Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het kersverse relatie topic

+39
Bliss
Wasmachine
TwistedAngel
Kabouter
Lejow
nien
xxlisaxx
Lady4
Tinus
Ringling
Error
liqueje
Caro
RYW
Ibbeltje
Gizmo
Antibes
Atelier Madame
Mermaid
FireButterfly
Burn
TGR
Rumble
Dennenappel
Sugarfall
Paper Crown
Tullow
Marsy28
Serena
Suus
Zwerver
Stoplicht
Feline
Middleme
slaatje
Marin
Jade
Rush
GreenGrass
43 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 23 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  slaatje ma 9 jan 2012 - 2:50

Hoe gaat het hier met iedereen?

Wij hebben inmiddels bericht gehad van een bekende van mij, dat hij wil fotograveren op onze bruiloft. Ik heb al vaker foto's van hem voorbij zien komen, en vind hem erg goed. Ook nog een mooie prijs gekregen (400 euro) dus helemaal happy. Vanavond hebben wij voor het eerst een afspraak voor een locatie voor het feest. Waar moeten we allemaal op letten?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 23 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin ma 9 jan 2012 - 3:40

Denk dat je die vraag beter in t trouwtopic kan stellen ipv het kersverse relatie topic ;-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 23 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 3:41

slaatje schreef:Hoe gaat het hier met iedereen?

Wij hebben inmiddels bericht gehad van een bekende van mij, dat hij wil fotograveren op onze bruiloft. Ik heb al vaker foto's van hem voorbij zien komen, en vind hem erg goed. Ook nog een mooie prijs gekregen (400 euro) dus helemaal happy. Vanavond hebben wij voor het eerst een afspraak voor een locatie voor het feest. Waar moeten we allemaal op letten?

Ik denk niet dat er hier veel mensen zitten die dat weten aangezien het allemaal kersverse relaties zijn Very Happy .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 23 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  slaatje ma 9 jan 2012 - 3:41

Marin schreef:Denk dat je die vraag beter in t trouwtopic kan stellen ipv het kersverse relatie topic ;-)

Oh, haha, ik was in de veronderstelling dat ik die daar ook geplaatst had Embarassed
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 23 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Middleme ma 9 jan 2012 - 5:59

slaatje schreef:Hoe gaat het hier met iedereen?

Wij hebben inmiddels bericht gehad van een bekende van mij, dat hij wil fotograveren op onze bruiloft. Ik heb al vaker foto's van hem voorbij zien komen, en vind hem erg goed. Ook nog een mooie prijs gekregen (400 euro) dus helemaal happy. Vanavond hebben wij voor het eerst een afspraak voor een locatie voor het feest. Waar moeten we allemaal op letten?

Ondanks dat ik nog (lang) niet ga trouwen, kan ik denk ik wel eea zeggen omdat mn zus afgelopen september is getrouwd.

Wat ik bij hun heb gezien:
- kies een locatie die past bij jullie, ij het aantal gasten en vooral het budget. Zij hadden meer opties, anderen zijn afgevallen op sfeer of prijs.
- kies de gasten die je zelf wilt en niet omdat die of die het wil. Het is jullie bruiloft.

Als ik nog wat bedenk zal ik het je zeggen Wink.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 23 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin ma 9 jan 2012 - 8:03

Oh god m'n vriendje is zo lief! Gaat ie allemaal tweedehands linguistics boeken voor me bestellen vanuit Engeland, gewoon omdat ie me lief vindt. He SO knows his audience!

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 23 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade di 10 jan 2012 - 3:43

Marin schreef:Oh god m'n vriendje is zo lief! Gaat ie allemaal tweedehands linguistics boeken voor me bestellen vanuit Engeland, gewoon omdat ie me lief vindt. He SO knows his audience!


Wat lief! Zulke spontane acties zijn altijd leuk!


**


Laatst aangepast door Serpentijn op wo 11 jan 2012 - 0:14; in totaal 1 keer bewerkt

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 23 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush di 10 jan 2012 - 4:04

Wauw Serpentijn, het gaat nu ineens wel snel zeg!

Gisteren urenlang op de bank geknuffeld, moesten een hele week inhalen haha. Heerlijk om weer samen op de bank te liggen :face:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 23 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade di 10 jan 2012 - 22:26

Rush schreef:Wauw Serpentijn, het gaat nu ineens wel snel zeg!

Gisteren urenlang op de bank geknuffeld, moesten een hele week inhalen haha. Heerlijk om weer samen op de bank te liggen :face:



ja, het gaat inderdaad snel nu! Maar wij vinden het wel fijn dat er schot in de zaak komt!

Fijn dat je weer lekker thuis bent en met je vriend kunt knuffelen! Ben je alweer wat opgeknapt? of nog steeds slecht te pas?

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 23 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid di 10 jan 2012 - 23:50

Wat lief van m Marin!

En wat veel leuke ontwikkelingen Serpentijn. Samenwonen is leuk!

Wat heerlijk dat je weer thuis bij je vriend bent Rush. Hoe is het nu met je?

Blegh nog 3 weken dan in mn vriend weer weg Sad NOuja ik heb al geluk dat ie nu 3 maanden vrij had, normaal heeft ie maar 2. Maar leuk is t niet.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 23 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade di 10 jan 2012 - 23:55

Lizardje schreef:
En wat veel leuke ontwikkelingen Serpentijn. Samenwonen is leuk!

Klopt! Wij vinden het samenwonen ook erg leuk! Ook al hebben we nu nog geen plekje voor onszelf, samen zijn is gewoon al heel erg fijn!

Lizardje schreef:
Blegh nog 3 weken dan in mn vriend weer weg Sad NOuja ik heb al geluk dat ie nu 3 maanden vrij had, normaal heeft ie maar 2. Maar leuk is t niet.

Jeetje, de tijd vliegt! En dan moet je weer 3 (of eigenlijk 2) zonder hem toch?

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 23 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid wo 11 jan 2012 - 0:06

4 maanden. Maar als t allemaal een beetje meezit ga ik in maart een maand mee aan boord. En dan komt het schip vanaf mei weer regelmatig in r'dam. Dus hopelijk is het maar een maand steeds dat ik m niet zie.

Leuk trouwens dat jullie ook echt een samenlevingscontract hebben, dat hebben wij dan weer niet.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 23 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade wo 11 jan 2012 - 0:11

Lizardje schreef:4 maanden. Maar als t allemaal een beetje meezit ga ik in maart een maand mee aan boord. En dan komt het schip vanaf mei weer regelmatig in r'dam. Dus hopelijk is het maar een maand steeds dat ik m niet zie.

Leuk trouwens dat jullie ook echt een samenlevingscontract hebben, dat hebben wij dan weer niet.



Oke, een maand klinkt als een eeuwigheid!

Wij wilden graag een samenlevingsovereenkomst omdat we ook samen een huis kopen! Dan is alles net even wat beter geregeld! Om dezelfde reden hebben we ook meteen testamenten laten maken!

En ergens vind ik het formeel samenwonen ook gewoon erg bijzonder! I love you

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 23 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid wo 11 jan 2012 - 0:15

een maand zonder hem heb ik eerder overleefd Wink We zijn de afgelopen 2 maanden ook wel echt elke dag samen geweest, hooguit een paar uur zonder elkaar. Soort van compensatie voor als ie straks weer weg is Wink

Oja als je samen koopt is zoiets wel handig ja. Ik ben gewoon bij mijn vriend in komen wonen. En idd dat het dan ook echt op papier staat is natuurlijk ook wel bijzonder.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 23 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Wasmachine wo 11 jan 2012 - 10:22

Oeh leuk topic! Ik wil me ook wel aanmelden, of is 5 maanden niet kersvers genoeg smile
Ongeveer iedereen in mn omgeving word gek van me, dus hier meekletsen zal een hoop schelen voor ze Wink
Wasmachine
Wasmachine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 53
Punten : 56
Registratiedatum : 06-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 23 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade wo 11 jan 2012 - 10:43

Wasmachine schreef:Oeh leuk topic! Ik wil me ook wel aanmelden, of is 5 maanden niet kersvers genoeg smile
Ongeveer iedereen in mn omgeving word gek van me, dus hier meekletsen zal een hoop schelen voor ze Wink

Welkom! Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

En kersvers..Volgens mij geldt dat voor niemand hier :P

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 23 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin wo 11 jan 2012 - 10:45

Hee leuk Wasmachine met je gekke grappige forumnaam! Vertel hoor, je bent meer dan welkom! We zijn allemaal niet echt kersvers meer Wink Daarom valt er misschien niet zo heel veel te kletsen, maar de herkenning merk ik nog steeds.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 23 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Wasmachine wo 11 jan 2012 - 10:54

Haha mooi smile en dank jullie wel! Tja gekke naam, ik moest een naam bedenken en had net de was opgehangen, zo is het ontstaan haha Very Happy

We hebben elkaar leren kennen op mijn werk, ik werk in een koffiebar. Ik ben altijd vrij op vrijdag, maar moest een keer op vrijdagmiddag invallen. Hij kwam koffie halen, en ik vond hem interessant, dus sprak hem aan. Toen bleek hij dezelfde studie als ik te doen (fotografie) en ik vroeg of ik zijn werk eens mocht zien. Facebook uitgewisseld, en via daar een afspraak gemaakt voor zaterdag de week erop. Was niks date-bewusts ofzo, maar eigenlijk was t dat wel. Ik ging er vanuit dat we elkaars werk zouden bekijken en dat hij daarna zou wieberen en ik de stad in zou gaan, maar dat liep anders :P Het was heel mooi weer en hij belde in de middag met de vraag of hij een fles prosecco mee moest nemen, waarop ik zei, zal ik een wegwerp bbq halen, dan kunnen we lekker in het park gaan zitten. Zo gezegd zo gedaan, het was supergezellig, zijn 's nachts nog op pad geweest om te fotograferen en uiteindelijk is hij blijven slapen. Niks gebeurd, er was niet echt spanning, 6 dates lang (met bij elkaar slapen) is dat zo gegaan, de spanning was intussen wel opgebouwd en we hadden 1x gezoend en toen ineens was het raak.
Maar wist nog steeds niet wat ik wilde (was net uit met ex na 2,5 jaar). Ik ging toen op vakantie en miste mijn ex ineens heel erg, en eenmaal thuis heb ik met hem afgesproken. Dat was ouderwets gezellig dus ik heb dat toen eerlijk tegen mijn date gezegd. Met mijn ex bleek het alleen die ene avond leuk te kunnen zijn, daarna begon het gedonder weer. En de dag nadat ik mijn 'date' had 'gedumpt' voelde ik me zooooo rot! Ik vond hem dus blijkbaar veel leuker dan ik dacht. Ik heb hem die avond opgebeld van shiiiit ik vind dit helemaal niet leuk! Ben savonds om 12 uur nog naar hem toe gereden en toen heb ik gezegd van ja! ik vind jou SUPERLEUK! en sindsdien is het aan en zit ik op een heeeeele grote roze wolk Very Happy
Wasmachine
Wasmachine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 53
Punten : 56
Registratiedatum : 06-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 23 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  GreenGrass wo 11 jan 2012 - 21:01

Even een update: Hier gaat het nog steeds prima. De feestdagen zijn we gezellig doorgekomen en er staat ons een mooi jaar te wachten. Inmiddels heb ik nog wat meer familie van hem ontmoet en ze zijn allemaal positief over me smile

Afgelopen dinsdag hebben we samen met een vriend van mij gegeten en enorm gelachen. Het voelt zo goed en ik word er gewoon helemaal blij van! Een roze wolk is het dus ook. Binnenkort gaan we naar de verjaardag van mijn zusje en ontmoet hij weer meer mensen van mijn familie.

Verder hebben we genoeg leuke dingen in de planning staan om een keer te doen!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 23 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin wo 11 jan 2012 - 22:21

Wat leuk om te lezen, Wasmachine! Dat is een leuk verhaal. Jammer van die detour met je ex, maar gelukkig is het goed gekomen met je huidige vriend. Wat leuk dat jullie allebei de fotografie opleiding doen. Op de fotovakschool? M'n vriend en ik fotograferen ook (maar als hobby) en ik ben freelance bruidsfotografe. Komend weekend willen we toevallig maar weer eens op foto-pad, camera heeft al te lang in de kast gelegen. Vind het ergens wel suf dat we zo'n gezamelijke hobby hebben, maar tegelijkertijd is het ook heel erg leuk om vooral ook handig op reis. Jullie zijn dus ook iets meer dan 5 maanden samen?

GreenGrass, fijn dat het zo goed gaat met jullie! Hebben jullie al concrete plannen voor 2012?

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 23 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid do 12 jan 2012 - 0:46

welkom hier wasmachine.
Idd heel kersvers is het bij de meesten hier niet meer. Vandaag is t precies een half jaar geleden dat ik mijn vriend heb ontmoet. Over een paar dagen hebben we dan een half jaar wat met elkaar. gaat snel.
en fijn dat alles goed gaat GG.

Hier ook eigenlijk geen nieuws. Gewoon nog druk met het huis mooi maken, schilderen en wat andere kleine dingen. Volgende week een weekend naar de efteling met mijn familie Very Happy
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 23 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush do 12 jan 2012 - 0:57

Het gaat goed met mij! De uitslag was goed en nog 3 dagen medicijnen en dan ben ik eraf!

Verder gaat alles super! Heerlijk smile

Welkom Wasmachine!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 23 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin do 12 jan 2012 - 0:58

Fijn Rushie! Wat was het nou uiteindelijk? Ben je alweer thuis?

Ik begin stiekem sinds kort toch wel samenwoon kriebels te krijgen! Zal nog wel even duren, maar begin er gevoelsmatig wel echt naar uit te kijken smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 23 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush do 12 jan 2012 - 1:02

99% zeker een blablabla bacterie van nog rauwe kip. Ik kijk dus nog beter uit vanaf nu!. De officiële uitslag van de hapjes uit mn darm zijn nog niet binnen, maar de arts verwacht geen blijvende bacterie ( ziekte van Crohn) dus goed nieuws tot nu toe smile
Ik ben zondagavond thuis gekomen, begin me wel te vervelen inmiddels hihi.

Zit er een samenwoon kans in dit jaar Marin?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 23 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin do 12 jan 2012 - 1:15

Oh jeetje zo zie je dat je toch op moet passen met dat soort dingen! Beterschap nog maar even.

*


Laatst aangepast door Marin op di 24 jan 2012 - 1:19; in totaal 3 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 23 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum