Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het kersverse relatie topic

+39
Bliss
Wasmachine
TwistedAngel
Kabouter
Lejow
nien
xxlisaxx
Lady4
Tinus
Ringling
Error
liqueje
Caro
RYW
Ibbeltje
Gizmo
Antibes
Atelier Madame
Mermaid
FireButterfly
Burn
TGR
Rumble
Dennenappel
Sugarfall
Paper Crown
Tullow
Marsy28
Serena
Suus
Zwerver
Stoplicht
Feline
Middleme
slaatje
Marin
Jade
Rush
GreenGrass
43 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 38 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade di 17 apr 2012 - 2:01

Marin schreef:Haha oke Het kersverse relatie topic - Pagina 38 561177 nou veel klussucces dan nog maar Wink

Dankjewel!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 38 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid di 17 apr 2012 - 2:06

T is vooral de frustratie van al die afwijzingen op sollicitaties. Ik heb geld nodig omdat ik geen recht heb op ww of bijstand maar word alleen maar afgewezen zelfs op functies die ik prima zou kunnen. Ik word er zo onzeker van, op sommige functies reageer ik nu niet eens meer omdat ik er 95%zeker van ben dat ik toch afgewezen ga worden. Ik snap gewoon niet waarom ik niet mag werken. Ik heb al zoveel gedoe gehad met werk dat mn cv veel korte dingetjes heeft dus dat zal vast met de afwijzingen te maken hebben.

Ik voel me hier wel echt thuis gelukkig, voor ik mn vriend leerde kennen was ik zelf al op zoek naar woonruimte hier. Hier op het forum een oproepje plaatsen twijfel ik een beetje over, vind ik vaak zo wanhopig over komen, stom he?
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 38 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin di 17 apr 2012 - 2:11

Oh wat herkenbaar, ik vond dat ook zo frustrerend. Ik vond het ook echt vreselijk. En je hebt er zo weinig grip op. Je kunt wel zo graag willen werken, maar er moet gewoon eerst een baan zijn. Wat voor iets zoek je? Probeer er toch positief mee om te gaan. Als je in een negatieve bui een brief schrijft, krijg je waarschijnlijk toch ook minder snel een uitnodiging, omdat die toon te voelen is in de brief. Ik had dat ook, dan had ik echt geen zin, maar het moest, dus schreef ik maar brieven hatseflats super slecht. Tja.. dat werkt niet. Zorg dat je toch zorgvuldig daar mee om gaat. Hopelijk loont dat.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 38 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid di 17 apr 2012 - 2:21

t gekke is dat ik dus wel vaak te horen krijg dat mn brieven goed zijn en mn cv ook duidelijk, overzichtelijk en goed is.
Ik wil het liefst een coachende functie of iets organisatorisch. Baal er ook gewoon van dat ik niet meer op t schip kan werken, vond dat echt een leuk baantje. Maar omdat 1 of andere hoge pief zelf zn kinderen niet op kan voeden en dan maar over mij gaat klagen en mn manager me niet mocht krijg ik geen nieuw contract. Ook weer zoiets waarvan ik vaak te horen krijg dat niemand t snapt Rolling Eyes

Ik ben blijkbaar geen makkelijk persoon, heb wel vaker dat mensen me totaal niet mogen. Kom je voor jezelf op en stel je grenzen is t nog niet goed.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 38 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  GreenGrass di 17 apr 2012 - 2:45

Hoi Dames,

Wat een verhalen over verhuizingen zeg! Ik kan me hierbij aansluiten... alleen ga ik veel verder weg van mijn vriend wonen als ik nu doe. We zien elkaar nu doordeweeks ook geregeld, maar dat houdt dan wel op. Kortom het wordt met LAT-ten, en veel reizen in het weekend.

Ik verhuis vanwege mijn afstudeerstage, maar wie weet doe hij volgend jaar een opleiding in de regio waar ik nu mijn stage ga doen. Ik vind het wel spannend! Ik wil wel met hem oud worden smile maar even zien wat de komende jaren gaan brengen qua wonen en werken!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 38 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin di 17 apr 2012 - 2:48

Ben benieuwd waar je gaat wonen, GG! Wel goed dat je voor je stage dat over hebt. Ben je niet bang dat je gek wordt van het reizen? Ik ben er na bijna een jaar echt zo klaar mee. Maar ja, als het moet, dan moet het he. Succes met je stage!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 38 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  GreenGrass di 17 apr 2012 - 3:35

Marin schreef:Ben benieuwd waar je gaat wonen, GG! Wel goed dat je voor je stage dat over hebt. Ben je niet bang dat je gek wordt van het reizen? Ik ben er na bijna een jaar echt zo klaar mee. Maar ja, als het moet, dan moet het he. Succes met je stage!

PB
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 38 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 4:06

Jade schreef:
Zusje schreef:
Jade schreef:Zusje, wat leuk dat je een nieuwe relatie hebt en dat de het allemaal zo super voelt!

Dank je wel Very Happy. Hoe lang ben jij nu samen met je vriend? Super zeg dat jullie nu een huis gekocht hebben samen! Maar moet je nu nog naar school of heb je inmiddels werk ofzo?

Ik bedacht me vanmorgen dat ik hem straks een week niet zie... Echt stom haha! Ik denk dat ik hem maandag voor het laatst zie. Mss kan ik woensdagavond nog even bij hem langs maar dan moet ik even kijken hoe of wat want met OV is het niet zo makkelijk naar hem toe gaan helaas. Donderdag vertrek ik dan naar het buitenland en zie hem dan denk ik maandagavond weer als ik terug kom.

Wij zijn donderdag alweer 13 maanden samen! Het huis samen is echt ontzettend leuk! Een hele spannende beslissing, maar voor ons eigenlijk de enige (vriend staat al 7 jaar ingeschreven en krijgt geen woning, vrije sector vonden we jammer van het geld). We zijn inmiddels alweer 2 maanden vollop aan het klussen en zijn samen echt een goed team! Ik had niet verwacht dat dat zo goed zou gaan. Ik heb inmiddels alweer wat dingen opgebouwd hier in Groningen.

Al enig idee of je woensdagavond nog even naar je vriend kan? Kan hij je niet vanaf een bepaald punt ophalen? Dat je bijvoorbeeld naar het dichtbijzijnde station reist en dat je opgepikt wordt? Moet je voor je werk naar het buitenland?

Lizardje: ik kan je foto's helaas niet zien.

13 Maanden is niet echt meer kersvers toch haha, maar leuk te lezen dat het zo goed tussen jullie gaat!

Haha nee voor mijn werk niet, dat doe ik gewoon rondom mijn eigen huis :P. Ik ga op familiebezoek een paar dagen. Kan ik gelijk ff bijkomen, ben echt gaar van het te laat gaan slapen en weer vroeg op haha Very Happy. Ik had me wel bedacht te gaan (hij kan me niet ophalen nee, ov is lastig daarheen maar ik dacht, ik ga gewoon een keer met mijn werkauto, mag er 500 km per jaar privé mee rijden). Maar hij heeft zelf al wat geregeld en kan gewoon hier komen morgen dus hij blijft weer slapen. Hij woont hier praktisch al, alleen 1 ding houdt dat tegen waardoor hij af en toe toch thuis moet slapen. Nou ja, ik zie hem dus gewoon morgen en donderdagochtend nog en dan is het even zien wanneer we weer kunnen afspreken als ik terug ben. Het is gewoon fijn als hij hier is en ik spreek al een half jaar ofzo niet meer af doordeweeks. Nu heb ik al mijn examens voor mijn werk gehaald (dat was de reden voor het niet afspreken zeg maar) en heb ik wel weer tijd, die vul ik nu dus op met hem LOL Very Happy.

Lastig zeg GG, dat je verder van elkaar af gaat wonen. Is het heel veel verder dan nu?

Lizardje, ik zou gewoon een oproepje plaatsen. Leuk toch juist?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 38 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade di 17 apr 2012 - 4:15

13 maanden is niet meer heel kersvers meer nee! Ik klets hier inmiddels ook alweer een maand of 9 mee!

Fijn dat jullie elkaar toch nog kunnen zien Zusje!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 38 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid di 17 apr 2012 - 4:22

Fijn dat je je vriend nog kan zien zusje!

Ik ga wel even nadenken over zo'n oproepje. Ik weet dan echt niet wat ik er in kan zetten om een beetje leuk over te komen.

en ik ben zo blij met mn vriend, krijg zulke liefje smsjes van m. Voel ik me meteen weer een beetje blijer I love you t blift zo'n raar gevoel dat je toch een beetje afhankelijk van iemand kan worden, dat het echt gewoon saaier is als diegene er niet is.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 38 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin di 17 apr 2012 - 4:25

Lizardje schreef:t blift zo'n raar gevoel dat je toch een beetje afhankelijk van iemand kan worden, dat het echt gewoon saaier is als diegene er niet is.

Ja dat is wel gek he. Ik was altijd zo op m'n eigen zelfstandigheid gesteld, en echt een einzelganger. Maar langzaam maar zeker begin ik toch eigenlijk net zo lief, of liever, met m'n vriend samen te zijn. Zoals ik het laatst al zei: Hij is m'n comfort zone geworden, daarom is dat. Daarom kan ik dat. Ik ben nog steeds dezelfde zelfstandige Marin, maar vind het wel heerlijk om samen te zijn, omdat het gewoon zo fijn is. Het is gewoon fijner samen. Ik mis 'm steeds meer als ik niet bij 'm ben. Gelukkig zie ik 'm morgen weer..Hebben nu een vrij goede modus voor tot we gaan samenwonen: In het weekend en tussendoor op woensdag vaak een avondje.


En ja, ik zou zeker zo'n berichtje overwegen. Ik denk niet dat er ook maar iemand is die daar over zal oordelen of het raar zal vinden, en wie weet houd je er kennissen of zelfs vriendinnen aan over.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 38 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid di 17 apr 2012 - 4:32

ja ik vermaakte me altijd prima alleen, nog steeds vaak wel hoor. maar sinds ik wat met mijn vriend heb weet ik gewoon dat het zo veel leuker is om dingen samen te doen. Wij zijn ook zo'n verschrikkelijk stel dat alles samen doet als we samen zijn. Naja bijna alles Wink
Heb wel gehad dat ik thuis kwam nadat ik had gewerkt had ie gewacht met boodschappen doen want samen boodschappen doen is gezelliger Het kersverse relatie topic - Pagina 38 394967
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 38 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  GreenGrass di 17 apr 2012 - 4:33

Zusje schreef:

Lastig zeg GG, dat je verder van elkaar af gaat wonen. Is het heel veel verder dan nu?


Het is nu 1,5 uur ongeveer met het OV, dan wordt het ongeveer 3 uur OV... qua kilometers gaat ik ongeveer 3x zo ver wonen als hij nu van mij vandaan woont. Maar ach smile wat moet dat moet en het komt vast wel goed.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 38 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin di 17 apr 2012 - 4:36

Lizardje schreef:Wij zijn ook zo'n verschrikkelijk stel dat alles samen doet als we samen zijn. Naja bijna alles Wink

Hahahaha ja wij ook. Gaat ie roken, ga ik mee het balkon op (oke, niet altijd, soms vind ik het te koud), gaat ie in de berging z'n banden opmeten, ga ik gezellig helpen met pen en papier aangeven. Koken doen we ook altijd samen, staan zo vaak te kletsen als de een even op de wc zit, tijdens het douchen staan we altijd te kletsen, en inderdaad boodschappen ook. Zal straks wel wat minder worden, alhoewel ik al die kleine dingen juist ontzettend gezellig vind.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 38 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 4:40

Haha grappig Marin, wij raken hier ook niet uitgepraat. Daarom gaan we ook steeds zo laat slapen laughcry.

300km wat ver! Maar idd, als je gek op elkaar bent dan komt dat vast wel goed smile.

Oproepje gewoon plaatsen. Weet je hoeveel mensen hier elkaar al hebben ontmoet door meetings en dat soort oproepjes? Echt veel hoor, niemand gaat dat sneu vinden. Helemaal niet juist!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 38 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid di 17 apr 2012 - 6:03

haha op de wc en onder de douche laten we elkaar vaak nog net wel met rust. Hebben jullie dan ook een beetje een eigen taaltje? Ik merk dat wij echt onze eigen woorden voor sommge dingen hebben. Verschrikkelijk puberaal klinkt t allemaal :P

pff dat is ver GG. maar als je elkaar dan nog regelmatig kan zien komt het wel goed.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 38 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin di 17 apr 2012 - 6:45

M'n vriend mag mij ook wel eens wat vaker met rust laten onder de douche, in plaats van glaasjes koud water over de douchedeur heen te gooien naar me toe. Sukkel.
En ja, wij hebben ook een eigen taaltje ontwikkeld intussen, o.a. het woord 'oksel-aapie' voor als ie me kietelt onder m'n oksel en ik echt gil als een aapje.


Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 38 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid di 17 apr 2012 - 6:55

Schattig I love you Wij gooien er bij veel woorden een n bij. dus jongetjen, meisjen etc (wel alleen bij verkleinwoorden trouwens) En ipv ik ben verdrietig zeggen we vaak ik heb droef. En tranen zijn droefjes bij ons. vreselijk als ik het zo neer typ.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 38 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin di 17 apr 2012 - 6:58

Hahaha ja suf he, als je het dan aan anderen vertelt. Die snappen er toch niets van. Maar dat is zo leuk. Dat is lekker van jullie. Ik vind het wel lief wat jullie zeggen smile

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 38 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid di 17 apr 2012 - 21:43

haha we zijn ook heel lief. Hoewel, niet iedereen is het daar mee eens.
Gisteren hebben we nog een beetje heen en weer gemaild, lekker samen mopperen en zeuren en voel me gelukkig al een stuk beter vandaag, heb gisteren wat nieuwe vacatures gevonden en goede tips gekregen hier dus ik heb weer een sprankje hoop gevonden. En ik mag morgen eindelijk weer een dagje werken. Het werk is stom, de mensen zijn gezellig dat scheelt.
En ik heb besloten dat ik vandaag wel naar de kapper mag, alleen nog even een goedkope vinden hier.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 38 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade ma 30 apr 2012 - 22:10

Rush, gefeliciteerd met je 11 maanden! cheers

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 38 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush ma 30 apr 2012 - 22:10

Hahahaha, thanks! Het kersverse relatie topic - Pagina 38 1578173417
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 38 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade ma 30 apr 2012 - 22:11

Rush schreef:Hahahaha, thanks! Het kersverse relatie topic - Pagina 38 1578173417

woow, jij bent snel! Het kersverse relatie topic - Pagina 38 1578173417

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 38 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush ma 30 apr 2012 - 22:11

Ja, ik vernieuwde toevallig net de pagina in actieve topics, haha!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 38 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade ma 30 apr 2012 - 22:15

Rush schreef:Ja, ik vernieuwde toevallig net de pagina in actieve topics, haha!

haha, oke!

Gaan jullie nog iets leuks doen samen?

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 38 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum