Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2012

+32
Joss1
Cheesegirl
Loes263
Feline
Isis
Bosjesvrouw
Roos
Mizz_S
Rizzo
Ibbeltje
flower
Highway
Julia
Jolanda
**_pearl_**
TukTuk
slaatje
Suus
Minx
Juul
Kamperseboekenwurm
vlinder-2011
mzcharlotte
Miss G
Sjirafje
Inge
Shisha
Chantal1984
Tsjip
Raven
Emma_
sanne-84
36 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2012 - Pagina 22 Empty Re: trouwtopic 2012

Bericht  Raven ma 26 maa 2012 - 7:44

Sisha supermooie jurk en je vrijgezellendag klinkt echt super.

Ik heb zaterdag ook mijn vrijgezellenfeest gehad. Om 1 uur stonden ineens alle mannen en vrouwen voor de deur. Mijn vriend werd gelijk meegenomen en is gaan paintballen en heeft op een t/shirt allemaal kusjes moeten verzamelen van vrouwen.

Ik werd gelijk geblinddoekt en moest mijn sleutels inleveren. Kreeg een jurk aangehezen (oude trouwjurk van mijn schoonmoeder) na een half uur rijden kwamen we ergens aan. Ik merkte dat ik gewoon weer thuis was. Vreemd dacht ik. Maar toen mijn blinddoek afgedaan werd stond daar een mevrouw van ladies night. En heel de tafel voel met hapjes stond die mijn lieve vriendin gemaakt had.
Tijdens het praatje van die dame werd ik weer geblinddoekt en kreeg ik handboeien om en kreeg ik een trilei tussen mijn benen (gewoon geklemt had mijn onderbroek nog gewoon aan hoor). Die achteraf bediend werd door mijn schoonzus. mijn zusje kwam me met een zweep slaan en mijn schoonmoeder kietelde me met een veer...
Daarna gingen we tapas eten. Na het eten zijn we samen met alle mannen de kroeg ingedoken. Rond 4 waren we weer thuis. de dag was zeer geslaagd!
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Feline ma 26 maa 2012 - 8:13

Wow Shisha, wat zul jij er prachtig uitzien op je bruiloft!! Heel veel plezier en geluk!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Shisha ma 26 maa 2012 - 8:38

Dank je! Ik ben er ook nog steeds erg blij mee!

Raven: Klinkt ook als een geslaagde dag! Maar jullie werden er dus echt mee verrast? Gelukkig wist ik van te voren wel wanneer het was haha!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Emma_ ma 26 maa 2012 - 8:43

Raven en Shisha: leuke verhalen van jullie vrijgezellenfeestjes!

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Raven ma 26 maa 2012 - 9:48

Shisha schreef:Dank je! Ik ben er ook nog steeds erg blij mee!

Raven: Klinkt ook als een geslaagde dag! Maar jullie werden er dus echt mee verrast? Gelukkig wist ik van te voren wel wanneer het was haha!

Ja dat klopt. Een bevriend stel waarvan de man met mijn vriend meeging en de vrouw meet mij hadden ons uitgenodigd om mee te gaan naar de ardennen.
Dat was al een paar weken geleden gedaan en ze zouden ons dan wel komen ophalen. En rond die tijd stond dus iedereen binnen.
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Bericht  Shisha ma 26 maa 2012 - 10:06

Raven schreef:
Shisha schreef:Dank je! Ik ben er ook nog steeds erg blij mee!

Ja dat klopt. Een bevriend stel waarvan de man met mijn vriend meeging en de vrouw meet mij hadden ons uitgenodigd om mee te gaan naar de ardennen.
Dat was al een paar weken geleden gedaan en ze zouden ons dan wel komen ophalen. En rond die tijd stond dus iedereen binnen.

Leuk hoor! Wel een hele verrassing zo haha! Very Happy
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje ma 26 maa 2012 - 19:13

Shisha schreef:Even dan, haal ze zo weer weg!

*weg*

K heb m gemist :-(
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  sanne-84 ma 26 maa 2012 - 20:45

slaatje schreef:
Shisha schreef:Even dan, haal ze zo weer weg!

*weg*

K heb m gemist :-(

+1..

maar je foto's van je vrijgezellenfeest zien er erg gezellig uit!
ik verwacht het volgende week zaterdag..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Shisha ma 26 maa 2012 - 21:01

Nog even dan! Wel opletten nu he! :P

*

Laatst aangepast door Shisha op ma 26 maa 2012 - 22:14; in totaal 1 keer bewerkt
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 ma 26 maa 2012 - 21:06

WOW!!
super mooie jurk, die ook heel mooi bij je mooi figuur staat!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha ma 26 maa 2012 - 21:27

Dank je! Very Happy
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Suus ma 26 maa 2012 - 22:00

Volgens mij heb ik de foto van je jurk een tijd geleden ook al een keer gezien, maar hij blijft ontzettend mooi, Shisha! Staat je erg goed Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  slaatje ma 26 maa 2012 - 22:43

Weer gemist, ik zit op mijn werk :-) Mag ik m dan heel even in een pb zien? Daarna wis ik m gelijk weer :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Inge di 27 maa 2012 - 0:18

Raven en Shisha klinkt goed. Had de foto's ook op facebook gezien Shisha, zag er super gezellig uit en vooral ook lekker met al lekkere hapjes :-D

Ik krijg gewoon niet te weten wanneer mijn vrijgezellenfeestje is, iig een week of paar weken voor de bruiloft :-)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 0:24

Leuk dat een aantal al hun vrijgezellenfeest heeft gehad.

Ik weet ook niet wanneer die van mij is, maar heb wel een vermoeden. Ik werk namelijk onregelmatig en veel weekenden stonden al voor door het werk. Hierdoor heb ik maar twee weekenden op kunnen geven. We wachten het gewoon af, heb ook geen idee of we tegelijkertijd ons vrijgezellenfeest hebben.

Gast
Gast

Bericht  Inge di 27 maa 2012 - 0:28

Mila schreef:Leuk dat een aantal al hun vrijgezellenfeest heeft gehad.

Ik weet ook niet wanneer die van mij is, maar heb wel een vermoeden. Ik werk namelijk onregelmatig en veel weekenden stonden al voor door het werk. Hierdoor heb ik maar twee weekenden op kunnen geven. We wachten het gewoon af, heb ook geen idee of we tegelijkertijd ons vrijgezellenfeest hebben.

Herkenbaar :-)

Ik werk ook onregelmatig dus heb mijn vrije weekenden door gegeven. begin juni is 1 vriendin van mij op vakantie. Blijft over 23 juni of 7 juli (maar 8 juli is 1 vriendin jarig, nou kan het dat ze haar verjaardag eerder viert)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Jolanda di 27 maa 2012 - 0:30

gezellig om over de vrijgezellenfeesten te lezen! Hier geen idee, CM heeft ook pas sinds vorige week een emaillijst, dus geen idee of het inmiddels wel in gang gezet is. Ik hoop dat het niet maar 2 weken voor het trouwen is....

Jammer ik heb je trouwjurk gemist Shisha, nou ja dan zal ik hem vast wel zien nadat je getrouwd bent smile

Hier rustig begonnen met een 1e opzet draaiboek, CM komt met pasen dus kunnen we vast wat dingen door gaan nemen.
De bedankjes zijn geregeld, worden zakjes pannenkoekenmeel van de plaatselijke molen, we willen daar ook foto's gaan laten maken.
Jolanda
Jolanda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 98
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-11

Bericht  sanne-84 di 27 maa 2012 - 0:31

Inge schreef:

Ik werk ook onregelmatig dus heb mijn vrije weekenden door gegeven. begin juni is 1 vriendin van mij op vakantie. Blijft over 23 juni of 7 juli (maar 8 juli is 1 vriendin jarig, nou kan het dat ze haar verjaardag eerder viert)

denken jullie niet dat ze iets op het werk geregeld kunnen hebben? hebben ze bij een collega van mij wel ooit gedaan. lijkt me ook wel iets hebben, alleen waarschijnlijk dan jammer van de gemiste ORT haha.

ik denk dus dat het volgende week is, omdat ik dan met een vriendin naar de sauna zou gaan (jajaja)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Jolanda di 27 maa 2012 - 0:45

Erg he dat gegis als er afspraken met je worden gemaakt om wat leuks te gaan doen haha. Ben benieuwd hoe dat bij ons zal gaan...
Jolanda
Jolanda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 98
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-11

Bericht  Inge di 27 maa 2012 - 1:01

sanne-84 schreef:
Inge schreef:

denken jullie niet dat ze iets op het werk geregeld kunnen hebben? hebben ze bij een collega van mij wel ooit gedaan. lijkt me ook wel iets hebben, alleen waarschijnlijk dan jammer van de gemiste ORT haha.

ik denk dus dat het volgende week is, omdat ik dan met een vriendin naar de sauna zou gaan (jajaja)

Ik denk het niet. Heb mijn zusje wel aangeboden om contact op te nemen met de roostermaker, alleen heeft die misschien per volgende maand een nieuwe baan en dan ben ik 1e roostermaker (dus om dan met mij contact op te nemen over het rooster haha).

Ik vermoed dat het in mijn vrije weekend gepland wordt en denk zelf het weekend ervoor omdat ik vanaf 6-7 vakantie heb.

Mijn vriend gaat gewoon op vrijgezellenweekend :-o dat weet hij zelf nog niet, vrijdag 8juni komen ze hem ophalen en zondag weer terug. Ze gaan naar duitsland toe.

Spannend :-) idd heerijk dat gegis :-)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 di 27 maa 2012 - 3:21

sinds een maand of 2 rooster ik ook, maar woonhuiscoordinator blijft verantwoordelijk. dus als ze daarmee contact op zouden nemen dan zouden ze ook iets kunnen regelen.
maar ik verwacht dus volgende week zaterdag, ga die week dus maar niet zo vaak sporten zodat ik de zaterdag niet moe ben haha.

net nog ff op internet gekeken naar sieraden, pff blijft moeilijk..
en ook naar de lingerie. torselet heb ik van de bruidswinkel, maar zal ook nog een broekje (of string??) aan moeten;) kouseband leen ik van een vriendin, dus ga ook nog op zoek naar een goedkope om weg te kunnen gooien:)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha di 27 maa 2012 - 5:41

Jolanda en Slaatje jullie hebben een pm!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 21:19

sanne-84 schreef:
Inge schreef:

Nee ik verwacht niet dat ze iets op mijn werk geregeld hebben en als het wel zo is vind ik het heel knap. Ik werk namelijk 36 uur en door een aantal aanvragen kom ik anders echt niet aan die dagen (ja als ik 7 dagen achter elkaar werk ofzo). Ik heb twee weekende door gegeven, maar denk zelf dat het het tweede weekend (12 mei) gaat worden, omdat het eerste weekend mijn zus niet het eerste deel van de dag kan en als ik er iemand bij wil hebben is het die zus wel smile Maar goed misschien hebben ze wel zo een plan dat ik denk dat ze niet kan of zo haha we gaan het allemaal wel zien.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 21:24

Oh en nog even iets minder (stress!!) Kreeg gister onder werk een mail van mijn vriend. Die had nog even naar onze kaartjes (kaartje wat bij de kaart komt) met de locatie/adresgegevens zitten kijken en toen bleek dat er een straatnaam verkeerd op stond (miste 1 letter). We hebben deze kaartjes echt al vanaf december in huis en is ons niet opgevallen en nu precies wanneer we deze week alles op de bus willen doen komen we er achter. We hadden toen de kaartjes lekker goedkoop (8 euro incl. verzenden) gekocht. Om er een letter tussen de kriebelen werd er niet duidelijk en absoluut niet mooier op. Dus ik heb ze net maar opnieuw besteld. Maar als je ze snel wilt hebben (2 werkdagen) komt en dus per koerier (=duur) heb het toch maar gedaan, want moeten ze toch hebben. Uiteindelijk heb ik de kaartjes zelf (250 stuks) voor 5,49 dus dat is niet veel, beetje jammer alleen van die verzendkosten. Maar goed nu weer minder stress want ik hoop ze het weekend te hebben!! smile Zo dat moest ik even kwijt.

Gast
Gast

Bericht  Shisha di 27 maa 2012 - 22:46

Oh daar zou ik ook gestrest van raken Mila! Ik was ook echt bang dat er iets niet goed op de kaart zou staan haha!
Maar fijn dat je ze zo snel weer hebt en dat het niet peperduur is. Je zou maar kaarten hebben voor een paar honderd euro...
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud