Date-topic 2
+39
Jade
Toet
RYW
Tinus
Lavendel
slaatje
TwistedAngel
Zininzon
Tullow
*Noosa
Stuiterbal
Mon Amour
Lenthe
Muppie
xxlisaxx
ladycat
Rodewijn
Marin
Terkina
_Lacey_
FireButterfly
Gigi_
Sugarfall
Bay
Carra
Janelie
Suus
Error
Antibes
GreenGrass
Esperanza
luenca
KOL
Bliss
Jeanette
Salander
Lady4
Feline
Sweety
43 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Date-topic 2
Lorna mercedez schreef:Ik mag ook eindelijk mee gaan schrijven. Ik date met de leukste man van het westelijk halfrond die uit zijn grot is gekropen
He wat leuk, vertel! Ben je al lang aan het daten?
Gast- Gast
Update: ik ben keikapot..
Het was gezellig maar ik was vanmiddag al eerder van werk gegaan vanwege vermoeidheid dus ik knalde na 4 speciaalbiertjes echt in.. Dus ik ga nu slapen.. Weet nooit zo goed wat ik hier nu moet zeggen
Het was gezellig maar ik was vanmiddag al eerder van werk gegaan vanwege vermoeidheid dus ik knalde na 4 speciaalbiertjes echt in.. Dus ik ga nu slapen.. Weet nooit zo goed wat ik hier nu moet zeggen
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Even niet meer in dit topic geweest, maar vertel Lorna!
Echt, van het weekend komt er een gast naar me toe tijdens het stappen en zegt; 'Damn, jij bent een echte casanova. Ik ook, dus dat past mooi goed' Yeah right. Wat een zielig figuur!
Echt, van het weekend komt er een gast naar me toe tijdens het stappen en zegt; 'Damn, jij bent een echte casanova. Ik ook, dus dat past mooi goed' Yeah right. Wat een zielig figuur!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Feline schreef:Update: ik ben keikapot..
Whatsapp me dan maar gewoon.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Helaas ga ik mij afmelden uit dit topic...ik ga jullie missen
Wij hebben een vakantie geboekt samen...dat klinkt niet meer als daten toch?
Ik blijf zeker meelezen en misschien ook wel reageren, leuk om te lezen iig!!
Wij hebben een vakantie geboekt samen...dat klinkt niet meer als daten toch?
Ik blijf zeker meelezen en misschien ook wel reageren, leuk om te lezen iig!!
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Dat klinkt inderdaad niet meer als daten Zilver! Wat leuk! Gefeliciteerd en geniet er lekker van!
Er is weer een hoop gebeurd lees ik zo. Ik heb sinds vorige week contact met een jongen die ik heb leren kennen via B.adoo. Ik heb mijn nummer gegeven aan hem en we hebben sindsdien elke dag gewhatsappt. Hij is 27 jaar, blond en wel aardig. Hij wilt me heel graag zien, vooral toen ik hem vertelde dat ik serie verslaafd ben en alle game consoles heb, dus ook hou van gamen. Hij stelde voor dat we dit weekend wat gingen afspreken en dat we een potje gingen gamen tegen elkaar, bij hem thuis of bij mij. Ik zei dat als het door zou gaan ik wel naar zijn huis toe zou komen. Maar ik heb vandaag laten weten dat we dit weekend niet kunnen afspreken. Dus ik zei dat ik eventueel ook doordeweeks kan of een weekend later, toen kreeg ik dit: Je mag van mij ook s'avonds komen doordeweeks, is wel gezellig en romantisch Maar wil je ook wel 2 dagen zien als het klikt Kan je revanche nemen
Hij is heel erg van de smiley's. Ik wil hem wel graag zien, maar op de een of andere manier hou ik mezelf tegen. Misschien een beetje bang om gekwetst te worden, of dat dit niet is wat ik zoek. Maar ja, als je er niet op uitgaat dan weet je het eigenlijk nooit. Ik ben het mezelf onnodig moeilijk aan het maken denk ik zo.
Er is weer een hoop gebeurd lees ik zo. Ik heb sinds vorige week contact met een jongen die ik heb leren kennen via B.adoo. Ik heb mijn nummer gegeven aan hem en we hebben sindsdien elke dag gewhatsappt. Hij is 27 jaar, blond en wel aardig. Hij wilt me heel graag zien, vooral toen ik hem vertelde dat ik serie verslaafd ben en alle game consoles heb, dus ook hou van gamen. Hij stelde voor dat we dit weekend wat gingen afspreken en dat we een potje gingen gamen tegen elkaar, bij hem thuis of bij mij. Ik zei dat als het door zou gaan ik wel naar zijn huis toe zou komen. Maar ik heb vandaag laten weten dat we dit weekend niet kunnen afspreken. Dus ik zei dat ik eventueel ook doordeweeks kan of een weekend later, toen kreeg ik dit: Je mag van mij ook s'avonds komen doordeweeks, is wel gezellig en romantisch Maar wil je ook wel 2 dagen zien als het klikt Kan je revanche nemen
Hij is heel erg van de smiley's. Ik wil hem wel graag zien, maar op de een of andere manier hou ik mezelf tegen. Misschien een beetje bang om gekwetst te worden, of dat dit niet is wat ik zoek. Maar ja, als je er niet op uitgaat dan weet je het eigenlijk nooit. Ik ben het mezelf onnodig moeilijk aan het maken denk ik zo.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Zilver, gefeliciteerd! Veel geluk samen! Waar gaat de vakantie heen?
Sweety, wil je direct al bij hem thuis afspreken? Is 't niet fijner om gewoon even in de stad af te spreken voor een drankje?
Sweety, wil je direct al bij hem thuis afspreken? Is 't niet fijner om gewoon even in de stad af te spreken voor een drankje?
Feline- Kletskop
Wat leuk vooru je zilver, gefeliciteerd!
Waar gaan jullie naartoe op vakantie?
Yasmin van zulke grappen .zou ik niet gediend zijn, zou er eigenlijk wel klaar mee zijn. Had ie gereageerd op je berichtje waarin je aangaf t echt niet leuk te vinden?
Sweety zo'n berichtje zou ik ook niks vinden, hij gaat naar mijn idee veel te snel met zn romantich en 2.dagen blijven als t klikt.
Ik zou me daar niet prettig bij voelen iig!
Waar gaan jullie naartoe op vakantie?
Yasmin van zulke grappen .zou ik niet gediend zijn, zou er eigenlijk wel klaar mee zijn. Had ie gereageerd op je berichtje waarin je aangaf t echt niet leuk te vinden?
Sweety zo'n berichtje zou ik ook niks vinden, hij gaat naar mijn idee veel te snel met zn romantich en 2.dagen blijven als t klikt.
Ik zou me daar niet prettig bij voelen iig!
Gast- Gast
Eens met Princess Feline, ik zou echt niet meteen bij Ă©Ă©n van jullie thuis afspreken! En ik zou een beetje de kriebels krijgen als een man meteen begon over romantisch en twee dagen blijven etc. etc. Maar goed, dat is mijn mening.
Zilver, leuk zeg! Ben ook benieuwd waar jullie heen gaan!
Feline, ik ben nu wel erg benieuwd hoe t nou precies ging gisteravond!
Zilver, leuk zeg! Ben ook benieuwd waar jullie heen gaan!
Feline, ik ben nu wel erg benieuwd hoe t nou precies ging gisteravond!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Haha.. weinig bijzonders hoor. We hebben verschillende biertjes geproefd in een biercafé.. en gekletst. Maar ik was heel moe.. dus ik vond 't nogal lastig om 't gesprek op gang te houden omdat ik te moe was om te denken haha.
En vandaag wat berichtjes heen en weer gestuurd. Maar op Ă©Ă©n of andere manier zijn we geloof ik beiden een beetje te verlegen om echt te flirten. Dus het blijft een beetje oppervlakkig ofzo. En ik blijf 't gewoon moeilijk vinden om mezelf open te stellen. Aan de ene kant wil ik 'm graag weer zien.. en aan de andere kant heb ik 't idee dat 't niet echt gaat 'vlammen' tussen ons..
En vandaag wat berichtjes heen en weer gestuurd. Maar op Ă©Ă©n of andere manier zijn we geloof ik beiden een beetje te verlegen om echt te flirten. Dus het blijft een beetje oppervlakkig ofzo. En ik blijf 't gewoon moeilijk vinden om mezelf open te stellen. Aan de ene kant wil ik 'm graag weer zien.. en aan de andere kant heb ik 't idee dat 't niet echt gaat 'vlammen' tussen ons..
Feline- Kletskop
Nou dat is het ook wel hoor, dat ik er een beetje de kriebels van krijg. Misschien is hij gewoon zo dat kan, maar ja ik weet niet. Over 2 dagen zien bedoeld hij denk ik dat ik op een doordeweekse avond langs kom en dan ook een dag in het weekend. Misschien valt het allemaal mee, maar ik sta er altijd een beetje van te kijken als iemand zo snel en graag met me wilt afspreken.
Wat jammer dat je dat idee heb Feline. Zou dat nog kunnen veranderen naarmate je hem vaker zou zien en de smsjes wat flirteriger worden?
Wat jammer dat je dat idee heb Feline. Zou dat nog kunnen veranderen naarmate je hem vaker zou zien en de smsjes wat flirteriger worden?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben gewoon ontzettend slecht in 'daten'... Laat mij maar iemand via vrienden of werk of sporten ofzo kennen. Zonder dat het zo obvious is dat je aan het uitzoeken bent wat je van elkaar vindt. Want ik ben dan totaal mezelf niet, heb 't idee dat ik me moet bewijzen ofzo.
En ongemakkelijke situaties vermijd ik al helemaal. Telkens als ie me gister nogal doordringend aankeek begon ik weer te ratelen over de domste dingen. En buiten bij de fiets schreeuwde ik meteen iets als: nu nog even een knuffel.. Om vooral maar geen ongemakkelijke situatie te creëren. Dus daarin zit ik mezelf nogal in de weg
En ongemakkelijke situaties vermijd ik al helemaal. Telkens als ie me gister nogal doordringend aankeek begon ik weer te ratelen over de domste dingen. En buiten bij de fiets schreeuwde ik meteen iets als: nu nog even een knuffel.. Om vooral maar geen ongemakkelijke situatie te creëren. Dus daarin zit ik mezelf nogal in de weg
Feline- Kletskop
Feline, ik begin me steeds vaker af te vragen of wij niet een en dezelfde persoon zijn.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind daten ook moeilijk.. Mijn vorige relaties zijn ontstaan uit vriendschappen zegmaar, die ken ik gewoon, weet wat ze leuk vinden, waar ze vandaan komen... Veel makkelijker!
Gast- Gast
Feline, ik snap helemaal wat je bedoel!
Silver, wat leuk! En spannend zo'n eerste vakantie samen
Bij mij niet zo veel te vertellen. Mannen zijn inderdaad niet geschikt als wingman
Silver, wat leuk! En spannend zo'n eerste vakantie samen
Bij mij niet zo veel te vertellen. Mannen zijn inderdaad niet geschikt als wingman
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Fijn dat er herkenning is..
Ok, ik was gister een beetje chag geloof ik dus heb m'n post maar even aangepast. Kreeg gisteravond nog een berichtje dat ie met z'n vrienden in de stad was, of ik ook even een biertje kwam doen. Maar met dit weer vind k fietsen niet zo prettig dus ben lekker in bed gebleven
Heel misschien komen ze vanmiddag na voetbalwedstrijd hier chocolademelk met slagroom drinken en spelletjes spelen.. Zou ik wel leuk vinden
Bliss, ben je vannacht blijven slapen bij je date?
Zusje, volgens FB heb je nog nooit zoveel knappe mannen gezien.. ben benieuwd
Ok, ik was gister een beetje chag geloof ik dus heb m'n post maar even aangepast. Kreeg gisteravond nog een berichtje dat ie met z'n vrienden in de stad was, of ik ook even een biertje kwam doen. Maar met dit weer vind k fietsen niet zo prettig dus ben lekker in bed gebleven
Heel misschien komen ze vanmiddag na voetbalwedstrijd hier chocolademelk met slagroom drinken en spelletjes spelen.. Zou ik wel leuk vinden
Bliss, ben je vannacht blijven slapen bij je date?
Zusje, volgens FB heb je nog nooit zoveel knappe mannen gezien.. ben benieuwd
Feline- Kletskop
Lorna, hoe lang ben je aan het daten en waar ken je hem van?
Feline, wel herkenbaar van dat daten en je dan niet zo goed een houding weet te geven. Komt hij vandaag nog langs?
Zilver, wat leuk! Waar gaan jullie naar toe?
Tabbert, jammer dat dat wingman idee niet zo'n succes was! Wel een leuke avond gehad?
Bliss, hoe is het met jouw date? Ben je gisteren nog bij hem blijven slapen?
Confusion, hoe is het eigenlijk met jou en de mannen na je laatste escapades ?
Sweety, ik vind het ook een beetje vreemd overkomen en als ik zou afspreken dan zeker niet bij hem of jou thuis.
Ik had een beetje hetzelfde. Ik ben al een hele poos behoorlijk klaar met dat hele internetdaten, maar een poosje terug toch maar weer eens op Paiq gezeten. Ik had dat hier toen ook neergezet. Hij wilde al heel snel afspreken bij hem of mij thuis, maar ik wist niet zeker of ik hem wel wat vond en kreeg een beetje het idee dat het om seks ging, ook al gingen onze gesprekken daar niet over. Ik had uiteindelijk toch wel bedacht dat ik een keer wat met hem wilde drinken, al had ik er nog steeds geen goed gevoel bij, maar ik dacht een drankje in de stad moet wel kunnen. Hij bleef echter aandringen dat ik bij hem kwam, en toen was het voor mij ook al snel klaar, zeker toen hij over massages etc. begon.
Verder weinig nieuws hier, al is er wel een jongen die ik wel leuk vind op 1 van de locaties waar ik werk. Ik weet verder alleen weinig van hem en ben niet echt in de gelegenheid om meer contact aan te gaan, maar als hij langsloopt zitten we wel te lachen naar elkaar en aan de telefoon een beetje grapjes maken. Ik weet niet echt of en wat ik er mee moet doen.
Feline, wel herkenbaar van dat daten en je dan niet zo goed een houding weet te geven. Komt hij vandaag nog langs?
Zilver, wat leuk! Waar gaan jullie naar toe?
Tabbert, jammer dat dat wingman idee niet zo'n succes was! Wel een leuke avond gehad?
Bliss, hoe is het met jouw date? Ben je gisteren nog bij hem blijven slapen?
Confusion, hoe is het eigenlijk met jou en de mannen na je laatste escapades ?
Sweety, ik vind het ook een beetje vreemd overkomen en als ik zou afspreken dan zeker niet bij hem of jou thuis.
Ik had een beetje hetzelfde. Ik ben al een hele poos behoorlijk klaar met dat hele internetdaten, maar een poosje terug toch maar weer eens op Paiq gezeten. Ik had dat hier toen ook neergezet. Hij wilde al heel snel afspreken bij hem of mij thuis, maar ik wist niet zeker of ik hem wel wat vond en kreeg een beetje het idee dat het om seks ging, ook al gingen onze gesprekken daar niet over. Ik had uiteindelijk toch wel bedacht dat ik een keer wat met hem wilde drinken, al had ik er nog steeds geen goed gevoel bij, maar ik dacht een drankje in de stad moet wel kunnen. Hij bleef echter aandringen dat ik bij hem kwam, en toen was het voor mij ook al snel klaar, zeker toen hij over massages etc. begon.
Verder weinig nieuws hier, al is er wel een jongen die ik wel leuk vind op 1 van de locaties waar ik werk. Ik weet verder alleen weinig van hem en ben niet echt in de gelegenheid om meer contact aan te gaan, maar als hij langsloopt zitten we wel te lachen naar elkaar en aan de telefoon een beetje grapjes maken. Ik weet niet echt of en wat ik er mee moet doen.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Esperanza, moet je er perse iets mee doen? Geniet gewoon van de gezelligheid die jullie nu met elkaar hebben en dan loopt 't vanzelf wel los (is tenminste mijn ervaring)
Geen idee of ze nog langs komen. Heb gezegd dat 't zondag is en dat ze zich dus niet verplicht moeten voelen.. zondag moet relaxed zijn zonder planning (vind ik altijd)
Heb net een uur gesport in de sportschool en daar blijkt een Australier (heb ik er zelf van gemaakt aan de hand van z'n accent) te werken. En ik word spontaan verliefd als iemand met een Australisch accent praat haha.. Dus ik heb weer even mogen zwijmelen
Geen idee of ze nog langs komen. Heb gezegd dat 't zondag is en dat ze zich dus niet verplicht moeten voelen.. zondag moet relaxed zijn zonder planning (vind ik altijd)
Heb net een uur gesport in de sportschool en daar blijkt een Australier (heb ik er zelf van gemaakt aan de hand van z'n accent) te werken. En ik word spontaan verliefd als iemand met een Australisch accent praat haha.. Dus ik heb weer even mogen zwijmelen
Feline- Kletskop
Ben ik wel met je eens wat betreft de zondag Feline, al weet ik ook graag waar ik aan toe ben en dat gaat niet altijd samen haha. Zou in ieder geval leuk zijn als hij nog langskomt!
Oeh Australisch accent! Dat doet het 'em bij mij ook hoor. Engels accent trouwens ook haha.
Je hebt helemaal gelijk hoor! Zo stond ik er eerst ook in, totdat ik ineens dacht dat hij toch best wel leuk is. En ineens werd ik zenuwachtig als hij langs kwam lopen etc. Zo basis/middelbare school achtig
Oeh Australisch accent! Dat doet het 'em bij mij ook hoor. Engels accent trouwens ook haha.
Je hebt helemaal gelijk hoor! Zo stond ik er eerst ook in, totdat ik ineens dacht dat hij toch best wel leuk is. En ineens werd ik zenuwachtig als hij langs kwam lopen etc. Zo basis/middelbare school achtig
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Feline schreef:Esperanza, moet je er perse iets mee doen? Geniet gewoon van de gezelligheid die jullie nu met elkaar hebben en dan loopt 't vanzelf wel los (is tenminste mijn ervaring)
Sexy he? Ik mag elke nacht naast een Aussie kruipen en ik vind het ook heerlijk als hij me op z'n Aussies.... aanspreekt!
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Nice Marsy! Leuk ook om te lezen dat jullie nog steeds bij elkaar zijn
Feline- Kletskop
Te grappig.. ik zit nu met hem en nog een vriend in de kroeg. Voor hem komt er een vrouw speciaal terug om zn nummer te vragen.. en doe vriend zegt ondertussen verliefd op me te worden..
Wat moet ik hiermee?
Wat moet ik hiermee?
Feline- Kletskop
Ohh, awkward situation!
Dat van die vriend afdoen als een grapje en hopen dat je date zn nr niet geeft?
En als ie dat wel doet woest met die vriend gaan flirten :p
Dat van die vriend afdoen als een grapje en hopen dat je date zn nr niet geeft?
En als ie dat wel doet woest met die vriend gaan flirten :p
Gast- Gast
Haha! Dat die vrouw z'n nr vraagt wil niet zeggen dat er voor jou geen kansen zijn . En die vriend.... tja is'ie leuk?
Gast- Gast
@ Esperanza: Nee het is even helemaal stil bij mij. Hoewel, ik ben voor een feestje uitgenodigd volgende maand waar ook een oude vriend van mij komt. Op de middelbare school vonden wel elkaar steeds af en aan wel of niet leuk, maar het is nooit iets geworden. Ik ben hem eigenlijk al die jaren wel leuk blijven vinden dus ik vind het wel erg leuk dat hij er dan ook is! Ik heb hem nu zo'n 2,5 jaar niet gezien. Maar ja, ik verwacht helemaal niks. Ben sinds de laatste keer dat ik hem zag flink wat aangekomen dus grote kans dat hij mij nu niet meer ziet staan..
Bovendien heeft zijn ex nu iets met mijn ex. Beetje vreemd .
Bovendien heeft zijn ex nu iets met mijn ex. Beetje vreemd .
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: