Date-topic 2
+39
Jade
Toet
RYW
Tinus
Lavendel
slaatje
TwistedAngel
Zininzon
Tullow
*Noosa
Stuiterbal
Mon Amour
Lenthe
Muppie
xxlisaxx
ladycat
Rodewijn
Marin
Terkina
_Lacey_
FireButterfly
Gigi_
Sugarfall
Bay
Carra
Janelie
Suus
Error
Antibes
GreenGrass
Esperanza
luenca
KOL
Bliss
Jeanette
Salander
Lady4
Feline
Sweety
43 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Date-topic 2
Feline schreef:Nice Marsy! Leuk ook om te lezen dat jullie nog steeds bij elkaar zijn
Ja, we zijn nog steeds bij elkaar, wonen samen en zijn dolgelukkig. Had ik jaartje geleden, toen ik nog onzeker in dit topic postte, niet verwacht! Waar komt jouw Aussie vandaan?
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Feline schreef:
Zusje, volgens FB heb je nog nooit zoveel knappe mannen gezien.. ben benieuwd
Cursus lezen?
Ik lees zo ff bij.hier, Bliss zegt zo een update te schrijven... Heb haar daar vannacht wel afgezet
Gast- Gast
Zo, weer ff een update! Gisteravond ben ik met Zusje naar het 90's feest in Ahoy geweest, was gezellig! (al viel de muziek wel wat tegen, had op veel lekkere foute meezingers gehoopt, maar die werden niet echt gedraaid) Anyway, daarna heeft Zusje mij met de auto voor het huis van mn date afgezet (ik had hem al gebeld dat ik eraan kwam). Was daar rond drieën vannacht ofzo. We zijn eigenlijk meteen naar bed gegaan (maar niet meteen gaan slapen ). Vorige keer hadden we het nog over mijn labelloverslaving gehad, ik moet dat spul gewoon echt vaak opsmeren en hij zat me er een beetje om uit te lachen. Zegt ie vannacht toen we net in bed lagen: "ik heb nog een cadeautje voor je". Was het een Labello, ingepakt en wel! Haha vond ik echt schattig! Deze moest dan bij hem blijven liggen, zodat ik er daar ook één heb. Volgens mij liep het al tegen de ochtend toen we gingen slapen, maar daar diende mijn probleem zich weer aan: ik kon niet slapen!! Op zich was ik volgens mij redelijk relaxed nu met hem naast me, maarrrr: hij snurkt!! En hard ook! Nu moet het bij mij echt doodstil zijn als ik slaap en dat was het dus niet... Ik had oordoppen in, maar dat hielp lang niet genoeg. Een paar keer dommelde ik een beetje in en dan begon hij weer te snurken. Een paar uur later was ik de wanhoop nabij en had ik de tranen in mn ogen staan van frustratie, want ik heb mn slaap gewoon zo hard nodig! Hij werd toen wakker en vroeg of ik had geslapen. Ik zei dus van niet en wilde eigenlijk beneden op de bank gaan liggen, maar hij stond erop dat ik in het bed bleef en dat hij zelf op de bank ging liggen. Dat heeft hij toen gedaan en volgens mij heb ik toen nog wel twee uurtjes geslapen ofzo. Paar uur later kwam ie weer terug en eigenlijk hebben we het grootste deel van de dag in bed gelegen. Het was echt lief en knus en gezellig (ook al was ik zo gaar als ik weet niet wat) en ik kon echt wel de hele dag blijven liggen zo (en hij ook). Rond een uur of drie ging hij het bad voor me vol laten lopen. Hij had ook helemaal waxinelichtjes neergezet op de rand en een cd'tje aan, zodat ik compleet kon relaxen daar. Hij was zelf ff beneden en kwam tussendoor nog een keer boven. Daarna op de bank nog een poos tegen hem aan gehangen en gekletst, was ook weer gezellig.
We hebben dus geen zak gedaan, echt zo'n lazy sunday, zo zouden zondagen altijd moeten zijn! (maar dan met meer slaap...) Het slapen is dus wel echt een probleem. Heeft iemand hier nog anti-snurktips?!
Het ziet ernaar uit dat het echt wat gaat worden tussen ons, stiekem is het misschien al een beetje wat Hij heeft zn vrienden en familie ook al wat over mij verteld (en ik zelf trouwens ook bij mijn vrienden en familie). Ik ben al heel lang niet verliefd geweest en weet eigenlijk niet precies meer hoe dat voelt. De mannen die ik tot nu toe echt leuk heb gevonden waren soms te veel een soort obsessie voor me, waardoor ik echt heftige gevoelens voor ze had en ik mezelf eigenlijk meestal alleen maar kut en onzeker voelde. Bij F. (= date) zijn de gevoelens minder heftig dan hiervoor beschreven, maar lijkt het gewoon te kloppen. Ik ben compleet mezelf bij hem en dat heb ik nog nooit zo gehad bij een man. Donderdag komt ie bij mij Wie is de Mol? kijken (nu echt!) en zaterdagavond komt ie weer hier, gaan we naar de bios en blijft ie slapen (hmm maar eens zien hoe het dan gaat, anders ga ik op de bank...). Misschien toch maar eens peilen dan hoe het zit tussen ons, maar volgens mij zit het gewoon goed
Nou dat is weer een heel verhaal! Niet quoten a.u.b. Ik ga over een half uurtje al naar bed denk ik, even wat slaap inhalen...
We hebben dus geen zak gedaan, echt zo'n lazy sunday, zo zouden zondagen altijd moeten zijn! (maar dan met meer slaap...) Het slapen is dus wel echt een probleem. Heeft iemand hier nog anti-snurktips?!
Het ziet ernaar uit dat het echt wat gaat worden tussen ons, stiekem is het misschien al een beetje wat Hij heeft zn vrienden en familie ook al wat over mij verteld (en ik zelf trouwens ook bij mijn vrienden en familie). Ik ben al heel lang niet verliefd geweest en weet eigenlijk niet precies meer hoe dat voelt. De mannen die ik tot nu toe echt leuk heb gevonden waren soms te veel een soort obsessie voor me, waardoor ik echt heftige gevoelens voor ze had en ik mezelf eigenlijk meestal alleen maar kut en onzeker voelde. Bij F. (= date) zijn de gevoelens minder heftig dan hiervoor beschreven, maar lijkt het gewoon te kloppen. Ik ben compleet mezelf bij hem en dat heb ik nog nooit zo gehad bij een man. Donderdag komt ie bij mij Wie is de Mol? kijken (nu echt!) en zaterdagavond komt ie weer hier, gaan we naar de bios en blijft ie slapen (hmm maar eens zien hoe het dan gaat, anders ga ik op de bank...). Misschien toch maar eens peilen dan hoe het zit tussen ons, maar volgens mij zit het gewoon goed
Nou dat is weer een heel verhaal! Niet quoten a.u.b. Ik ga over een half uurtje al naar bed denk ik, even wat slaap inhalen...
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss wat leuk allemaal om te lezen!
Schattig van die labello!
Mijn 'ex' snurkte ook zo, ik gaf dan gewoon n por tot het stopte. Hij werd dan wel half wakker maar dan zei ik gewoon 'je snurkt', hij zei dan sorry en dan kon ik verder slapen, en vaak stopte het dan wel .
Mijn 'ex' snurkte ook zo, ik gaf dan gewoon n por tot het stopte. Hij werd dan wel half wakker maar dan zei ik gewoon 'je snurkt', hij zei dan sorry en dan kon ik verder slapen, en vaak stopte het dan wel .
Gast- Gast
Princess schreef:Bliss wat leuk allemaal om te lezen!
Haha ja hij zei ook al dat ik hem gewoon een duw moest geven. Vind ik weer zo lullig, maar dat probeer ik de volgende keer dan maar eens Ik ga nog wel ff googelen op anti-snurktips!
Bliss- Lady Post-a-lot
Wat superleuk om te lezen Bliss! Ik ben echt heel blij voor je.
Feline, als je hem echt leuk vindt ga er dan voor. Laat hem niet wegkapen door iemand anders vanwege die ellendige twijfels!
Ik kan er inmiddels niet meer omheen dat ik mijn date-to-be écht leuk vind. Heel in de verte voel ik zelfs kriebels, maar daar wil ik nog niet teveel aan toegeven. Ik heb nog steeds de indruk dat het wederzijds is, dus het moet maar eens richting een date gaan. Heel apart dat iemand die je al zolang kent, ineens zoiets met je kan doen!
Feline, als je hem echt leuk vindt ga er dan voor. Laat hem niet wegkapen door iemand anders vanwege die ellendige twijfels!
Ik kan er inmiddels niet meer omheen dat ik mijn date-to-be écht leuk vind. Heel in de verte voel ik zelfs kriebels, maar daar wil ik nog niet teveel aan toegeven. Ik heb nog steeds de indruk dat het wederzijds is, dus het moet maar eens richting een date gaan. Heel apart dat iemand die je al zolang kent, ineens zoiets met je kan doen!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Klinkt goed (op dat snurken na dan :-) )
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Mijn vriend is het hele weekend bij me met zijn gipsbeentje hahaha. Hij ligt sinds vrijdagavond al op de bank en gaat morgen weer naar zijn ouders. Omdat hij graag naast me wil liggen, gaat hij 's avonds wel mee naar boven. Moet echt alles voor hem doen, alles voor hem pakken (eten, drinken, medicijnen), zijn haren wassen (hij mag niet onder de douche en kan ook niet echt bukken, aangezien zijn knie int gips zit) en zelfs trombosespuiten in zijn buik geven... Vanmiddag hebben mijn ouders kennis gemaakt met hem.
Hij vertelde dit weekend dat hij al stiekem 2 personen had opgegeven voor zijn personeelsfeest in maart...
Kortom: ik ben weg hier, hahaha.
Ik hoop dat jullie allemaal een leuke vent tegenkomen en zal af en toe misschien nog wel eens meelezen!
Hij vertelde dit weekend dat hij al stiekem 2 personen had opgegeven voor zijn personeelsfeest in maart...
Kortom: ik ben weg hier, hahaha.
Ik hoop dat jullie allemaal een leuke vent tegenkomen en zal af en toe misschien nog wel eens meelezen!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Bliss, superleuk! Je klinkt nu in ieder geval een stuk minder onzeker.. lijkt me een fijn gevoel!
Lady, hoop dat je 't een beetje toe durft te laten.. Ik vinnum leuk
Ik heb weer een gezellige middag gehad. We waren met z'n 3en een beetje dronken geworden. Er zaten 2 vrouwen van in de 30 (wel echt mooie vrouwen) naast ons.. Daar hele gesprekken mee gehad en toen ze weg waren kwam er één terug om haar vriendins nummer aan 'date' te geven. Hij voelde zich wel vereerd maar meer ook niet..
We hebben met z'n allen nog even gegeten bij mij en toen is die vriend naar huis gegaan en 'date' nog iets langer gebleven. Beetje tegen hem aangehangen op de bank.. lekker rosig (?) van al 't bier.. Voelde wel fijn maar ben niet compleet verliefd ofzo. Dus nogmaals.. zie wel hoe 't loopt.. voor nu is 't leuk..
Lady, hoop dat je 't een beetje toe durft te laten.. Ik vinnum leuk
Ik heb weer een gezellige middag gehad. We waren met z'n 3en een beetje dronken geworden. Er zaten 2 vrouwen van in de 30 (wel echt mooie vrouwen) naast ons.. Daar hele gesprekken mee gehad en toen ze weg waren kwam er één terug om haar vriendins nummer aan 'date' te geven. Hij voelde zich wel vereerd maar meer ook niet..
We hebben met z'n allen nog even gegeten bij mij en toen is die vriend naar huis gegaan en 'date' nog iets langer gebleven. Beetje tegen hem aangehangen op de bank.. lekker rosig (?) van al 't bier.. Voelde wel fijn maar ben niet compleet verliefd ofzo. Dus nogmaals.. zie wel hoe 't loopt.. voor nu is 't leuk..
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Leuk, leuk Feline! Ik wil hem nu wel ff zien hoor!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Wow er gaan er een paar ui dit topic! Wat leuk!
Wat leuk dat je het zo naar je zin heb gehad Bliss! Heel leuk om dit te lezen, lekker van genieten zou ik zeggen.
Wanneer zie je je date weer Lady? Ik hoop dat je het toe kan laten want het is je gegund.
Jammer Zusje dat er niks was voor je gisteravond. Hoe verloopt het verder met de mannen?
Ik heb tegen mijn date gezegd dat ik donderdagavond kan of zaterdagmiddag. Hij heeft er veel zin in en is heel benieuwd naar hoe ik in het echt ben. Zelf ben ik minder enthousiast maar ik geef het ook wel de schuld aan het feit dat het nu even niet zo lekker gaat met me.
Wat leuk dat je het zo naar je zin heb gehad Bliss! Heel leuk om dit te lezen, lekker van genieten zou ik zeggen.
Wanneer zie je je date weer Lady? Ik hoop dat je het toe kan laten want het is je gegund.
Jammer Zusje dat er niks was voor je gisteravond. Hoe verloopt het verder met de mannen?
Ik heb tegen mijn date gezegd dat ik donderdagavond kan of zaterdagmiddag. Hij heeft er veel zin in en is heel benieuwd naar hoe ik in het echt ben. Zelf ben ik minder enthousiast maar ik geef het ook wel de schuld aan het feit dat het nu even niet zo lekker gaat met me.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Nou, dit gaat een leeg topic worden zie ik wel.
Wat Bliss! Het klinkt echt super leuk!! Jammer dat ie snurkt, maar gewoon flink porren in zijn zij haha.
Lady4, wat leuk! Geniet er van!
Wat Bliss! Het klinkt echt super leuk!! Jammer dat ie snurkt, maar gewoon flink porren in zijn zij haha.
Lady4, wat leuk! Geniet er van!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Tussen mij en mn date gaat het denk ik niks worden..
Zondag was hij op skype en hij vroeg of ik langs wilde komen. Ik dacht, is gezellig, lijkt me leuk, samen koken enz. Hij zei wel dat hij chagarijnig was en dat het aan mij was of ik dan langs wilde komen of niet. Ik kom daar, begint gelijk al van: ben je er nu pas? Uh ja want er ligt nog heel veel sneeuw en hier is niet overal gestrooid, dus veel stukken moeten lopen enz. Hij was sport aan het kijken, en zelf vind ik dat niet echt leuk om naar te kijken. Ik vind persoonlijk dan ook onbeleefd om te blijven kijken als er bezoek is, maargoed. Op een gegeven moment ging hij slapen op de bank, ik pak de afstandsbediening en zet hem op iets anders. Zegt hij: zet eens terug, ik was aan het kijken! Ik zo: ja maar je sliep toch? Ja maar dan kan ik het toch horen!!! Ik zo weer, ja maar ik heb niet zoveel zin om dit te kijken. Begint hij weer: zet nou terug!Ik heb geen zin in discussie, dan heb ik liever gelijk dat je weggaat. Dus ik zo: waarom doe je zo? Als het je niet bevalt ga je maar gelijk weer weg!!!
Toen dacht ik ook van, oke... Toen ben ik begonnen met koken, heb bijna alles gedaan, ik vroeg me eigenlijk af wat ik bij hem deed, hij toonde geen enkele interesse.
Hebben we nog ruzie staan maken dat ik zijn gedrag niet normaal vind, kan je wel chagrijnig zijn maar dan moet je je maar beheersen. Was hij het niet mee eens, hij heeft me toch gewaarschuwd? Kreeg ik savonds opeens een smsje dat het hem speet en dat hij niet erg aardig was.
Maarja voor mij is de toon wel gezet eigenlijk.. eerst mij dik noemen vorige week en dan nu dit..Vandaag niks meer gehoord, terwijl hij me altijd wel smst of begint met chatten. Ik zie dat hij online is maar hij praat niet tegen me. Ik weiger om het gesprek van mijn kant te beginnen.
Vind zo jammer, het begon zo leuk allemaal..
Zondag was hij op skype en hij vroeg of ik langs wilde komen. Ik dacht, is gezellig, lijkt me leuk, samen koken enz. Hij zei wel dat hij chagarijnig was en dat het aan mij was of ik dan langs wilde komen of niet. Ik kom daar, begint gelijk al van: ben je er nu pas? Uh ja want er ligt nog heel veel sneeuw en hier is niet overal gestrooid, dus veel stukken moeten lopen enz. Hij was sport aan het kijken, en zelf vind ik dat niet echt leuk om naar te kijken. Ik vind persoonlijk dan ook onbeleefd om te blijven kijken als er bezoek is, maargoed. Op een gegeven moment ging hij slapen op de bank, ik pak de afstandsbediening en zet hem op iets anders. Zegt hij: zet eens terug, ik was aan het kijken! Ik zo: ja maar je sliep toch? Ja maar dan kan ik het toch horen!!! Ik zo weer, ja maar ik heb niet zoveel zin om dit te kijken. Begint hij weer: zet nou terug!Ik heb geen zin in discussie, dan heb ik liever gelijk dat je weggaat. Dus ik zo: waarom doe je zo? Als het je niet bevalt ga je maar gelijk weer weg!!!
Toen dacht ik ook van, oke... Toen ben ik begonnen met koken, heb bijna alles gedaan, ik vroeg me eigenlijk af wat ik bij hem deed, hij toonde geen enkele interesse.
Hebben we nog ruzie staan maken dat ik zijn gedrag niet normaal vind, kan je wel chagrijnig zijn maar dan moet je je maar beheersen. Was hij het niet mee eens, hij heeft me toch gewaarschuwd? Kreeg ik savonds opeens een smsje dat het hem speet en dat hij niet erg aardig was.
Maarja voor mij is de toon wel gezet eigenlijk.. eerst mij dik noemen vorige week en dan nu dit..Vandaag niks meer gehoord, terwijl hij me altijd wel smst of begint met chatten. Ik zie dat hij online is maar hij praat niet tegen me. Ik weiger om het gesprek van mijn kant te beginnen.
Vind zo jammer, het begon zo leuk allemaal..
Gast- Gast
Yasmin, dit gedrag is echt BELACHELIJK! Ik zeg: zo snel mogelijk dumpen die hap, of gewoon niks meer laten horen dus! Wat een sukkel zeg. Als ik jou was, was ik meteen naar huis gegaan toen hij zo deed, dit hoef je echt niet te pikken. Voor hem tien anderen, je bent beter af zonder hem!
Bliss- Lady Post-a-lot
Gast- Gast
Argh! Zit nu in de kroeg met vriend en hele leuke jongen kijkt steeds.. en hij drinkt rode wijn
Maar verder komen we niet want hij denkt dat ik een date heb waarschijnlijk
Maar verder komen we niet want hij denkt dat ik een date heb waarschijnlijk
Feline- Kletskop
Arg dat is vervelend! Gewoon op af stappen anders
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
+1Tabbert schreef:Arg dat is vervelend! Gewoon op af stappen anders
Sweety- Ratel
Haha, hij is met 5 vrienden.. durf k niet..
Feline- Kletskop
Feline... Feline... Feline... * juicht je aan*
Is zijn glas leeg? Anders bestel je een nieuwe glas wijn voor hem en laat je hem bezorgen bij hem door iemand van de bediening die dan zegt dat het van jou af komt. Misschien komt hij dan wel naar jou toe.
Is zijn glas leeg? Anders bestel je een nieuwe glas wijn voor hem en laat je hem bezorgen bij hem door iemand van de bediening die dan zegt dat het van jou af komt. Misschien komt hij dan wel naar jou toe.
Sweety- Ratel
Ohja HIER had ik mijn date verhaal gepost! Voor de geinteresseerde: met mijn date is het niks meer geworden, maar ik heb inmiddels wel een andere date die heel toevallig op mijn pad kwam. Hij heeft wel de zelfde naam als mijn vorige date.. toeval?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Haha dat is wel heel toevallig Toet! Waarom werd het met je vorige date niks? En hoe ben je aan deze date gekomen?
Bliss- Lady Post-a-lot
Die vorige was gewoon echt te verlegen en dat ging me zó tegen staan. Onze date was opzich leuk maar daarna heb ik hem twee keer gezien in de kroeg en toen durfde hij amper iets te zeggen.
Mijn nieuwe date heb ik afgelopen weekend ontmoet tijdens het stappen, normaal heb ik niet zo snel (op één avond dus) zo'n klik met iemand maar het was echt alsof we elkaar al een tijdje kennen. Nu zijn we de hele tijd aan het whatsappen, erg gezellig, er zit wel een date aan te komen binnenkort
Alleen ik bedacht me net dat ik niet meer weet hoe oud hij is, en nu durf ik het niet meer te vragen haha.
Mijn nieuwe date heb ik afgelopen weekend ontmoet tijdens het stappen, normaal heb ik niet zo snel (op één avond dus) zo'n klik met iemand maar het was echt alsof we elkaar al een tijdje kennen. Nu zijn we de hele tijd aan het whatsappen, erg gezellig, er zit wel een date aan te komen binnenkort
Alleen ik bedacht me net dat ik niet meer weet hoe oud hij is, en nu durf ik het niet meer te vragen haha.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Is er al een date gepland Toet?
Ik heb morgen mijn date om 13.00. Dan gaan we bij hem buzz spelen en misschien nog even een andere game. Heb er wel zin in maar ook weer niet. Ach we zien morgen wel hoe het verloopt, ik heb het in ieder geval dan weer geprobeerd
Ik heb morgen mijn date om 13.00. Dan gaan we bij hem buzz spelen en misschien nog even een andere game. Heb er wel zin in maar ook weer niet. Ach we zien morgen wel hoe het verloopt, ik heb het in ieder geval dan weer geprobeerd
Sweety- Ratel
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: