Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Jade
Toet
RYW
Tinus
Lavendel
slaatje
TwistedAngel
Zininzon
Tullow
*Noosa
Stuiterbal
Mon Amour
Lenthe
Muppie
xxlisaxx
ladycat
Rodewijn
Marin
Terkina
_Lacey_
FireButterfly
Gigi_
Sugarfall
Bay
Carra
Janelie
Suus
Error
Antibes
GreenGrass
Esperanza
luenca
KOL
Bliss
Jeanette
Salander
Lady4
Feline
Sweety
43 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bay za 7 jan 2012 - 2:15

Wat leuk Bliss!! Geniet ervan.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  FireButterfly za 7 jan 2012 - 2:25

Enjoy it, Bliss!
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Zininzon za 7 jan 2012 - 3:15

Ik twijfelde of ik mij hier ook zou melden, maar na het lezen van Bliss haar laatste avontuur, doe ik het toch. Het is niet de bedoeling om nu de aandacht van haar verhaal af te leiden, maar ik herken wel het een en ander in de date van gisteren, wie weet kunnen we elkaar advies geven Wink

Ik had gisteren ook een date, met een jongen die ik ken van Paiq. We hebben al een half jaar (!!!) contact, maar ik zag hem niet zo zitten. Heel gezellige jongen, maar ik had niet echt romantische gevoelens voor hem. Het was meer zo dat wanneer ik me verveelde, ik met hem ging chatten en een gezellig gesprek had.
Een collega vroeg me laatst waarom ik niet met hem wilde afspreken, dus ik zei dat ik hem daar niet leuk genoeg voor vond. Haar reactie was toen: 'maar blijkbaar vind je hem ook niet stom genoeg om hem te verwijderen'. Ik voelde me gewoon een beetje betrapt Embarassed Het heeft me echt aan het denken gezet en toen ik mijn angsten (ik hou gewoon niet van daten en kwetsbaar opstellen Wink) een beetje aan de kant kon zetten, ging ik me meer voor hem open stellen en binnen 2 weken waren we zo aan het flirten dat we toch een date afspraken.
Gisteren eerst wat met hem gaan drinken in de stad en het was zo leuk dat we ook hebben gegeten en daarna weer wat gedronken. Al met al vlogen er zo 5 uren om. Toen we weer bij mijn auto waren, liep hij zo naar me toe om me te zoenen. Ik vond het niet erg, maar ik had ook geen spannende kriebels tijdens het zoenen. Ook mijn date zoent namelijk niet erg goed...
Ik vind hem wel leuk genoeg om vaker af te spreken en dan moet dat zoenen toch wel echt worden bijgeschaafd! Hoe doe je zoiets? Ik vind het nogal lastig om zoiets bespreekbaar te maken, wil hem niet aanvallen.
En daarnaast; hij wordt volgende maand 29, maar ik vond het nog zo'n jochie. Hij is ook niet heel groot (nouja, 1.80, maar dat ben ik ook) of stoer ofzo. En dat is waar ik normaalgesproken toch wat meer op val. Een echte man... en ik vind hem nog zo'n jongen, in zijn doen en laten, zijn bewegingen.
Ik vind het zo lastig! Ik zeg ook al de hele dag tegen mezelf: 'Ziz, je hoeft ook nu nog niet te weten wat je van hem vindt en wat je met hem wilt', maar het houdt me nogal bezig allemaal...
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes za 7 jan 2012 - 5:07

Ik zou rustig aandoen en het wel een kans geven, maar ook eerlijk naar jezelf blijven. Je hoeft namelijk echt geen concessies te doen en als je niets voelt bij een zoen en verder geen verliefde gevoelens heeft, dan is dat toch gewoon zo? Ik heb ook wel eens langer gedate met iemand, omdat ik op een gegeven moment dacht dat iets misschien meer moest groeien en ik wellicht dingen geen kans gaf. Maar eigenlijk geloof ik daar nu niet zo heel sterk meer in. Er moet wel ook fysieke aantrekkingskracht zijn uiteindelijk.

Ik ben van de week uitgeweest en het valt me weer op hoe bizar veel er al afvalt op lengte! Ik was in Paradiso en ik had voor een keertje hakken (miss 5 cm ofzo) aan en ik denk dat ik de hele avond serieus maar 10 jongens/mannen heb gezien die langer waren. Oh, en ik werd versierd door een jochie van 19 en toen ik zei dat ik hem een beetje jong vond vroeg hij of ik 31 was. Juist.. nerd


Laatst aangepast door Antibes op za 7 jan 2012 - 5:07; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 7 jan 2012 - 5:07

Leuk, Zininzon! En het is ook zo: je hoeft nu echt nog niet precies te weten hoe het allemaal zou verlopen! Geniet gewoon van het moment en bekijk het stap voor stap. En als je uiteindelijk toch niet genoeg voor hem voelt, dan is er nog geen man overboord.
Dat laatste vind ik ook wel lastig hoor. Bij mij is er dus al wel gevoel, maar dat moet nog verder groeien en zich ontwikkelen. Ik heb ook een beetje het idee dat als het nu wat zou worden tussen ons, het wel voor altijd moet zijn ofzo en dat benauwt me nogal, omdat ik dat gewoon niet ken en niet gewend ben. Maar ja, aan de andere kant klikt het zó goed en dat heb ik gewoon bijna nooit met iemand!

Als ik jou was zou ik lekker nog een keer afspreken. Zoals gezegd voldoet mijn date ook niet helemaal aan het ideaalbeeld dat ik in mn hoofd had, maar hey, misschien bestaat dat ideaalbeeld überhaupt wel niet! Ik heb de laatste weken veel op datingsites gekeken en tientallen pagina's met foto's van mannen gezien en ik vond er serieus bijna niet één leuk.
Dat bijschaven van het zoenen is wel lastig ja. Ik ging gewoon ff mee in zijn zoenen, maar zoende hem daarna gewoon meer op mijn manier. Op een gegeven moment vind je daar vast wel een middenweg in ofzo (en anders geef ik een keer een subtiele hint :P). Succes en hou ons op de hoogte!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 5:14

Ik heb zin in zoenen :P.


Laatst aangepast door Zusje op do 12 jan 2012 - 6:11; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 5:15

Al dat gezoen... ik wil ook weer zoenen! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 7 jan 2012 - 5:16

Confusion schreef:Al dat gezoen... ik wil ook weer zoenen! Very Happy

Jij hebt pas nog gezoend! (en de rest Very Happy) Maar I know, het smaakt altijd naar meer!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 5:18

Is zo lekker :P.


Laatst aangepast door Zusje op do 12 jan 2012 - 6:11; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 5:20

Haha! Ja I know, maar zoenen is gewoon zo lekker Very Happy .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes za 7 jan 2012 - 5:21

Ik heb al twee jaar en 7 dagen niet gezoend.. laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 7 jan 2012 - 5:22


Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Zininzon za 7 jan 2012 - 5:36

Bliss, wat herkenbaar, dat je bijna niemand aantrekkelijk vindt op een datingsite.. Dat heb ik dus ook! Een vriendin vroeg me een keer of ik op vrouwen val en die 2 dingen samen maakte gewoon dat ik bijna ging denken dat ik misschien dan lesbisch ben, terwijl ik me helemaal niet aangetrokken voel tot vrouwen!

Met mijn date klikt het ook echt wel goed (ik bedoel: je chat niet 'zomaar' een half jaar met iemand), we hebben super leuke gesprekken en kunnen erg met elkaar lachen.
Hij ziet er goed uit, hij kleedt zich goed. De laatste 2 weken, tijdens onze meer flirterige gesprekken voelde ik ook echt af en toe wel zo'n zenuwachtige kriebel in mijn buik/keel. Ik voelde me gister super bij hem op mijn gemak, terwijl ik me altijd wel zorgen maak om mijn maat 44.

Soms denk ik bij mezelf dat wanneer ik iemand wel leuk vind, ik dan stiekem zo ga denken en verdraaien dat iemand toch niet leuk is, alleen omdat het zoveel makkelijker is om het NIET aan te gaan. Dan hoef je je niet kwetsbaar op te stellen, je kunt niet worden gekwetst.

Maarja, wat hem betreft zien we elkaar snel weer (onderweg naar huis gister, smste hij me al dat hij het echt heel leuk had gevonden), dus volgens mij zit dat wel goed.

Mijn laatste zoen was volgens mij ook alweer 2 jaar geleden, ik weet het niet eens meer, wat erg!!

Bliss, veel plezier morgen!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 5:39

Op datingsites staan ook echt bijna alleen maar lelijkerds! En degene die dan meevallen, vallen in het echt weer tegen. Beetje jammer.. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes za 7 jan 2012 - 5:42

Confusion schreef:Op datingsites staan ook echt bijna alleen maar lelijkerds! En degene die dan meevallen, vallen in het echt weer tegen. Beetje jammer.. smile

Haha, vind je? Ik heb best een paar leuke exemplaren gezien op datingsites qua uiterlijk en de paar waar ik mee afgesproken heb waren best leuk (en sommige zelfs ronduit knap). Helaas was het of niet wederzijds en had ik bij sommigen ook sterk het gevoel dat ze op zoek waren naar een seks-scharrel of een bevestiging van hun marktwaarde.

@Zininzon: ik weet het ook alleen omdat het oud en nieuw was hoor.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 5:45

Haha! Ja daar waar ik zit wel :-). Behalve e-matching, daar zaten wel leuke tussen! Maar daar heb ik nog nooit met iemand contact gehad helaas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes za 7 jan 2012 - 5:51

Oh, op e-matching viel het mij juist erg tegen haha! Maar daar kreeg ik ook snel de kriebels van exemplaren die toch wel erg snel wilden daten. Ik vind het prima om eerst enige tijd te chatten/smsen en als je dan niet uitgepraat raakt, dan zie ik wel verder. :P

Maar goed, het hele internetdaten werkt overduidelijk niet voor mij. Het uitgaans-daten ook niet.. De koffiebar op de faculteit ook niet... Ik weet het onderhand niet meer haha! nerd
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 7 jan 2012 - 5:59

Zininzon, erg herkenbaar wat je zegt, dat het veel makkelijker is om het niet aan te gaan en allerlei uitvluchten te verzinnen. Maar hoppa, 2012 wordt ons jaar!

Haha, ik ken mijn date dus ook via e-Matching Very Happy En mijn allereerste internetdate ooit, paar jaar geleden, was ook via e-Matching en die vond ik ook echt wel leuk toen totdat ik hem naakt had gezien.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes za 7 jan 2012 - 6:01

Bliss schreef: die vond ik ook echt wel leuk toen totdat ik hem naakt had gezien.

Serieus? Wow, dat is wel heel lullig! Stel dat iemand dat over jou zei.. :shock:

Wat was er zo erg dan dat je van 'echt leuk' naar 'afgeknapt' ging?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marin za 7 jan 2012 - 6:03

Jeej voor e-matching Very Happy

Ik vond daar toch altijd leuke mannen tussen zitten (en één hele leuke dus).

Hahaha Bliss! Antibes, kan toch gebeuren?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes za 7 jan 2012 - 6:05

Haha, ik vraag me gewoon af hoe dat dan gaat. Want waar knap je dan op af, pukkels op zijn kont ofzo?

Ik bedoel, verder zie je figuur enzo door kleding heen ook al aardig en kan ik me gewoon niet voorstellen dat er iets zo doorslaggevend is dat je interesse gelijk naar zero gaat, terwijl je hem eerst wél echt leuk vond.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 6:05

Zininzon, wat heb ik morgen dan? laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 6:06

Antibes schreef:Oh, op e-matching viel het mij juist erg tegen haha! Maar daar kreeg ik ook snel de kriebels van exemplaren die toch wel erg snel wilden daten. Ik vind het prima om eerst enige tijd te chatten/smsen en als je dan niet uitgepraat raakt, dan zie ik wel verder. :P

Maar goed, het hele internetdaten werkt overduidelijk niet voor mij. Het uitgaans-daten ook niet.. De koffiebar op de faculteit ook niet... Ik weet het onderhand niet meer haha! nerd

Wat grappig, ik wil juist snel afspreken ipv lang mailen e.d.. Ik wil mijn tijd nl niet verdoen aan iemand die in het echt misschien niet eens leuk is Very Happy .




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 7 jan 2012 - 6:06

Antibes schreef:
Bliss schreef: die vond ik ook echt wel leuk toen totdat ik hem naakt had gezien.

Serieus? Wow, dat is wel heel lullig! Stel dat iemand dat over jou zei.. :shock:

Wat was er zo erg dan dat je van 'echt leuk' naar 'afgeknapt' ging?

Haha ja erg hè. Volgens mij was het de derde date, bij hem thuis. De tweede date was helemaal geweldig en toen hadden we ook gezoend. Op de derde date hadden we elkaar wat minder te melden ofzo, maar uiteindelijk belandden we in de slaapkamer. Ik wilde 'het' nog niet doen, maar er zijn wel wat handelingen verricht. Dit klinkt echt lullig, maar hij was redelijk stevig en zijn 'jongeheer' (haha wat een afschuwelijk woord) viel een beetje in het niets bij de rest van zijn lichaam ofzo. Ik had het lichaam van mijn ex-scharrel ook nog in gedachten en dat was goddelijk, dus dit was een beetje een afknapper. Hij had volgens mij ook pukkels op zn rug ofzo, not so charming. Verder was ie wel heel lief enzo, dus ik wilde hem nog wel een kans geven. Maar: na die date hoorde ik bijna niks meer van hem. Week later stuurde ik nog een berichtje, kreeg iets heel oppervlakkigs terug en daarna heb ik nooit meer wat van hem vernomen! :shock: Vond dat zo stom toen. Heb hem laatst nog opgezocht op FB en hij heeft nu een vriendin zag ik.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes za 7 jan 2012 - 6:08

Confusion schreef:
Antibes schreef:Oh, op e-matching viel het mij juist erg tegen haha! Maar daar kreeg ik ook snel de kriebels van exemplaren die toch wel erg snel wilden daten. Ik vind het prima om eerst enige tijd te chatten/smsen en als je dan niet uitgepraat raakt, dan zie ik wel verder. :P

Maar goed, het hele internetdaten werkt overduidelijk niet voor mij. Het uitgaans-daten ook niet.. De koffiebar op de faculteit ook niet... Ik weet het onderhand niet meer haha! nerd

Wat grappig, ik wil juist snel afspreken ipv lang mailen e.d.. Ik wil mijn tijd nl niet verdoen aan iemand die in het echt misschien niet eens leuk is Very Happy .


Nee, maar het hangt er natuurlijk vanaf wat je lang vindt. Het valt mij met internetdating erg op dat je met de meeste mensen wel een paar leuke gesprekken kan voeren, maar dat er maar een paar exemplaren zijn waarmee ik niet uitgepraat raak en wat gewoon leuk blijft. En dat merk ik niet binnen een week hoor! En ik wil dat eerst uitvissen, voor we het over dates gaan hebben.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum