trouwtopic 2012
+32
Joss1
Cheesegirl
Loes263
Feline
Isis
Bosjesvrouw
Roos
Mizz_S
Rizzo
Ibbeltje
flower
Highway
Julia
Jolanda
**_pearl_**
TukTuk
slaatje
Suus
Minx
Juul
Kamperseboekenwurm
vlinder-2011
mzcharlotte
Miss G
Sjirafje
Inge
Shisha
Chantal1984
Tsjip
Raven
Emma_
sanne-84
36 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: trouwtopic 2012
Ik heb hem helaas ook gemist!
Maar super dat je de jurk hebt gevonden Inge!
Maar super dat je de jurk hebt gevonden Inge!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Mijn internet deed het gistermiddag en avond niet dus ik baal dat ik de jurk van Inge heb gemist
Gast- Gast
Sorry meiden die het gemist hebben
trouw2012 hyves Birgit ;-) in jurken topic
staat daar nog ff
wow 6 maanden nog , dat is echt al bijna :-D
staat daar nog ff
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Inge schreef:Sorry meiden die het gemist hebben
staat daar nog ff
Ik ben weer toegelaten tot de trouwen in 2012 hyves, topic heeft 13 pagina's. Zit ik dan in de goede?
Nee dus, heb het juiste topic nu gevonden.
Mooi!
Laatst aangepast door Birgit op do 1 dec 2011 - 6:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Birgit schreef:Inge schreef:Sorry meiden die het gemist hebben
staat daar nog ff
Ik ben weer toegelaten tot de trouwen in 2012 hyves, topic heeft 13 pagina's. Zit ik dan in de goede?
Nee dus, heb het juiste topic nu gevonden.
en ik ben net weer van die hyves afgegooid...
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Fijn dat je geslaagd bent voor een jurk Inge! Ik heb hem helaas ook gemist...
Wij hebben drie weken geleden de ringen gekocht. Ze zijn witgoud en die van mij heeft acht diamantjes. Ik ben er echt superblij mee! Helaas zit hier ook een levertijd op van drie maanden, dus we moeten nog even geduld hebben voordat we ze op kunnen halen.
Ik ben bijna twee weken gevallen tijdens het lopen op een vlakke ondergrond en heb nu mijn knieschijf uit de kom Ik moet mininmaal zes weken met mijn knie in een brace en daarna nog fysiotherapie. Ik ben nu zo bang dat ik tijdens de bruiloft nog steeds last zal hebben van mijn knie (en dus niet goed kan lopen en dansen). Ik lig hier echt wakker van ook omdat het nog niet helemaal duidelijk is wat er nu precies met mijn knie aan de hand is buiten mijn knieschijf uit de kom Gelukkig is de bruiloft pas over zeven maanden, maar trainen voor een strakker lichaam zit er nu dus ook voorlopig niet meer in......
Wij hebben drie weken geleden de ringen gekocht. Ze zijn witgoud en die van mij heeft acht diamantjes. Ik ben er echt superblij mee! Helaas zit hier ook een levertijd op van drie maanden, dus we moeten nog even geduld hebben voordat we ze op kunnen halen.
Ik ben bijna twee weken gevallen tijdens het lopen op een vlakke ondergrond en heb nu mijn knieschijf uit de kom Ik moet mininmaal zes weken met mijn knie in een brace en daarna nog fysiotherapie. Ik ben nu zo bang dat ik tijdens de bruiloft nog steeds last zal hebben van mijn knie (en dus niet goed kan lopen en dansen). Ik lig hier echt wakker van ook omdat het nog niet helemaal duidelijk is wat er nu precies met mijn knie aan de hand is buiten mijn knieschijf uit de kom Gelukkig is de bruiloft pas over zeven maanden, maar trainen voor een strakker lichaam zit er nu dus ook voorlopig niet meer in......
Laatst aangepast door Emma_ op do 1 dec 2011 - 7:40; in totaal 1 keer bewerkt
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Birgit schreef:Ook te lang niet gereageerd Tjip?
Ik heb deze week nog gereageerd.... Maar het is nu de 2e keer dat ze mij er heeft afgegooid en het is wel goed zo. Ik kreeg laatst al een mailtje van die Kira dat ik me moest voorstellen maar dat had ik in de zomervakantie al gedaan! Toen was ik er eigenlijk wel klaar mee. Deze week nog wel gereageerd want ik heb weer tijd over maar als het zo moet dan laat maar. Dan blijf ik alleen hier en lees ik mee op de grote trouwhyves!
Tsjip- Prater
Ik heb een tijdje terug ook een paar keer een berichtje gekregen dat ik me moest voorstellen maar dat had ik ook al lang gedaan. Ik heb daar toen op gereageerd en kreeg een keer als antwoord dat het een algemeen bericht was.
@Emma: dat is ook vervelend zeg!
Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt met je knie.
Gast- Gast
Birgit schreef:Ik heb een tijdje terug ook een paar keer een berichtje gekregen dat ik me moest voorstellen maar dat had ik ook al lang gedaan. Ik heb daar toen op gereageerd en kreeg een keer als antwoord dat het een algemeen bericht was.
Ik kreeg helemaal niets terug. Maar als het zo moet laat maar. Hier was het gewoon een hele tijd rustig met voorbereidingen voor onze bruiloft, heb drukke weken qua werken achter de rug dus dan heb ik geen tijd om ook daar te blijven posten. Dan vind ik het yesforum en de grote trouwhyves gezelliger! En dat voelt niet als een verplichting aan
@ Emma: Ik had je berichtje net helemaal niet gezien! Maar wat een balen met je knie. Blijven hopen dat het uiteindelijk toch nog wat meevalt!
Tsjip- Prater
Bedankt voor jullie berichtjes Birgit en Tsjip! Ik probeer ook zo positief mogelijk te blijven en blijf hopen dat het een paar maanden voor de bruiloft mijn knie weer helemaal goed is!
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Emma wat vervelend.
Hmz ja dat was een algemeen bericht idd. Vind het wel fijn dat ze mensen die niet reageren er af gooien, maar het moet niet te rigoureus zijn
Hmz ja dat was een algemeen bericht idd. Vind het wel fijn dat ze mensen die niet reageren er af gooien, maar het moet niet te rigoureus zijn
Inge- Ratel
hoi allemaal
ik zit ook bij een trouwen in 2012 hyves, maar volgens mij is dat een andere, want heb me daar nooit hoeven voorstellen, en sta er nog steeds op ondanks ik daar niks doe. verder heb ik Inge daar ook niet gezien, en staat er maar 1 onderwerp in de berichten..
ik zal dus ruim een half jaar moeten wachten op de jurk van Inge;)
vervelend Emma, hopenlijk gaat het sneller iets beter, zodat je je ook beter voelt! en anders proberen om wel het bovenlichaam te trainen zolang??
ik zit ook bij een trouwen in 2012 hyves, maar volgens mij is dat een andere, want heb me daar nooit hoeven voorstellen, en sta er nog steeds op ondanks ik daar niks doe. verder heb ik Inge daar ook niet gezien, en staat er maar 1 onderwerp in de berichten..
ik zal dus ruim een half jaar moeten wachten op de jurk van Inge;)
vervelend Emma, hopenlijk gaat het sneller iets beter, zodat je je ook beter voelt! en anders proberen om wel het bovenlichaam te trainen zolang??
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
@ inge, mooie jurk hoor. Kon het gisteravond natuurlijk nou niet zo duidelijk zeggen. Maar zou hem zelf ook uit kunnen kiezen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Sanne, ik zal hem vast nog wel een keer plaatsen :-p
http://trouw2012.hyves.nl/ deze 2012 trouw hyves
JIj met je opmerking "wat een mooie kat" :-p
http://trouw2012.hyves.nl/ deze 2012 trouw hyves
haha :-)Fairytale schreef:@ inge, mooie jurk hoor. Kon het gisteravond natuurlijk nou niet zo duidelijk zeggen. Maar zou hem zelf ook uit kunnen kiezen
JIj met je opmerking "wat een mooie kat" :-p
Inge- Ratel
dat was idd een andere hyves..
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Mila schreef:Inge schreef:Mooi
Lijkt er idd op, als het niet dezelfde is? Maar veel ladybird jurken lijken wel wat op elkaar
Ik wil ook mijn jurk weer aan, helaas pas 6 weken voor de bruiloft passen :-(
Ja klopt lijken er veel op elkaar. Iemand hier heeft bijna dezelfde maar dan met een soort bloem aan de zijkant.
6 weken maar van te voren? Gaan ze hem dan pas helemaal op maat maken? Of heb je zelf gevraagd om het zo laat mogelijk te doen i.v.m het afvallen? Ik mag hem in maart weer aan
Die iemand ben ik geloof ik heb die van inge helaas gemist, de laatste tijd niet zo veel meer op de pc.
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Ook ik kom me hier melden. Mijn vriend en ik weten al een tijdje dat we willen trouwen. Gister hebben we de datum al vastgelegd bij de gemeente. Dit omdat ik bang was dat de datum nogal gewilt is en we niet het risico wilden lopen dat deze aan onze neus voorbij zou gaan. Het officiele aanzoek moet nog komen. Hier is hij blijkbaar nog wat dingen voor aan het regelen.
Toen hij naar mijn vader ging om hem persoonlijk te vertellen / vragen dat hij met me wil trouwen heeft hij mijn vader ook verteld hoe hij me gaat vragen. Mijn vader vond het erg bijzonder. Ben dus best zenuwachtig hoe hij het gaat vragen Uiteraard volgt het verslag hiervan wanneer hij het gevraagd heeft.
Anyway: onze datum is 12-12-12. Wij trouwen om 15 uur op het stadhuis.
Toen hij naar mijn vader ging om hem persoonlijk te vertellen / vragen dat hij met me wil trouwen heeft hij mijn vader ook verteld hoe hij me gaat vragen. Mijn vader vond het erg bijzonder. Ben dus best zenuwachtig hoe hij het gaat vragen Uiteraard volgt het verslag hiervan wanneer hij het gevraagd heeft.
Anyway: onze datum is 12-12-12. Wij trouwen om 15 uur op het stadhuis.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Hier nog even een beetje rare vraag.
Ik zie ontzettend veel mooie trouwjurken voorbij komen, maar heel veel hebben een strepless topje. Ik heb best grote en zware borsten. Het lijkt mij dus dat je in zo'n trouwjurk zonder bh loopt, anders zie je bandje. Maar bij mij is dat geen doen, want dan hangen ze zo ongeveer op mijn knieeen (hangers, helaas ) Hoe zou dit opgelost kunnen worden, of draag je er een korset onder de jurk?
Ik zie ontzettend veel mooie trouwjurken voorbij komen, maar heel veel hebben een strepless topje. Ik heb best grote en zware borsten. Het lijkt mij dus dat je in zo'n trouwjurk zonder bh loopt, anders zie je bandje. Maar bij mij is dat geen doen, want dan hangen ze zo ongeveer op mijn knieeen (hangers, helaas ) Hoe zou dit opgelost kunnen worden, of draag je er een korset onder de jurk?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
slaatje schreef:Hier nog even een beetje rare vraag.
Je draagt idd dan een strapless torselet onder je trouwjurk
En als je een trouwjurk met strapples hebt, en het is met linten van achter, dan wordt je echt ingesnoerd, dus die gaan echt niet hangen hoor
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Met mijn bouw (grote borsten, stevige bouw) ben ik niet geschikt voor een torselet. Ik heb nu een bh die strapless en in halter kan met corrigerend ondergoed.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Slaatje, benieuwd wanneer je vriend je gaat vragen :-D
Ik heb een D / E cup (ze zijn met afvallen wat gekrompen :-p) dus niet hele hele grote borsten. Ik had onder mijn jurk een korset 90D aan. Strapless jurk, maar je wordt idd behoorlijk ingesnoerd.
mzcharlotte waar heb je die BH gekocht als ik vragen mag? is het er 1 met voorgevormde cups of niet?
Weten jullie trouwens ook of er korsetten bestaan met voorgevormde cups? daar komen mijn borsten net wat mooier in uit :-D had met passen 1 zonder voorgevormde cups aan en dan vind ik dat ik van die punt borsten heb :-D
Nee? Dat wist ik niet.mzcharlotte schreef:Met mijn bouw (grote borsten, stevige bouw) ben ik niet geschikt voor een torselet. Ik heb nu een bh die strapless en in halter kan met corrigerend ondergoed.
Ik heb een D / E cup (ze zijn met afvallen wat gekrompen :-p) dus niet hele hele grote borsten. Ik had onder mijn jurk een korset 90D aan. Strapless jurk, maar je wordt idd behoorlijk ingesnoerd.
mzcharlotte waar heb je die BH gekocht als ik vragen mag? is het er 1 met voorgevormde cups of niet?
Weten jullie trouwens ook of er korsetten bestaan met voorgevormde cups? daar komen mijn borsten net wat mooier in uit :-D had met passen 1 zonder voorgevormde cups aan en dan vind ik dat ik van die punt borsten heb :-D
Inge- Ratel
Ik heb 'm in een lokaal zaakje in een stadje in de buurt gekocht. Inderdaad voorgevormd. Het kan best hoor dat stevigere dames wel in een torselet passen, vaak zelfs wel. Maar mijn eigen bouw liet het echt niet toe. Of de balijnen zaten niet mooi, of de cup niet. Ik heb elke torselet in die zaak aangehad. Overigens bleek daar ook dat mijn linkerborst groter is dan mijn rechter, dat hielp ook niet.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik ga 6 weken van te voren voor het torselet kijken omdat ik nog aan het afvallen ben. Dus ben benieuwd! Wil liefst wel voorgevormde cups voor de stevigheid en de mooiere vorm :-)
Inge- Ratel
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» trouwtopic 2012
» Trouwtopic 2013
» Trouwtopic 2013
» trouwtopic 2011 !
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» Trouwtopic 2013