trouwtopic 2012
+32
Joss1
Cheesegirl
Loes263
Feline
Isis
Bosjesvrouw
Roos
Mizz_S
Rizzo
Ibbeltje
flower
Highway
Julia
Jolanda
**_pearl_**
TukTuk
slaatje
Suus
Minx
Juul
Kamperseboekenwurm
vlinder-2011
mzcharlotte
Miss G
Sjirafje
Inge
Shisha
Chantal1984
Tsjip
Raven
Emma_
sanne-84
36 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: trouwtopic 2012
sanne-84 schreef:Ik moet 1 ding kwijt: wat is trouwen GAAF!
Mn man (hihi) slaapt nog, maar ik lig alweer wakker na te genieten! Dalik maar weer de jacuzzi in:)
Rest komt later!
Gaaf he? Heb je een leuke dag gehad?? Wij wel. Ik zal later ook foto's en zo plaatsen.
Loes263- Fluisteraar
- Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10
Loes, gefeliciteerd!!
Meiden benieuwd naar jullie verhaal en foto's
Meiden benieuwd naar jullie verhaal en foto's
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Oh, Loes, jij ook nog gefeliciteerd!!!! Hoop dat jullie een prachtige dag hebben gehad.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Jij ook gefeliciteerd Loes! Ik ben ook erg benieuwd naar je verslag en foto's!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
gefeliciteers Loes, maak er een leuke dag van!!!
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Loes jij ook gefeliciteerd! Ben benieuwd naar jullie beide verhalen.
Hier gaat het nu ook echt opschieten, nog precies 2 weken vandaag! Van de week mijn jurk nog een keer gepast. Moet nog ding aan veranderd worden, dus een paar dagen van te voren mag ik hem nog even aan en dan als het goed is kan ik hem meteen mee nemen.
Hier gaat het nu ook echt opschieten, nog precies 2 weken vandaag! Van de week mijn jurk nog een keer gepast. Moet nog ding aan veranderd worden, dus een paar dagen van te voren mag ik hem nog even aan en dan als het goed is kan ik hem meteen mee nemen.
Gast- Gast
Mila spannend :-)
Ik heb foto's van Sanne gezien, echt prachtig!
Wij kunnen komende week onze ringen en kaarten ophalen!
Kaarten gaan we dit weekend schrijven en posten :-)
Inge- Ratel
Mila schreef:Loes jij ook gefeliciteerd! Ben benieuwd naar jullie beide verhalen.
Spannend he! Hier ook nog maar 2 weekjes!
Shisha- Ratel
loes, jij ook nog gefeliciteerd!!
nou eerst een verslagje van onze dag:
ik had redelijk geslapen:D was al een wonder boven wonder haha
'sochtends samen ontbeten en opgeruimd, en toen kwam tante+oom mn (toen nog haha) vriend halen met de trouwauto. ondertussen was de fotograaf al gearriveerd en de kapster (=vriendin van me) kwam ook al snel.
naarmate de tijd vorderde begon mn hartslag ook sneller te kloppen. doordat mn haren halverwege opnieuw gedaan werd (ik vond het niet goed zitten) was ik net op tijd klaar!
was ook super leuk om alle mensen vanuit het raam voor op straat te zien! en mn vriend te zien lachen toen ik de trap afkwam! hij kon niet zeggen dat ik er mooi uitzag, hij kon alleen maar lachen van de zenuwen haha. daarna mensen gedag gezegd, en snel onze inrichting laten zien.
eerst foto's gemaakt, was ook erg leuk! we waren in een verzorgingshuis, en al die oudere mensen vonden het leuk om te zien
daarna naar het kasteel voor de plechtigheid, die goed verliep. wel eerst wat traantjes bij schoonmoeder toen schoonvader werd benoemd, maar verder ook gelachen tijdens het verhaaltje, vond ik ook wel belangrijk!
daarna bij dinerlocatie gefeliciteerd door de daggasten en bruidstaart gegeten, en die was erg lekker!! (zo lekker, dat een vriend de dag erna vroeg of ie langs mocht komen, want hij had gezien dat er over was haha)
nog even wat foto's gemaakt met de hond erbij. helaas vond ie de bossen zo leuk dat we hem wel aan de riem moesten laten.. dus hopenlijk kan de fotograaf die wegwerken.
na het toetje had een vriendin nog een verassing. ae had van vele fotootjes een andere foto verwerkt, alleen te maken met de sport die we hebben uitgeoefend. super lief en super mooi!
na het eten naar de feestlocatie. handjes schudden was gelukkig redelijk snel voorbij en toen hadden we de openingsdans. erg simpel (schuifelen op liedje heaven van do) maar nog te lang voor mn (inmiddels) man
ze hadden op de beamer foto's gezet van ons van vroeger, was leuk (en soms genant haha) om te zien.
in het begin liep de dansvloer nog niet echt vol (was het wel gewoon gezellig), maar rond half 12 werd het errug gezellig.
ondertussen nog 2 liedjes gezongen, 1 door collega's en 1 door de 2 gezinnen. kan ik zeker waarderen, en doordat het er maar 2 waren was het te overzien.
het was mooi om te zien dat op bepaalde muziek de gasten gearmd op de dansvloer stonden, en wij in het midden, of dat we op schouders van vrienden werden gezet.
we hadden een super dag, het weer zat mee, het programma verliep zoals we wilden, leuk feest gehad. heb van begin tot eind een lach op mn gezicht gehad:D
en voor iemand die erg gestresst kan zijn, heb ik het zeer goed los kunnen laten
dehotelsuite was ook erg mooi.
en toen we de volgende dag thuiskwamen was onze voortuin versierd door vrienden! eigenlijk wilden ze ook binnen dingen doen, maar iemand was bang dat ze iets kapot zouden maken (aangezien onze meubels er pas een paar dagen instonden) dus dat hebben ze niet egdaan.
ik voelde me erg bijzonder, ook omdat er aandacht door anderen werd besteed (feit dat ze dingen hebben verzonnen en geregeld) maar ook omdat anderen zeiden dat het een superfeest was, of je dit teruglas op facebook bij sommigen.
weet je wat stom is; heb foto's teruggzien, en voelde me echt mooi. ik zag een echt bruidspaar. ik vind vaak dat ik niet mooi sta op een foto, maar nu helemaal niet!
he-le-maal tevreden!
de volgende dag waren we te lui om eten te koken, dus hadden wat gehaald. ik wilde bestellen, want kon toen voor de eerste keer mn nieuwe naam gebruiken;)
nou eerst een verslagje van onze dag:
ik had redelijk geslapen:D was al een wonder boven wonder haha
'sochtends samen ontbeten en opgeruimd, en toen kwam tante+oom mn (toen nog haha) vriend halen met de trouwauto. ondertussen was de fotograaf al gearriveerd en de kapster (=vriendin van me) kwam ook al snel.
naarmate de tijd vorderde begon mn hartslag ook sneller te kloppen. doordat mn haren halverwege opnieuw gedaan werd (ik vond het niet goed zitten) was ik net op tijd klaar!
was ook super leuk om alle mensen vanuit het raam voor op straat te zien! en mn vriend te zien lachen toen ik de trap afkwam! hij kon niet zeggen dat ik er mooi uitzag, hij kon alleen maar lachen van de zenuwen haha. daarna mensen gedag gezegd, en snel onze inrichting laten zien.
eerst foto's gemaakt, was ook erg leuk! we waren in een verzorgingshuis, en al die oudere mensen vonden het leuk om te zien
daarna naar het kasteel voor de plechtigheid, die goed verliep. wel eerst wat traantjes bij schoonmoeder toen schoonvader werd benoemd, maar verder ook gelachen tijdens het verhaaltje, vond ik ook wel belangrijk!
daarna bij dinerlocatie gefeliciteerd door de daggasten en bruidstaart gegeten, en die was erg lekker!! (zo lekker, dat een vriend de dag erna vroeg of ie langs mocht komen, want hij had gezien dat er over was haha)
nog even wat foto's gemaakt met de hond erbij. helaas vond ie de bossen zo leuk dat we hem wel aan de riem moesten laten.. dus hopenlijk kan de fotograaf die wegwerken.
na het toetje had een vriendin nog een verassing. ae had van vele fotootjes een andere foto verwerkt, alleen te maken met de sport die we hebben uitgeoefend. super lief en super mooi!
na het eten naar de feestlocatie. handjes schudden was gelukkig redelijk snel voorbij en toen hadden we de openingsdans. erg simpel (schuifelen op liedje heaven van do) maar nog te lang voor mn (inmiddels) man
ze hadden op de beamer foto's gezet van ons van vroeger, was leuk (en soms genant haha) om te zien.
in het begin liep de dansvloer nog niet echt vol (was het wel gewoon gezellig), maar rond half 12 werd het errug gezellig.
ondertussen nog 2 liedjes gezongen, 1 door collega's en 1 door de 2 gezinnen. kan ik zeker waarderen, en doordat het er maar 2 waren was het te overzien.
het was mooi om te zien dat op bepaalde muziek de gasten gearmd op de dansvloer stonden, en wij in het midden, of dat we op schouders van vrienden werden gezet.
we hadden een super dag, het weer zat mee, het programma verliep zoals we wilden, leuk feest gehad. heb van begin tot eind een lach op mn gezicht gehad:D
en voor iemand die erg gestresst kan zijn, heb ik het zeer goed los kunnen laten
dehotelsuite was ook erg mooi.
en toen we de volgende dag thuiskwamen was onze voortuin versierd door vrienden! eigenlijk wilden ze ook binnen dingen doen, maar iemand was bang dat ze iets kapot zouden maken (aangezien onze meubels er pas een paar dagen instonden) dus dat hebben ze niet egdaan.
ik voelde me erg bijzonder, ook omdat er aandacht door anderen werd besteed (feit dat ze dingen hebben verzonnen en geregeld) maar ook omdat anderen zeiden dat het een superfeest was, of je dit teruglas op facebook bij sommigen.
weet je wat stom is; heb foto's teruggzien, en voelde me echt mooi. ik zag een echt bruidspaar. ik vind vaak dat ik niet mooi sta op een foto, maar nu helemaal niet!
he-le-maal tevreden!
de volgende dag waren we te lui om eten te koken, dus hadden wat gehaald. ik wilde bestellen, want kon toen voor de eerste keer mn nieuwe naam gebruiken;)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
hier wat foto's (haal ze later weg, want manlief stelt het niet helemaal op prijs..)
(en sorrie voor de grootte, kreeg ze niet goed verkleind)
*verwijdert*
(en sorrie voor de grootte, kreeg ze niet goed verkleind)
*verwijdert*
Laatst aangepast door sanne-84 op wo 23 mei 2012 - 1:41; in totaal 1 keer bewerkt
sanne-84- Ratel
Inge schreef:Mila spannend :-)
dankje:D
heb niet alles hier neergezet...
sanne-84- Ratel
Mooie foto's Sanne! Jullie zagen er prachtig uit. Het klinkt als een geslaagde dag!
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Wauw helemaal geweldig Sanne! Klinkt echt als een geweldige dag en je zag er echt super uit!
Shisha- Ratel
Wauw Sanne, dat klinkt als een super mooie dag. En wat zag je er mooi uit!
Wat leuk die foto in het verzorgingstehuis. Dacht eerst verzorgingstehuis, maar erg leuk!
Wat leuk die foto in het verzorgingstehuis. Dacht eerst verzorgingstehuis, maar erg leuk!
Gast- Gast
Klinkt als een geslaagde dag Sanne. En jullie zagen er prachtig uit!!!!!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Loes jij ook nog gefeliciteerd
Waus Sanne, jullie zagen er geweldig uit! En zo te lezen ook een super geslaagde dag!
Hier nog een weekje. We gaan zo naar de kerk om een huwelijksmis te bekijken, aangezien mijn vriend dat nog nooit heeft gezien en voor mij is het al minstens 10 jaar geleden, kunnen we mooi kijken wat ons te wachten staat!
Daarna nog even langs de feestlocatie, nog even doorgeven hoeveel mensen er komen, hoe de tafels moeten staan etc.
En hierna hoeven we niets meer te regelen,(denk en hoop ik).
Waus Sanne, jullie zagen er geweldig uit! En zo te lezen ook een super geslaagde dag!
Hier nog een weekje. We gaan zo naar de kerk om een huwelijksmis te bekijken, aangezien mijn vriend dat nog nooit heeft gezien en voor mij is het al minstens 10 jaar geleden, kunnen we mooi kijken wat ons te wachten staat!
Daarna nog even langs de feestlocatie, nog even doorgeven hoeveel mensen er komen, hoe de tafels moeten staan etc.
En hierna hoeven we niets meer te regelen,(denk en hoop ik).
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Sanne, wat ben je toch een plaatje. Prachtige jurk ook! Fijn dat jullie hebben genoten!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
mzcharlotte schreef:Sanne, wat ben je toch een plaatje. Prachtige jurk ook! Fijn dat jullie hebben genoten!
iedereen bedankt voor de lieve reacties!
sanne-84- Ratel
Bij ons was het ook helemaal super!
's ochtends om half 7 kwam de kapster al en die is bijna 2,5 uur bezig geweest met mijn haar en make-up. Daarna mijn jurk aangetrokken en kwam mijn man me halen. Dat was het spannendste momen van de dag. Ik stond boven aan de trap en was best zenuwachtig omdat ik ook wilde weten hoe hij eruit zag en wat hij van mijn jurk vond. Gelukkig zag hij er mooi uit en vond hij mij ook erg mooi. Daarna naar de ouders van mijn man waar onze daggasten stonden te wachten. Daar even wat gedronken en vervolgens naar het gemeentehuis voor het officiele gedeelte. Daarna hebben wij foto's gemaakt en zijn we naar de feestlocatie gegaan. Daar konden de daggasten ons feliciteren en hebben we vervol\gens gegeten. Daarna hebben we receptie en feest gehad. Het was een supergeslaagde dag!!
En Sanne wat zien jullie er mooi uit! Supergefeliciteerd!
Loes263- Fluisteraar
Mooi Loes! Klinkt als een heerlijke dag :-)
Inge- Ratel
Wow Loes wat een prachtige jurk!
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
loes, leuk om jou mooie foto's ook te zien!!
ook nog aan het na genieten?
ook nog aan het na genieten?
sanne-84- Ratel
Mooi hoor Loes! Klinkt als een geweldige dag!
Hier nog maar 11 nachtjes!
Hier nog maar 11 nachtjes!
Shisha- Ratel
Loes en Sanne van harte gefeliciteerd! En wat zagen jullie er stralend uit!! Leuk om te zien dat voor lieverlee de bruiloften 'op gang' komen Het was eerst natuurlijk vooral van iedereen allemaal vragen en voorbereidingen. En nu zie je uiteindelijk wat het geworden is! Echt super gaaf om te zien.
Geniet lekker van de mooie wittebroodsweken!
Geniet lekker van de mooie wittebroodsweken!
Jolanda- Fluisteraar
- Aantal berichten : 98
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-11
Dank jullie wel allemaal! Ja wij zijn nog enorm aan het nagenieten. We zijn afgelopen weekend een weekendje weg geweest met zijn 2en en dat was wel fijn eerlijk gezegd. Even lekker met zijn 2en zijn en alles laten bezinken.
Loes263- Fluisteraar
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» trouwtopic 2012
» Trouwtopic 2013
» Trouwtopic 2013
» trouwtopic 2011 !
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» Trouwtopic 2013