-day gehad!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 39 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade ma 30 apr 2012 - 22:31

Marin schreef:
Jade schreef:
Rush schreef:Hij kookt vanavond en misschien huren we even een filmpje. We gaan met 1 jaar samen wel iets leuks plannen, uit eten denk ik!

oke, leuk! lekker een gezellig avondje van maken.

Wij hebben niets gedaan toen we 1 jaar samen waren Embarassed. We zijn nog steeds druk met onze verbouwing.

Mijn vriend is vrijdag jarig. 1 cadeautje heeft hij al gehad (wilde hij ontzettend graag hebben), en ik wil daarnaast vrijdag nog een kleinigheidje doen.


Jammer jade! Misschien kan je alsnog lekker uiteten ofzo als het huisje klaar is. Of juist in de nieuwe keuken lekker koken ;-)
Alvast gefeliciteerd met je vriend.

Dat gaan we ook zeker doen hoor! En tussendoor maken we ook wel veel tijd voor elkaar vrij. Maar ik vind het jammer om nu 150 euro in een restaurant te steken terwijl we daar de hele benedenverdieping voor kunnen gipsen. Het kersverse relatie topic - Pagina 39 1578173417

Ik ga voor vrijdag denk ik lekker een taart/cake bakkenHet kersverse relatie topic - Pagina 39 253468018

edit: Marin, wat leuk dat jullie ouders elkaar hebben leren kennen! Ook fijn dat het geslaagd was! Toch weer een extra goedkeuring Cool.


Laatst aangepast door Jade op ma 30 apr 2012 - 22:33; in totaal 1 keer bewerkt

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 39 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush ma 30 apr 2012 - 22:32

€150, tering jantje! Wij gaan altijd lekker voor €50/€60 uit eten, voor 2 personen dus!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 39 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade ma 30 apr 2012 - 22:34

Rush schreef:€150, tering jantje! Wij gaan altijd lekker voor €50/€60 uit eten, voor 2 personen dus!

haha, dat zou ook wel moeten lukken.. Alleen de ervaring leert dat een hoofdgerecht vaak al minimaal 30,- kost. Dan nog voor- en nagerecht, wijntje erbij..

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 39 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush ma 30 apr 2012 - 22:35

Jade schreef:
Rush schreef:€150, tering jantje! Wij gaan altijd lekker voor €50/€60 uit eten, voor 2 personen dus!

haha, dat zou ook wel moeten lukken.. Alleen de ervaring leert dat een hoofdgerecht vaak al minimaal 30,- kost. Dan nog voor- en nagerecht, wijntje erbij..
Wow, zulke dure restaurants voel ik me niet op m`n gemak denk ik. Een hoofdgerecht van €30 zou ik ook noooooooit kiezen haha. De laatste keren komen we niet eens aan een nagerecht toe, dus dat scheelt ook weer in de prijs natuurlijk, al zijn die maar rond de €6 'hier'..
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 39 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade ma 30 apr 2012 - 22:38

Rush schreef:
Jade schreef:
Rush schreef:€150, tering jantje! Wij gaan altijd lekker voor €50/€60 uit eten, voor 2 personen dus!

haha, dat zou ook wel moeten lukken.. Alleen de ervaring leert dat een hoofdgerecht vaak al minimaal 30,- kost. Dan nog voor- en nagerecht, wijntje erbij..
Wow, zulke dure restaurants voel ik me niet op m`n gemak denk ik. Een hoofdgerecht van €30 zou ik ook noooooooit kiezen haha. De laatste keren komen we niet eens aan een nagerecht toe, dus dat scheelt ook weer in de prijs natuurlijk, al zijn die maar rond de €6 'hier'..

Wij zijn ook niet áltijd zoveel geld kwijt hoor, maar volgens mij is dat best gemiddeld Embarassed. Wij gaan ook niet zo vaak uit eten, meestal wordt het chinees, cafetaria, pizza, doner kebab en dan lekker thuis opeten.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 39 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush ma 30 apr 2012 - 22:42

Nou dan ben ik blij dat het voor ons niet gemiddeld is, dan zou ik echt niet uit eten gaan, haha! :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 39 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade ma 30 apr 2012 - 23:37

Rush schreef:Nou dan ben ik blij dat het voor ons niet gemiddeld is, dan zou ik echt niet uit eten gaan, haha! Het kersverse relatie topic - Pagina 39 253468018

haha, inderdaad! dan blijft het nog leuk!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 39 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin ma 30 apr 2012 - 23:42

Jade, je zou via www.heerlijk.nl kunnen kijken voor een redelijk goedkoop, maar chic dineren!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 39 Empty Tijdelijk Kersversrelatietopic

Bericht  Mermaid di 1 mei 2012 - 3:57

ik ben blij dat ik aan boord gratis chic uit eten kan met mijn vriend. Laughing Thuis hebben we vaak niet zo veel zin om uit eten te gaan.

fijn dat jullie ouders elkaar ook aardig vinden Marin!

Ik zie morgen mijn vriend weer even I love you Nog maar een maand dan is hij ook al weer thuis.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 39 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Middleme di 1 mei 2012 - 9:38

Ik ben net terug van 4 dagen met vriend (endaarvan 3 ook met mn schoonouders erbij) en dat was heerlijk smile. Zondag waren we alweer een half jaar samen, tijd gaat zo hard! Maar t gaat nog steeds top, khad soms echt van die geluksmomentjes, heerlijk I love you

Rush, gefeli met 11 maanden samen!
Marin, wanneer ga je nou ook alweer over naar je vriend?
Jade, alvast gefeliciteerd met je vriend!
Lizard, Geniet!


Laatst aangepast door Middleme op di 1 mei 2012 - 9:44; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Typfoutjes)
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 39 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin di 1 mei 2012 - 9:42

Midden juni! Nog iets meer dan een maandje dus. Vandaag maar alvast begonnen met de eerste vuilniszak vullen met troep wat weg kan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 39 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush di 1 mei 2012 - 19:44

Leuk Lizardje, veel plezier vandaag met je vriend!

Haha Marin, nu is het eindelijk 'begonnen' ? Het kersverse relatie topic - Pagina 39 1578173417
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 39 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin di 1 mei 2012 - 20:32

Haha ja en de huur is ook officieel opgezegd per 1 juli, dus nu kan ik er niet meer onderuit Wink

Lizard, veel plezier met je vriend! Is ie even een dagje in Nederland ofzo? Hoe dan ook, geniet er van!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 39 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade di 1 mei 2012 - 20:49

Spannend Marin!

Ik voelde me best even verdrietig toen ik de laatste keer door mijn eigen appartementje liep.

Ik heb trouwens de link van die website opgeslagen! Dat is wel een handige tip! Het kersverse relatie topic - Pagina 39 561177

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 39 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush di 1 mei 2012 - 20:51

Hahaha Marin, wel spannend hoor!

Gisteren helaas niet samen gegeten, want m`n vriend kon een fijne klus krijgen qua werk. Wel jammer, maar niet heel erg haha. Het kersverse relatie topic - Pagina 39 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 39 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade di 1 mei 2012 - 20:53

Ach, gelukkig nog tijd genoeg om vaak samen te eten!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 39 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin di 1 mei 2012 - 20:57

Ach, volgende maand is belangrijker, Rush Wink

Jaa en hier beginnen de spannende kriebels ook wel te komen hoor. Ik merk dat het steeds moeilijker wordt om daar weg te gaan en dan weer hier in m'n eigen huis te zijn voor een paar daagjes. Is elke week weer even omschakelen. Zo ben ik intussen ook zo gewend aan zijn keuken, dat ik nu steeds naar de verkeerde laatjes toe loop om spullen te pakken enzo, het zit net andersom in zijn keuken haha. Maar ook emotioneel gezien ben ik al afstand aan het nemen van m'n huisje. Heb het hier zo fijn gehad, dus wil wel bewust beetje afscheid nemen. Klinkt wel heel overdreven en suf, maar is wel belangrijk voor me. Ik denk dat ik het ook wel heel raar vind als ik hier voor 't laatst ben, Jade.

En ja, die link is handig! Nog steeds redelijk prijzig hoor, maar als je eens een keer chic wilt dineren, is dat een hele leuke en handige uitkomst. Dat hebben wij met ons half jaar gedaan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 39 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade di 1 mei 2012 - 21:03

Marin schreef:Ach, volgende maand is belangrijker, Rush Wink

Jaa en hier beginnen de spannende kriebels ook wel te komen hoor. Ik merk dat het steeds moeilijker wordt om daar weg te gaan en dan weer hier in m'n eigen huis te zijn voor een paar daagjes. Is elke week weer even omschakelen. Zo ben ik intussen ook zo gewend aan zijn keuken, dat ik nu steeds naar de verkeerde laatjes toe loop om spullen te pakken enzo, het zit net andersom in zijn keuken haha. Maar ook emotioneel gezien ben ik al afstand aan het nemen van m'n huisje. Heb het hier zo fijn gehad, dus wil wel bewust beetje afscheid nemen. Klinkt wel heel overdreven en suf, maar is wel belangrijk voor me. Ik denk dat ik het ook wel heel raar vind als ik hier voor 't laatst ben, Jade.

En ja, die link is handig! Nog steeds redelijk prijzig hoor, maar als je eens een keer chic wilt dineren, is dat een hele leuke en handige uitkomst. Dat hebben wij met ons half jaar gedaan.

Bij ons ging alles op het laatst in een stroomversnelling. We maakten plannen/ideeen, gingen huizen kijken en ineens kochten we een huis. Toen moest binnen een maand mijn appartement leeg, alles verhuist naar een compleet andere stad, aan de andere kant van het land. Eigenlijk woonde ik voordat we het huis kochten ook al min- of meer samen, maar ik had mijn eigen appartementje nog. Tijdens het inpakken was ik nog heel stoer, maar de laatste dag was echt wel even pittig. Mijn eigen plekje, waar ik zo hard voor had geknokt, mooi had gemaakt en veel heb meegemaakt..

Omdat ons eigen huis nog niet klaar is, is het denk ik nog moeilijker. We hebben op dit moment gewoon niet echt een eigen plek. Ja, ongeveer 8m2.

edit: Ik denk juist dat het goed is om bewust afstand te nemen. Ik heb alles snel gedaan, zodat ik niets kon voelen. Achteraf was het beter geweest als ik er iets meer bij stil had gestaan.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 39 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin di 1 mei 2012 - 21:10

Jade schreef:Mijn eigen plekje, waar ik zo hard voor had geknokt, mooi had gemaakt en veel heb meegemaakt..

Zo voel ik het ook inderdaad. Heel herkenbaar. Ik ben al 34 keer verhuisd, maar dit was m'n eerste echte eigen huisje. Het intrekken heb ik ook heel bewust alleen gedaan, alleen geverfd en geklust, en het is echt m'n eigen huisje geworden, helemaal zoals ik het wilde. Dus dat vind ik best moeilijk. Maar gelukkig weet ik al maanden dan we gaan samenwonen en ben ik er ook wel echt naar toe gegroeid en steeds meer aan toe. Dus dat proces is wel prettig, dat ik dat doorlopen heb.

Kan me voorstellen dat het voor jou ineens best wel patsboem was. Je ging toen ook nog naar een nieuw huis, wat je nog niet kende. Ik ken het appartement van m'n vriend al heel goed, het voelt al als thuis. Dat moet bij jou nog groeien. Anderzijds kunnen jullie echt heerlijk jullie eigen plekje samen maken nu, dit groeit ook naar jullie toe. Succes met de verbouwing ook nog, hoop echt dat het jullie fijne plekje wordt!

Haha wat filosofisch allemaal smile Maar wel goed smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 39 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush di 1 mei 2012 - 21:13

Ik ga ook eens bij die link kijken Marin!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 39 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum