Date-topic 2
+39
Jade
Toet
RYW
Tinus
Lavendel
slaatje
TwistedAngel
Zininzon
Tullow
*Noosa
Stuiterbal
Mon Amour
Lenthe
Muppie
xxlisaxx
ladycat
Rodewijn
Marin
Terkina
_Lacey_
FireButterfly
Gigi_
Sugarfall
Bay
Carra
Janelie
Suus
Error
Antibes
GreenGrass
Esperanza
luenca
KOL
Bliss
Jeanette
Salander
Lady4
Feline
Sweety
43 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Date-topic 2
Ik heb hem inmiddels gisteren verteld dat ik hem heel leuk vind, en hij reageerde er heel blij op, dat hij het fijn vond dat ik het ter sprake bracht omdat hij dat moeilijk vond. Hij heeft gezegd dat hij mij ook heel leuk vind, wel ''meer dan gewoon leuk''. Dus ik was helemaal blij, maar ik heb daarna niets meer gehoord, sinds gistermiddag, en normaal whatsappen we wel veel, hij is ook wel online geweest dus mijn blije gevoel is omgeslagen naar een kut gevoel, weet echt niet wat ik ervan moet denken.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Kun je niet zelf eerst een berichtje sturen? Gewoon over iets simpels zoals of'ie een fijne dag heeft ofzo en daarna kijken hoe hij er op reageert?
Gast- Gast
Ja, dat heb ik dus al gedaan vanochtend, ik vroeg of hij nog goed had geslapen. Maar ik heb er verder geen antwoord meer op gehad, en ik wilde net nog wel iets sturen maar toen heb ik mezelf maar tegengehouden, dat helpt ook niet echt natuurlijk, meerdere berichtjes gaan sturen.. Ik wacht het maar even af.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Oh balen.. Ik snap dat je er onzeker van wordt, zeker als het eerst anders was!
Ik hoop voor je dat hij heel druk is/telefoon vergeten is etc..
Ik hoop voor je dat hij heel druk is/telefoon vergeten is etc..
Gast- Gast
Sugarfall: Wat balen dat je niets gehoord hebt. Er gewoon vanuit gaan dat hij druk is met andere dingen.
Mijn gesprek is wel goed gegaan. Heel kort eigenlijk. Ik zei dat ik niet meer wilde afspreken en meneer vroeg verder niet naar de reden of wat dan ook. Dus snel daarna weer opgehangen.
Ben er wel verdrietig om geweest. Niet om hem maar om de hele situatie en omdat ik had gehoopt dat dit het zou zijn. Nu weer opnieuw beginnen
Mijn gesprek is wel goed gegaan. Heel kort eigenlijk. Ik zei dat ik niet meer wilde afspreken en meneer vroeg verder niet naar de reden of wat dan ook. Dus snel daarna weer opgehangen.
Ben er wel verdrietig om geweest. Niet om hem maar om de hele situatie en omdat ik had gehoopt dat dit het zou zijn. Nu weer opnieuw beginnen
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
OMFG!!!!!!
Hele middag kerstinkopen gedaan, gewerkt.. etc.. bekaf thuis.. Dus ik denk: pizza! Eet ik echt nooit omdat ik 't echt afval vind wat je in je mond stopt maar vooruit, vanavond mag het!
In de supermarkt.. bij het vriesvak.. welke neem je.. Dus ik sta daar een tijdje me af te vragen wat ik mee ga nemen. Hoor ik ineens naast me: weet je 't al? Ik kijk op.. en kijk serieus in bloedmooie ondeugende ogen (net als in de film). Dus ik zeg: nee, ik ben heel slecht in kiezen. Prins: waar twijfel je tussen? Ik: tussen een dikke of een dunne pizza. Vriend van prins (volledig onbelangrijk): ik zou voor de dunne gaan! Prins: ik voor de dikke bodem..
Zij hadden, as usual, totaal geen moeite met kiezen.. ik bedacht me ondertussen dat ik een heel lullig klein flesje wijn in m'n mandje had liggen (genant) en zei: zo, jullie kiezen makkelijk. Prins wilde me helpen, ik gaf aan tussen welke 2 ik twijfelde en hij heeft er één voor me gepakt. Toen ik wegliep zei ie: en als ie niet lekker is dan.. uh.. scheld je de muur maar uit want je weet niet wie ik ben.. Ik (in de film): nee helaas niet nee.. Ik (in het echt): uh.. nee.. inderdaad.. Onbelangrijke vriend: tenzij...
Maar toen schuifelde ik al weg want toen werd ik echt verlegen..
Bij de kassa flirtte ie gewoon door.. Buiten bij m'n fiets kwam ie naar me toe om me smakelijk eten te wensen.. en toen ik wegfietste keek ie me weer aan.. Fuck, fuck, fuck.. wat een knappe man! En ik laat 'm gaan..
En wat een verdomde egoboost
Hele middag kerstinkopen gedaan, gewerkt.. etc.. bekaf thuis.. Dus ik denk: pizza! Eet ik echt nooit omdat ik 't echt afval vind wat je in je mond stopt maar vooruit, vanavond mag het!
In de supermarkt.. bij het vriesvak.. welke neem je.. Dus ik sta daar een tijdje me af te vragen wat ik mee ga nemen. Hoor ik ineens naast me: weet je 't al? Ik kijk op.. en kijk serieus in bloedmooie ondeugende ogen (net als in de film). Dus ik zeg: nee, ik ben heel slecht in kiezen. Prins: waar twijfel je tussen? Ik: tussen een dikke of een dunne pizza. Vriend van prins (volledig onbelangrijk): ik zou voor de dunne gaan! Prins: ik voor de dikke bodem..
Zij hadden, as usual, totaal geen moeite met kiezen.. ik bedacht me ondertussen dat ik een heel lullig klein flesje wijn in m'n mandje had liggen (genant) en zei: zo, jullie kiezen makkelijk. Prins wilde me helpen, ik gaf aan tussen welke 2 ik twijfelde en hij heeft er één voor me gepakt. Toen ik wegliep zei ie: en als ie niet lekker is dan.. uh.. scheld je de muur maar uit want je weet niet wie ik ben.. Ik (in de film): nee helaas niet nee.. Ik (in het echt): uh.. nee.. inderdaad.. Onbelangrijke vriend: tenzij...
Maar toen schuifelde ik al weg want toen werd ik echt verlegen..
Bij de kassa flirtte ie gewoon door.. Buiten bij m'n fiets kwam ie naar me toe om me smakelijk eten te wensen.. en toen ik wegfietste keek ie me weer aan.. Fuck, fuck, fuck.. wat een knappe man! En ik laat 'm gaan..
En wat een verdomde egoboost
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
haha! Wat leuk Feline! Jammer dat je z'n nr niet hebt. Ik zou vaker op hetzelfde tijdstip boodschappen gaan doen
Gast- Gast
Haha.. het is helaas een supermarkt in de grootste studentenwijk van de stad zo ongeveer dus de kans dat ik 'm weer tegen kom is heel erg klein Misschien moet ik een twitteractie ga houden.. ik zoek de man die mijn pizza uitkoos!
Feline- Kletskop
Wat een leuk verhaal Feline. Zou echt zo uit de film kunnen komen haha.
En verder eens met confusion, dat wordt de komende tijd verdacht veel bij de pizza afdeling rondhangen
En verder eens met confusion, dat wordt de komende tijd verdacht veel bij de pizza afdeling rondhangen
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Feline schreef:Misschien moet ik een twitteractie ga houden.. ik zoek de man die mijn pizza uitkoos!
Gast- Gast
Wat een leuk verhaal Feline!
Eerste vriendje zegt dat hij op mijn verjaardag gaat komen :o
Eerste vriendje zegt dat hij op mijn verjaardag gaat komen :o
Gast- Gast
Sugarfall, wat balen dat je nu weer in onzekerheid zit. Hopelijk is er een goede reden voor en laat hij snel wat van zich horen.
Die twitteractie klinkt als een goed idee, Feline!
Die twitteractie klinkt als een goed idee, Feline!
Esperanza- Kletskop
+1 het wachten heeft nu wel lang genoeg geduurd vind ik!Confusion schreef:Maar volgende week zie je hem toch ook Zusje? Ik hoop het wel voor je!
Esperanza- Kletskop
Feline stomkop Hoe kwam het? Was je overdonderd? Wat ontzettend jammer! Ik hoop voor je dat je hem nog een tegenkomt. Hang desnoods flyers uit ofzo Want dit klinkt gewoon echt goed.
Gast- Gast
Feline, wat leuk!! Dat klinkt als een echte prins!! Voortaan niet meer weg fietsen he? Wat zonde zeg! Hopelijk kom je hem ooit eens tegen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Confusion schreef:Maar volgende week zie je hem toch ook Zusje? Ik hoop het wel voor je!
Wel de bedoeling ja maar goed, ik zie hem dan de 28ste, volgens het plan, dat is ook de dag dat hij aankomt. Zal mij dus benieuwen hoe dat gaat lopen. Zeker ook omdat hij de 30ste alweer weggaat en dan de 8ste weer terug in NL is. We hadden het over mijn verjaardag en toen vroeg hij wanneer ik het zou vieren. Hij zei dat hij vrij zou houden... Ik zat even met open mond mijn smsje te lezen . Ik ga er dan wel vanuit dat ik hem daarvoor in ieder geval nog zie. Anders weet ik niet wat ik tegen mijn familie moet zeggen als hij binnen komt hahaha . Ze zullen wel in een deuk liggen denk ik zo .
Gast- Gast
haha! Weten je ouders al van het contact? Ik zou ze anders even een beetje voorbereiden
Gast- Gast
Confusion schreef:haha! Weten je ouders al van het contact? Ik zou ze anders even een beetje voorbereiden
Nee, ze weten wel dat er iemand is die ik leuk vind, die nu in het buitenland zit. Ze wilde al van alles weten maar bij de naam ben ik gestopt. Als ik die noem beginnen ze sowieso over mijn eerste vriendje en dan had ik mijn lach niet in kunnen houden. Bovendien weet ik nog niet hoe het gaat lopen dus wacht ik dat liever even af .
Gast- Gast
Ik ben redelijk adrem maar tegen zulke leuke ogen kon ik niet op.. zucht.. sukkel dat ik ben!
Feline- Kletskop
Waarom vlucht je als je verlegen wordt? Het maakt toch helemaal niet uit? Is vrij menselijk hoor .
Gast- Gast
Feline schreef:Ik ben redelijk adrem maar tegen zulke leuke ogen kon ik niet op.. zucht.. sukkel dat ik ben!
Zou bijna zeggen ja, maar ben zelf net zo erg!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, weet ik ook niet Zusje.. De laatste tijd flirten er ineens echt knappe mannen met me en dat ben ik niet echt gewend ofzo. Moet er nog even mee om leren gaan want leuk is 't wel
Maar ik wist ook niet zo goed wat ik moest doen.. ook een beetje stom om meteen z'n nr te vragen ofzo.. Staat ook zo zielig. En ik voelde me al zo zielig met m'n miniflesje wijn haha..
Maar ik wist ook niet zo goed wat ik moest doen.. ook een beetje stom om meteen z'n nr te vragen ofzo.. Staat ook zo zielig. En ik voelde me al zo zielig met m'n miniflesje wijn haha..
Feline- Kletskop
Had je kunnen zeggen dat je anders een pizza van hem tegoed had gehad... En dan iets van gegevens uit kunnen wisselen...
Gast- Gast
Ja, ik bedacht me net toen ik terug fietste ook de meest fantastische oneliners.. maar ik klap op zulke momenten echt letterlijk dicht. Heel vervelend! Die vriend gaf zelfs nog de voorzet door 'tenzij' te zeggen..
Feline- Kletskop
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: