Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Jade
Toet
RYW
Tinus
Lavendel
slaatje
TwistedAngel
Zininzon
Tullow
*Noosa
Stuiterbal
Mon Amour
Lenthe
Muppie
xxlisaxx
ladycat
Rodewijn
Marin
Terkina
_Lacey_
FireButterfly
Gigi_
Sugarfall
Bay
Carra
Janelie
Suus
Error
Antibes
GreenGrass
Esperanza
luenca
KOL
Bliss
Jeanette
Salander
Lady4
Feline
Sweety
43 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 0:32

Jeanette, je antwoord dan toch niet meer mag ik hopen?

Bazinga, hij staart zich blind op het trouwen of wat? Als hij blijft roepen dat die cursus zo moeilijk is dan schiet het ook niet op. Hij moet er gewoon aan beginnen en jij kunt hem eventueel helpen... Lastig, lijkt me dat wel. Ik heb ook eens zoiets gehad, vertrouwde het toch niet helemaal. Hij vroeg me ook na 3 weken al serieus ten huwelijk. Dan gaat er toch een alarmbelletje rinkelen Wink. Maar lastig blijft het wel, zeker als je gek op iemand bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette ma 9 jan 2012 - 0:47

Nee, antwoord er nooit op godzijdank, maar die gast heeft zo'n ontieglijk bord voor zijn kop hangen blijkbaar. laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes ma 9 jan 2012 - 0:57

Haha, ik had ook zo'n figuur die mij paar jaar lang bleef smsen. Laatste keer heb ik teruggestuurd "Seriously?" en niets meer gehoord. Kijken of hij het snapt...
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 9 jan 2012 - 2:34

Wat een nieuws is er weer!

Ook lekker toch om te flirten, Lenthe?

Ik ben het eens met Zusje, Bliss. Ik hoop ook echt dat dit een leuke jongen is en dat dit wat kan worden tussen jullie.

Wat vervelend Bazinga!

Haha, dat is wel heel erg van je ex Jeanette. Die heeft dan echt een groot bord voor zijn gezicht.

Ik wil er niet teveel over uitwijken maar ik moet het toch even kwijt, ik ben echt heel verdrietig. De jongen waar ik voor wilde gaan wil/kan het niet met mij. Er zijn van zijn kant niet genoeg gevoelens. Hij vind dat hij niet de echte Sweety leert kennen terwijl ik me juist heel open opstel naar hem, maar hij vraagt ook gewoon niks aan me. Hij wil nu verder gaan hoe ik dat wil. Maar ja datgene wat ik wil kan dus niet, ik ben echt in een twee strijd nu. Ik wil hem echt niet kwijt maar dat gebeurd wel. Ik had al een paar dagen dit gevoel maar nu is het zeker, en mijn hart doet echt pijn. Ik kan alleen maar janken, lastig dat ik op mijn werk ben want ik kan nu dus niet huilen en ik moet vrolijk blijven terwijl ik dat dus echt niet ben.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  slaatje ma 9 jan 2012 - 2:45

Sweety schreef:Wat een nieuws is er weer!

Ook lekker toch om te flirten, Lenthe?

Ik ben het eens met Zusje, Bliss. Ik hoop ook echt dat dit een leuke jongen is en dat dit wat kan worden tussen jullie.

Wat vervelend Bazinga!

Haha, dat is wel heel erg van je ex Jeanette. Die heeft dan echt een groot bord voor zijn gezicht.

Ik wil er niet teveel over uitwijken maar ik moet het toch even kwijt, ik ben echt heel verdrietig. De jongen waar ik voor wilde gaan wil/kan het niet met mij. Er zijn van zijn kant niet genoeg gevoelens. Hij vind dat hij niet de echte Sweety leert kennen terwijl ik me juist heel open opstel naar hem, maar hij vraagt ook gewoon niks aan me. Hij wil nu verder gaan hoe ik dat wil. Maar ja datgene wat ik wil kan dus niet, ik ben echt in een twee strijd nu. Ik wil hem echt niet kwijt maar dat gebeurd wel. Ik had al een paar dagen dit gevoel maar nu is het zeker, en mijn hart doet echt pijn. Ik kan alleen maar janken, lastig dat ik op mijn werk ben want ik kan nu dus niet huilen en ik moet vrolijk blijven terwijl ik dat dus echt niet ben.

*breekt even in*

Afkappen die handel. Hij geeft al aan geen gevoelens te hebben. Hij toont blijkbaar niet veel interesse, maar geeft wel aan niet de echte Sweety te zien..Hoe weet hij dit dan? Ook geeft hij aan dat hij verder wil gaan hoe jij dat wil, en in mijn ogen bedoelt hij daarmee dat contact blijven houden van hem niet per se hoeft. Ik zou dus al zijn gegevens wissen en hem lekker in zijn sop gaar laten koken. Je kan wel beter krijgen!!!!

*breekt weer uit*
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Zininzon ma 9 jan 2012 - 2:50

Jeanette schreef:
Zininzon; Wat leuk zeg! Elkaar via een datingsite ontmoet ofzo?

Ja via Paiq..

Hij vroeg me gisteren hoe laat ik naar de tandarts moest (verstandskiezen trekken), kreeg ik 5 minuten voor de afspraak een heel lief smsje van hem smile
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 9 jan 2012 - 3:01

slaatje schreef:

*breekt even in*

Afkappen die handel. Hij geeft al aan geen gevoelens te hebben. Hij toont blijkbaar niet veel interesse, maar geeft wel aan niet de echte Sweety te zien..Hoe weet hij dit dan? Ook geeft hij aan dat hij verder wil gaan hoe jij dat wil, en in mijn ogen bedoelt hij daarmee dat contact blijven houden van hem niet per se hoeft. Ik zou dus al zijn gegevens wissen en hem lekker in zijn sop gaar laten koken. Je kan wel beter krijgen!!!!

*breekt weer uit*
Dank je wel voor het inbreken Wink Ik weet dat ik hem moet laten gaan, maar toch vind ik dat wel moeilijk. Hij wil wel verder met mij gaan als vrienden, maar hij bedoeld als ik dat niet kan of wil dat hij zich er dan bij neer zal leggen. Hij wil doen wat voor mij het beste aanvoelt.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  slaatje ma 9 jan 2012 - 3:04

Sweety schreef:
slaatje schreef:

*breekt even in*

Afkappen die handel. Hij geeft al aan geen gevoelens te hebben. Hij toont blijkbaar niet veel interesse, maar geeft wel aan niet de echte Sweety te zien..Hoe weet hij dit dan? Ook geeft hij aan dat hij verder wil gaan hoe jij dat wil, en in mijn ogen bedoelt hij daarmee dat contact blijven houden van hem niet per se hoeft. Ik zou dus al zijn gegevens wissen en hem lekker in zijn sop gaar laten koken. Je kan wel beter krijgen!!!!

*breekt weer uit*
Dank je wel voor het inbreken Wink Ik weet dat ik hem moet laten gaan, maar toch vind ik dat wel moeilijk. Hij wil wel verder met mij gaan als vrienden, maar hij bedoeld als ik dat niet kan of wil dat hij zich er dan bij neer zal leggen. Hij wil doen wat voor mij het beste aanvoelt.

Hoe moeilijk het ook is, toch zou ik het afkappen. Afstand nemen als 1 van beiden geen gevoelens heeft, werkt toch altijd het bestel. Doe je dat niet, dan blijf je toch altijd de hoop houden dat het misschien alsnog gaat gebeuren. Ik heb zo vaak in jouw schoenen gestaan, weet dus precies hoe je je voelt. En ik spreek echt uit ervaring als ik zeg dat je het jezelf alleen maar moeilijk maakt door vrienden te blijven. Sterkte meis.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 9 jan 2012 - 3:10

slaatje schreef:
Sweety schreef:
slaatje schreef:

*breekt even in*

Afkappen die handel. Hij geeft al aan geen gevoelens te hebben. Hij toont blijkbaar niet veel interesse, maar geeft wel aan niet de echte Sweety te zien..Hoe weet hij dit dan? Ook geeft hij aan dat hij verder wil gaan hoe jij dat wil, en in mijn ogen bedoelt hij daarmee dat contact blijven houden van hem niet per se hoeft. Ik zou dus al zijn gegevens wissen en hem lekker in zijn sop gaar laten koken. Je kan wel beter krijgen!!!!

*breekt weer uit*
Dank je wel voor het inbreken Wink Ik weet dat ik hem moet laten gaan, maar toch vind ik dat wel moeilijk. Hij wil wel verder met mij gaan als vrienden, maar hij bedoeld als ik dat niet kan of wil dat hij zich er dan bij neer zal leggen. Hij wil doen wat voor mij het beste aanvoelt.

Hoe moeilijk het ook is, toch zou ik het afkappen. Afstand nemen als 1 van beiden geen gevoelens heeft, werkt toch altijd het bestel. Doe je dat niet, dan blijf je toch altijd de hoop houden dat het misschien alsnog gaat gebeuren. Ik heb zo vaak in jouw schoenen gestaan, weet dus precies hoe je je voelt. En ik spreek echt uit ervaring als ik zeg dat je het jezelf alleen maar moeilijk maakt door vrienden te blijven. Sterkte meis.
Die hoop blijf ik dan zeker houden, die heb ik nu nog. Dat hij me gaat missen en inziet wat hij 'verliest'. Dank je wel voor je woorden.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes ma 9 jan 2012 - 3:17

Sweety schreef:
slaatje schreef:
Sweety schreef:
slaatje schreef:

*breekt even in*

Afkappen die handel. Hij geeft al aan geen gevoelens te hebben. Hij toont blijkbaar niet veel interesse, maar geeft wel aan niet de echte Sweety te zien..Hoe weet hij dit dan? Ook geeft hij aan dat hij verder wil gaan hoe jij dat wil, en in mijn ogen bedoelt hij daarmee dat contact blijven houden van hem niet per se hoeft. Ik zou dus al zijn gegevens wissen en hem lekker in zijn sop gaar laten koken. Je kan wel beter krijgen!!!!

*breekt weer uit*
Dank je wel voor het inbreken Wink Ik weet dat ik hem moet laten gaan, maar toch vind ik dat wel moeilijk. Hij wil wel verder met mij gaan als vrienden, maar hij bedoeld als ik dat niet kan of wil dat hij zich er dan bij neer zal leggen. Hij wil doen wat voor mij het beste aanvoelt.

Hoe moeilijk het ook is, toch zou ik het afkappen. Afstand nemen als 1 van beiden geen gevoelens heeft, werkt toch altijd het bestel. Doe je dat niet, dan blijf je toch altijd de hoop houden dat het misschien alsnog gaat gebeuren. Ik heb zo vaak in jouw schoenen gestaan, weet dus precies hoe je je voelt. En ik spreek echt uit ervaring als ik zeg dat je het jezelf alleen maar moeilijk maakt door vrienden te blijven. Sterkte meis.
Die hoop blijf ik dan zeker houden, die heb ik nu nog. Dat hij me gaat missen en inziet wat hij 'verliest'. Dank je wel voor je woorden.

Zelfs voor die hoop (hopgelijk weet je dat je die niet moet hebben) zou het beter zijn om het gewoon af te kappen, want zolang je available blijft zal hij je zeker niet missen
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 9 jan 2012 - 3:46

Antibes schreef:
Zelfs voor die hoop (hopgelijk weet je dat je die niet moet hebben) zou het beter zijn om het gewoon af te kappen, want zolang je available blijft zal hij je zeker niet missen
Ja ik weet wel dat ik die niet moet hebben, ook dat ik zeker niet moet wachten op hem. Maar op de een of andere manier is er een soort angst. En ik denk dat ik die het beste kan omschrijven als dat ik dan niet gewild ben. Nu ben ik dat ook op een manier niet maar dan krijg ik toch nog soort van bevestiging. Ik weet dat je altijd eerst jezelf leuk moet vinden voor een ander je leuk kan vinden, ik vind mezelf ook wel leuk, maar ik ben leuker met een partner. Jammer alleen dat dat niet wordt gedeeld met me.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  slaatje ma 9 jan 2012 - 3:47

[quote="Antibes"][quote="Sweety"][quote="slaatje"][quote="Sweety"]
slaatje schreef:



Zelfs voor die hoop (hopgelijk weet je dat je die niet moet hebben) zou het beter zijn om het gewoon af te kappen, want zolang je available blijft zal hij je zeker niet missen

Is inderdaad precies wat ik ook bedoel. Plus als hij aangeeft nu al te weten geen gevoelens voor je te hebben, denk ik ook niet dat hij die toch nog zal krijgen. Op het moment dat jij avalilabe blijft, zal daar op een gegeven moment misschien misbruik van maken, en dan ben je nog verder van huis.

Probeer jezelf wat meer te focussen op andere dingen, zoals je vriendinnen. De ware kom je niet tegen zolang je er te intensief naar blijft zoeken. In de stukjes die ik van je lees, herken ik zoveel van mezelf. Ik wilde hem ook zo graag tegen komen, dat ik maar mee bezig bleef. Tot ik op een gegeven moment net even met iets anders bezig was dan dat....en toen was hij daar ineens....Je lijkt me een schat van een meid, maar ook iemand die zichzelf misschien meer op de tweede plek zou zetten en een ander op de eerste. Terwijl jijzelf juist op de 1e plek moet staan en niet iemand anders!!!!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  slaatje ma 9 jan 2012 - 3:50

[quote="Sweety"]
Antibes schreef:

Ja ik weet wel dat ik die niet moet hebben, ook dat ik zeker niet moet wachten op hem. Maar op de een of andere manier is er een soort angst. En ik denk dat ik die het beste kan omschrijven als dat ik dan niet gewild ben. Nu ben ik dat ook op een manier niet maar dan krijg ik toch nog soort van bevestiging. Ik weet dat je altijd eerst jezelf leuk moet vinden voor een ander je leuk kan vinden, ik vind mezelf ook wel leuk, maar ik ben leuker met een partner. Jammer alleen dat dat niet wordt gedeeld met me.

Je bent pas leuker met partner als die partner dat ook op die manier ziet, omdat je dan geluk uitstraalt. Als je voor jezelf het idee hebt dat je pas leuk bent als je een partner hebt, ga je op een heel geforceerde manier op zoek naar iemand. En dan genoegen nemen met iemand die jou niet waard is, of die misschien helemaal niet bij je past. En dat moet je echt voorkomen..
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes ma 9 jan 2012 - 3:57

Wauw, jij bent echt goed in quoten.. laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  slaatje ma 9 jan 2012 - 4:02

Antibes schreef:Wauw, jij bent echt goed in quoten.. laughcry

haha, ik dacht, ik haal de rest ff weg, en nu lijkt het net of jij hebt getypt wat sweety heeft getypt...solly Embarassed

Edit, ik zie nu pas dat ik jouw gequote heb en dat boven jouw quote nu mijn naam weer staat. Best knap, weet nu niet meer hoe ik dat voor elkaar heb gekregen :P
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes ma 9 jan 2012 - 4:04

slaatje schreef:
Antibes schreef:Wauw, jij bent echt goed in quoten.. laughcry

haha, ik dacht, ik haal de rest ff weg, en nu lijkt het net of jij hebt getypt wat sweety heeft getypt...solly Embarassed

Edit, ik zie nu pas dat ik jouw gequote heb en dat boven jouw quote nu mijn naam weer staat. Best knap, weet nu niet meer hoe ik dat voor elkaar heb gekregen :P

Haha, ja, en de post erboven praat je tegen jezelf! Very Happy
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  slaatje ma 9 jan 2012 - 4:12

Antibes schreef:
slaatje schreef:
Antibes schreef:Wauw, jij bent echt goed in quoten.. laughcry

haha, ik dacht, ik haal de rest ff weg, en nu lijkt het net of jij hebt getypt wat sweety heeft getypt...solly Embarassed

Edit, ik zie nu pas dat ik jouw gequote heb en dat boven jouw quote nu mijn naam weer staat. Best knap, weet nu niet meer hoe ik dat voor elkaar heb gekregen :P

Haha, ja, en de post erboven praat je tegen jezelf! Very Happy

Dat doe ik wel vaker, ik ga nu ook maar niets wissen, anders word het zo'n eenzijdig gesprek :P
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 9 jan 2012 - 4:36

Haha, ik dacht al: huh dat had ik toch geschreven ipv Antibes? scratch

En dit stukje: Probeer jezelf wat meer te focussen op andere dingen, zoals je vriendinnen. De ware kom je niet tegen zolang je er te intensief naar blijft zoeken. In de stukjes die ik van je lees, herken ik zoveel van mezelf. Ik wilde hem ook zo graag tegen komen, dat ik maar mee bezig bleef. Tot ik op een gegeven moment net even met iets anders bezig was dan dat....en toen was hij daar ineens....Je lijkt me een schat van een meid, maar ook iemand die zichzelf misschien meer op de tweede plek zou zetten en een ander op de eerste. Terwijl jijzelf juist op de 1e plek moet staan en niet iemand anders!!!!
Daar herken ik mezelf ook erg in. Ik zet mezelf altijd op de 2e plaats, in alles eigenlijk. En bedankt weer voor je woorden, ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  slaatje ma 9 jan 2012 - 4:45

Sweety schreef:Haha, ik dacht al: huh dat had ik toch geschreven ipv Antibes? scratch

En dit stukje: Probeer jezelf wat meer te focussen op andere dingen, zoals je vriendinnen. De ware kom je niet tegen zolang je er te intensief naar blijft zoeken. In de stukjes die ik van je lees, herken ik zoveel van mezelf. Ik wilde hem ook zo graag tegen komen, dat ik maar mee bezig bleef. Tot ik op een gegeven moment net even met iets anders bezig was dan dat....en toen was hij daar ineens....Je lijkt me een schat van een meid, maar ook iemand die zichzelf misschien meer op de tweede plek zou zetten en een ander op de eerste. Terwijl jijzelf juist op de 1e plek moet staan en niet iemand anders!!!!
Daar herken ik mezelf ook erg in. Ik zet mezelf altijd op de 2e plaats, in alles eigenlijk. En bedankt weer voor je woorden, ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen.

Niet met tranen in je ogen gaan zitten, nergens voor nodig Very Happy Maar zoals ik al zei, ik herken mezelf echt in jou. Door mijn huidige vriend ben ik erachter gekomen dat je gewoon jezelf moet kunnen zijn en dat ik het waard ben om van te houden. Doordat ik hem ben tegengekomen, valt al het andere in het niet, heb ik geen behoefte meer om achterom te kijken en wil ik alleen maar in de toekomst kijken.
Ik zette mezelf ook altijd op de tweede plek, deed alles om juist degene die ik zo leuk vond alle aandacht te geven en mezelf weg te cijferen. Juist door me daar op te focussen verloor ik de realiteit uit het oog, nl dat vorige vriendjes en ik helemaal niet bij elkaar pasten, dat ik mezelf onnodig pijn deed, of dat ik hen mij pijn liet doen. Nu heb ik iemand die me waardeert, accepteert en respecteert zoals ik ben. We zetten elkaar op de 1e plek en zo hoort het ook. Geduld is een schone zaak zeiden ze altijd tegen mij...en ik weet zeker dat die vlieger voor jou ook opgaat. hug


Laatst aangepast door slaatje op ma 9 jan 2012 - 4:46; in totaal 1 keer bewerkt
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Error ma 9 jan 2012 - 4:45

Laatste tijd niet veel gepost, wel meegelezen. Wil wel even zeggen dat ik ondanks het mislukte gequote het wel eens ben met Slaatje over jouw situatie, Sweety. Zoals mijn oma altijd zegt : "Je moet er wel boven blijven staan". hug
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 9 jan 2012 - 5:14

Je oma heeft wel gelijk Paraplu. En bedankt voor de knuffel. hug

Ik kan je wel blijven bedanken voor je lieve woorden slaatje, dus bij deze doe ik dat gewoon weer. Gewoon hoop blijven houden en dan komt het vanzelf wel zegt mijn moeder altijd tegen mij. Jij ook bedankt voor de knuffel. Voelt fijn om het even erover te kunnen hebben. hug
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 9 jan 2012 - 5:38

Sweety, niet denken dat je leuker bent met een partner! Jij bent leuk om wie jij bent en een partner kan daar alleen maar een toevoeging, een aanvulling op zijn. Misschien moeten we hier eens met z'n allen een cursus 'zelfvertrouwen kweken' doen laughcry

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 6:53

Sweety, ik heb je een paar keer als single ontmoet en vind je leuk om hoe je bent hoor Very Happy. En zo'n jongen moet je idd gelijk uit je leven bannen. Daar heb je niets aan. Mocht hij toch spijt hebben dan bedenkt hij zich dat ook alleen maar op die manier. "Never make someone a priority when they're only willing to make you an option", weet je nog? Hij is je niet waard en ws is het de bedoeling dat je iemand anders tegen komt. Zo denk ik dan altijd maar...


Laatst aangepast door Zusje op do 12 jan 2012 - 6:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 9 jan 2012 - 7:08

Zusje, ik hoop dat hij zijn beloftes nu eindelijk eens waar gaat maken! Anders zou ik hem, net wat je tegen Sweety zegt, ook laten lopen hoor en hem geen priority maken smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 9 jan 2012 - 8:26

Bliss schreef:Sweety, niet denken dat je leuker bent met een partner! Jij bent leuk om wie jij bent en een partner kan daar alleen maar een toevoeging, een aanvulling op zijn. Misschien moeten we hier eens met z'n allen een cursus 'zelfvertrouwen kweken' doen laughcry
Ik zeg: waar kunnen we ons aanmelden! Laughing

Dank je wel Zusje. Vind ik leuk om te horen. smile En ja ik weet je zin nog, denk dat ik hem maar weer als onderschrift erbij moet zetten, dan kan ik het niet meer vergeten. Wink

Pfoe, wat doen mannen toch eigenlijk met ons? Of... Wat laten wij mannen toch met ons doen.. Zo kan je het ook zien Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum