Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Jade
Toet
RYW
Tinus
Lavendel
slaatje
TwistedAngel
Zininzon
Tullow
*Noosa
Stuiterbal
Mon Amour
Lenthe
Muppie
xxlisaxx
ladycat
Rodewijn
Marin
Terkina
_Lacey_
FireButterfly
Gigi_
Sugarfall
Bay
Carra
Janelie
Suus
Error
Antibes
GreenGrass
Esperanza
luenca
KOL
Bliss
Jeanette
Salander
Lady4
Feline
Sweety
43 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert ma 13 feb 2012 - 6:48

Weet niet waar die verjaardagsjongen vandaan komt, dus dat kan ik niet met zekerheid zeggen..

En ja, leuk! Laten we iedereens exen nog eens afgaan, misschien hebben we toch onze droomman al tegengekomen.. (Ik niet iig)
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 6:49

Wat rot Feline! Ik vind de makkelijke baantjes altijd wel ok haha. Misschien ook wat stom, geen idee.

Ik weet dat ik moeilijk te volgen ben. Over deze heb ik het niet veel gehad hoor. Ik heb hem twee keer ontmoet. Eerste keer was er gelijk al een leuke klik, later zag ik dat hij een vriendin had. Afgelopen vrijdag zag ik hem weer en heb ik even met hem staan kletsen. Bewust niet te lang zelfs omdat er een spanning aanwezig was en ik geen praatjes wil. Maar goed, sinds vrijdag is er toch wel redelijk wat contact geweest en dat ik te ver gegaan...

Tim heette die toch Feline? Ja die was wel lief maar hij reageerde niet meer op mijn laatste sms dus ik laat het maar joh, hij was ook wel erg jong, al was hij wel superlief!

Tabbert, qua toekomst heb ik er natuurlijk weinig aan maar voor nu heb ik er wel even wat aan gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 6:50

Tabbert schreef:Weet niet waar die verjaardagsjongen vandaan komt, dus dat kan ik niet met zekerheid zeggen..

En ja, leuk! Laten we iedereens exen nog eens afgaan, misschien hebben we toch onze droomman al tegengekomen.. (Ik niet iig)

Allemaal? :shock:

Serieus, er zit wel 1 droomman tussen hoor maar dat is het dan ook. En die ene droomman woont op 18 uur reizen dus dat gaat hem niet worden Sad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert ma 13 feb 2012 - 6:57

Ach, zusje wat is nu 18uur??
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 7:01

Mij te ver. Ik kan niet zonder mijn familie en zou niet weten wat ik daar moet...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kerel ma 13 feb 2012 - 7:13

maar 18 uur? dat is Australie dan zeker helemaal?
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Zeist

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 7:19

Kerel schreef:maar 18 uur? dat is Australie dan zeker helemaal?

Eh nee TX maar ik bedoel dan wel van deur tot deur ongeveer... Was er vorig jaar nog, bij hem. Zo fijn... smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline ma 13 feb 2012 - 7:24

Haha Tabbert.. ik doelde op het stadion Wink Niet op Tim.. geen idee waar Tim woont smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 13 feb 2012 - 7:31

Haha Kerel, jij bent wel goed op de hoogte hè! Hoe is het met jou en de vrouwen? Laten we het daar eens over hebben!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kerel ma 13 feb 2012 - 7:36

haha rustig? Ben ook niet overdreven hard op zoek hoor smile Dus 't geeft ook niet zo.
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Zeist

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert ma 13 feb 2012 - 7:48

Feline schreef:Haha Tabbert.. ik doelde op het stadion Wink Niet op Tim.. geen idee waar Tim woont smile

Aha, ik heb daar wel zeer in de buurt gewoond, nu iets verderop. Maar dan kom ik nog wel regelmatig in/langs daar
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Terkina ma 13 feb 2012 - 11:41

Feline schreef:Hahaha.. Terkina, don't worry! Zou trouwens zo leuk zijn als jij hier eens iets leuks ging posten Wink
Wink


Tja, zou leuk zijn, maar dan moet ik natuurlijk wel iets leuks hebben om te posten Very Happy
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 11:47

Feline schreef:Haha Tabbert.. ik doelde op het stadion Wink Niet op Tim.. geen idee waar Tim woont Date-topic 2 - Pagina 40 561177
Ik weet wel waar Tim woont. Maar ben nu meer aan het nadenken over Tabbert.. Date-topic 2 - Pagina 40 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 13 feb 2012 - 12:36

Nog een update van mijn kant. smile Zaterdag ben ik naar D gegaan en het was op zich wel gezellig. Hij zag er anders uit dan op de foto's maar niet verschrikkelijk ofzo. Wink Ik kreeg thee van hem en we waren een beetje aan het praten. Voetbal stond aan dus hij sprak een beetje over de spelers van het team met me. Ik herkende Cuijt en nog eentje en schijnbaar vond hij dat erg leuk want ik kreeg allemaal ditjes en datjes over het team te horen. Uiteindelijk heeft hij de ps3 aangezet en hebben we Uncharted gespeeld. Beetje om en om eigenlijk. Hij prikte me af en toe in mijn zij en vond het jammer dat ik er tegen kon, na een tijdje gaf hij me een schouderklopje omdat ik iets goeds deed en toen kriebelde hij zachtjes in mijn nek. Vond het een beetje vreemd dus ik ging mijn nek knakken en zei dat ik niet tegen dat gekriebel kan. Toen probeerde hij nog in mijn billen te knijpen en maakte hij een aantal opmerkingen over mijn billen, dat ze dik waren maar dat vond hij niet erg. Uiteindelijk begon hij over zoenen en dat hij me wel zou willen zoenen. Maar doordat ik pijn in mijn keel had zei ik dat ik hem niet wilde aansteken, plus ik denk dat ik er eigenlijk geen zin in had. Embarassed Dat accepteerde hij en ik ben na een tijdje weggegaan. Ik had nog een verjaardag en moest nog een eindje rijden. Bij de deur kreeg ik dan ook 3 zoenen op de wang. Eenmaal in de auto belde een vriend me op en die wilde alles weten, toen ik thuis kwam heb ik D nog een sms gestuurd dat ik het wel gezellig vond en dat ik nog een 2e afspraak wel zie zitten. Hij zag dat ook wel zitten en gisteravond kreeg ik nog een paar smsjes, vandaag niks gehoord. Dus we zien wel weer hoe dat verder loopt. Ben er in ieder geval weer op uit geweest.

Denk je dat je hem nog een keer zal zien Zusje?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert ma 13 feb 2012 - 20:36

Haha Smikkell, ik woon gewoon waar ik woon :P

Leuk Sweety dat je er weer op uit bent geweest, maar voor mij klinkt het niet alsof de vonken ervan af vlogen..
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 21:16

Sweety, weet je wel zeker dat je nog een keer met hem af wilt spreken? Het klinkt niet alsof jij het zo leuk vond.. Is het niet meer dat je je gevleid voelt, dat je daarom nog een keer af wilt spreken?

Ook krijg ik wel een beetje kriebels als iemand op de eerste date al zo aan je zit en wil zoenen.. Ik krijg de indruk dat hij op één ding uit is. Wat natuurlijk niet erg is als jij ook maar één ding wil, maar ik geloof niet dat jij dat wil?

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=22807

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum