Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Jade
Toet
RYW
Tinus
Lavendel
slaatje
TwistedAngel
Zininzon
Tullow
*Noosa
Stuiterbal
Mon Amour
Lenthe
Muppie
xxlisaxx
ladycat
Rodewijn
Marin
Terkina
_Lacey_
FireButterfly
Gigi_
Sugarfall
Bay
Carra
Janelie
Suus
Error
Antibes
GreenGrass
Esperanza
luenca
KOL
Bliss
Jeanette
Salander
Lady4
Feline
Sweety
43 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 7:36

Zusje schreef:Weinig nieuws en dan zo'n lap tekst laughcry. Ik vind man met de hoed wel grappig klinken Very Happy. Ik zou smsen dat je honger hebt haha Very Happy.

Ja dat is een goeie! Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Carra ma 2 jan 2012 - 7:49

Leuk dat jullie appen Zilver! Goed begin!

En Bliss, een beetje aandacht, al is het van de man met de hoed, is toch leuk!! :-)

Ik heb heerlijk oud en nieuw gevierd. Het was in de plaatselijke kroeg, dus geen nieuwe mannen (wel een ex-flirt, hij blijft leuk, maar ik geloof dat hij geen interesse heeft..) Heb wel genoten van het slap ouwehoeren en de complimentjes dat ik er goed uit zie. Niks speciaals, maar het is gewoon leuk als mensen dat tegen je zeggen.

Ik geloof trouwens dat ik er tegen de ochtend niet meer zo goed uitzag.... Rolling Eyes
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Esperanza ma 2 jan 2012 - 7:55

Leuk verhaal Bliss, is altijd leuk een beetje smsen en wie weet komt er nog een date van. En zusje heeft een goede opzet voor een sms gegeven Wink

Zilver, vervelend dat je je zo negatief voelt. Ik ken het wel een beetje, ik word altijd een beetje onzeker als ik met iemand aan het smen ben, omdat ik niet weet wat diegene over me denkt.
Maar dat jullie heen en weer aan het smsen zijn zegt wel genoeg toch. Als hij je niet leuk had gevonden, had hij dat niet gedaan. Ik zou gewoon met hem blijven smsen en misschien aansturen op een date!

Ik had vandaag een beetje een dipje. Ik kreeg met O&N uit het niets een smsje van m'n ex. Over hem ben ik wel heen, maar daardoor kwam wel weer een beetje naar boven dat ik het niet leuk vind om alleen te zijn. Het is niet zo dat ik daar altijd om zit te sippen. Ik heb een leuk leven en doe leuke dingen, dus normaal probeer ik er niet zo mee bezig te zijn en dat gaat prima. Maar doordat smsje kwam dat wel weer naar boven.
Ik heb daarentegen vandaag een beetje geflirt met een man op m'n werk en dat was wel weer leuk! Dat doe ik eigenlijk veel te weinig, dus mijn goede voornemen is om meer te gaan flirten haha.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Bay ma 2 jan 2012 - 8:04

Esperanza schreef:Leuk verhaal Bliss, is altijd leuk een beetje smsen en wie weet komt er nog een date van. En zusje heeft een goede opzet voor een sms gegeven Wink

Zilver, vervelend dat je je zo negatief voelt. Ik ken het wel een beetje, ik word altijd een beetje onzeker als ik met iemand aan het smen ben, omdat ik niet weet wat diegene over me denkt.
Maar dat jullie heen en weer aan het smsen zijn zegt wel genoeg toch. Als hij je niet leuk had gevonden, had hij dat niet gedaan. Ik zou gewoon met hem blijven smsen en misschien aansturen op een date!

Ik had vandaag een beetje een dipje. Ik kreeg met O&N uit het niets een smsje van m'n ex. Over hem ben ik wel heen, maar daardoor kwam wel weer een beetje naar boven dat ik het niet leuk vind om alleen te zijn. Het is niet zo dat ik daar altijd om zit te sippen. Ik heb een leuk leven en doe leuke dingen, dus normaal probeer ik er niet zo mee bezig te zijn en dat gaat prima. Maar doordat smsje kwam dat wel weer naar boven.
Ik heb daarentegen vandaag een beetje geflirt met een man op m'n werk en dat was wel weer leuk! Dat doe ik eigenlijk veel te weinig, dus mijn goede voornemen is om meer te gaan flirten haha.

Moet mij ook niet aanstellen en niet zo negatief gaan denken. Hij weet hoe ik erin sta dus...
We zien wel hoe het loopt en ik moet mij gewoon relax voelen.
Als het op niets uitloopt het ik iig een leuke avond en nacht gehad :-)

Vervelend Esperanza dat je een dipje hebt. Snap wel dat je daardoor beseft dat je alleen bent en dat liever niet wilt zijn. Hoe leuk je leven ook is. Goed zo flirten is goed voor je zelfvertrouwen!!
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Bliss ma 2 jan 2012 - 8:17

Carra, altijd leuk zo'n ouderwets gezellige avond! En jij komt toch nog wel naar de meeting volgende week? Lijkt me leuk je dan te zien in elk geval!
Esperanza, balen dat je even een dip hebt. Je hebt in elk geval een goed voornemen, dat ga ik ook eens proberen Wink
Zilver, maak je niet te druk en kijk hoe het loopt! Leuk dat er contact is in elk geval smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Carra ma 2 jan 2012 - 8:31

Esperanza, ik denk dat elke single wel eens zo een dip heeft. Zeker zo met de feestdagen. Is gewoon geen periode dat je alleen wil zijn. En dan helpt zo een smsje ook niet.

Ik kreeg met oud en nieuw ook een smsje van mijn ex. Hij zei dat hij terug moest denken aan vorig jaar (toen we samen bij de Big Ben in Londen stonden.) Blegh.. wilde daar niet aan denken. Was gelijk even van slag.

En Bliss, ik denk niet dat ik kom. Ik zag dat er wel heel veel meiden komen. Ik vind het sowieso al eng, en dan zo een grote groep..daar ben ik niet zo goed in... laughcry
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss ma 2 jan 2012 - 8:36

Ahh jammer! Maar met een grotere groep is het juist minder eng dan met een paar mensen hoor, vind ik. Dan wordt er tenminste niet zo op je gelet smile Ik vond het in het begin ook doodeng, maar eigenlijk is het alleen maar leuk.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Carra ma 2 jan 2012 - 8:48

Ik denk er nog even over na, maar ik denk dat ik niet durf. Sukkel dat ik ben... pale
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 9:00

Bliss schreef:Ahh jammer! Maar met een grotere groep is het juist minder eng dan met een paar mensen hoor, vind ik. Dan wordt er tenminste niet zo op je gelet smile Ik vond het in het begin ook doodeng, maar eigenlijk is het alleen maar leuk.

Inderdaad Very Happy. Bovendien is er dan altijd wel iemand om mee te kletsen of iemand waar het mee klikt. Keuze zag Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Bay ma 2 jan 2012 - 9:03

Carra schreef:
En Bliss, ik denk niet dat ik kom. Ik zag dat er wel heel veel meiden komen. Ik vind het sowieso al eng, en dan zo een grote groep..daar ben ik niet zo goed in... laughcry

Ben ook niet van de grote groepen (onbekende) mensen maar ik ga wel.
Hoop dat je ook komt ben ik niet de enige nieuwe.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 9:07

Zilver, leuk als je komt! Maar geef het wel ook even door in het topic? Voeg jezelf toe bij het lijstje (blz 22 ff quoten en jezelf erbij zetten) en voeg me toe op fb, dan kan ik je mijn gegevens/ de uitnodiging sturen

Gast
Gast

Bericht  Lady4 ma 2 jan 2012 - 10:08

Echt jammer dat ik volgende week niet kan!

Esperanza, ik snap dat je dan ongewild toch even in een dip(je) raakt. Helemaal niet zo vreemd en heel herkenbaar. Ik had met O&N om twaalf uur dat ik echt even helemaal alleen stond. Ik was met alleen maar stelletjes en die zoenden elkaar natuurlijk allemaal. Het was misschien maar 15 seconden, maar toch voelde dat echt even heel naar.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sweety ma 2 jan 2012 - 10:44

Carra schreef:Ik denk er nog even over na, maar ik denk dat ik niet durf. Sukkel dat ik ben... pale
Ik snap wel dat je het eng of spannend vind hoor. Dat had ik ook de eerste keer. Maar het is echt heel leuk, plus wat Zusje aangeeft, er is altijd wel iemand om mee te praten. Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 10:50

Lady, ik herken dat gevoel wel.. Mijn date kwam met o&n helaas pas na middernacht (damn him) en ik ben zo blij dat we dit jaar een Spaanse onder ons hadden zodat we een Spaanse traditie volgde.. (Druiven eten voor middernacht, 12 druiven) dus daar was ik mee bezig laughcry terwijl alle stelletjes aan't knuffelen en kussen waren...

Gast
Gast

Bericht  Lenthe di 3 jan 2012 - 22:36

Lady4 schreef:Ik had met O&N om twaalf uur dat ik echt even helemaal alleen stond. Ik was met alleen maar stelletjes en die zoenden elkaar natuurlijk allemaal. Het was misschien maar 15 seconden, maar toch voelde dat echt even heel naar.
Herkenbaar. Had ik ook afgelopen NYE, het voelt echt vervelend.

Bij mij is het date-leven op dit moment heel saai. Hoe snel ik laatst heel leuk sms-contact met een jongen had (hij vroeg meteen of we gingen daten etc), zo snel is dat ook gestopt. Heel vreemd, maar volgens mij ging het hem alleen om de seks, want ik heb aangegeven na een date gewoon naar huis te gaan en niet bij hem te blijven slapen. Na een paar dagen hoorde ik niets meer van hem. Die date is er dus niet eens geweest. Neutral

Stiekem ben ik nog steeds heel erg met mijn ex bezig. We hebben maar heel erg kort wat gehad en het is ook al bijna 3 maanden uit, maar ik mis hem gewoon nog steeds. Ik kijk teveel op zijn facebook en hoop dat hij ineens toch weer gevoelens voor mij krijgt. Ik weet dat dit toch niet zal gebeuren.
Als ik dingen van hem lees wat hij schrijft, denk ik "doe eens normaal, we passen dus echt niet bij elkaar". Maar als ik hem weer zie op een foto of in een filmpje dan krijg ik weer heel veel gevoelens.
Ik zie hem waarschijnlijk dit weekend weer (sinds dat het uit is heb ik hem niet meer gezien) en ik hoop dat ik dan denk "wat heb ik in hem gezien" en dat mijn gevoelens verdwijnen.
Maar stiekem hoop ik dat we weer gaan zoenen Wink
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Esperanza di 3 jan 2012 - 22:55

Dat 12 uur moment is heel herkenbaar. Ik voelde me die 15 seconden (of hoe kort het ook duurt) ook even heel alleen.
Gelukkig is het dipje weer zo goed als voorbij!

Lenthe: wat stom dat je niets meer van die jongen hoorde, maar het is wel duidelijk waar hij op uit was en gelukkig haakt hij nu al af i.p.v. dat je er later achter komt.
Wat betreft je ex: dat is heel herkenbaar, het is nu al weer lang geleden, maar de 1e maanden nadat het uit was had ik hetzelfde. Er waren teveel dingen die ik niet leuk vond in onze relatie die niet tegen de leuke dingen opwogen, maar toch hoopte ik in die tijd dat het weer goed kwam. Het is maar goed dat we toen weinig tot geen contact hebben gehad (al vond ik dat toen helemaal niet leuk) anders was ik wel weer gezwicht denk ik.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lenthe di 3 jan 2012 - 23:03

Esperanza schreef:Dat 12 uur moment is heel herkenbaar. Ik voelde me die 15 seconden (of hoe kort het ook duurt) ook even heel alleen.
Gelukkig is het dipje weer zo goed als voorbij!

Lenthe: wat stom dat je niets meer van die jongen hoorde, maar het is wel duidelijk waar hij op uit was en gelukkig haakt hij nu al af i.p.v. dat je er later achter komt.
Wat betreft je ex: dat is heel herkenbaar, het is nu al weer lang geleden, maar de 1e maanden nadat het uit was had ik hetzelfde. Er waren teveel dingen die ik niet leuk vond in onze relatie die niet tegen de leuke dingen opwogen, maar toch hoopte ik in die tijd dat het weer goed kwam. Het is maar goed dat we toen weinig tot geen contact hebben gehad (al vond ik dat toen helemaal niet leuk) anders was ik wel weer gezwicht denk ik.
Precies en ik ben blij dat ik niet 2 uur heb gereisd om die potentiële date te zien! Zonde van mijn tijd en geld.
wb ex, Ik weet ook dat we niet bij elkaar passen, maar ik ben bang dat als ik hem weer zie, hij afstandelijk zal doen (omdat hij het uitmaakte) en ik me dan nog rotter ga voelen, omdat ik hem dan nog grager wil Wink
En bij elk meisje dat iets bij hem achter laat op zijn facebook krijg ik meteen jaloerse gevoelens :shock: haha
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Bericht  Esperanza di 3 jan 2012 - 23:10

Ook dat is heel herkenbaar. Ik zat meerdere keren per dag op zijn hyves of fb en zat alle berichtjes na te pluizen. Ik wilde zelf geen contact met hem opnemen, maar elke keer hoopte ik dat hij mij zou bellen (natuurlijk om te zeggen dat hij een grote fout had gemaakt en me terug wilde haha).
Stom he, dat gevoel en verstand dan zou ver uit elkaar liggen.

Uiteindelijk ben ik wel blij dat wij praktisch geen contact meer hebben gehad, want anders had het dat voor mij wel moeilijker gemaakt.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sugarfall di 3 jan 2012 - 23:32

Dat had ik bij mijn ex ook heel erg, ik keek steeds op zijn Facebook, en elke keer als er iets stond wat ik niet leuk vond had ik de neiging hem meteen te gaan bellen. Gelukkig niet gedaan en heb hem na een tijdje ook verwijderd, daarna kon ik hem pas echt loslaten. En geen contact werkt echt het beste, het is alleen zo moeilijk soms.

Gebeurd er bij jou nog iets leuks op date gebied Esperanza? Of even helemaal niet?
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Lenthe di 3 jan 2012 - 23:43

Esperanza schreef: Ik wilde zelf geen contact met hem opnemen, maar elke keer hoopte ik dat hij mij zou bellen (natuurlijk om te zeggen dat hij een grote fout had gemaakt en me terug wilde haha).
Stom he, dat gevoel en verstand dan zou ver uit elkaar liggen.
Haha, ik heb eerst inderdaad nog hoop gehad dat hij mij zou bellen, maar ik weet dat dat niet gaat gebeuren. Ik hoop nu dat als ik hem zie, hij gewoon gezellig komt kletsen en ik geen gevoelens meer voor hem heb. Hoewel hij wel een beetje een hark kan zijn in dat soort dingen, dus het zou best kunnen dat hij alleen snel Hoi zegt en meer niet. En misschien met andere meiden gaat dansen Neutral
En echt heel vervelend van dat gevoel en verstand!

Ik ga hem niet verwijderen, dan lijkt het net of ik boos op hem ben ofzo Wink En daarbij zou ik dan ook zijn vrienden moeten verwijderen, aangezien zij nogal vaak op elkaar reageren en ik dus daarin ook veel dingen zie terugkomen.

Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Bericht  Esperanza wo 4 jan 2012 - 0:16

Bij mij gebeurt er al een poosje weinig! Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat er al een poosje wat dingen spelen waar ik mee bezig ben en ik denk dat ik daardoor er niet echt voor open sta en volgens mij straal ik dat, zonder dat ik dat wil, ook uit.
En daar komt bij dat ik sinds dat ik werk, doordeweeks niet zoveel meer onderneem en in het weekend vaak ook een stukje rust probeer te pakken. En ja... dan kom je natuurlijk weinig mannen tegen.

Maar ik merk wel dat er weer iets verandering in begint te komen. Begin deze week was ik ook met een man op m'n werk aan het flirten en dat was eigenlijk wel heel leuk en gaf me ook wel weer een positieve vibe. Dus hopelijk zet dat zich voort en kan ik hier snel weer wat date nieuws van mijn kant plaatsen.

En hoe is het bij jou? Nog steeds op een roze wolk ;-) ?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sugarfall wo 4 jan 2012 - 3:58

Ik denk dat dat wel meespeelt ja, dat je er onbewust niet echt ''klaar'' voor ben op dit moment. Wel leuk dat er alweer verandering in zit, zomaar flirten met iemand geeft je inderdaad echt zo'n lekker positief gevoel! Very Happy Het komt vanzelf wel joh, daarvoor hoef je echt niet elke week in een club te gaan staan, je kunt een leuke man op de gekste plekken tegenkomen haha.

Wie was jij trouwens eerst? Als je het wil zeggen hoor, maar ik ben wel benieuwd.

Edit: Ja hier gaat het nog goed! Ik ben nog steeds helemaal blij haha, af en toe een beetje onzeker maar daar probeer ik maar gewoon niet teveel in mee te gaan want het gaat echt goed! smile
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Sweety wo 4 jan 2012 - 4:29

Ik vertelde aan een vriendin dat ik binnenkort ga stappen met een aantal meiden, dus wie weet wat ik dan tegenkom. Zegt ze gewoon: niet om heel gemeen en hard te zijn, maar ik denk niet dat jij een man tijdens het uitgaan zal ontmoeten :shock: Haha, we zullen nog weleens zien :P
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Feline wo 4 jan 2012 - 6:54

Weet je wat me vandaag trouwens ineens opviel.. Dat er echt geen pijl op te trekken is 'wat' er met me flirt. Autochtoon, allochtoon, leeftijd variërend van 16 tot 50, ongeschoold of masterstudent.. Maf eigenlijk..Soms verbaast 't me echt smile Hebben jullie dat ook?

Kreeg trouwens gister ineens een mail via m'n werkmail van een collega binnen het bedrijf (werk bij een enorm bedrijf en heb deze man ontmoet op een bedrijfsfeest) of ik maandag koffie met 'm wil drinken. Dan kon ik niet dus nu gaan we dinsdag lunchen. Ben benieuwd, zal wel gezellig zijn.

Edit: toen ik even snel m'n post terug las, las ik bij dikgedrukte: masturberend laughcry

Laatst aangepast door Feline op wo 4 jan 2012 - 8:30; in totaal 1 keer bewerkt
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 8:19

Feline, ik vind jouw belevenissen altijd zo leuk om te lezen.
Je stapt overal gewoon onbevangen in, hebt geen gigantische verwachtingen, je komt niet over alsof je je megadruk vindt wat je 'dates' van je vinden..!
Ik vind het echt heerlijk om te lezen.

Edit: Nu ik het teruglees kan je het ook anders opvatten, maar ik bedoel dit echt positief!
Vandaag had ik het met een vriendin over mannen en daten, ik zei toen 'Je moet een hoop kikkers kussen voor je je prins vindt'. Ik hoop dat 1 van deze dates of ontmoetingen je jouw prins oplevert!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: