Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het kersverse relatie topic

+39
Bliss
Wasmachine
TwistedAngel
Kabouter
Lejow
nien
xxlisaxx
Lady4
Tinus
Ringling
Error
liqueje
Caro
RYW
Ibbeltje
Gizmo
Antibes
Atelier Madame
Mermaid
FireButterfly
Burn
TGR
Rumble
Dennenappel
Sugarfall
Paper Crown
Tullow
Marsy28
Serena
Suus
Zwerver
Stoplicht
Feline
Middleme
slaatje
Marin
Jade
Rush
GreenGrass
43 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 22 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  slaatje vr 30 dec 2011 - 2:11

Marin schreef:
Zelda schreef:Marin, had je je oude naam niet juist verwijderd omdat er meelezers waren? Of was dat weer een andere naam?

Nee ik heb nooit meelezers gehad. Ik wilde m'n gehele account toen verwijderen, omdat ik zelf wilde minderen met forummen. Had niks met anderen te maken.

En, is het gelukt? :P
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 22 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin vr 30 dec 2011 - 2:57

Destijds wel Wink En op t moment forum ik ook niet heel erg veel, al minder dan eerst iig Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 22 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Tinus vr 30 dec 2011 - 5:40

Oh, en ik maar denken, waar is Joy toch gebleven! nerd
@ Slaatje; misschien heb je het gemist, maar tussen mijn vriend en mij is het uit. Zie topic 'het niet meer weten'. Dus ik post nu maar niet meer in dit topic! smile Veel plezier meiden met jullie vriendjes met de jaarwisseling!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 22 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  slaatje vr 30 dec 2011 - 6:18

Tinus schreef:Oh, en ik maar denken, waar is Joy toch gebleven! nerd
@ Slaatje; misschien heb je het gemist, maar tussen mijn vriend en mij is het uit. Zie topic 'het niet meer weten'. Dus ik post nu maar niet meer in dit topic! smile Veel plezier meiden met jullie vriendjes met de jaarwisseling!

O, wat klote voor je, dat had ik idd niet meer gekregen. Wens je heel veel sterkte. hug
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 22 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade zo 1 jan 2012 - 0:17

Ik wens jullie een gelukkig en liefdevol ja cheers ar toe!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 22 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast zo 1 jan 2012 - 10:16

Namens mij ook allemaal een happy 2012!

Ik kreeg vannacht een berichtje van mn ex-scharrel (hij was 8 maanden mn scharrel, tot ik mn vriend ontmoette). Was er niet zo happy mee, had juist het contact verbroken een aantal maanden geleden omdat ik steeds aan hem bleef denken en we hadden ook nog een keer sex gehad silent Ik kreeg dus vannacht een berichtje en mn vriend las het ook (er stond dat hij me mist etc etc..) Ik heb eerlijk gezegd wie het was, mn vriend wist sowieso al van hem af ook. Maargoed, ik heb het er maanden moeilijk mee gehad mn ex-scharrel niet meer te spreken, heb daarom alles van hem gewist en nu zoekt hij weer contact :shock: Ik vind het echt vervelend, nu hebben we wéér gewhatsapped. Hij is echt een 'zwak punt' van me (ik vond hem wel leuk en we spraken elkaar iedere dag) en nu heb ik het gevoel dat we weer van voor af aan beginnen. Grrr!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 22 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid di 3 jan 2012 - 10:06

Vervelend amazzonia. Lukt het een beetje om het contact af te kappen?

Iedereen een leuke jaarwisseling gehad samen? Wij wel, gewoon lekker samen thuis gebleven. Tenminste naar een plek gelopen waar we rondom ons allemaal vuurwerk konden zien, was mooi. En nu nog een maandje genieten van mn vriend voor ie weer weg is.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 22 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin wo 4 jan 2012 - 12:24

Oooooh m'n vriend heeft net gezegd dat ik de 19e en 20e maar vrij moet houden. Dan zijn we een half jaar samen en hij heeft iets bedacht wat we gaan doen om t te vieren. Geen idee wat maar ik moet nette kleding aan en hakken, dus vast lekker uiteten iig. Maar waar? Spannend!

Sorry moest ik even kwijt ;-)

Lizard, Lijkt me zo moeilijk dat je weet dat ie weer weg gaat. Gaan Sam Diego nou definitief door?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 22 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid do 5 jan 2012 - 6:52

Leuk Joy! Wij zijn over 10 dagen ook een half jaar samen. Nog niet echt over gehad of we ook iets gaan doen dan.

Het is ongeveer 80% zeker dat ik een maand met hem mee aan boord ga. Sollicitaties die ik had zijn niet positief afgelopen, werk voorlopig alleen via een uitzendbureau. Zolang dat zo blijft ga ik mee, maar als ik ineens een geweldige of in ieder geval leuke vaste baan kan krijgen dan gaat t waarschijnlijk niet door.

Tja leuk is het natuurlijk niet dat hij straks weer weg is, het zal ook raar zijn omdat ik bij hem ben ingetrokken dus dan zit ik straks alleen in zijn huis. T is moeilijk dat hij straks weer weg is, maar dat wist ik toen ik er aan begon. Ik kan gelukkig goed alleen zijn. En zijn werk heeft natuurlijk wel weer het hele grote voordeel dat ik gratis met hem mee kan (ik moet alleen een vliegticket naar de vertrekhaven zelf kopen, eten etc aan boord is gratis)
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 22 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade vr 6 jan 2012 - 7:01

Leuk JoyMarin! Wij zijn dan 10 maanden samen!

Lizardje: fijn dat je misschien een tijdje met je vriend meekan op de boot. Blijft hij dan een half jaar weg?

Wij wonen sinds afgelopen woensdag officieel samen volgens het GBA, heel erg leuk dus! 30 januari krijgen we hoogst waarschijnlijk de sleutel van onze nieuwe woning!


Laatst aangepast door Serpentijn op vr 6 jan 2012 - 8:08; in totaal 1 keer bewerkt

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 22 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Middleme vr 6 jan 2012 - 7:59

Joy, spannend! Maar wel leuk natuurlijk!

Serpentijn, gefeliciteerd!

Lizard, veel plezier als het doorgaat!

Ik heb mijn vriend sinds nieuwjaarsdag niet meer gezien omdat ik op vakantie ging en hij niet mee kon, maar mis hem wel onwijs! Gelukkig zie ik m morgenavond weer, kan niet wachten smile.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 22 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin za 7 jan 2012 - 0:55

Spannend Lizard, ik hoop echt dat je met hem mee mag. Niet alleen voor je relatie, maar ook een geweldige reis ervaring natuurlijk die je er bij krijgt. Gaaf! Wil ik ook wel Wink

Serpentijn, gefeliciteerd zeg dat jullie nu ingeschreven staan! Grote stap wel smile Moet er nog veel aan het huisje gebeuren en is het een huis of appartement? En ik wil wel foto's zien als het klaar is he. Moeten jullie veel nieuwe spullen kopen?

Middleme, wat jammer dat je zo lang moet wachten, maar erg lekker dat je op vakantie bent. Noorwegen toch? Ging je skieen of wat anders? Lijkt me zo mooi daar!

Ik heb dus een weekendje alleen, zoals je in m'n topic hebt kunnen lezen. Vind het toch eigenlijk ook wel heel erg lekker even, en gelukkig vond m'n vriend dat ook. Hij is wat leuke dingen met z'n beste vriend doen en ik ben gisteren uiteten geweest met m'n oom en tante. Ik denk dat ik 'm zaterdag pas weer zie, dus duurt nog wel even, maar tegen die tijd heb ik vast wel weer heel veel zin om bij 'm te zijn! En dan de week daarna onze anniversary, ben echt heel benieuwd wat ie geplanned heeft. Ik denk dat we chic uit eten gaan, maar waar?!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 22 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush za 7 jan 2012 - 0:58

Spannend Marin.

En een weekend alleen is toch ook wel eens lekker.

Ik mis mn vriend verschrikkelijk, maar hij is heel lief gelukkig. Vanavond komen mn schoonouders ook op bezoek..
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 22 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin za 7 jan 2012 - 1:03

Pff ja dat kan ik me voorstellen Rushie! Laat je maar lekker verwennen door hem en hopelijk zie je 'm gauw weer.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 22 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 5:19

Lizardje schreef:Vervelend amazzonia. Lukt het een beetje om het contact af te kappen?

Ja gelukkig wel! Heb tegen hem gezegd dat ik hem wel weer op FB toevoeg, dan kan hij daar zien hoe het met me gaat en hoeft hij niet te whatsappen :P Heb niks meer gehoord dus prima!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 22 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid za 7 jan 2012 - 10:03

Dat is wel fijn Amazonnia. Exen zijn maar vervelend.

Mijn vriend is dan straks weer 4 maanden weg, is niet leuk maar hij is daarna wel weer 2 maanden 'fulltime' thuis. Als ik met hem mee ga, ga ik deze reis maken:

http://nl.hollandamerica.com/ennl/find-cruise-vacation/CruiseDetails.action?destCode=&portCode=SAN&shipCodeSearch=RT&durationCode=4&dateCode=3_2012&flexibleMonths=false&noOfFlexibleMonths=1&pageNumber=1&voyageCode=T212&webItineraryIdForAudit=HSW230

Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 22 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin za 7 jan 2012 - 10:19

Niet slecht Lizardje! Dat ziet er goed uit, ik wil ook wel mee Wink
Mag je dan ook samen een hut delen eigenlijk?

M'n vriend smste me net dat ie me toch wel mist dit weekend. Ik hem eigenlijk ook wel. Oh men, nou zit ik alweer te denken om dan morgen toch nog even naar hem toe te gaan (maandagochtend ben ik vrij), maar nee, eigenlijk moet ik gewoon maar even wachten tot volgend weekend. Toch?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 22 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid za 7 jan 2012 - 10:26

Ja ik slaap dan gewoon in zijn hut, gelukkig wel.

ahw gewoon toch even gaan joh. Ik heb mijn vriend de afgelopen 2 maanden nog niet langer dan een paar uur alleen gelaten. Tijd met elkaar doorbrengen is belangrijk.
Nu sta ik er misschien wel anders in omdat mijn vriend er niet altijd is maar toch.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 22 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin za 7 jan 2012 - 10:29

Haha ja misschien sms ik 'm straks wel even wat z'n plannen morgen zijn. En dan wil ie me vast wel even op Schiphol ophalen, wat drie kwartier reistijd voor mij scheelt. Haha wat een softie ben ik ook. Gelukkig is het al half 11, anders was ik nu naar 'm toe gegaan nog.

Wel fijn dat je gewoon bij hem in de hut kan, anders was het toch een stuk minder leuk Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 22 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Middleme za 7 jan 2012 - 21:03

Marin schreef:

Middleme, wat jammer dat je zo lang moet wachten, maar erg lekker dat je op vakantie bent. Noorwegen toch? Ging je skieen of wat anders? Lijkt me zo mooi daar!


Ik ben inderdaad naar Noorwegen geweest! Was onwijs mooi daar, ben wezen snowboarden smile. Zal in algemeen bij foto's ff wat plaatsen. Vriend is gisteravond langsgeweest en dat was weer heel fijn, heb m echt onwijs gemist (en hij mij ook gelukkig). Vanmiddag gaan we heel burgerlijk naar de Ikea in Haarlem, en vanavond gaan we (of iig ik) hier thuis koken.

Marin, als jullie elkaar zo missen zou ik echt naar 'm toe gaan hoor... Waarom elkaar expres niet zijn als jullie elkaar zo missen?

Rush, heb het 'n beetje meegekregen hoe en wat, maar: sterkte!

Lizard: wauw, wat gaaf als je die reis met 'm mee kan! Ben stiekem wel jaloers hoor Wink. Enjoy!

Amazzonnia: Goed gedaan! smile
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 22 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid zo 8 jan 2012 - 3:13

We gaan t straks aanvragen. Aanvraag voor creditcard is bijna de deur uit... Is spannend. Hoop echt dat het door kan gaan. Is inderdaad een supermooie reis, dat is dan weer het voordeel van zijn werk. (ik moet toch een beetje de voordelen zoeken anders maak ik het mezelf alleen maar moeilijk)

Ben je nog naar je vriend toe gegaan Marin?

Ow en ik woon nu echt bij mn vriend. Gisteren het grootste deel van mijn spullen hier heen gebracht.

Hebben jullie ouders elkaar eigenlijk al ontmoet?
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 22 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin zo 8 jan 2012 - 3:37

Spannend Lizard, ik ga voor je duimen dat het door gaat. En wat gaaf dat je bij je vriend woont nu. En idd, je moet gewoon positief blijven en voordelen zoeken. Een lange afstandsrelatie kan ook best lekker zijn, als je tijd alleen waardeert. En het weerzien is altijd wel erg leuk Wink

Nee, ik ben niet naar 'm toegegaan.. Ik heb eigenlijk nog wel wat dingen te doen, dus ik heb het niet meer gevraagd..maar mis 'm nog wel Wink

En nee, onze ouders hebben elkaar nog niet ontmoet. Ik had hen uitgenodigd voor mijn verjaardagsborrel, maar z'n ouders wilden liever een keer uiteten ofzo, dus we hebben 't er samen nu paar keer over gehad dat we dat begin 2012 maar moeten regelen. Denk dat ze wel overweg kunnen, ze lijken wel op elkaar.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 22 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  TwistedAngel zo 8 jan 2012 - 11:14

Jeeej ik kan mij hier aanmelden!!
Kwam vanavond thuis van mijn scharrel (hoe ik het ook moet noemen) en start mijn pc op.. facebook dr voor.. uitnodiging voor wijzigen vriendschap...... naar RELATIE!! lekker gekke manier maar ach past exact bij ons!
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 22 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin zo 8 jan 2012 - 11:22

Leuk TA! Ik had al 't een en ander in 't date topic gelezen! Gefeliciteerd!
En die manier is leuk joh, helemaal van deze tijd. Toen wij het net officieel hadden gemaakt zei m'n vriend ook direct 'goh zullen we dan nu tegelijk onze relatie status updaten' Wink
Past ook bij ons.

Ik ben vanavond dus niet naar 'm toe gegaan, maar we hebben wel de hele avond fijn gekletst via de laptop en alle leuke dingen die in 2012 gaan gebeuren besproken. We beginnen het jaar allebei heel positief en kijken hopelijk naar zo veel mooie dingen uit!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 22 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  TwistedAngel zo 8 jan 2012 - 11:25

Dankje Marin.... We hadden vanmiddag wel toevallig over gehad wat we nu waren... Hij zei: "jij wilde het rustig aan doen, ik durf je niets te vragen"... Ik zei dat ik inderdaad rustig aan wilde doen, vooral na mijn relatie van bijna 6 jaar, bang voor pijn... En nu dus alsnog in een relatie! helaas zie ik hem nu 13 dagen niet ivm met zijn oefening in Polen... Sad Ach gelukkig hebben we onze mobieltjes nog!
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 22 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum