Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Jade
Toet
RYW
Tinus
Lavendel
slaatje
TwistedAngel
Zininzon
Tullow
*Noosa
Stuiterbal
Mon Amour
Lenthe
Muppie
xxlisaxx
ladycat
Rodewijn
Marin
Terkina
_Lacey_
FireButterfly
Gigi_
Sugarfall
Bay
Carra
Janelie
Suus
Error
Antibes
GreenGrass
Esperanza
luenca
KOL
Bliss
Jeanette
Salander
Lady4
Feline
Sweety
43 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes za 7 jan 2012 - 6:09

Haha, erg geslaagde wilde nacht dus.. lol!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  TwistedAngel za 7 jan 2012 - 6:13

bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce

ik ben verliefd!!! en hij op mij..... jahoee!
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 6:14

TwistedAngel schreef: bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce

ik ben verliefd!!! en hij op mij..... jahoee!

cheers cheers cheers cheers cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 6:15

Ik spreek het liefst na een paar berichten al af want ik ben dan weer bang dat we via de e-mail anders al weer uitgepraat zijn omdat ik gewoon niet zo goed ben in e-mailen. Ik vind het lastig om dan een soort van 'gesprek' te voeren. In het echt kan ik dat beter smile .

Maar met internetdaten ben ik eigenlijk ook wel een beetje klaar. En ik weet ook niet meer zo goed waar ik het moet zoeken. Heb er zelfs aan gedacht om van baan te wisselen omdat er op m'n werk ook niks rondloopt haha! Maar dat is wel heel drastisch Very Happy .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 6:16

Leuk TA!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  TwistedAngel za 7 jan 2012 - 6:30

hihihi ben heel blij smile

verhaaltje??
ach jaa waarom ook niet..
mijn beste vriendin P had een date voor mij gevonden.. iemand uit haar vrienden groepje, die ik niet echt ken. Dus vorige week, donderdagavond na kerst wij met die vrienden kolonisten.. J (de gastheer), M en zijn verloofde J, vriendin P, L mijn opgezette date en ikzelf.. Nu waren wij er eerder als de date, ik beetje zenuwachtig want tja iedereen weet het.. kwam L binnen.. wist ik meteen Nee dit is het niet... Te stil, te rustig, té veel niet mijn type... Blijkbaar was dat wederzijds (wat ik later hoorde) hij had in de keuken tegen J gezegd dat dit niets zou worden.. J was hier wel heeel blij mee want hij zag wel wat in mij. Al liet hij dat tegenover mij op een aparte manier blijken, hij was erg bot in zijn uitspraken naar mij.. Was wel gezellig, beetje auhoeren, maar doordat hij zo bot was dacht ik hmm die zien we nooit meer terug (terwijl ik zelf hem ook leuk vond) Tegen 2 uur dat we naar huis zouden gaan gingen P en ik even nog de afwas bij J doen. P liep op een gegeven moment terug naar de groep en kwam J binnen. Beetje donderjagen met sop van de afwas en zo ineens stonden we te zoenen... Embarassed
Ik voelde mij meteen best heel schuldig tegen over L, aangezien hij mijn date was die avond en ik met de "verkeerde"stond te zoenen. Ik wist op dat moment niet dat die jongen het allang had opgegeven met mij.. Toen P en ik naar huis gingen gaf hij nog een zoen en wist ik zeker die zien we nooit meer terug! Voelde toen nog als zo'n eenmalige zoen.. Tot ik thuis was en al smsje van hem te pakken had. Dat hij onder de indruk was van mij..
Sindsdien hebben wij elkaar 5x gezien *en dat terwijl we beide zeiden, we doen het rustig aan, aangezien ik aardig in de knoop heb gezeten met mijzelf na mijn ex die het een half jaar geleden van de ene op de andere dag uitmaakte na 6 jaar*
ga ik vanavond na de verjaaradg van mijn zwager er weer ffies heen en hebben wij morgen ook afgesproken.
Vandaag liep hij langs op mijn werk, helaas liet toen net een klant spullen kapot vallen dat ik hem niet gesproken had. Maar nog geen 10 minuten later smste hij:

"lieve *naam*, Ik ben nu heel officieel verliefd op je! Je bent onwijs mooi en lief! Kus"

Embarassed bounce Embarassed
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bay za 7 jan 2012 - 6:48

Wat leuk TA....geniet er van al die happy feelings!!!
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 7 jan 2012 - 6:51

TwistedAngel schreef:beetje auhoeren

Haha sorry hoor, maar hier moest ik ff om lachen Very Happy Ouwehoeren bedoel je!

Maar superleuk voor je! En grappig ook, dat er eigenlijk een andere jongen voor je geregeld was. Heb je hem (je eigenlijke date dus) er later nog over gesproken? Geniet ervan!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  TwistedAngel za 7 jan 2012 - 7:15

Nee die heb ik niet meer gesproken.. Was ook geen spraakzame jongen. heb die avond wel een aantal keer geprobeerd een gesprek te beginnen, maar er kwam niet veel meer uit als Ja en Nee.. J heeft hem nog wel gesproken maar ik kan niet heel duidelijk krijgen of L nu ook weet hoe het er voor staat..
Tjonge ik kan het wel van de daken schreeuwen! ben in maanden niet zo blij geweest...
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Rodewijn za 7 jan 2012 - 7:30


Maar dan even wat anders, iets wat ik jaren geleden eens in een artikel in een tijdschrift heb gelezen. Dat heeft me destijds erg aan het denken gezet. Het ging namelijk over 'foute mannen' en waarom vrouwen daarop vallen. Er stond dat vrouwen die uit een gezinssituatie komen die anders is dan 'normaal', bijvoorbeeld door een ziek kind binnen het gezin (waardoor spanningen ontstaan), deze spanning later vaak ook zoeken bij mannen/relaties. Nu heb ik zelf een gehandicapt broertje gehad dat is overleden, dus ik heb zeker een bijzondere gezinssituatie gehad. Als ik terug kijk naar de mannen in mijn leven, dan was er altijd wel iets mee. Het waren altijd wel goed uitziende jongens/mannen, maar wel mannen die ik om verschillende redenen nooit helemaal kon krijgen, maar waar ik mee scharrelde en waarbij er altijd een bepaalde spanning was. Ook met mijn laatste date (degene voor bovengenoemde jongen), waar ik best wel gek van was, werd het niks en zat ik telkens in die onzekerheid. Ik ben er uiteindelijk misschien wel te lang in meegegaan, ik had het eerder zelf af moeten kappen. Maar hoe kut ik me toen ook voelde, het lijkt wel of ik op de één of andere manier kick op die spanning die het met zich meebrengt. Het is een soort zelfkastijding, want uiteindelijk ben ik zelf altijd de pineut en voel ik me zwaar klote.

Wat denken jullie hiervan? (als jullie het einde van het verhaal tenminste hebben gehaald :P)[/quote]

@ Bliss, dit bovenstaande wat je schrijft over dat vrouwen die in hun jeugd ' een niet normale situatie' hebben meegemaakt, dat deze mannen eerder geneigd zijn foute mannen te zoeken, vanwege de spanning die dat geeft, herken ik heel erg. Mijn gezinssituatie was ook niet helemaal gewoon, ik ben enigkind, en mijn vader verliet mijn moeder toen ik een paar maanden was. Mijn vader heb ik dus eigenlijk nooit gekend, pas toen ik volwassen was, heb ik hem opgezocht. Maar ik heb jaren lang dates of relaties met foute mannen gezocht, waarschijnlijk omdat ik die spanning zocht, en lieve mannen niet helemaal vertrouwde, dacht dat daar toch wel iets mee moest zijn.
Nu heb ik een sinds kort een nieuwe lieve vriend waar niks fouts aan te ontekken valt, dat was even wennen maar is eigenlijk ook wel heel prettig Very Happy
Rodewijn
Rodewijn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 27
Punten : 34
Registratiedatum : 17-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety za 7 jan 2012 - 7:32

Wat leuk dat het zo geslaagd was Bliss! En erg leuk dat er weer een nieuwe date gepland staat Very Happy

Leuk TA! Lekker van genieten!

Ik ben gister en vandaag ook weer rond gaan kijken op de relatie site, maar weer niks. Had wel naar een jongen een bericht gestuurd een paar dagen geleden maar niks meer van gehoord. Ik zag wel dat mijn ex zich op dezelfde site heeft aangemeld als waar ik op zit. Bij hem lukt het ook niet echt. Laughing Van de jongen die ik op 2e kerstdag had gezien heb ik na nieuwjaarsdag ook niks meer van vernomen. Volgende week zaterdag stappen in DH, eens kijken of we daar wat leuks zien. Wink En anders wachten tot maart, want in verschillende jaar horoscopen lees ik dat ik dan weleens mijn partner kan tegenkomen. :P
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra za 7 jan 2012 - 7:57

Bliss wat leuk voor je!! cheers Gewoon maar zien hoe het loopt. Morgen zie je hem weer als je nuchter bent, hopelijk valt dat niet tegen en blijft het leuk en gezellig! Nog niet verder over nadenken over wat de toekomst brengt. Gewoon per date kijken hoe het voelt.

Ik heb dat met een ex ook gehad. Wij waren eerst hele goede vrienden en toen is het gegroeid naar meer. Het uiterlijk doet er dan veel minder toe, al moet er natuurlijk wel fysieke aantrekkingskracht zijn.

Veel plezier morgen! Spannend hoor!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza za 7 jan 2012 - 22:37

Jeeej Bliss!!! cheers cheers cheers
Ik vind het zo leuk voor je!
Heel veel plezier vandaag!

TA, wat een leuk verhaal!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 8 jan 2012 - 6:50

Zo, ik ben weer terug! Het was weer leuk en gezellig en hebben lekker gezoend op het strand smile, maarrrrrrr: ik weet het verder gewoon nog niet. Ik vind hem wel leuk en we matchen gewoon goed, maar ik ben (nog) niet verliefd. Jullie zeggen 'bekijk het gewoon per date' en dat is natuurlijk ook zo, maar toch heb ik het gevoel dat ik al snel 'ja' of 'nee' moet zeggen ofzo... Het is gewoon lastig! Vind t ook zo stom van mezelf! Eindelijk is er eens een jongen die volgens mij helemaal voor mij wil gaan en dan begin ik weer te twijfelen laughcry In elk geval vindt hij me echt leuk volgens mij, hij vroeg ook meteen wanneer hij me weer zou zien. Hij wilde me deze week eigenlijk te eten uitnodigen, maar ik heb elke avond al wat, dus dat gaat niet lukken. Misschien volgende week en ik zat zelf al te denken om hem niet komend weekend, maar het weekend erop bij mij thuis uit te nodigen. Ik weet dus gewoon niet of het tijd nodig heeft of dat het échte verliefde gevoel überhaupt niet gaat komen.

Wat ik al eerder zei, volgens mij is het echt een beetje de spanning van 'de foute man' die ik mis ofzo :shock: Misschien kan ik gewoon niet goed met lieve en aardige jongens omgaan. Als dat echt zo is, dan blijf ik dus mn hele leven vrijgezel, want met die foute mannen wordt het gewoon nooit wat.

Grrrr, stomme twijfels!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lenthe zo 8 jan 2012 - 7:26

Wat leuk om al die verhalen over de dates te lezen!
Ik heb mijn ex dit weekend niet gezien, jammer genoeg. Hij was niet in het cafe (ik had ergens opgevangen dat hij zich niet lekker voelde), maar al zijn vrienden waren er wel. Daar wel ontzettend mee gelachen en het erg gezellig gehad! Ook er weer lekker op los geflirt Very Happy Geen date-material, maar wel lekker af en toe Wink
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 8 jan 2012 - 9:01

We hebben nog ff gewhatsappt en waarschijnlijk komt ie over twee weken hier. Heb ook eerlijk gezegd dat ik het heel gezellig vond, maar dat ik nog niet precies weet wat ik voel of wil en t daarom gewoon heel rustig aan wil doen. Hij vond dat een prima idee en zei dat we maar gewoon leuke dingen moet blijven doen. Nou, da's dan geregeld smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra zo 8 jan 2012 - 9:35

Leuk Bliss, gewoon rustig aan. Misschien komen de verliefde gevoelens, en zo niet, dan is het echt alleen vriendschappelijk en heb je in ieder geval leuke dingen gedaan en lekker gezoend! :-)

Ga je 1 of 2 maart naar Snow Patrol? Ik ga ook! I love you De 1e.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 8 jan 2012 - 9:38

Ik ga de 2e! Heb er echt zin in. Had nooit echt wat met Snow Patrol, maar vind de nummers de laatste tijd echt mooi! (Called out in the dark I love you)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 9:51

Bliss, waak je er wel voor dat je het blijft proberen omdat hij je leuk vindt? Ik bedoel, het is natuurlijk leuk om leuk gevonden te worden maar dat is niet de juiste reden om voor iemand te gaan. Het gevoel moet natuurlijk wel wederzijds zijn... Maar als je met hem zoent zal het niet zo slecht zijn toch? Ging dat al iets beter dit keer trouwens? Was heerlijk weer vandaag ook voor het strand!


Laatst aangepast door Zusje op do 12 jan 2012 - 6:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Zininzon zo 8 jan 2012 - 9:55

Was Zusje hierboven zegt, meende ik ook een beetje te lezen, dat je (Bliss) maar voor hem moet gaan, omdat hij voor jou gaat.

Ik ben met mijn date aan het chatten. Ik heb ineens zo'n zin om met hem te zoenen (ondanks dat dat niet geweldig was) en ik zei hem dat ook gewoon. Zei hij dat hij ook zin had om met mij te zoenen. Dus meteen donderdag nieuwe date gepland, eerder kan niet haha. Als het aan mij lag, was ik er nu nog naartoe gereden Embarassed
Heb nu wel kriebels in mijn buik/keel, ben benieuwd of die er donderdag ook zijn
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 8 jan 2012 - 9:58

@ Zus: ja daar kijk ik wel voor uit hoor, heb ik tenminste de eerste 3/4 jaar dat we elkaar kennen ook gedaan smile Het zoenen ging idd beter!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 11:04

God ik ben de boel weer 's lekker aan't vergallen... Geen flauw idee waar ik mee bezig ben. We waren hard op weg om 'officieel' te worden, maar opeens voelt 't niet goed meer. Hij is zo bezig met zichzelf en ik begrijp 't helemaal, maar daardoor begin ik wel te twijfelen aan zijn motivaties.. Hij heeft een verblijfvergunning maar kan nog niet naturaliseren en daar draait álles bij hem om. Ik probeer een heel eind mee te denken en mee te leven maar alles benauwt me opeens zo. Ik denk echt dat k van m'n roze wolkje ben gevallen en alles opeens anders zie.. Oh en bovendien heeft-ie heel duidelijk gezegd, dat die naturalisatie voorgaat op relaties en vrienden. (?)

En tot overmaat van ramp, ben ik weer begonnen met smsen met een eerdere scharrel (ging ik begin 2011 mee uit, vond ik onwijs leuk en lief en hij gaf aan verliefd te worden op mij en toen heb ik 't opeens allemaal afgeblazen) Godsamme waarom blijf ik er zo'n zooitje van maken :/ Relaties lijken echt niet aan mij besteed Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 11:33

Mss gewoon de juiste nog niet ontmoet Bazinga... Buiten dat is het toch ook vrij logisch dat zijn naturalisatie voor alles gaat? Hij zal niet voor niets gevlucht zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 11:37

Zusje schreef:Mss gewoon de juiste nog niet ontmoet Bazinga... Buiten dat is het toch ook vrij logisch dat zijn naturalisatie voor alles gaat? Hij zal niet voor niets gevlucht zijn.

Oh nee ik begrijp dat heel goed, maar ik ben met 'm mee geweest en heb al die papieren e.d. geregeld en toen werd er heel duidelijk gezegd; Of je behaalt een erkend MBO diploma of je behaalt de inburgeringscursus. Er zijn niet meer opties... Ja, trouwen met een Nederlandse, maar dat zie ik ook niet snel gebeuren. Ik probeer 'm dan ook te steunen en er voor 'm te zijn, met heel m'n hart, maar als hij niet aan een opleiding begint en steeds blijft roepen dat die cursus moeilijk is, dan weet ik 't ook niet meer. Hij blijft zich er alleen blind op staren en ik weet gewoon echt niet wat ik ermee moet doen. Hij ook niet trouwens, geeft-ie ook aan, maar 't is zo vaag gewoon nu...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette zo 8 jan 2012 - 23:52

Lang geleden dat ik dit topic heb door gespit!

Zininzon; Wat leuk zeg! Elkaar via een datingsite ontmoet ofzo?

Hier nog steeds rustig op liefdesgebied. Met O&N wel een gozer ontmoet die gezellig was en hij wil gaan daten enzo, maar ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik dat niet zie zitten en dat hij mijn type gewoon niet is. Het is de neef van de vriend van een vriendin van mij en hun vinden het allemaal wel leuk. Volgens hen moet ik het gewoon proberen, maar ik heb geen zin om die gozer voor het karretje te spannen, aangezien ik al weet dat het niks zal worden.

En jaaa hoor, mijn jaar begon eigenlijk kut haha. Eerste smsje dat ik kreeg met de beste wensen was van mijn ex! laughcry Die gozer blijft maar smsen (krijg er zo'n 10 in de week) dat ie zin heeft blablabla. Heb hem al 1000x duidelijk gemaakt dat ik niks meer met hem te maken wil hebben, maar hij blijft bezig, triest figuur!

Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum