Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Jade
Toet
RYW
Tinus
Lavendel
slaatje
TwistedAngel
Zininzon
Tullow
*Noosa
Stuiterbal
Mon Amour
Lenthe
Muppie
xxlisaxx
ladycat
Rodewijn
Marin
Terkina
_Lacey_
FireButterfly
Gigi_
Sugarfall
Bay
Carra
Janelie
Suus
Error
Antibes
GreenGrass
Esperanza
luenca
KOL
Bliss
Jeanette
Salander
Lady4
Feline
Sweety
43 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Stuiterbal ma 26 dec 2011 - 1:27

@Lady4: Ik weet precies hoe jij je nu voelt. Ik voel hetzelfde. Ik heb net lekker een potje zitten huilen terwijl ik me niet eens zo kwetsbaar wil opstellen.
Ik heb hem gisteren nog even gezien hij kwam een kerstcadeau brengen voor mij. Er zat ook een kaart bij met hele lieve woorden. Pff het maakt het er helemaal niet makkelijker op !
Sterkte meid !

@Zusje: Lekker ding ben je ! Very Happy En idd je straalt enorm !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 1:29

lol!

Stella, waarom laat je iemand toe in je leven op die manier als het je alleen maar verdriet doet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Stuiterbal ma 26 dec 2011 - 1:33

Zusje schreef: lol!

Stella, waarom laat je iemand toe in je leven op die manier als het je alleen maar verdriet doet?

Geen idee deze jongen heeft echt een speciaal plekje veroverd. Al vanaf dag 1 en dat gevoel kan ik gewoon niet makkelijk los laten hoe graag ik dat nu ook wil. Ik denk dat ik gewoon nog steeds heel erg hoop dat het alsnog wat gaat worden ook al is die kans klein.

Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 1:46

Maak hem geen prioriteit, dat doet hij ook niet bij jou zo te lezen. Zo'n kadootje is leuk maar houdt je alleen maar aan het lijntje...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Stuiterbal ma 26 dec 2011 - 2:01

Jup I know.... Sad
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 26 dec 2011 - 21:55

Een update van mij smile Ik was er gister om 12 uur, hij liet me binnen en we gaven elkaar een hand en 3 zoenen. Ik mocht mijn jas meenemen naar de woonkamer want hij had geen kapstok. Hij was ook heel snel de gang uit, terwijl ik nog bezig was met de deur dichtdoen en jas openmaken. laughcry Eenmaal in de woonkamer kreeg ik koffie en hebben we een beetje gepraat over de woning, eigenlijk niet veel bijzonders haha. Toen heeft hij na een paar min Spartacus aangezet en hebben we dat gekeken. Tussendoor af en toe praten over de serie, eigenlijk niet veel bijzonders dus. Had net zo goed thuis op de bank die serie kunnen kijken Laughing Ik moest om kwart over 1 weer weg maar ging iets later. Kreeg weer 3 zoenen van hem en zei nog: ondanks dat we niet veel gepraat hebben was het wel gezellig. Hij keek me aan en zei: mooi.
En toen was het weer afgelopen. Denk niet dat er nog een vervolg afspraak in zit en als dat er wel in zal zitten zal het een gewoon iets zijn. Gisteravond sprak ik hem nog een keer aan, nu maar kijken of hij mij weer een keer aanspreekt. Ach en anders was het een leuk iets voor een keertje. smile

Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall ma 26 dec 2011 - 23:23

Was het de eerste keer dat jullie elkaar zagen Sweety? Misschien was het nog een beetje verlegenheid, of moest hij even wennen. Zou je zelf nog wel een keer willen afspreken? Ik ben ook wel benieuwd of hij nog iniatief toont uit zichzelf, zo niet, zou ik er echt geen tijd meer aan besteden!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Mon Amour di 27 dec 2011 - 7:22

hier even een update van mij

ben vanmiddag bij hem geweest het was erg fijn en leuk, op slot hebben we wat zitten zoenen en wat gerommeld, straks komt hij hierheen en blijft hij slapen
heb nooit gedacht dat we zo snel zouden gaan, maar we hebben elkaar vandaag voor de 3e keer gezien en daarvoor 2 weken gemaild/gebeld, dus kan zeggen dat ik onwijs verliefd ben

Mon Amour
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 109
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline di 27 dec 2011 - 7:25

SF, hoe gaat 't nu bij jou? Tijdens kerst elkaar nog gezien?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 7:36

Ik ben er ook weer even! Bij mij weinig nieuws. We hebben wel een beetje sms contact, maar het blijft heel algemeen dus ik gok dat het gewoon eenmalig is geweest maar dat is prima smile .

@ Feline: Leuk zo'n onverwachtse 'date' en leuk dat Ă©Ă©n van hen jou nu meevraagt! Is het wel de leukere van de twee?

@ Lady: hug Hopelijk heb je wat kunnen sjansen!

@ Mon Amour: Leuk!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline di 27 dec 2011 - 7:45

Confusion, fijn dat je er zo relaxt in staat.

Ik heb wel zin in morgen. Het is sowieso echt een verademing dat hij lekker zelfverzekerd overkomt. Laat weinig van zich horen maar dat vind ik eigenlijk heel erg fijn. De laatste 2 dates die ik had stuurden beide na de date direct een berichtje: vond je 't leuk? En beide stuurden ze toen ik niet direct antwoordde: oh, blijkbaar niet dus.. Dan ben ik er echt al direct klaar mee.
Dit is eigenlijk voor 't eerst dat ik er best wel naar uit kijk, kan bijna niet anders dan gezellig worden. Voelt wel goed zo.. smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 8:33

Hahaha oh wat erg Feline, daar zou ik ook echt op afknappen Very Happy. Sowieso als ze het moeten vragen. Als er een klik is, voel je dat wel neem ik aan.

Confusion, waren zijn smsjes eerder ook niet gewoon algemeen? Als hij nog een keer wil afspreken, doe je dat dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 8:45

Ja, maar er zat eerder wel een soort ondertoon in de smsjes en nu niet meer. Maar als hij nog een keer wilt afspreken? Geen idee of ik dan ga, ik bekijk dan op het moment zelf wel of ik dat wil smile .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 8:50

Very Happy Leuk toch, opties openhouden? Very Happy Je bent al bijna net als ik whahaha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 8:55

Geleerd van de beste Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 9:06

Confusion schreef:Geleerd van de beste Very Happy

cheers cheers cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety di 27 dec 2011 - 21:35

Sugarfall schreef:Was het de eerste keer dat jullie elkaar zagen Sweety? Misschien was het nog een beetje verlegenheid, of moest hij even wennen. Zou je zelf nog wel een keer willen afspreken? Ik ben ook wel benieuwd of hij nog iniatief toont uit zichzelf, zo niet, zou ik er echt geen tijd meer aan besteden!
Het was inderdaad de eerste keer dat we elkaar zagen. Eigenlijk weet ik niet goed of ik nog een keer zou willen afspreken, ik had wel wat meer enthousiasme verwacht van hem. En ja omdat het er niet ( echt ) was, naar mijn idee, twijfel ik. Hij heeft me wel al een sms gestuurd met de vraag of ik de box op mijn werk heb liggen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall wo 28 dec 2011 - 10:48

Feline, het gaat weer goed hier! Tijdens de kerst heb ik hem niet gezien, hij ging naar zijn familie die niet in de buurt woont hier, dus bleef daar ook slapen. Ik vond het ook niet erg! We hebben elkaar vandaag gezien, (Ik ben 2 dagen in Keulen, hij was een dag mee, maar moet weer werken!) echt heel leuk gehad en nu zie ik hem met NYE weer, dan gaan we op stap met onze vriendengroep! smile

Ik ben benieuwd hoe jouw date vandaag is, veel plezier, al ben je vast allang weg!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline wo 28 dec 2011 - 12:36

Fijn om te horen SF!

Mijn avond was heel gezellig! Eerst gegeten met vriendin en toen naar concert geweest met hem.. Voel me wel op mn gemak bij hem maar wederom geen heftige gevoelens hoor.. we zien wel..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 12:40

Leuk dat het leuk was Feline smile.

Misschien een stomme vraag hoor maar wat versta je onder heftige gevoelens? Want dit is jullie 2e date toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 21:41

Feline schreef:Fijn om te horen SF!

Mijn avond was heel gezellig! Eerst gegeten met vriendin en toen naar concert geweest met hem.. Voel me wel op mn gemak bij hem maar wederom geen heftige gevoelens hoor.. we zien wel..

Moet dit dan persee? Het kan toch ook groeien? Of wil je je vast houden aan het ideaalbeeld van hoteldebotel smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 28 dec 2011 - 21:53

Leuk dat je het naar je zin heb gehad Feline. Maar misschien dat het gevoel nog kan groeien?

Wat leuk dat je in Keulen bent/was SF! En heel leuk dat je hem een dagje heb gezien. Dat gaat de goede kant op voor jou Wink

Zusje, heb je hem gister nog gezien? Want hij is nu toch weer terug in NL? Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 wo 28 dec 2011 - 22:02

Leuk dat het gezellig was Feline, de rest zie je vanzelf. Ik wilde je nog appen gisteravond, maar ben er niet aan toe gekomen.

Ik ben gisteravond bij een paar vriendinnen geweest. Twee van hen, mijn bijna laatste single vriendinnetjes, hebben in korte tijd allebei een vriend gekregen. Ik vind het super voor ze, maar het steekt ook. Tel daar het rotgevoel om het verbreken van het contact met J. bij op en dan heb je een heftige emotionele ontlading. Heb vreselijk gehuild gisteren bij ze, maar ze waren fantastisch. Ik voel me wel wat beter nu, ik heb alle emoties blijkbaar wat opgekropt afgelopen week.

Verder weinig nieuws hier.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline wo 28 dec 2011 - 22:11

Oh nee... Sorry.. zo bedoelde ik m totaal niet smile

Ik ben gewoon niet zo van 't groeien.. Te ongeduldig voor haha.. Bovendien ben ik eigenlijk enorm aan t genieten van het vrijgezel zijn (voor t eerst sinds lange tijd smile)
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 22:18

Bedoelde het ook niet rot hoor, Feline smile Hmm misschien dat dit dan ook de reden is dat je geen hoteldebotel dikke crush voelt...je geniet Very Happy


Lady4, ik hoop serieus dat 2012 jouw jaar gaat worden met een lieve leuke man. Het moet gewoon en anders roepen we alle single mannen van NL op om met jou te daten! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum