Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Jade
Toet
RYW
Tinus
Lavendel
slaatje
TwistedAngel
Zininzon
Tullow
*Noosa
Stuiterbal
Mon Amour
Lenthe
Muppie
xxlisaxx
ladycat
Rodewijn
Marin
Terkina
_Lacey_
FireButterfly
Gigi_
Sugarfall
Bay
Carra
Janelie
Suus
Error
Antibes
GreenGrass
Esperanza
luenca
KOL
Bliss
Jeanette
Salander
Lady4
Feline
Sweety
43 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline di 31 jan 2012 - 7:24

Ik hoop dat je 't af kan sluiten met je eerste vriendje Zusje, volgens mij haalt hij niet het beste in je naar boven wat wel zou moeten.. Lekker rustig doorkabbelen met busjongen en dan loopt dat ook wel goed denk ik.. Dat duurt niet voor niets al zo lang.

Vandaag weer de hele dag beetje whatsapp berichtjes gestuurd met die ene jongen.. Word er wel blij van. Maar heb 'm pas 2 keer gezien dus eerst maar weer een keer afspreken. Blijft vreemd dat 't qua uiterlijk m'n type niet is maar dat ie toch iets met me doet..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert di 31 jan 2012 - 7:27

O zusje, dat eerste vriendje van jou! Dat gedrag van hem, dat zou ik ook niet trekken. Goed dat je dat nu afkapt. Er moet inderdaad iets spelen, dat kan niet anders. Echt zo vreemd. Suspect
Die andere jongen klinkt dan inderdaad een stuk gezelliger, en tegelijkertijd kan jij ook rondsnuffelen. Je weet immers maar nooit. Hoezo denk je dat het bij hem gewoon tijd kost? Waaraan merk je dat dan?

En ja, het is echt zo erg! Moet inderdaad maar eens ergens anders uitgaan. Ga gewoon eens met jullie mee, heb net de verhalen gelezen, haha

@Feline: soms, doet iemand gewoon iets met je.. dat hou je niet tegen
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 31 jan 2012 - 7:29

Tabbert schreef:
@Bliss: leuk dat je weer eens echt de kriebels krijgt. En een mal hebben is nooit fout, alleen mijn taarten komen ook nooit er zo perfect uit als de mal waarin ik ze bak! Het is maar een metafoor, maar het gaat er toch om hoe ze uiteindelijk smaken smile

Haha, dat heb je leuk omschreven Tabbert! smile
Ik hoop dat jij ook snel weer een leuke vent tegenkomt i.p.v. die stomme popie jopies, daar zit ook niemand op te wachten natuurlijk Wink

Zusje, het klonk eerst allemaal zo leuk met A., maar dit is een mooie tegenvaller zeg... Bah, wat een sukkel eigenlijk! Nou ja, ik hoef niet bang te zijn dat jij je in de tussentijd niet vermaakt!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 di 31 jan 2012 - 7:39

Jammer dat het zo loopt met A., Zusje. Ik hoop dat je hem los kunt laten, ik vind niet dat jij dit verdiend. Je zou ons waarschijnlijk hetzelfde advies geven. Hoe gaat het trouwens met T.?? smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 8:00

Feline, laat het toch gewoon los dat zijn uiterlijk niet jouw ding is. Geniet gewoon lekker Very Happy.

Oh eh die was ik een beetje vergeten haha, aaaw hij was lief smile. Maar niet echt materiaal natuurlijk.

Wat Feline zegt klopt; hij haalt niet het beste in mij naar boven. Ik voel me nogal high maintanance bij A. En zo ben ik gewoon niet. Als ik er nuchter over nadenk zie ik heus wel dat ik normale dingen verlang/ vraag. Het zit ook eigenlijk ingewikkelder in elkaar dan ik hier uit kan leggen. Het is echt een eikel en er zijn gewoon dingen die niet kloppen/ raar zijn. Ik kan de vinger er niet opleggen maar iets is niet goed... Ik vind het echt heel erg jammer dat hij het nu op dezelfde manier kapot maakt. Het had zo mooi kunnen zijn.

Wat betreft B. Wij praten gewoon met elkaar en spreken ook af. Niet veel maar het is wel superleuk als hij er is en meestal blijft hij ook best lang (wat ik ook leuk vind). Het zit in zijn karakter denk ik. Hij bindt zich niet zo snel, het kost hem tijd om zich te hechten en daarnaast vindt hij zichzelf niet zo leuk in een relatie. Hij zegt nogal jaloers te zijn en aanhankelijk maar goed, aanhankelijk is hij nu ook al dus daar moest hij wel om lachen toen ik dat zei. Ik vind het juist heerlijk al dat geknuffel dus voor mij geen probleem haha Very Happy. Hij had eerder al door laten schemeren dat hij het maar niks vond van mij en A. en dat hij het jammer vond als hij me nu 'kwijt' was maar hij beseft wel dat hij me niets kan verbieden of boos mag zijn daarover. Hij hoopt dat hij mij de rest van zijn leven mag kennen haha, zijn woorden. Ook deed hij heel lang alsof hij ook wat rondscharrelde maar van het weekend liet hij blijken dat ik toch wel de enige was. Dat soort dingetjes doen toch wel blijken dat het bij hem allemaal net wat dieper zit als dat hij gewoon geen relatie wil. En dat is natuurlijk prima, dat hij daar die tijd voor neemt maar hij weet ook dat ik niet wacht en aangezien die relatie vanaf het begin al zo is kan ik dat ook en blijf ik dus niet wanhopig op hem wachten. Het is fijn met hem te praten, we zijn eerlijk en open naar elkaar en weten precies waar we aan toe zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 10:09

Lieve 'naam' wil zeker wel met je afspreken maar de afgelopen dagen elke dag 4uur in de ochtend op en tegen middernacht in bed, het t op t moment even enorm druk vanwege een aantal deadlines en kom er totaal niet aan toe om je de aandacht te geven die ik je zou willen geven, maar wil zeker nog wel afspreken... X

Dus... *zucht* blame it on the work... Aaaaarrgggggg! Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert di 31 jan 2012 - 10:13

Gewoon terug sturen:

"Wanneer je dan eens eindelijk wel tijd voor me hebt, kan je me smsen. Maar de kans is heel groot dat ik het dan plots veel te druk heb met mijn haren wassen. Elke dag, heel de dag."
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 10:24

Ik heb helemaal geen zin in ruzie met hem Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert di 31 jan 2012 - 10:27

Dat snap ik helemaal, zusje. Maar jij hebt duidelijk geen behoefte aan iemand die geen tijd voor jou hebt. En geloof me, ik ben ook zo'n druk persoon. Maar als ik iemand leuk vind, dan maak ik tijd al is dat om 1 uur 's nachts en moet ik na 5 min al weg.

Je hoeft geen ruzie te maken, maar ik zou ook niet zijn excuus accepteren. Negeer het anders en kijk het aan. Hij heeft je al een keer gekwetst, hij is blijkbaar niet veranderd en alleen een ezel stoot zich twee keer aan dezelfde steen.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 10:56

Het is niet zo zeer dat ik niet geloof of er niet tegen kan dat hij het druk heeft. Het is het hele gebeuren bij elkaar. Hij is 1 keer gewoon niet op komen dagen, 1 keer zouden we het weekend afspreken, hij zou zijn agenda er op na slaan en hij komt er gewoon niet meer op terug, 1 keer gaf ik aan dat ik hem graag zou zien en hij negeert het gewoon. Plus nog wat andere dingen die te lastig zijn om zo uit te leggen. Ik snap heus wel dat er bepaalde verplichtingen zijn waarbij je gewoon echt niet zomaar tijd kunt maken en ook niet nog minder kunt gaan slapen omdat je echt je hoofd erbij moet houden de volgende dag. In sommige functies kun je nu eenmaal geen tijd maken. Helemaal prima maar geef dat dan gewoon aan ipv het zo aan te pakken als hij nu doet. Ik ga hem nu nog niet beantwoorden, ik weet niet eens wat ik moet antwoorden hierop want hiermee is echt niet alles gezegd. Eerst maar eens slapen, te veel aan mijn hoofd nu...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bay di 31 jan 2012 - 21:25

Zusje, wat lastig allemaal met A. De dingen die jij nu al zegt daar zou ik al twijfels bij krijgen. Jammer het klonk allemaal zo leuk!!

Heb ook ooit eens met een man gedate. Die ook steeds wilde afspreken maar vervolgens kwam er van alles tussen. Hij wilde ook altijd bij mij afspreken want hij had of logees of zn huis werd verbouwd. Wel de hele dag op de mail en dan voornamelijk onder werktijd heel afentoe belde hij wel eens maar ook altijd onder werktijd. Heb toen al eens tegen hem gezegd dat ik hem niet vertrouwde. Maar dat werd natuurlijk ontkent.

Als ik 's avonds een keer een sms stuurde stond zijn telefoon uit. Best vreemd voor een man die zegt vrijgezel te zijn. De laatste keer dat we elkaar gezien hebben was hij er even en zou een uurtje later weer terug komen omdat hij nog even wat weg moest brengen. Na een uur kreeg ik een sms dat er helaas wat tussen was gekomen wat niet kon wachten scratch toen was ik er klaar mee. Ik heb terug gestuurd dat ik niet anders had verwacht en vervolgens niets meer laten horen. 2 maanden later kreeg ik ineens weer een mail waar ik uiteraard nooit meer op heb gereageerd. Het mooie is dat ik heb bijna 2 jaar later tegen kwam in de stad in een groot warenhuis. Bij de kassa stond zn vriendin/vrouw met om hem heen 3 kids. Hij herkende mij ook en wist niet waar die moest kijken. Wat heb ik gelachen....
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline wo 1 feb 2012 - 7:53

Wat erg Zilver.. helaas ken ik er ook een paar!

Ik heb morgen 2 dates... jaja.. Éen lunchdate met een collega van andere afdeling. Maar dat zie ik niet echt als date. Meer gewoon gezellig meer mensen leren kennen binnen het bedrijf.

En 's avonds een drankje met de jongen die ik vrijdag heb leren kennen. We whatsappen best veel dus heb er wel zin in. Wil 'm het liefst zo snel mogelijk weer zien voordat ik weer zijn berichtjes op m'n eigen manier interpreteer en iemand in werkelijkheid dan toch tegen blijkt te vallen.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 8:43

Ik mag ook eindelijk mee gaan schrijven. Ik date met de leukste man van het westelijk halfrond die uit zijn grot is gekropen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert wo 1 feb 2012 - 8:57

@Zusje: weet je al wat je ga doen met A. ? En hoe gaat het met B. ? En is er ook een C.?

@ Zilver: wat een sukkel zeg! Echt erg ook. Logisch dat hij niet wist waar hij moest kijken.

@ Feline: 2 dates, toe maar. Ben benieuwd of die jongen van vrijdag gaat meevallen of tegenvallen. Je weet het immers maar nooit.

@ Lorna M.: In welke grot heb je die gevonden? Misschien zit er nog wel eentje daar verborgen :P

Ik ga morgen lekker de stad in met een vriend, misschien nog lekker een drankje daarna en kijken of hij mijn wingman eens wil zijn.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 9:10

Tabbert, ik ben nog op zoek naar een C lol!. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch? Nee, ik weet niet wat ik ga doen met A. Ik heb hem ge-sms't dat ik liever met hem zou praten en wanneer die deadlines zijn maar echt een heel duidelijk antwoord over wanneer ik hem weer zie heb ik niet. Met B. gaat het goed, afgelopen vrijdag en zaterdag super leuk gehad samen, heerlijk relaxed. Ik geniet als hij er is en zal hem blijven zien zolang ik geen duidelijkheid heb met A. En voor mijn gevoel ben ik daar ook wel klaar mee eigenlijk. Hij zal wel wat uit de kast moeten trekken wil ik me daar nog in gooien... Maar eerlijk gezegd groei ik meer naar B. toe al is het niet iets vast. Ik denk meer aan hem en kijk er meer naar uit om hem weer te zien. Maar goed, zolang dat niets vast is, en dat heeft hij in de hand, blijf ik vooral mijn horizon verkennen en dat gaat me prima af Very Happy.

Maar eh, met een vriend stappen gaat hem meestal niet worden dat hij je wingman is... Is hij niks voor je?

LM, daar willen we natuurlijk meer over weten Very Happy.

Zilver, hij woont nog thuis; die aap kwam laatst uit de mouw... Iets waar ik ontzettend op afknap hoor maar er is daar volgens mij meer aan de hand. Ik zou hem daar wel naar willen vragen (en meer dingen) maar niet via W'app. Als ik hem nog zie, vraag ik hem wel hoe of wat. De situatie die jij schetst lijkt me erg stug in zijn geval maar wat een verhaal! Echt vreselijk...

Feline; you're my new hero! Twee dates op 1 dag! cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline wo 1 feb 2012 - 23:39

Hahaha Zusje.. over 20 minuten ga ik lunchen met volgens mij een heel arrogante man..Volgens mij gaan we ruzie krijgen haha..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 23:50

Ben benieuwd! lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 0:32

Gisteren hebben we elkaar nog gezien, was opzich leuke dag. Hij was eerst nog even bij mij thuis, we waren een beetje aan het knuffelen, zegt hij opeens: je bent dik. Ik zo: waarom zeg je dat? Ik vind het niet leuk dat je dat zegt want dat ben ik niet(ik heb maat 34/36, echt absoluut niet dik, eerder wat te mager). En toen gelijk zn excuses aangeboden en dat het een grapje was blablabla. Ik dacht toen van, oke en was het de rest van de dag vergeten. Maar toen savonds toen ik terug ging met de trein zat ik er nog over na te denken en werd ik echt boos, zoiets zeg je toch niet tegen een meisje? Zeker niet als het gewoon niet eens klopt. Hebben we nog een ruzie erover gehad, dat ik niet begreep waarom hij zoiets zomaar zegt, en wat dan het volgende is wat ik naar mn hoofd geslingerd krijg als "grapje". Heb ook gezegd dat als ik nog één keer zo beledigd word ik er een punt achter zet want ik wil dan liever iemand die wat respectvoller met mensen omgaat.
Ik snap het niet, we hebben het zo gezellig samen, en dan in 1 keer zoiets..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall do 2 feb 2012 - 0:58

Wow, dat iemand dat serieus zegt, wat een gek, zoiets zeg je inderdaad niet, maakt niet uit tegen wie. Ik was er nu al klaar mee geweest, ik geloof ten eerste niet dat het een grapje was, maar al was het een grapje, uh nee, bedankt, niet mijn humor.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 2 feb 2012 - 1:09

One down, One to go....Wink

Was nog best gezellig.. even broodje gehaald en half uurtje buiten gelopen..Aardige collega, that's it ben ik bang smile

Yasmin, slaat dus echt als een lul op een drumstel! En humor heeft ie blijkbaar ook niet!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 2 feb 2012 - 3:09

Fuck.. ik krijg weer koudwatervrees.. Sad
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 2 feb 2012 - 3:13

Jezus Yasmin, wat een achterlijke opmerking!! Ik zou echt zó pissed zijn, denk ook niet dat het dan nog goed zou komen... Maar goed, je kunt de situatie zelf het beste inschatten natuurlijk, ben benieuwd of er nog een vervolg komt.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lenthe do 2 feb 2012 - 4:06

Leuk LM!
Yasmin, was het als grapje bedoeld? Gewoon een beetje plagerig? Of was het echt gemeend bedoeld?
Ik heb namelijk ook maat 36 en ben absoluut niet te dik, maar krijg wel af en toe thuis een opmerking over mijn veeel te dikke kont/buik/etc naar mijn hoofd geslingerd, vaak van mijn broer Very Happy Ik weet gewoon dat hij dat zegt om mij te pesten, dat het niet gemeend is en hij het absoluut niet zo bedoelt! Dus toen ik bij mijn ex op schoot zat, hij zijn armen om mijn buik legde en daarop met een dikke smile vroeg: "En wanneer ben je uitgerekend?" kon ik alleen maar heel hard lachen.
Vind het dus wel een verschil maken hoe iemand het vraagt
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 4:12

Hij bedoelde het als een grapje maar ik snap het gewoon niet omdat zoiets niet eens bij me opkomt om dat als grapje tegen iemand te zeggen:S Ik wil het nog even aankijken hoe het verder gaat maar als ik nog een keer zo'n soort opmerking naar m'n hoofd krijg is het echt klaar..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 do 2 feb 2012 - 10:15

Ik ben zo benieuwd naar Feline haar update!!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum