Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Jade
Toet
RYW
Tinus
Lavendel
slaatje
TwistedAngel
Zininzon
Tullow
*Noosa
Stuiterbal
Mon Amour
Lenthe
Muppie
xxlisaxx
ladycat
Rodewijn
Marin
Terkina
_Lacey_
FireButterfly
Gigi_
Sugarfall
Bay
Carra
Janelie
Suus
Error
Antibes
GreenGrass
Esperanza
luenca
KOL
Bliss
Jeanette
Salander
Lady4
Feline
Sweety
43 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  FireButterfly vr 20 jan 2012 - 4:18

Sugarfall schreef:Weet je ondertussen al of dat het was Lady?

Ik ben ook benieuwd.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lady4 vr 20 jan 2012 - 5:52

Nee, ik weet nog niet of dat het was. Maar gisteravond heb ik tot na middernacht leuk contact met hem gehad. Vanochtend heb ik hem nog een berichtje gestuurd, waar hij op reageerde en vanmiddag kreeg ik alweer een berichtje van hem. Hij geeft aan het contact leuk te vinden, hij is complimenteus, af en toe een tikkeltje flirterig en we hebben al twee dingen afsproken die we samen eens gaan doen. We hebben al ruim anderhalve week, elke dag meerdere keren contact.

Ik geloof dat ik me niet zo heel druk hoef te maken. Ik wil me eigenlijk helemaal niet bezig houden met eventuele gevoelens, veel te bang om straks weer teleurgesteld te worden. Juist daarom schrok ik gister best wel van wat het met me deed toen ik even het gevoel had dat zijn ex weer in beeld was.

Op exdate heb ik nog steeds niet gereageerd. Dat is me de hele week vrij makkelijk afgegaan, maar vandaag kost het me zeer veel moeite. Ik mis hem namelijk ook. Apart hoe emoties zo door elkaar heen kunnen lopen..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 7:04

Lady, iemand loslaten gaat ook (helaas) niet in 1 nacht. Zoiets kost tijd. Dat je die gevoelens hebt kun je weinig aan veranderen. Wel kun je voor jezelf bepalen wat je er mee doet en gelukkig ben je nu zo ver dat je hem kunt negeren. Dat is al meer dan eerst... hug

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall vr 20 jan 2012 - 9:10

Ik sluit me aan bij Zusje. Ik vind het heel knap van je dat je geen contact meer hebt gezocht met hem. Het duurt misschien nog wel een tijdje dat je het er moeilijk mee hebt, maar ik denk echt dat dit het beste is voor je, en je bent echt goed bezig! Over een tijdje merk je misschien ineens dat je uit jezelf niet meer zo'n behoefte hebt om contact met hem te zoeken, ik hoop het echt voor je. Het contact met die andere jongen klinkt goed, ik ben benieuwd hoe het afloopt. smile
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Lady4 vr 20 jan 2012 - 9:48

Over het algemeen gaat het best goed, ik mis de vriendschap met mijn exdate wel maar het geeft me ook veel lucht nu we geen contact meer hebben. Het contact wat ik nu met die andere jongen heb, draagt daar natuurlijk ook aan bij. Dat maakt me momenteel echt blij. smile Misschien wel blijer dan ik zou willen, ik ben zo bang weer teleurgesteld te worden. Vanavond ook nog ruim een uur zitten whatsappen, zo leuk.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Bliss za 21 jan 2012 - 8:26

Oooh mijn date komt over ruim een half uur en ik ben weer zenuwachtig! :shock:
Ga me nu nog een half uur lopen opfokken en jullie horen morgen wel hoe het was smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sweety za 21 jan 2012 - 12:23

Heel veel plezier Bliss! Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bliss za 21 jan 2012 - 23:33

Zoooo daar ben ik weer! Het was LEUK! Toen hij er was hebben we eerst een poosje zitten kletsen over van alles. Daarna gingen we een film kijken, maar na een half uurtje ofzo gingen we zoenen etc. etc. en op een gegeven moment zijn we naar de slaapkamer verhuisd angel Film hebben we helemaal niet meer gekeken. In elk geval in bed van alles gedaan (yesssss eindelijk weer seks nerd) en het was leuk (en lekker natuurlijk), viel me gelukkig niks tegen! (ik kan nogal snel afknappen in bed geloof ik...) Het leukste vond ik nog dat hij tijdens de seks zei: "Tering wat ben jij mooi!" smile smile Vond ik echt schattig haha. Hij bleef dus slapen, maar ik heb echt slaapissues als er een man naast me ligt en heb dus de hele nacht geen oog dicht gedaan :shock: Zo frustrerend! Gelukkig was hij ook nog een paar keer wakker tussendoor en hebben we wel lekker tegen elkaar aan gelegen steeds, maar t lukt me gewoon niet om te slapen! Ik maak me onbewust volgens mij veel te druk of ik niet lig te snurken of te kwijlen ofzo, dat ik dus maar helemaal niet slaap. In elk geval hebben we net ontbeten en toen heeft hij gedoucht en is nu naar huis, dus ik duik zo mn bed weer in en hoop dat ik een paar uurtjes slaap kan pakken nog!
Ik word gewoon Ă©cht niet snel verliefd, maar na deze date heb ik wel het idee dat het toch iets kan worden... Donderdag komt hij Wie is de mol? kijken, dus dat is gezellig smile (alleen hij mag dan niet blijven slapen haha, dat kan alleen als ik de dag erna vrij ben :P)

(niet quoten!)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 23:47

Whoohoo, yay Bliss!
Speciaal voor jou dit nummer:

Gast
Gast

Bericht  Toet zo 22 jan 2012 - 0:26

Yehhh Bliss! Klinkt als een geslaagde date cheers

Mijn date was ook leuk, iets minder spannend als die van Bliss maar wel erg gezellig en verrassend. Hopelijk komt er snel een vervolg angel
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 0:37

Verslag van gister:

We hadden bij zn huis afgesproken, was wel apart om hem dan in het echt te zien, maar klikte wel, gezellig gekletst smile Daarna zijn we samen gaan koken, nog wat tv gekeken. Ik zat hem de hele tijd te plagen omdat hij met zachte g praat en toen gingen we stoeien haha. Toen hebben we gezoend (A), en verder wat gezellig gekletst enzo smile Nog even naar de stad geweest, het was leuk maar ik weet niet of er echt een relatie inzit. Echt aardige jongen, maarja toch dat accent, ik kan er niks aandoen dat ik daar dan de hele tijd op ga letten Embarassed Hij praatte ook echt de hele tijd, ik was bijna niet aan het woord Neutral

Gast
Gast

Bericht  Suus zo 22 jan 2012 - 0:49

Wat ontzettend leuk om te lezen, Bliss! cheers
En dat van het slapen dat herken ik, bij mijn vriend duurde het ook een hele tijd voor ik eindelijk normaal kon slapen als hij bleef slapen. Maar het is gelukkig helemaal goed gekomen! Ik slaap nu zelfs beter als hij erbij is dan als ik alleen ben Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Suus zo 22 jan 2012 - 0:50

Haha, Yasmin, denk je niet dat je aan dat accent kunt wennen?
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Bliss zo 22 jan 2012 - 2:22

Haha Princess, leuk liedje Very Happy

Shiiit hij kan donderdag toch niet! Hij doet voor zn werk een opleiding en dat is op do.avond, maar niet elke week. Afgelopen week was t ook, maar nu is t toevallig nét een keer twee weken achter elkaar Sad Andere avonden + het weekend kan ik niet, balen dus!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Zininzon zo 22 jan 2012 - 3:07

Hahaha Bliss, we lopen gelijk op!!
Leuk om jullie updates weer te lezen.

Ik was aan het eind van de middag naar mijn date gegaan. We hebben film gekeken, tussendoor gekookt en gegeten. Hij wilde perse ook nog naar de bios, maar ik had al wel genoeg film gezien. Hij wist dat ik ongesteld zou zijn, dus wie weet zocht hij een activiteit waarbij hij niet teveel aan me hoefde te zitten Wink
Ondertussen was het 11 uur en zat ik nog steeds in dilemma of ik zou blijven slapen en dat heb ik uiteindelijk toch gedaan. Voelde me een beetje bezwaard omdat ik ongesteld was (niet om dan geen seks te hebben, maar om dan daar tampons te moeten verwisselen Embarassed ) maar hij vond het niet zo erg geloof ik.
Ook erg slecht geslapen, zelfde verhaal als Bliss, maar het voelde niet eens slecht als hij zijn arm op mijn buik legde en dat soort dingen (waar ik normaal altijd 'last' van heb).
Vanmorgen samen gedoucht en ontbeten. Ben net weer een uurtje thuis.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 3:56

Princess schreef:Whoohoo, yay Bliss!
Speciaal voor jou dit nummer:

Hahahaha ik kende dit nummer niet. Heel grappig. Mijn huisgenoten konden er ook erg om lachen haha.

Maar yay voor Bliss! Leuk dat het leuk was! Dat samen slapen went vanzelf hoor!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 5:34

ZiZ, ik denk niet dat mannen daar stil bij staan hoor, dat je daar dan tampons moet wisselen?? Vond hij het niet erg, heb je daarover gepraat dan? Haha Very Happy.

Bliss, samen slapen wen je inderdaad wel aan. Nu is het nog nieuw en ben je bang voor dat soort dingen maar zoiets slijt gelukkig smile.

Gast
Gast

Bericht  Zininzon zo 22 jan 2012 - 5:51

Zusje schreef:ZiZ, ik denk niet dat mannen daar stil bij staan hoor, dat je daar dan tampons moet wisselen?? Vond hij het niet erg, heb je daarover gepraat dan? Haha Very Happy.

Haha nou, meer in de zin van dat ik het wat ongemakkelijk vond en dat hij reageerde dat ik het zelf moest weten of ik bleef of niet. Verder geen hele gesprekken aan besteed hoor hahah.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Error zo 22 jan 2012 - 7:34

Bliss, Wat leuk! Ik zat eerst in het sekstopic te lezen en toen dacht ik snel even hier kijken! Haha fijn dat het zo geslaagd was, en ook wel een goed teken dat jij het zo jammer vind dat het donderdag niet door kan gaan toch? Wink

ZIZ, voor jou hetzelfde! Fijn dat je je wel zo op je gemak voelde om daar toch te slapen. Hebben jullie nog een vervolg gepland?

Yasmin, Waar ken jij jouw date eigenlijk van en waar kom je zelf vandaan, ivm dat accent? Haha vind het wel grappig om te lezen :P Is het echt alleen het accent of zijn er meerdere dingen waarom je niet volledig overtuigd bent?
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Bliss zo 22 jan 2012 - 7:38

Ja is idd wel een goed teken smile Voel nu ook wel wat kriebels in mn buik, daar heeft deze date zeker aan bijgedragen!

Hoe is het met jou en de mannen trouwens, Paraplu?

Laatst aangepast door Bliss op zo 22 jan 2012 - 7:46; in totaal 1 keer bewerkt

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Feline zo 22 jan 2012 - 7:43

Super leuk Bliss... vind het echt onwijs goed dat je je gewoon lekker overgeeft aan alles. Volgens mij kan je daardoor veel meer genieten!

Ik heb weinig nieuws.. Gister vroeg een jongen m'n nummer op een feestje, zei dat ie 'm vandaag kon krijgen als ie m'n fiets terug bracht.. Helaas bracht ie de fiets terug net op 't moment dat ik een maskertje op m'n gezicht had gesmeerd dus ik voelde me nogal opgelaten laughcry Heb m'n nummer maar niet meer aangeboden haha.. Hoorde vandaag ook via vriendin dat ie nogal los is geslagen na z'n laatste break-up.. En daar hoef ik niet zo nodig bij te horen.

En m'n oude date laat na 2 maanden weer es iets van zich horen. Heb redelijk neutraal gereageerd en voel ook geen behoefte om nu zelf iets te sturen. Zie wel hoe dat loopt. In ieder geval blij dat we weer on speaking terms zijn..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 7:45

Ik weet niet hoor Feline, volgens mij vond hij je wel echt leuk... Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Error zo 22 jan 2012 - 7:51

Bliss schreef:Ja is idd wel een goed teken Date-topic 2 - Pagina 31 561177 Voel nu ook wel wat kriebels in mn buik, daar heeft deze date zeker aan bijgedragen!

Hoe is het met jou en de mannen trouwens?

Haha heerlijk die kriebels! I love you

Ik ben sinds een paar weken wat meer aan het whatsappen met mijn date van lang geleden (heb ik hier geloof ik ook wel verteld) en willen binnenkort wel weer eens wat afspreken. En tussendoor lekker aan het genieten van mijn vrijgezellen bestaan :P
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Feline zo 22 jan 2012 - 7:51

Volgens mij wilde ie vooral graag bij me in bed liggen laughcry

Maar ik voelde me echt onwijs opgelaten toen ze vanmiddag met z'n 3en voor m'n deur stonden. Beetje fatsoenpraatje gehouden. Heb ze zelfs nog binnen uitgenodigd omdat ik niet zo goed wist wat ik moest doen. Stond ik daar met m'n haar in een handdoek gerold en een glimmend groen gezicht.. Tres charming Wink
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 7:56

lol!

T. smste me nog haha Very Happy