Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Jade
Toet
RYW
Tinus
Lavendel
slaatje
TwistedAngel
Zininzon
Tullow
*Noosa
Stuiterbal
Mon Amour
Lenthe
Muppie
xxlisaxx
ladycat
Rodewijn
Marin
Terkina
_Lacey_
FireButterfly
Gigi_
Sugarfall
Bay
Carra
Janelie
Suus
Error
Antibes
GreenGrass
Esperanza
luenca
KOL
Bliss
Jeanette
Salander
Lady4
Feline
Sweety
43 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 11:56

Zusje schreef:Ik denk het niet, ben zo moe. Vrijdag weer cursusdag, denk dat ik daarna helemaal afgemat ben. Deze 2 maanden wordt weer erg intensief qua leren en examens enzo... Had me wel leuk geleken ja... Buiten dat moet ik ook ff geen geld meer uitgeven Date-topic 2 - Pagina 30 394967 *wacht op salaris*
Het is jammer dat je met de auto verder niet mag rijden. Want je bent vrijdag al in de buurt en heb verder geen kosten aan doe auto. Het zou toch niet uit moeten maken of je vrijdag of zonder terug rijdt op hun kosten. Maar is snap wel dat je na afgelopen twee weken en het drukke weekend toe bent aan rust. Jammer, anders kon je meteen mijn muis vangen Date-topic 2 - Pagina 30 166342

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 11:58

Haha sorry lieve Smikkell maar met mijn advies doe je eigenlijk vrijwel hetzelfde wat ik ook zou doen. Ik wil gewoon lekker thuis slapen en vooral slapen, slapen, slapen... Ik mag de auto ook prive gebruiken hoor, kost me dan wel 200 euro extra per maand en dat heb ik er nou net niet voor over :P. Ik gebruik hem dan ook gewoon zo min mogelijk. Mag iets van 500 km per jaar nog wel prive mee rijden maar het blijft gewoon niet mijn ding. Hopen dat mijn navigatie het vrijdag doet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 wo 18 jan 2012 - 12:02

Aaaaah toeeee! Snap je hoor, maar vind het wel jammer! Ik ben ook niet zo rijk momenteel maar heb ia MP goedkope treinkaartjes weten te scoren. Smikkell, kom jij nog wel?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 12:02

Zusje schreef:Haha sorry lieve Smikkell maar met mijn advies doe je eigenlijk vrijwel hetzelfde wat ik ook zou doen. Ik wil gewoon lekker thuis slapen en vooral slapen, slapen, slapen... Ik mag de auto ook prive gebruiken hoor, kost me dan wel 200 euro extra per maand en dat heb ik er nou net niet voor over :P. Ik gebruik hem dan ook gewoon zo min mogelijk. Mag iets van 500 km per jaar nog wel prive mee rijden maar het blijft gewoon niet mijn ding. Hopen dat mijn navigatie het vrijdag doet!
Ik wil verder ook helemaal niet doorzeuren en je hebt al aangegeven hoe en wat. Ik vroeg me alleen af of het voor je baas heel veel verschil zou zijn als je zondag ipv vrijdag van de cursus naar huis zo rijden. Het is geen kilometer meer namelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 12:03

Lady4 schreef:Aaaaah toeeee! Snap je hoor, maar vind het wel jammer! Ik ben ook niet zo rijk momenteel maar heb ia MP goedkope treinkaartjes weten te scoren. Smikkell, kom jij nog wel?
Het staat nog steeds op de planning.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 12:05

Geen idee of dat uitmaakt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 12:27

Ik denk niet dat ik nog met hem ga daten zaterdag. Het spannende is er een beetje af.. Bij mij moet een man hard to get spelen om mn interesse te wekken en dat heeft hij niet. Ik stuur hem een sms, ik krijg gelijk antwoord. Als ik online kom op FB begint hij gelijk met praten enz

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 18:35

Yasmin, moet een man niet gewoon leuk zijn? Vind het nogal onzinnig wat je schrijft eigenlijk...

Sorry Lady maar reken er maar niet op, moet echt even bijtanken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 wo 18 jan 2012 - 22:13

Jammer Zusje, leuk Smikkell!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 18 jan 2012 - 22:45

Haha. jij bent niet heel moeilijk he Zusje? Mooie eigenschap vind ik. Very Happy Groot gelijk dat je op de rem heb getrapt en je eigen grenzen heb aangegeven. Ook al ontstond het als een geintje. Als je nog steeds contact heb met de nachtbusjongen dan is het inderdaad raar dat hij zijn spullen laat rondslingeren. :shock:

Goed van je dat je niks heb terug gestuurd Lady. Nu ben jij zover dat je hem los kan laten en dan komt hij weer met zo'n opmerking. En wat fijn om te lezen dat je goed in je vel zit! Van genieten!

Jammer Yasmin dat je daarom de date wil afzeggen. Maar hoe lang moet een man dan hard to get spelen? Is toch juist leuk dat hij zo enthousiast is om je te spreken?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 wo 18 jan 2012 - 23:03

Yasmin, ik ben het eens met Sweety.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 18 jan 2012 - 23:31

Lady, wat een flapdrol is het ook! Jij had toch duidelijk aangegeven geen contact meer te willen? Als hij jou respecteert, houdt hij zich hieraan. In elk geval goed dat je niet hebt gereageerd en dat je het contact met die andere jongen zo leuk begint te vinden!

Yasmin, ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Zoals ik hier laatst al uitgebreid geanalyseerd heb, zoek ik bij mannen ook altijd een bepaalde spanning. Tot nu toe zat hem dat in het feit dat ik ze gewoon nooit helemaal kon krijgen, wat uiteindelijk ook weer frustrerend is natuurlijk. Bij mijn huidige date is dat niet zo en ik moet daar nog even aan wennen geloof ik, dat ie zo 'voor het grijpen ligt'. Ik ben dat niet gewend en ben er nog niet over uit of ik dat nou juist wel of niet leuk vind Date-topic 2 - Pagina 30 394967

In elk geval heb ik zaterdag mn date, hij komt bij mij en ik denk dat ie wel blijft slapen. Als het weer leuk en gezellig is, zal er wellicht gesekst worden Date-topic 2 - Pagina 30 166342 (ben er hard aan toe haha) Ik ben dus erg benieuwd hoe het gaat verlopen!!

(niet quoten)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra wo 18 jan 2012 - 23:44

Haha, Bliss veel plezier!!

En wat een l*l Lady! Op het moment dat hij het gevoel krijgt dat je over hem heen bent gaat hij weer contact zoeken. Alleen om maar weer die aandacht te krijgen. Echt heel goed dat je niet reageert. Hij zoekt het maar uit.

Yasmin, ik zou in ieder geval een eerste date plannen. Misschien is hij in het echt wel heel leuk! En anders heb je het in ieder geval geprobeerd.

Grappig Zusje dat je het gewoon op date 2 al hebt over samenwonen. Nu is er natuurlijk wel een hele voorgeschiedenis bij jullie maar ik geloof dat ik gelijk in de stress zou schieten. Wat goed dat je daar zo relaxed over denkt.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 23:44

Nou ik denk dat de meeste vrouwen dat heel leuk vinden ja als een man gelijk heel enthousiast doet. Maar als ik terugdenk, de mannen op wie ik echt helemaal verliefd op werd waren diegene die ik net niet heb kunnen krijgen. Deze man ligt eigenlijk zo voor het grijpen en krijg er een beetje de kriebels van ofzo. Hij noemt me ook al schat, terwijl hij me nog nooit live heeft gezien. Hij stuurt me ook regelmatig smsjes zoals hoe was je dag, wat ben je aan het doen etc. Heel normaal als je een relatie hebt, maar het benauwd me voor nu gewoon even, ik denk dat het allemaal te snel gaat nu. Ik hoef voor deze jongen geen moeite te doen, en dat heb ik wel nodig om echt op iemand verliefd te kunnen worden ofzo..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra wo 18 jan 2012 - 23:58

Yasmin schreef:Maar als ik terugdenk, de mannen op wie ik echt helemaal verliefd op werd waren diegene die ik net niet heb kunnen krijgen.

Ik denk dat er in een vrouw ook een soort van jachtinstinct wakker wordt als je een man niet kan krijgen. En dat vertaalt zich dan naar verliefdheid. Omdat je hem per se wilt. Ik heb precies hetzelfde. De mannen die je niet kan krijgen, doen je ook het meest pijn.

Maar als je zo een man dan eenmaal 'hebt', dan blijkt dat ook niet zaligmakend te zijn en valt het zelfs best wel tegen. Dat is in ieder geval mijn ervaring. Jarenlang heb ik zo een man in mijn leven gehad. Aantrekken en afstoten. Op het moment dat hij mij ook echt wilde, vielen mijn oogkleppen af en hoefde ik hem al niet meer, omdat ik me vreselijk aan hem ergerde. Date-topic 2 - Pagina 30 394967

Maar dat hij je nu al schat noemt zou mij ook iets te snel gaan. Zeker zo in het begin.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bay do 19 jan 2012 - 0:37

Als je iemand echt leuk vind zou het juist niet uitmaken hoe vaak en wat hij van zich laat horen.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 4:38

Zilver* schreef:Als je iemand echt leuk vind zou het juist niet uitmaken hoe vaak en wat hij van zich laat horen.
Overhaasten is nooit goed smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Zininzon do 19 jan 2012 - 4:48

Ik ben gister bij mijn date wezen eten. Heel gezellig samen op de bank gezeten/gelegen. Hij vroeg of ik as weekend bleef slapen, ik zei dat ik dan ongesteld was (ja, laat dat even duidelijk zijn Wink), maar hij gaf aan dat ik dan nog steeds mag blijven slapen haha. We hebben verder nog niet afgesproken wat we dit weekend gaan doen, weet dus ook nog niet of ik daar ga blijven.
Aan de ene kant voelt alles zo goed en vertrouwd (ik houd mijn buik niet in, hij heeft zelfs mijn buik gezien, ik kan alles tegen hem zeggen), maar aan de andere kant is er misschien wel te weinig spanning (iig bij mij). Het is duidelijk dat hij mij leuk vindt, hij gaf al aan dat hij maar vegetarisch moet leren koken bijvoorbeeld, maar ik heb nog niet zo heel helder voor mezelf wat ik met hem wel. Voor het moment is het iig leuk, maar ik wil wel eerlijk tegen hem zijn.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 6:34

Yasmin schreef:
Zilver* schreef:Als je iemand echt leuk vind zou het juist niet uitmaken hoe vaak en wat hij van zich laat horen.
Overhaasten is nooit goed smile

Ik sluit me min of meer aan bij Zilver. Al begrijp ik ook dat het soms way too much kan zijn. Maar gelijk een antwoord krijgen als je zelf smst vind ik dan weer niet raar ofzo. Overhaasten nooit goed? Hoeveel regels hou jij er op na? En denk je dat er ooit een man komt die precies weet hoe het hoort volgens jouw regels?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 6:36

Sweety schreef:Haha. jij bent niet heel moeilijk he Zusje? Mooie eigenschap vind ik. Very Happy Groot gelijk dat je op de rem heb getrapt en je eigen grenzen heb aangegeven. Ook al ontstond het als een geintje. Als je nog steeds contact heb met de nachtbusjongen dan is het inderdaad raar dat hij zijn spullen laat rondslingeren. :shock:

Ah, de nachtbusjongen wil verder niks. Hij vindt me alleen nu nog leuker omdat ik nu een vriend heb. Hij wil gewoon wat hij niet kan krijgen (zegt hij zelf ook). We vinden elkaar heus wel leuk maar ik zie er niks in. Hij ziet een toekomst zo anders dan ik dus dat houdt snel op. Het contact zoals het nu is, is leuk. Ik spreek mss nog wel een keer met hem af, kijken of het ook vriendschappelijk werkt.

En nee, ik ben daar niet zo moeilijk in maar alleen op mijn voorwaarden dan Wink. Ik bedoel, ik zou niet ergens anders willen wonen. Als hij hier wil komen wonen vind ik dat alleen maar leuk. Ik vind hem leuk, dan is er wel iets ergers te bedenken dan samenwonen :P. Vooralsnog was het allemaal een geintje hoor, niet dat je nu serieus denkt dat we dit op zo'n korte termijn gaan doen (geloof ik eh... haha). Als het niet werkt dan is hij ook zo weer weg. Dat is dan ook precies de reden dat ik mijn huisje niet zomaar opgeef (want dan zou ik in dat geval op straat staan en weer opnieuw moeten beginnen). Ik heb daar heel hard voor moeten knokken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 6:37

Carra schreef:Grappig Zusje dat je het gewoon op date 2 al hebt over samenwonen. Nu is er natuurlijk wel een hele voorgeschiedenis bij jullie maar ik geloof dat ik gelijk in de stress zou schieten. Wat goed dat je daar zo relaxed over denkt.

Er over praten is nog geen doen natuurlijk. Daarbij heb ik dan wel mooi gelijk de kans om mijn grenzen aan te geven. Lijkt me alleen maar heerlijk in dit geval eigenlijk. Juist omdat hij weinig tijd heeft. Heb ik liever dat hij hier aan het werk is, heb ik hem toch om me heen angel. Waarom zou je daarover stressen? Wellicht scheelt het dat ik vaker heb samengewoond laughcry.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 19 jan 2012 - 6:52

Haha als ik nu een vriend zou krijgen, zou ik volgens mij de eerste twee jaar nog niet aan samenwonen moeten denken laughcry Ben veel te veel gehecht aan mn vrijheid!
Maarrrrrrr Zusje, je noemt hem dus wel je vriend, dus dan is het toch echt een relatie I love you

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 7:14

Kudt laughcry

Trouwens... Weet je nog die achterlijke gast van Paiq? B.erry? Die had toen toch zo achterlijk lopen doen, heb ik hem van fb afgegooid en op WA geblocked. Krijg ik vandaag uit het niets een smsje 'of ik het goed wil maken'... WTF is wrong with men??? Wat een sukkel Very Happy. Eerst roepen dat ik een zeikwijf ben haha en dan nu na 2 maanden ofzo? dit smsen... Ik heb natuurlijk niks geantwoord. Zat wel allemaal gevatte dingen te bedenken maar negeren is nog altijd het meest stoere :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 do 19 jan 2012 - 8:55

Ik zit weer wat te chatten via wf met de leuke jongen. Toen ik vroeg of hij een leuke dag had gehad antwoordde hij dat dit inderdaad het geval was maar met een onverwacht einde. Hij zei dat hij me dat later nog wel een keer zal vertellen. Het eerste wat in mij opkwam is dat zijn ex hem misschien wel terug wil. En het gevoel wat ik daarbij krijg, ik schrik er zelf van.. Weet natuurlijk helemaal niet of dit ook echt zo is maar ik zou het echt niet leuk vinden..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall vr 20 jan 2012 - 3:51

Weet je ondertussen al of dat het was Lady?
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum