Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Jade
Toet
RYW
Tinus
Lavendel
slaatje
TwistedAngel
Zininzon
Tullow
*Noosa
Stuiterbal
Mon Amour
Lenthe
Muppie
xxlisaxx
ladycat
Rodewijn
Marin
Terkina
_Lacey_
FireButterfly
Gigi_
Sugarfall
Bay
Carra
Janelie
Suus
Error
Antibes
GreenGrass
Esperanza
luenca
KOL
Bliss
Jeanette
Salander
Lady4
Feline
Sweety
43 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 29 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 20:30

Zusje schreef:Ja Very Happy. knipperdeknip
Niet quoten :P

En vervolgens zeggen dat het leuk is om te weten dat hij het wilt, maar je nog af vragen of jij het ook wel wil Date-topic 2 - Pagina 29 394967

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bay ma 16 jan 2012 - 20:33

Leuk!!! Zusje. Lekker van genieten.

Om het een relatie te noemen daarvoor vind ik het ook te vroeg maar het het is wel serieus Very Happy

Toet ook leuk een date...je weet maar nooit hoe het loopt!
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Sweety ma 16 jan 2012 - 21:08

June schreef:Woehoeee Zusje & Zilver hebben verkering I love you

Date-topic 2 - Pagina 29 53ba0bb283
Met elkaar?! cheers
Het 2e forum huwelijk!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 17 jan 2012 - 0:15

Sweety, grapjas... laughcry . Maar eh, 2e?

Laatst aangepast door Zusje op wo 18 jan 2012 - 8:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Jade di 17 jan 2012 - 0:26

Leuk, nieuwe 'kersverse relatié topic' mensen! :P

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Gast di 17 jan 2012 - 0:34

Toet, tegenpolen kunnen prima op elkaar aansluiten weet ik uit ervaring haha je zou moeten weten wat die van mij voor werk doet, mooie combinatie met mijn baan haha! Hij is rustig en geduldig, dat kan ik goed gebruiken Wink. Anyway, hij heeft initiatief genomen ondanks zijn onzekerheid, zegt ook wel iets toch? Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Toet di 17 jan 2012 - 0:44

Zusje schreef:Toet, tegenpolen kunnen prima op elkaar aansluiten weet ik uit ervaring haha je zou moeten weten wat die van mij voor werk doet, mooie combinatie met mijn baan haha! Hij is rustig en geduldig, dat kan ik goed gebruiken Wink. Anyway, hij heeft initiatief genomen ondanks zijn onzekerheid, zegt ook wel iets toch? Very Happy.

Ja dat hoor je wel vaker he, dat tegenpolen juist goed werken. Ik zie gewoon allerlei rare situaties voor me en ben bang dat ik over hem heen wals. Ik loop weer veel te ver op de zaken vooruit, eerst maar eens de date afwachten. smile
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast di 17 jan 2012 - 0:52

Toet, misschien vul je elkaar dan juist wel aan. Hoop dat je een leuke date gaat krijgen met hem!

Zusje, spannende afloop dus! Ik ben wel benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld. Hij heeft zich in elk geval wel gehouden aan wat jullie gezegd hadden. Don't talk, just kiss

Gast
Gast

Bericht  Gast di 17 jan 2012 - 3:47

Ik heb net met hem gebeld.. hij heeft een Brabants accent, vind nogal een afknapper.. Wel heel gezellig gesprek was het smile

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 17 jan 2012 - 4:18

Zusje schreef:Sweety, grapjas... Date-topic 2 - Pagina 29 394967 . Maar eh, 2e?

Ja, June heeft mij gisteren ten huwelijk gevraagd in het flirt-topic! cheers

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  l1n di 17 jan 2012 - 5:55

meiden.. ik heb een vraagje..

Ik ben niet goed in daten, doe het daarom ook niet wekelijks en ben al jaren vrijgezel. Ergens diep in me weet ik dat dit komt vanuit de angst om weer eens 'gedumpt' te worden is.. liefdesverdriet is verschrikkelijk!

Maar goed, dat was niet eens mijn vraag;
Mijn vraag is of iemand het herkent dat je echt lichamelijke 'klachten' krijgt bij de zenuwen van een date. Vantevoren al dagen zenuwachtig, geen eetlust, continue kriebels.. op de avond zelf zelfs misselijk tijdens het eten en dus geen hap door mijn keel kunnen krijgen.
Echt heel irritant is het!

Ergens wel heerlijk om weer kriebels te voelen, want ook dat gevoel heb ik heel lang geblokkeert, maar ik begin het nu wel een beetje vervelend te vinden hoor.

Wat doe ik hieraan??

l1n
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 15
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Bliss di 17 jan 2012 - 8:08

Ja, dat heb ik ook wel. Ik kan ook kotsmisselijk zijn van de zenuwen en krijg dan geen hap door mn keel! Ik weet nog goed dat ik mijn eerste internetdate had, ruim twee jaar geleden. Ik was de hele dag al compleet uit mn doen, op t werk zelfs in janken uitgebarsten en vlak voor de date voelde ik me echt koorstig en ziek laughcry Toch gegaan en gelukkig was ik al vrij snel redelijk op mn gemak tijdens de date. Daarna heb ik altijd nog wel last gehad van (flinke) zenuwen, maar gelukkig niet meer zo erg als die eerste keer.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  l1n di 17 jan 2012 - 8:14

Ahh fijn te horen dat ik niet de enige ben smile

Ik ben ook wel echt zo'n puber trouwens nu hoor.. smsjes analyseren enzo. 'oh er staat ineens een x ipv groetjes onder' Very Happy

l1n
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 15
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 17 jan 2012 - 8:18

Bliss schreef:
Zusje schreef:Sweety, grapjas... Date-topic 2 - Pagina 29 394967 . Maar eh, 2e?

Ja, June heeft mij gisteren ten huwelijk gevraagd in het flirt-topic! cheers

Ah, dan hangt het er maar net van af of jullie eerder trouwen of Zilver en ik natuurlijk... Wedstrijdje doen? Wink

Yasmin schreef:Ik heb net met hem gebeld.. hij heeft een Brabants accent, vind nogal een afknapper.. Wel heel gezellig gesprek was het smile

Hmmm is natuurlijk niks mis met een accent maar ik ben dat ook niet echt gewend nee dus begrijp je wel een beetje. Al heb ik vroeger collega's gehad uit Brabant en vind het daarom nu wel leuk haha maar echt Limburgs bijvoorbeeld, ik weet niet of ik daar aan zou kunnen wennen.

@ l1n, nee dat herken ik niet dus kan je daar niet echt bij helpen eigenlijk. Ik verheug me meestal juist op dates want ik ga met mannen uit waar ik interesse in heb en ga er dan ook vanuit dat ik een leuke dag of avond met ze heb. In die zin heb ik er dus gewoon eigenlijk altijd wel zin in. Buiten dat ben ik nooit echt nerveus omdat ik redelijk kan relativeren, mannen zijn ook maar mensen haha! Voor mijn laatste date was ik wel nerveus maar niet omdat het een date was. Meer omdat ik hem al kende, we een voorgeschiedenis hebben en het wel heel erg lang heeft geduurd voor ik hem zag en daardoor enorm veel spanning tussen ons was opgebouwd. Maar ook dan heb ik geen lichamelijke klachten. Klinkt heftig... Waar maak je je dan zo druk over? Om het feit dat je gedumpt zou kunnen worden? Als je niet date kun je de man van je leven mislopen. Ik weet wel waar ik voor zou kiezen.

Laatst aangepast door Zusje op wo 18 jan 2012 - 7:53; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Sweety di 17 jan 2012 - 21:56

Oeh leuk! Een wedstrijd wie er het eerst gaat trouwen! Bliss & June hebben wel al een streepje voor Zusje, ik ben namelijk getuige. Wink
Hoe is je date maandag gegaan? Was het leuk?

Leuk dat je gaat daten Toet! Dat hoor je inderdaad wel vaker hoor, dat tegenpolen elkaar aantrekken. Zou gewoon gaan en er een leuke date van maken. Als het niks is, ach dan heb je dat ook weer gehad.

Ik herken het ook niet echt L1n. Ik kan wel erg zenuwachtig zijn, maar het is niet zo dat ik al dagen niet kan eten. Ik heb weleens een date gehad en ik was erg zenuwactig, in de auto wilde ik eigenlijk omdraaien en naar huis rijden, toen ik de auto had geparkeerd wilde ik weer wegrijden, toen ik naar hem toe liep heb ik me zelfs omgedraaid en ben weer terug gelopen. Uiteindelijk een gezellige date gehad. smile Misschien ook omdat ik 2 martini's ophad Date-topic 2 - Pagina 29 394967 En dat je de smsjes analyseert, ja dat ken ik wel.

Jammer dat je het een afknapper vind Yasmin. Wil je nog wel daten met hem?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 0:47

Ja het was weer super om hem te zien smile, hij begon ook nog over samenwonen :shock: haha! Wel lastig hoor, zou hem vaker willen zien maar wil het ook niet pushen.... Ondertussen vind ik steeds spullen van de nachtbusjongen?? Ik begrijp niet zo goed dat hij dat laat liggen... scratch

Gast
Gast

Bericht  Sweety wo 18 jan 2012 - 1:14

Wow! Samenwonen! Ik wil zeggen dat is snel, is het aan de ene kant ook wel, maar jullie kennen elkaar ook al langer. Hoe sta je daar zelf tegenover? Very Happy
Haha, die nachtbusjongen hoopt waarschijnlijk dat je hem nog een belletje zal geven, misschien deed hij dat wel zo dat je een reden heb om hem te bellen. Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Lady4 wo 18 jan 2012 - 10:46

Pff, gister stuurde ex-date me ineens weer een berichtje op FB: *** Ik heb geen idee hoe ik het moet interpreteren en hoe ik hier op moet reageren. Dat laatste heb ik dus ook niet gedaan. Ik ben best trots op mezelf!

Voor de rest lekker aan het Wordfeuden, daar chatten en whatsappen met de leuke jongen. Elke dag, meerdere keren. Like it. Date-topic 2 - Pagina 29 561177

Niet quoten graag.

Laatst aangepast door Lady4 op vr 20 jan 2012 - 5:55; in totaal 2 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 11:07

Sweety, ik heb nog steeds gewoon contact met hem dus dat zal het niet zijn. En samenwonen eh ja, ik ben daar niet zo moeilijk in zolang ik hier maar niet weg hoef. Het ontstond zo als een geintje en vervolgens zat hij ineens dat hij wel veel spullen had en later dat we anders maar voor iets ruimers moesten gaan kijken. Toen heb ik even op de rem getrapt. Ik wil hier helemaal niet weg. Dat doe ik alleen als hij met me zou willen trouwen of als er baby's op komst zijn haha Very Happy. Ik woon hier veels te leuk!

Lady, je mag ook heel trots zijn op jezelf. Mannen, wat een zak hooi zeg, dramaqueen. Make up your mind, denk ik dan. Mannen zijn volgens mij soms nog erger dan vrouwen.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 wo 18 jan 2012 - 11:13

Dramaqueen, haha! 'Je wordt gemist'. Kom op, zeg dan gewoon dat je me mist. Maar goed, ik kan natuurlijk niet ontkennen dat ik het stiekem heel erg leuk vind dat hij (zo)iets stuurt. Ik vind het moeilijk om niet te reageren, om allerlei redenen: straks denkt ie dat ik hem niet mis; straks denk hij dat ik een bitch ben, straks wil hij nu wel wat en laat ik het nu afweten, etc. Een goed gesprek met een vriendin heeft me weer even met beide benen op de grond gezet: 'Eén berichtje? Daar zou hij jou mee kunnen krijgen? Come on zeg!' Dat heeft geholpen. Plus het contact met de andere jongen, dat ga ik steeds leuker vinden..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 11:16

Jij hebt een heel goede vriendin! Idd, 1 berichtje... Als hij jou nu wil mag hij op zijn minst toch wel hemel en aarde bewegen. Jij bent onwijs leuk! Leuk ook dat het contact met die andere jongen steeds leuker wordt Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 wo 18 jan 2012 - 11:18

Ik voel me zo goed de laatste weken, het geeft me zoveel meer lucht nu ik het contact verbroken heb. En ruimte voor andere mannen. De positieve aandacht van de mannen is de laatste tijd enorm, daar geniet ik echt van en het is erg goed voor mijn zelfvertrouwen. Ik wil niet dat hij nu weer roet in het eten gaat gooien.

Sorry voor de egoberichtjes trouwens! Vind het super dat jij het zo leuk hebt met je date Zusje!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 11:31

Geeft toch niks! Ik vind het alleen maar leuk om te horen dat het zo goed met je gaat Very Happy. En idd, laat die gozer lekker links liggen. Het zegt genoeg dat het nu zo goed met je gaat... Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Lady4 wo 18 jan 2012 - 11:34

Offtopic, kom jij zaterdag nog bij Feline? Zou echt leuk zijn!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 11:53

Ik denk het niet, ben zo moe. Vrijdag weer cursusdag, denk dat ik daarna helemaal afgemat ben. Deze 2 maanden wordt weer erg intensief qua leren en examens enzo... Had me wel leuk geleken ja... Buiten dat moet ik ook ff geen geld meer uitgeven laughcry *wacht op salaris*

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: