Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het kersverse relatie topic

+39
Bliss
Wasmachine
TwistedAngel
Kabouter
Lejow
nien
xxlisaxx
Lady4
Tinus
Ringling
Error
liqueje
Caro
RYW
Ibbeltje
Gizmo
Antibes
Atelier Madame
Mermaid
FireButterfly
Burn
TGR
Rumble
Dennenappel
Sugarfall
Paper Crown
Tullow
Marsy28
Serena
Suus
Zwerver
Stoplicht
Feline
Middleme
slaatje
Marin
Jade
Rush
GreenGrass
43 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 35 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 6:32

Charlie schreef:
Zusje schreef:
Charlie schreef:Bah viezerds. Net samen en al volop scheten bij elkaar.

Die van mij zei het laatst 'ik moet een scheet laten'. Ik zei 'prima maar als jij het doet, doe ik het ook'. Hahaha, nu doet hij het dus niet, heel goed :P.

Gelukkig maar dat hij dat antwoordde!

Och, ik hang er weinig oordeel aan op eerlijk gezegd. Die van mij zijn tien keer zo erg als gemiddeld dus als hij het wil proberen is het eerder zijn verlies dan die van mij :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 35 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid do 12 apr 2012 - 9:23

Marin schreef:Haha nee maar wel veel meer. Toen was alles nieuw en wilde ik alles delen ;-) leuke gesprekken, lieve sms'jes, dingen waar ik mee zat of ontdekte enzo. Dat is nu veel minder natuurlijk, omdat het normaler wordt en omdat t meer als privé voelt.

Lizardje: Jammer dat je dat zo ervaart inderdaad. Heb even paar paginas terug gelezen maar zie niet echt waar je op doelt. Volgens mij heb je geen reactie meer geplaatst sinds je bijna naar m toe zou gaan toch? Ben je intussen terug? Hoe was het?

Jawel had vlak nadat ik terug was iets geplaatst, maar ook vlak voor ik weg ging is er niet echt gereageerd voor zover ik me kan herinneren. T is niet erg maar motiveert niet om mee te blijven schrijven. En tuurlijk snap ik dat niet altijd overal op gereageerd wordt, maar als iemand een maand weg gaat is t wel leuker als daar op gereageerd word of naar word gevraagd bij terug komst.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 35 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin do 12 apr 2012 - 9:25

Ja kan ik me voorstellen dat dat niet zo leuk is. Ik heb het denk ik gemist, sorry.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 35 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush do 12 apr 2012 - 20:26

Maar dat is toch logisch dat je niet altijd op alles reageert? Ik reageer ook niet altijd op Marin en dan bijv. wel op Jade ofzo.

Ik ben niet zo iemand die overal op reageert omdat 'het zo hoort' . :-)
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 35 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 23:54

Sowieso is een maand lang qua forumgeheugen, mensen onthouden dat soort dagen hier amper. Maar goed, ik was hier een maand geleden nog niet angel waar was je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 35 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid vr 13 apr 2012 - 1:26

Was bij mn vriend, hij werkt op een cruiseschip en ik kon met m meevaren. Zijn naar Hawaï, kiribati, cookislands & frans polynesië geweest via San Diego. Supermooi daar, en natuurlijk gezellig om weer even bij mn vriend te zijn (hij is nu nog op t schip) en een vriendin van me was ook aan boord, extra gezellig.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 35 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin vr 13 apr 2012 - 1:32

De tijd is wel echt ook voorbij gevlogen zeg! Dat je gewoon alweer terug bent zeg. Je foto komt zeker ook uit die regio? Ziet er mooi uit! En was het fijn om je vriend weer te zien? Kon je 'm wel regelmatig zien ook al was ie aan 't werk?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 35 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid vr 13 apr 2012 - 2:46

Tijd is veel te snel gegaan. Foto is idd van daar, is rangoria geloof ik. T is echt zo mooi daar. Vaak echt t idee dat je in een brochure rondwandelt. Mocht je meer willen zien kan ik je een pm sturen met mn facebooklink daar staat meer op.
Ja was heel fijn om mn vriend weer te zien en helemaal niet leuk om weer weg te gaan, maar ja over 3 weken is het schip in NL en over 5 weken ga ik weer 2 weekjes met hem mee en dan neem ik hem wel mee naar huis.
Hij had 's avonds gelukkig wel vrij en tussen de middag vaak ook wel 1 of 2 uurtjes. Alleen konden we niet vaak samen de wal op (we blijven bijna nooit ergens tot laat of tot de volgende dag) Toen ik zelf ook nog aan boord werkte zag ik m veel minder Wink
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 35 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 6:21

Wow wat ontzettend gaaf zeg! Wel moeilijk lijkt me dat of is zijn baan iets tijdelijks? En hoe lang is hij straks thuis?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 35 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid vr 13 apr 2012 - 6:38

was t maar tijdelijk.. maar nee t is z'n vaste baan. Gelukkig heeft die baan ook voor mij voordelen. bv volgend jaar gaan ze een reis van rotterdam naar india maken heb ik dan nog steeds geen vast werk ga ik waarschijnlijk de hele reis met hem mee.
Hij is straks weer 2 maanden thuis.
T is ook wel lastiger dan ik soms wil toe geven maar ja ik heb m aan boord leren kennen dus wist waar ik aan begon. maar net hebben we gebeld en dan is het daarna altijd wel zo'n gemend gevoel blij dat ik weer even heb gesproken even wat anders dan mailen maar ook altijd een beetje een dipje na t bellen gewoon omdat ik m dan weer extra mis ofzo.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 35 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 7:12

Ik kan me goed voorstellen dat je dan een dipje hebt ja. Jeetje... En dat in zo'n pril stadium. Hoe lang kennen jullie elkaar? Ik mis die van mij al als ik hem 1 dag niet zie, schaam me dood Embarassed. Volgende week ben ik weer een paar dagen in het buitenland, dat wordt afzien smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 35 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid vr 13 apr 2012 - 7:39

ken m nu 9 maanden (gisteren 9 maanden geleden voor t eerst ontmoet) vrijsnel daarna iets met elkaar gekregen.
nah je hoeft je niet te schamen toch? ik ben hier gewoon op ingesteld met mijn vriend, of ik zie hem langere tijd niet of we zijn langere tijd bij elkaar (wonen samen inmiddels) Ik mis m gigantisch elke dag en t went niet maar je leert er mee omgaan omdat t moet ofzo.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 35 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 8:05

Ik denk dat ik me meer naar mezelf schaam Very Happy. Heb dit nl nog nooit eerder zo gehad. Was er altijd vrij nuchter in en ken de afstand net als jij heel erg goed. Kon daarin erg geduldig zijn. Kun je hem wel goed leren kennen op deze manier? Ik weet niet hoe vaak je hem al hebt gezien natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 35 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid vr 13 apr 2012 - 8:13

Ik heb ook eerder afstandsrelaties gehad en ook dat voelde heel anders dan dit. Ik mis hem ook veel meer dan ik mn ex toen miste. Ik denk nu zo vaak o was hij er maar bij, dit zou hij leuk/mooi vinden etc. we zijn ook heel zoetsappig, klef, onafscheidelijk.. verschrikkelijk maar wel leuk Wink
Ja heb hem dus aan boord leren kennen zijn toen 2 1/2 maand ongeveer bij elkaar geweest. En dan zie je elkaar meteen elke dag, niet lang maar toch. Daarna was ik een maand eerder van boord als hij maar nadat hij terug kwam zijn we 3 maanden thuis geweest. En dan ook echt thuis ik had amper werk in die periode dus we hebben behoorlijk op elkaars lip gezeten. Genoeg tijd gehad om elkaar te leren kennen dus. Denk dat we elkaar aan boord ook al wel goed hebben leren kennen. Het is heel intensief meteen.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 35 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Bliss vr 13 apr 2012 - 8:21

Het is maar net waar je jezelf op instelt denk ik. Ik zie mijn vriend twee keer per week en vind dat prima. Soms mis ik hem wel ineens (had ik net al even toen ie net de deur uit was!), maar elkaar vaker zien wordt gewoon lastig, we hebben allebei drukke agenda's en ook allebei echt onze rust nodig. Lizard, het zal soms idd wel moeilijk zijn, maar als je hem dan weer ziet is het weer extra fijn smile Mijn vriend gaat de hele maand juni op vakantie naar een ver land en ik zie daar ook wel tegenop, maar natuurlijk overleef ik dat ook wel weer!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 35 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 8:25

Ja, het kan een instelling zijn inderdaad maar toch. K. was hier ook gelijk bijna elke dag maar daar zat ik niet ongeduldig op te wachten en ik dacht niet de hele dag aan hem. Ik word soms echt moe van mezelf... Ach, het zal wel afnemen naar mate de tijd verstrijkt haha smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 35 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid vr 13 apr 2012 - 8:26

ik vind dat altijd een beetje een dooddoener dat t dan extra fijn is als ik m dan weer zie. Als ik 1 ding heb gemerkt ben ik net zo blij om hem te zien wanneer ik hem 3 uurtjes niet heb gezien als wanneer ik hem een maand niet heb gezien. Misschien dat ik t extra waardeer als hij er is en zijn aanwezigheid minder als vanzelfsprekend zie.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 35 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Lady4 vr 13 apr 2012 - 9:49

Herkenbaar Zusje, ik herken mezelf ook niet echt terug wat dat betreft. Het kersverse relatie topic - Pagina 35 394967 Ik vermaak me prima als hij er niet is, maar samen is gewoon leuker.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 35 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  GreenGrass vr 13 apr 2012 - 21:36

Hier gaat ook nog steeds alles prima. Het missen na 1 dagen elkaar niet te hebben gezien hebben wij ook wel, klinkt heel cliche maar ach... het voelt dan ook wel weer fijn om weer in elkaars armen te liggen.

We doen elke weekend veel leuke dingen en dat is heerlijk!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 35 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade vr 13 apr 2012 - 21:46

Jeetje, wat een geklets in dit topic!

Lizardje: Ik wil toch nog even reageren op jouw gevoel! Je zegt dat er niet naar je gevraagd werd. Maar op donderdag 23 maart (pagina 53) heb ik gevraagd hoe je reis was. Hier heb je niet op gereageerd!

Ik denk dus niet zozeer dat niemand geinteresseerd was, maar meer dat iedereen op andere tijden in dit topic kijkt!


Zusje, wat leuk dat je een nieuwe relatie hebt en dat de het allemaal zo super voelt!

Marin: top dat jullie nu officieel een datum hebben geprikt voor het samenwonen!


Ik heb ook al eventjes niet meer gereageerd. Wij hebben zoals jullie weten ook een lange afstandsrelatie gehad en zagen elkaar alleen in de weekenden, wij hebben het hier ontzettend moeilijk mee gehad! We accepteerden de afstand, hadden het ervoor over maar misten elkaar veel!

Sinds november (ging het minder goed met mijn studie) ben ik eigenlijk onafscheidelijk bij mijn vriend geweest. Eind december hebben we daarom mijn appartement leeg gehaald en per 1 januari wonen we samen. Intussen hebben we samen een huis gekocht en hebben we 16 februari de sleutel gekregen. We zijn momenteel nog druk aan het klussen!

Onze relatie gaat super! Zelfs het verbouwen gaat (tot nog toe:P) zonder ruzies! smile Ik zie echt toekomst in ons samen.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 35 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid vr 13 apr 2012 - 22:11

Lizardje schreef:Jade; ben net vandaag terug gekomen. Was een leuke maand. Hij moest veel werken natuurlijk, maar was fijn weer een tijdje bij hem te zijn. gek idee ook dat ik nu weer in zijn huis zit, voelt gelukkig ook echt als thuis.
Nu weer een maandje wachten dan zie ik m weer.

Had wel gereageerd jade. Maar t is nu ineens weer drukker dus t was een beetje weg gevallen gok ik.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 35 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade vr 13 apr 2012 - 22:30

Lizardje schreef:
Lizardje schreef:Jade; ben net vandaag terug gekomen. Was een leuke maand. Hij moest veel werken natuurlijk, maar was fijn weer een tijdje bij hem te zijn. gek idee ook dat ik nu weer in zijn huis zit, voelt gelukkig ook echt als thuis.
Nu weer een maandje wachten dan zie ik m weer.

Had wel gereageerd jade. Maar t is nu ineens weer drukker dus t was een beetje weg gevallen gok ik.

Sorry daarvoor. Maar mijn intentie was er wel! Ik ben zelf ook minder op het forum door de verbouwing van ons huis, dus kijk hier bijna niet meer.

Fijn dat jullie het samen leuk hebben gehad!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 35 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid vr 13 apr 2012 - 22:40

Ik weet t. Het ging me dus ook meer om daarna, dat ik dus nav jouw vraag wat heb gezegd over dat ik terug en en hoe t was en dat vervolgens niemand daar op reageerde. Maar ja t is wel goed zo.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 35 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade vr 13 apr 2012 - 22:45

Lizardje schreef:Ik weet t. Het ging me dus ook meer om daarna, dat ik dus nav jouw vraag wat heb gezegd over dat ik terug en en hoe t was en dat vervolgens niemand daar op reageerde. Maar ja t is wel goed zo.

Sorry daarvoor. Ik denk dat niemand hier je daar een naar gevoel over wilde geven. Iedereen is denk ik gewoon heel erg druk met zichzelf/ eigen leven. Dat is soms een nadeel op een forum.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 35 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid vr 13 apr 2012 - 23:04

Zo erg is t allemaal niet.
Maar twijfel al een tijdje of ik sowieso op t forum wil blijven en zoiets motiveerd dan niet om hier nog langer te blijven. Maar genoeg hier over.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 35 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum