Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2012

+32
Joss1
Cheesegirl
Loes263
Feline
Isis
Bosjesvrouw
Roos
Mizz_S
Rizzo
Ibbeltje
flower
Highway
Julia
Jolanda
**_pearl_**
TukTuk
slaatje
Suus
Minx
Juul
Kamperseboekenwurm
vlinder-2011
mzcharlotte
Miss G
Sjirafje
Inge
Shisha
Chantal1984
Tsjip
Raven
Emma_
sanne-84
36 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2012 - Pagina 23 Empty Re: trouwtopic 2012

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 0:06

Shisha schreef:Oh daar zou ik ook gestrest van raken Mila! Ik was ook echt bang dat er iets niet goed op de kaart zou staan haha!
Maar fijn dat je ze zo snel weer hebt en dat het niet peperduur is. Je zou maar kaarten hebben voor een paar honderd euro...

Ja gelukkig waren het niet de trouwkaarten zelf. Dit zijn officieel visitekaartjes, maar wij hebben daar de adressen van de locaties opgezet en de namen en tel.nummers van de CM'ers en het emailadres waarop mensen zich kunnen afmelden. De kaartjes waren idd niet duur (even cookies verwijderen scheelde al 14 euro Wink alleen zijn de verzendkosten 5 keer zo duur als de kaartjes!! (beetje jammer, maar ja eigen schuld)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  sanne-84 wo 28 maa 2012 - 0:37

ow dat zou ook wel iets voor ons zijn, ergens overheen lezen.. gelukkig was je er wel op tijd bij, helaas kostte het wel iets extra's..
en ik zou dan ook errug in de stress schieten! heb ik nu al wel eens last van:S
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Loes263 vr 30 maa 2012 - 21:57

Ik heb al heel lang niet meer gereageerd in dit topic, maar wij zijn al flink op weg met de voorbereidingen. We hebben allebei onze outfits, ringen, kapper en make-up, feestzaal e.d. Gisteren hebben we de uitnodigingen verstuurd en zijn we in ondertrouw gegaan. Zijn jullie al in ondertrouw gegaan? Dat stelt ook niet veel voor, alleen een paar formuliertjes invullen en betalen en dat was het dan. Vandaag hebben wij onze vrijgezellenfeesten. De reden dat wij weten dat we vandaag onze vrijgezellenfeesten hebben is niet zo leuk. Afgelopen woensdag is mijn oma overleden en dus zijn mijn zussen zo lief geweest om aan ons te vragen of we het door willen laten gaan of niet (vanwege oma). Wij hebben er voor gekozen om het gewoon door te laten gaan ook omdat we dan wat afleiding hebben. We weten alleen dat het vandaag is, verder weten we niets. Ik zal morgen wel vertellen wat we uiteindelijk gedaan hebben!!
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Inge za 31 maa 2012 - 2:36

Loes, gecondoleerd met je oma. Hopelijk heb je een fijn vrijgezellenfeest met de nodige afleiding.

Wij hebben donderdagavond de ringen gekocht :-)

Van de week kreeg ik een mailtje van "een vriendin" dat ze niet op de bruiloft kan komen, ze gaat namelijk die dag op vakantie. Echter twijfelde ik zelf ook al of ik haar nog wel als daggast wilde omdat ik haar in augustus voor het laatst gezien heb. Heb meerdere vriendinnen die ik niet zo vaak zie, omdat ik verhuisd ben naar 1,5uur verder dan mijn oude woonplaats... maar met die vriendinnen is het altijd goed als ik ze weer eens zie en verder veel contact via internet. Maar deze vriendin ken ik nu een paar jaar en ga met haar om samen met een andere vriendin, vaak spreken we met zijn 3en af maar laatste maanden heeft ze vaak afgezegd (op de dag zelf of de avond ervoor) of niet gereageerd op mails etc. Ze gaat wel regelmatig met andere leuke dingen doen maar als wij iets willen doen heeft ze geen tijd of zin. ik had de twijfel of ze nog wel met ons om wilt gaan maar opeens kregen we weer sms en mail wanneer we af gaan spreken... nou dat moet nog steeds gebeuren, maar goed daardoor twijfelde ik of ik haar nog wel als daggast wilde. Maar nu heeft ze zelf de keuze gemaakt om op vakantie te gaan die dag. Nouja graag of niet hoor :-)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Shisha za 31 maa 2012 - 5:35

Gecondoleerd met je oma Loes. Ik hoop dat je toch een leuke dag hebt en ik ben erg benieuwd wat jullie gedaan hebben!

Inge: Vervelend zo'n 'vriendin'. Wel raar dat ze op vakantie gaat... Maar dan weet je nu ook wat je er aan hebt.

Ik had ook zo'n groep 'vriendinnen' (van de sportschool) en met het maken van de gastenlijst zijn ze eerst van daggast naar avondgast gegaan en uiteindelijk heb ik ze helemaal geschapt. Sinds ik niet meer bij die sportschool zit hoor ik eigenlijk nooit meer wat van ze ondanks dat ik regelmatig probeerde af te spreken. Tja, dan niet.
En ik twijfel ook bij 1 iemand of ik die nog wel wil uitnodigen. Is de vriendin van de beste vriend van mijn vriend.
Ik had haar ook uitgenodigd voor het vrijgezellenfeest maar daar heeft ze schijnbaar heel moeilijk over gedaan en gaf uiteindelijk aan geen vrij te kunnen krijgen en is dus niet mee geweest. Maar mijn vriend was dat weekend bij die vriend en ze was gewoon thuis. Ik vind dat dan echt zo raar. Als ze niet wil kan ze het ook gewoon zeggen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  sanne-84 za 31 maa 2012 - 10:07

Loes, gecondoleerd! zal een moeilijke keuze zijn geweest, maar hopenlijk heb je wel een leuke vrijgezellendag gehad

Inge, lekker makkelijk, hoef jij die keuze niet te maken!

Wij hebben net alle laatste kaarten geschreven (en wel 10x gecheckt). Ook wij hebben bij sommige zitten twijfelen, blijft soms lastig
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Jolanda za 31 maa 2012 - 21:31

Loes: gecondoleerd met je oma, ik hoop dat je toch nog een beetje van je vrijgezellenfeest hebt kunnen genieten.

Inge: het is jammer van die 'vriendinnen' die elke keer een smoes verzinnen om niet te komen. Wij hebben daar echt korte metten mee gemaakt, ik doe daar dan ook geen moeite meer voor, hoe jammer ik het soms zelf ook vind. En soms komen er weer mensen in je leven waarvan je het nooit had verwacht. Wat leuk dat je de ringen hebt gevonden! Zijn jullie bij een juwelier geslaagd?

Hier weinig 'trouw-nieuws' Wink
Jolanda
Jolanda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 98
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-11

Bericht  Shisha zo 1 apr 2012 - 22:10

Loes: Hoe was je vrijgezellendag? Ik ben erg benieuwd wat jullie gedaan hebben!

Wij zijn nog steeds aan het dimdammen over trouwvervoer. Aan de ene kant willen we het heel graag maar omdat mijn vader mij weg geeft zien wij elkaar dus pas op de trouwlocatie. En we willen beide dan opgehaald worden met een trouwauto als we er wel 1 nemen haha! En aangezien we de hele dag op 1 locatie blijven hebben we er verder ook niet zoveel aan denk ik.
En we moeten nog bedenken hoe we dan weer naar huis gaan of dat we in de buurt een hotel nemen. Lastig allemaal haha!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 ma 2 apr 2012 - 9:59

ik ben ook benieuwd hoe je vrijgezellendag is geweest!

shisha, trouwvervoer lijkt me in jullie geval beetje zonde van het geld..
wij moeten er nog 1 vinden, maar vinden het best duur (en dan te bedenken dat mn vriend een hele grote autoliefhebber is) en dan kunnen wij er nog wel redelijk wat in rijden (naar fotolocatie, naar trouwlocatie, eetlocatie en feestlocatie) een oom van mn vriend krijgt een nieuwe leuke auto, maar het is de vraag of deze op tijd binnen is..

wij hebben dit weekend de kaarten op de bus gedaan:) en de eerste complimenten zijn al gekomen:D
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha ma 2 apr 2012 - 18:43

Weet ik Sanne maar we zitten ook nog met vervoer naar huis. Zou niet zo leuk zijn als mijn vriend gewoon moet rijden haha! En we hadden een mooie gezien voor 250 euro voor de hele dag. (en dus niet maar 4 uurtjes) Of we huren gewoon een limo voor de rit naar huis haha! Lijkt mij ook wel erg gaaf!
Heb je ook al op marktplaats gekeken? Daar staan ook behoorlijk wat trouwauto's en daar zitten best goede aanbiedingen bij.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  vlinder-2011 di 3 apr 2012 - 3:10

sanne-84, wat was jullie trouwdatum ook alweer? Zit nog wat te twijfelen over de datum wanneer wij ze versturen?

Wij hebben de auto van familie als trouwauto..
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 4:12

@ Loes, gecondoleerd. Hoop dat je toch nog wel een beetje hebt kunnen genieten van je vrijgezellenfeest.

De kaarten gaan hier a.s zaterdag op de post. CM heeft de kaarten meegenomen om er nog een briefje in te doen. We wilde graag zelf de kaarten aan de familieleden geven en die zien we dit weekend allemaal. Ben heel benieuwd naar hun reacties. De andere kaarten gaan dan zaterdag op de post, zodat hun ze niet eerder hebben dan onze familie.

Gister zijn we nog een keer bij de fotograaf langs geweest en hebben we alles nog even doorgesproken. En vandaag zijn we terug geweest naar de bloemist en hebben we al onze wensen doorgegeven. Dus weer het een en ander geregeld smile Vannacht had ik alleen gedroomd dat we gingen trouwen en dat er naast de daggasten helemaal niemand op onze receptie was en dat iedereen na een half uur was verdwenen. Stonden we dan samen trouwtopic 2012 - Pagina 23 394967

Gast
Gast

Bericht  Shisha di 3 apr 2012 - 4:21

Haha echt erg he die trouwdromen! Very Happy Ik heb zo ook zo nu en dan en dan gaat er ook vanalles mis.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Inge di 3 apr 2012 - 7:08

Hier gaan de kaarten 8 a 6 weken van te voren op de bus

Nog 101 dagen en dan is de grote dag :-D
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha di 3 apr 2012 - 7:10

Bijna onder de 100 Inge! Very Happy

Hier nog maar 58 dagen. cheers
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 7:11

Hier gaan ze op 1 dag na 8 weken van te voren op de bus. Door het paasweekend zijn ze er dan ongeveer 7,5 week van te voren. We hebben er ook twee kaarten bij zitten voor Zuid Amerika (die is vandaag op de bus gegaan) en 1 voor Frankrijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 7:35

Shisha schreef:Bijna onder de 100 Inge! Very Happy

Hier nog maar 58 dagen. cheers
Hier dan ook 58! smile Gaat echt opschieten nog minder dan twee maanden!

Gast
Gast

Bericht  Cheesegirl di 3 apr 2012 - 9:36

* Breekt even in *

Ik ben echt jaloers op jullie dat jullie zoiets moois in het vooruitzicht hebben! Ik zou zo graag willen, maar helaas zit het er nog even niet in. Ik lees wel lekker met jullie mee om gewoon te fantaseren haha.

* Gaat weer weg *
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  sanne-84 di 3 apr 2012 - 19:24

Wij hebben ze 6 weken (en 3 dagen) vantevoren op de post gedaan.

Ik weet nog goed dat t bij ons nog 100 dagen duurde. Nu zijn dit er nog 42 haha
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Inge di 3 apr 2012 - 23:12

Gaat echt snel he... hier duurt het gewoon nog maar 100 dagen en aan de andere kant duurt het NOG 100 dagen :-)

Vannacht ook weer rare trouwdromen gehad, eerst een rare droom over vrijgezellenfeest en daarna rare droom over bruiloft...
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 zo 8 apr 2012 - 9:55

en zoals al een beetje verwacht (hoewel ik ook mn momenten van twijfel had) had ik gister mn vrijgezellenfeest:D
vriendin kwam me ophalen om naar de 'sauna' te gaan. zij was niet opgemaak5t, dus had wel een twijfeltje haha.
toen we een half uur onderweg waren (en ik ondertussen maar denken!!) nam ze een afslag en zij ze; change of plan, en ik kreeg een blinddoek om: dus toch!!
allereerst hebben we cupcakes versierd. zij had ze al gebakken (nooit verwcaht dat zij dat kon haha) en had voor fondant ed gezorgd, dus konden we crea zijn. kreeg een leuke schort voor met een vrouwelijk lichaam erop:) het versieren was wel leuk, aangezien ik dat na de verbouwing/bruiloft eens wilde proberen. daarna in een huifkar naar de volgende bestemming. in de huifkar moest ik twister doen, en wanneer ik af was moest ik een opdracht doen. met een huifkar in de bossen en dus bulten waren de opdrachten zo binnen. hebben ook even op de weg gereden, en natuurlijk volop gezwaaid naar automobilisten (de een doet vrolijk mee, de andere niet)
toen kregen de dansles, de merenque (of hoe je dat ook mocht schrijven) en nog een andere. konden we in de kroeg 'savonds laten zien evt.
daarna daar gegeten, bbq, met lekkere salades, en vooral stokbrood met kruidenboter:P
en toen met de taxi naar de kroegen, waar ik nog 2 opdrachten kreeg. door 1 opdracht moest ik 6 condooms scoren. wat waren er weinig mannen die die bij zich hadden! en bij 1 opdracht labels uit boxershort van mannen knippen, dat ging ook vrij makkelijk.

ik had een hele leuke dag, de groep was ook leuk, en ik kon lekker tegen alles en iedereen aanbuurten. helaas konden er 2 al niet bij zijn (wist ik ;smorgens pas) en 1 onverwacht ook niet, en 1 iemand kon er alleen overdag bij zijn. mams,schoonmam en schonzus bleven ook niet al te lang (22-22.30) en 1 vriendin ging ook om 23uur, waardoor we toen nog met zn 4en waren. was wel erg jammer, want met zn 4en is het toch anders.
maa had al een leuke dag, en zijn toen naar een vriendin geweest, spelletje gespeeld met pizza, en om 1.30
lag ik in mn bedje.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha zo 8 apr 2012 - 20:09

Wat leuk Sanne! Klinkt als een geslaagde dag haha! Very Happy
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Inge ma 9 apr 2012 - 0:44

Klinkt leuk Sanne :-) klopte je verwachting toch haha!

Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  vlinder-2011 ma 9 apr 2012 - 23:14

klinkt leuk Sanne maar dat is inderdaad wel erg jammer.. was laatst ook op een vrijgezellenfeest waar dit ook zo was, vond de bruid toen ook erg jammer..

en ow wat ben ik de laatste tijd zenuwachtig....... denk steeds nog zo lang, nog zo lang en ow als alles maar goed gaat.. tsjah en mijn vriend hetzelfde dus dan zitten we ook nog eens tegen elkaar aan.. trouwtopic 2012 - Pagina 23 166342 en lig al een week met griep op de bank, dat maakt het ook niet beter..
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  Jolanda ma 9 apr 2012 - 23:25

Klinkt als een leuke vrijgezellendag, jammer dat er uiteindelijk maar een klein groepje overbleef...

Er was vorige week een stel vrienden die een date wilden inplannen, ze stuurden een whatsapp berichtje. Normaal als ik dan wat data doorstuur zijn ze wel redelijk snel met antwoorden wanneer de date zal zijn. Alleen nu is het al een week geleden, dus ik begin een beetje achterdochtig te worden ivm evt. vrijgezellenfeest hahaha. Nahja.

Afgelopen zondag bij de feestlocatie wezen kijken met de ceremoniemeesters, was wel even leuk. Ook alle 8 hotelkamers gezien en de onze uitgezocht Wink.

Verder weer een nieuwe lijst liedjes doorgegeven aan de DJ voor onze openingsdans. De 1e mix was al aardig in de buurt van onze wensen, alleen mistte het toch net iets. Dus ben benieuwd naar de volgende versie smile.

Ook onze website weer geupdate gisteren.
Jolanda
Jolanda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 98
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud