Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Jade
Toet
RYW
Tinus
Lavendel
slaatje
TwistedAngel
Zininzon
Tullow
*Noosa
Stuiterbal
Mon Amour
Lenthe
Muppie
xxlisaxx
ladycat
Rodewijn
Marin
Terkina
_Lacey_
FireButterfly
Gigi_
Sugarfall
Bay
Carra
Janelie
Suus
Error
Antibes
GreenGrass
Esperanza
luenca
KOL
Bliss
Jeanette
Salander
Lady4
Feline
Sweety
43 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Zininzon za 28 jan 2012 - 10:11

Zusje schreef:Eerlijk gezegd vind ik er weinig ingewikkelds aan tenzij je het zelf ingewikkeld maakt.

Haha, ik snap die situatie van jou bijv echt niet (maar heb zeker wat gemist Wink) met de relaties die je wel en niet hebt en die die mannen wel en niet denken te hebben :P
Maar wat je zegt klopt wel, je kunt het op zijn beloop laten, zodat het voor jezelf niet ingewikkeld wordt. Je kunt ook bedenken hoe het kan dat die ene man denkt dat er wat is en die ander denkt van niet, terwijl jij het omgekeerde denkt/bedoelt. Wat voor ruis zit er dan in de communicatie, dat kan dan wel weer ingewikkeld zijn.

Ik ben best wel een denker. Een date vind ik leuk, maar dan? Moet ik bedenken hoe leuk, wil ik degene vaker zien, is het relatiemateriaal? Je komt je eigen valkuilen en kwetsbaarheden tegen, val je er in? Stap je er overheen? Ik vind dat best wel vermoeiend allemaal.
Dan is er nog die man, die wellicht ook van alles denkt, misschien wel zegt wat hij denkt, misschien niet. Hoe duidelijk laat hij merken hoe hij er in staat, blablabla...
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline za 28 jan 2012 - 10:20

...


Laatst aangepast door Feline op zo 29 jan 2012 - 2:44; in totaal 1 keer bewerkt
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jade za 28 jan 2012 - 10:20

Wat leuk Zininzon! Dat klinkt echt goed!

Geniet er maar lekker van!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 28 jan 2012 - 12:15

Zo, er wordt weer een hoop geanalyseerd hier!
Lady, goede reactie van je naar ex-date, hopelijk houdt hij zich er nu aan en gaat hij eens goed nadenken!
Zininzon, wat leuk, geniet ervan!
Feline, leuke avond heb je gehad. Ik hoop dat je ook over die bindingsangst heen komt en weer echt voor iemand durft te gaan.

Ik heb vandaag met twee vriendinnen ook nog gepraat over mijn date. Ik vind m nog steeds leuk, maar heb altijd zoveel twijfels...! In mn hoofd heb ik de afgelopen jaren gewoon een beeld gevormd van 'mijn ideale man': zo oud moet ie zijn, zo moet ie eruit zien etc etc. Deze man bestaat helemaal niet... Wat Lady en Feline schrijven herken ik wel: ook ik heb die bindingsangst. Ik ben zo gewend aan mijn vrijgezellenbestaan, het is lekker veilig en 'makkelijk'. Een relatie lijkt me eigenlijk maar eng en t benauwt me ook, het idee om aan iemand 'vast' te zitten, rekening te moeten houden met andermans gevoelens etc. Ik ben er ook bang voor en daarom volgens mij ook op zoek naar redenen om er niet aan te hoeven beginnen. Aan de andere kant lijkt t me juist ook weer leuk om dingen te kunnen delen met iemand en iets op te bouwen.
Dus ja, ik vind t ook erg ingewikkeld allemaal!

In elk geval zie ik m maandag weer en zaterdagnacht ga ik bij hem slapen nadat ik met Princess naar een 90's party ben geweest Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 14:36

Zininzon schreef:
Zusje schreef:Eerlijk gezegd vind ik er weinig ingewikkelds aan tenzij je het zelf ingewikkeld maakt.

Haha, ik snap die situatie van jou bijv echt niet (maar heb zeker wat gemist Wink) met de relaties die je wel en niet hebt en die die mannen wel en niet denken te hebben :P

Ik denk dat zij het ingewikkeld houden. Ik vind het niet ingewikkeld. A. wil wel graag een relatie maar denkt blijkbaar dat hij daar ontzettend weinig energie in hoeft te steken. B. wil geen relatie maar krabbelt daarin toch wat terug ondanks dat hij heel hard roept van niet. Gelukkig kan hij er zelf ook lachen Wink. Ik ben vrij makkelijk daarin. Als je geen relatie wil kijk ik gewoon verder (dit weet B. ook en hij vindt het niet leuk maar weet dat hij het me niet kan verbieden, ik vertel hem dan ook alles). En als je weinig tijd aan mij besteed en me aan het lijntje houdt dan kijk ik ook gewoon verder (dit weet A. dan alleen weer niet).

Ik zal overigens de laatste zijn die zal zeggen niet teleurgesteld te zijn in A. Ik begrijp het hele verhaal nog steeds niet en vind het ontzettend jammer. Maar dan nog, ik ga er niet op zitten wachten. Ik heb nog steeds veel contact met hem maar alleen via Wapp kan ik geen relatie hoog houden (heb nu toch echt wel meer dan genoeg initiatief genomen om af te spreken). Dus B. was hier gisteravond tot vanmorgen/ begin middag en het was ontzettend fijn en gezellig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Zininzon za 28 jan 2012 - 23:49

@ Bliss: ik noem dat een 'malletje' dat ik in mijn hoofd heb ontworpen van de ideale man. Maar ik ben nog nooit iemand tegengekomen die precies in dat malletje past. En ik vraag mij ook af of hij uberhaupt wel bestaat... Probeer dat malletje eens van hem af te halen. Want ook al past hij niet in dat malletje, je vindt hem blijkbaar wel leuk! En de 'eisen' die je in je hoofd hebt, hoe belangrijk en realistisch zijn die eigenlijk?

@ Zusje: misschien eens laten doorschemeren aan A, kijken of hij meer moeite voor je gaat doen :P (en wat jij zegt: niet wachten, er is nog zoveel meer Wink)
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 0:11

Doorschemeren? Als hij ĂĽberhaupt nog eens langs komt of af wil spreken dan bespreek ik dit gewoon. Dat ik het niet leuk vind wat hij doet en dat het nu hetzelfde lijkt te lopen als in 2008. Als hij niet wil dat het weer zo eindigt zal er toch iets anders moeten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza zo 29 jan 2012 - 0:12

Wat jullie beschrijven Lady, Feline en Bliss herken ik ook hoor. Ik ben afhankelijk, al een poos vrijgezel en het idee dat er ineens iemand bij komt waar ik rekening mee moet houden, dat lijkt me erg lastig. Ik ben ook voornamelijk onzeker in het begin. Vind 'ie me wel leuk, is het niet eenmalig, wat wil hij? Daardoor wil ik ook het liefst wegrennen. Bij m'n ex heb ik dat toen niet gedaan en dat heeft goed uitgepakt. Als die beginfase eenmaal over is dan is dat gevoel ook veel minder, maar dan mis ik die beginfase weer omdat het zo spannend was haha, hoezo het jezelf moeilijk maken ;-)
Feline, ik kan me heel goed voorstellen dat het wat betreft je handicap nog lastiger is, want je moet jezelf dan wel heel kwetsbaar opstellen! Ik denk dat het al een hele stap is, dat je een keer met iemand anders op vakantie geweest bent. En wat een leuke verhalen weer allemaal over de mannen. Ik moet stiekem altijd een beetje lachen, want je maakt zoveel mee Very Happy Volgens mij lig je wel goed in de markt haha! En ook bij jou hoop ik echt dat je over die bindingsangst heen komt!
Zininzon, echt heel erg leuk om te lezen hoe het met jou allemaal gaat! Klinkt echt heel goed, geniet ervan!
Zusje, jij zit ook in een rare situatie zeg. Wel fijn om te lezen dat je wel gewoon je eigen gang gaat daarin. Maar misschien ook wel handig om een keer het gesprek met A. aan te gaan, misschien kun je er dan achter komen hoe hij er in staat en dan kun je ook jouw standpunt uitleggen.
Bliss, volgens mij ga jij wel de goede kant op! Het klinkt allemaal wel heel goed!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 29 jan 2012 - 2:54

Esperanza, het is inderdaad best lastig om je kwetsbaar op te stellen..

Gisteravond op stap geweest.. onwijs leuk! Was een 20-jarige Justin Bieber met ons mee die alleen mee wilde gaan als ie mij mocht versieren haha.. toch een compliment op m'n 25e! En had gister nog even jongen bedankt voor t ontbijt, kreeg ik vanochtend: geen probleem, graag gedaan! Zeker omdat je heel leuk (en knap!) gezelschap bent.. Dat vond ik echt een lief compliment! Vooral omdat ik t zo'n ultiem fijne dag vond gister met hen!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  l1n zo 29 jan 2012 - 9:45

Hoi meiden,

Ik ken iemand van mn studie, inmiddels al een aantal maanden.. Toen ik hem ontmoette was het meteen <3 *precies mn ideaalbeeld qua uiterlijk* Qua innerlijk niet helemaal, maar hij is wel echt supergrappig en gewoon leuk, alleen hij is wel een beetje een mannetje dat wel weet dat ie er goed uit ziet zeg maar..

Naja, om een lang verhaal kort te maken, we smsen veel en nu heeftie gezegd me echt een leuk meisje te vinden en een x wat te willen gaan drinken. Leuk natuurlijk! Alleen hoorde ik gister van een studiegenoot dat ie (ook) naar har had gesmst dat ze de mooiste vrouw is die hij ooit heeft ontmoet..

Nu mijn dillemma.. op zich is het natuurljk niet verboden met meer dan 1 iemand te smsen en sjansen/flirten.. maar wat moet ik hier mee.. Gewoon wel wat gaan drinken en gewoon te zien hoe het gaat? Of er wat van zeggen?

l1n
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 15
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Zininzon zo 29 jan 2012 - 9:53

Tsja, wat wil je zelf?
Ik zou het echt niet tof vinden als een jongen zo naar meerdere vrouwen doet, ook al heb ik er (nog) niks mee. Ik wil iemand die voor mij gaat, niet voor 'een vrouw'.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bay zo 29 jan 2012 - 22:22

Wat een herkenning allemaal!!

Het gaat zo goed met mijn date dat ik het ook eng vind en bang ben dat hij er straks een punt achter zet. Soms denk ik misschien moet ik er nu maar een punt achter zetten zodat ik straks niet weer teleurgesteld ga worden. We hebben het al over de toekomst. Ouders ontmoeten, vakanties,etc. Dit wil ik allemaal dol graag met hem.

Maar toch dat stemmetje in mijn hoofd dat het zo weer voorbij kan zijn Cry

Lady: Echt knap van je dat je dit geantwoord hebt naar je ex-date!! Lijkt mij lastig om er niets mee te doen. Lekker genieten van de aandacht van je collega.

Zusje: Gelijk heb je dat je verder gaat kijken als A wel zegt dat jullie een relatie hebben maar er niet naar handelt.

Zinizon: Wat leuk dat het ook helemaal leuk is met jou date!!

Feline: Klinkt als een hele leuke avond en dag die je hebt gehad! Heb je stukje niet gelezen maar ook al heb je een relatie kan je toch nog flirten? Het ligt er alleen aan wat je ermee doet.

Bliss: Leuk dat het nog steeds leuk is met jou date!! Vanavond dus! Veel plezier alvast.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall zo 29 jan 2012 - 23:10

l1n, persoonlijk zou ik er al geen zin meer in hebben. Eerst mij mee uit vragen, en daarna naar een ander smsen dat ze de mooiste vrouw is die hij ontmoet heeft? Tja, hij is je natuurlijk niets verplicht en kan doen wat hij wil, maar voor mij zou de lol er al een beetje af zijn.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 0:30

Hmm ik zou dat niet helemaal relaxt vinden hoor, alsof het er meer om te doen is zo snel mogelijk een meisje in bed te krijgen ofzo:S Ik zou dan hard to get gaan spelen, kijken hoeveel moeite hij gaat doen..

Tussen mij en die jongen gaat het goed, we hebben het gezellig samen smile In het begin vond ik hem niks, maar het is nu gedraaid ofzo :S Heb wel eens vaker gehad bij mannen..En dat accent, tja, het irriteert me al minder, ik zal er ook wel aan moeten wennen, ik roep al jaren dat ik in Brabant wil gaan wonen smile
Woensdag gaan we squashen en dan zaterdag wat drinken in de stad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Zininzon ma 30 jan 2012 - 9:12

Nou, vandaag een onverwachte wending in het hele verhaal.. Gisteren wist ik al dat mijn date bij de voetbal geblesseerd was geraakt, maar hij dacht dat het allemaal nog wel mee viel. Ik had het idee dat het wat erger was dan hij dacht, dus ik zei dat ik vandaag de hele dag vrij was en als er wat was, dat hij dan maar moest bellen. Hij belde vanmorgen om 8 uur, hij had geen oog dicht gedaan, schreeuwde het bijna uit van de pijn en zijn been was zo stijf dat hij zijn sok en schoen niet eens aan kon doen. Om half 10 was ik bij hem, om half 11 zaten we bij een vervangende huisarts. Daarna bij de thuiszorg krukken opgehaald. Huisarts verwees hem naar het ziekenhuis die middag. In de tussentijd bij hem gebleven, wat dingen gedaan voor hem in huis (hij kon helemaal niks!) en later met hem naar het ziekenhuis waar we ruim een uur hebben gezeten. Tenslotte naar de apotheek voor alle medicijnen. Weer naar zijn huis gegaan, daar voor hem gekookt en gewacht tot zijn ouders hem op kwamen halen. Hij mocht van de dokter niet alleen thuis zijn (ivm alle medicijnen). Op zijn verzoek ben ik gebleven tot zijn ouders er waren, dus gauw even kennis gemaakt. Hij zal daar de hele week blijven en waarschijnlijk ga ik daar in het weekend ook wel naartoe.
Hij gaf aan het erg lief te vinden wat ik vandaag allemaal voor en met hem had gedaan, maar ook raar, omdat dit niet paste bij de fase van leuke dingen doen/verkennen. Uiteindelijk gaf hij aan dat het er allemaal wel erg 'echt' van werd, maar voor ons beiden voelde dat ook wel goed. Binnenkort zal ik waarschijnlijk naar het prille relatie topic verhuizen Wink
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline ma 30 jan 2012 - 21:27

Ziz.. wat fijn dat hij zich blijkbaar zo goed bij je voelt dat hij jou belt in zo'n situatie! Wat heeft ie nu precies voor blessure?

Ik heb gisteravond 2 uur zitten whatsappen met jongen die ik vrijdag ontmoet heb.. Lekker zinloos haha..maar leuk was t wel!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 30 jan 2012 - 23:01

Yay gisteren is mijn date weer bij mij geweest en het was weer leuk en fijn! smile Hij is niet blijven slapen, omdat ik vandaag gewoon moet werken en geen slapeloze nacht kan riskeren. Komend weekend ga ik bij hem slapen (en krijg ik ontbijt op bed haha), heb er al zin in!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 30 jan 2012 - 23:11

Wat leuk Bliss! Echt fijn dat je zo aan het genieten bent. Voel je al wat kriebels?

Feline, goed zo! Gewoon leuk contact aanhouden en dan maar zien waar het neer toe gaat.

Zinizon, klinkt goed tussen jullie. Leuk dat je zijn ouders ook al ontmoet hebt.


Ook jouw verhalen klinken goed Yasmin!

Ik heb nog steeds dagelijks contact met de leuke jongen. Gisteravond, toen ik al in slaap was gevallen (we waren aan het appen, maar hij kreeg een spoedrit) stuurde hij nog dat hij me een leuke vrouw vindt. Las dat vannacht en heb gelijk maar terug gestuurd dat ik hem ook een leuke man vind. Voordat ik het niet meer zo durven, haha. Date-topic 2 - Pagina 35 561177 Nu maar afwachten hoe het verder gaat!


Laatst aangepast door Lady4 op di 31 jan 2012 - 0:51; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bay ma 30 jan 2012 - 23:56

Leuk Lady, ben benieuwd wanneer er een date komt!

Zinizon, wel heftig dat hij meteen "gehandicapt is" maar dan kan je even laten zien hoe goed je kan zorgen!!

Yasmin, leuk dat jou date toch een stuk leuker is dan je dacht! Geniet ervan.

Bliss, wat leuk!! Ontbijt op bed is een goed vooruitzicht Very Happy
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 31 jan 2012 - 4:17

Lady, dat klinkt goed hoor! Nu hebben jullie het uitgesproken, dus moet er maar snel een echte date volgen! smile Ben benieuwd hoe dit verder gaat!

Ik begin echt steeds meer de kriebels te krijgen voor mijn date (in positieve zin dus haha, staat er een beetje krom) smile Ik heb wel nu pas gemerkt wat voor werk het is om dat ideaalbeeld dat ik in mijn hoofd had gevormd los te laten, dat 'malletje' (zoals ZIZ het zo mooi omschreef), daar past toch niemand in! Het lukt al steeds beter! Ik ben ook zo'n piekeraar en heb alles al duizend keer geanalyseerd. Over mijn date heb ik al zo veel nagedacht (tot waar we gaan samenwonen aan toe Date-topic 2 - Pagina 35 394967) en alles klopt eigenlijk smile Ik heb al zin in het weekend en hoop dat het dan weer zo leuk is!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 4:20

allemaal positieve verhalen, leuk leuk leuk!!!!

wonen jullie nog thuis? ik merk dat ik het wel lastiger vind met daten, omdat ik eigenlijk nog zo min mogelijk mensen over hem wil vertellen.. De verhalen over hoe we elkaar hebben leren kennen komen ook niet helemaal overeen bij mensen, we hebben elkaar dus via internet leren kennen maar willen dat nog niet vertellen voordat het echt iets serieus is. Sommige mensen vinden dat toch een beetje raar helaas dat we hebben gezegd in de kroeg. Maarja tegen de 1 zei ik vorige week, weer andere afgelopen week, weer andere 4 weken, ik ga bijna nooit uit dusja..Als er echt vragen komen dat het allemaal niet klopt zullen we wel eerlijk zijn denk ik, maar voor nu vind ik het goed zoals de verhalen nu zijn smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Zininzon di 31 jan 2012 - 7:00

Weet niet meer wie het vroeg, maar mijn date's knie is 3 x zo dik als normaal. Ze waren bang dat banden etc beschadigd konden raken en zijn huid zou afsterven ( :shock: scratch ) als de zwelling nog meer zou toenemen, daarom moest hij een gipsspalk, zodat zwelling niet verder kon.

Hij smste me gisteravond dat hij me na gisteren alleen nog maar leuker vindt I love you
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  FireButterfly di 31 jan 2012 - 7:08

Heel veel sterkte en beterschap voor je date met z'n knie.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert di 31 jan 2012 - 7:10

Wat leuk dat bij iedereen het daten op volle toeren draait!

@Yasmin: wat maakt het uit wat die andere ervan vinden. Lekker toch dat je iemand hebt leren kennen, boeiend hoe en wat. Niet te veel bij nadenken bij al die vertelde verhalen, dit is de tijd om te genieten!

@Bliss: leuk dat je weer eens echt de kriebels krijgt. En een mal hebben is nooit fout, alleen mijn taarten komen ook nooit er zo perfect uit als de mal waarin ik ze bak! Het is maar een metafoor, maar het gaat er toch om hoe ze uiteindelijk smaken smile

@ZinInZin: Auw! Maar wel fijn dat jullie nu opeens serieuzer over elkaar denken. Dat gaat de goede kant op! Hopelijk gaat het je nu niet opeens benauwen..

@de rest: leuk dat veel dates naar prille relaties hebben geleid! Zal straks eens alles doornemen, maar zie allemaal vlinders van mijn scherm af vliegen bounce

Bij mij is het een lange tijd rustig geweest, ook niet op het forum geweest omdat ik lekker van mijn lange lange vakantie aan het genieten was. Zonder (op een enkele keer na voor 5 min) internet en telefoon. Wat een rust!

Maar nu ben ik terug en baal ervan dat ik zo'n stomme gozer niet uit mijn hoofd krijg. Dus ik besloten om maar vaker te gaan stappen met vriendinnen, maar dat levert ook geen afleiden op in de vorm van een date. Zie alleen maar popijopi die denken je wel even te kunnen nemen. Echt, het volk tegenwoordig.

Ik neem gewoon een paar katten. Neutral
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 7:21

Haha Tabbert, is het zo erg? Mss eens ergens anders uitgaan? Kan erg verhelderend zijn Very Happy.

Hier is het ook rustig. Had het helemaal gehad met 'eerste vriendje'. Hij blijft maar smsen maar afspreken of bellen lijkt onmogelijk. De twijfels uit 2008 komen weer bovendrijven en ik vind het niet leuk. Gewoon teleurstellend eigenlijk wel. Eergisteren gezegd dat ik graag wilde afspreken. Hij negeert het gewoon (is wel een paar keer online geweest) en gisterochtend dan weer doodleuk een 'goedemorgen lieverd-smsje'. Alsof ik daarmee vergeet wat ik eergisteren heb gevraagd... Ik heb zijn smsje dan ook genegeerd (eerste keer) en vervolgens gebeurd er natuurlijk helemaal niks meer. Kan daar ook niet tegen, negeren is niet mijn ding. Ik heb hem nu gesmst of hij nog af wil spreken, dat ik die indruk nl niet krijg en het jammer vind. Maar eerlijk gezegd ben ik er al goed klaar mee. Er is iets, speelt iets dat hij me niet vertelt. Kan niet anders. Vooralsnog vind ik het prima zo. Ik vind die andere jongen (van de nachtbushalte) steeds leuker. Hij wil vooralsnog geen relatie maar merk wel dat die dingen bij hem gewoon tijd kosten. Ik heb het ontzettend leuk met hem dus geniet daar gewoon van. En omdat hij geen relatie wil kijk ik gewoon lekker verder, dat weet hij ook.

Niet quoten pls smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum