Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Jade
Toet
RYW
Tinus
Lavendel
slaatje
TwistedAngel
Zininzon
Tullow
*Noosa
Stuiterbal
Mon Amour
Lenthe
Muppie
xxlisaxx
ladycat
Rodewijn
Marin
Terkina
_Lacey_
FireButterfly
Gigi_
Sugarfall
Bay
Carra
Janelie
Suus
Error
Antibes
GreenGrass
Esperanza
luenca
KOL
Bliss
Jeanette
Salander
Lady4
Feline
Sweety
43 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline wo 4 jan 2012 - 8:33

Princess schreef:Feline, ik vind jouw belevenissen altijd zo leuk om te lezen.
Je stapt overal gewoon onbevangen in, hebt geen gigantische verwachtingen, je komt niet over alsof je je megadruk vindt wat je 'dates' van je vinden..!
Ik vind het echt heerlijk om te lezen.


Edit: Nu ik het teruglees kan je het ook anders opvatten, maar ik bedoel dit echt positief!
Vandaag had ik het met een vriendin over mannen en daten, ik zei toen 'Je moet een hoop kikkers kussen voor je je prins vindt'. Ik hoop dat 1 van deze dates of ontmoetingen je jouw prins oplevert!

Very Happy Wat lief! Ik ben wel anders geweest hoor.. Maar wat ik al eerder zei, ik geniet nogal van 't vrijgezel zijn afgelopen tijd dus ga ik ook echt zonder verwachtingen dates in. smile

Je toevoeging doet me denken aan dit nummer: 'tell me how many frogs do I have to kiss, before I find my prince'

Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 8:44

Groot gelijk, en geniet van die aandacht!
Door jouw opmerking moet ik weer aan een ander nummer van Natasha Beddingfield denken, 'Single'


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline wo 4 jan 2012 - 9:27

Die is ook leuk.. al heb ik meer met:

Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza wo 4 jan 2012 - 20:28

Sugarfall daar heb je ook gelijk in hoor, stiekem hoop ik gewoon dat de deurbel gaat en dat er dan ineens een leuke date voor m'n neus staat haha. Vorige week leek dat even het geval toen onverwacht de deurbel ging, helaas was het m'n dikke boven buurjongetje van 15 in een stretchbroek laughcry
Leuk om te lezen dat het allemaal goed gaat! En die onzekerheid is herkenbaar en ik denk dat dat ook niet dat dat zo raar is, zo lang het maar niet de overhand neemt. Geniet ervan zou ik zeggen!!

Feline, ik ben het eens met Princess het is echt leuk om te lezen hoe je er in staat en wat je allemaal meemaakt! Kunnen veel meiden een voorbeeld aan nemen Wink

Sweety, wat bedoelde die vriendin precies met die opmerking dan? Meer in het algemeen dat uitgaan niet de manier is om een date te vinden?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 4 jan 2012 - 21:46

Esperanza schreef:
Sweety, wat bedoelde die vriendin precies met die opmerking dan? Meer in het algemeen dat uitgaan niet de manier is om een date te vinden?
Ja klopt. Zij denkt dat overal wel een man te vinden is, maar dat de mannen die gaan stappen meestal al getrouwd zijn, kinderen hebben, samenwonend enz. Ze geloofd wel dat er ook single mannen zullen zijn maar dat de man waar ik op val, niet te vinden is in een discotheek of kroeg. Maar meer bij het boodschappen halen, op mijn werk enz. Misschien moet ik dan toch eens om mij heen kijken in de supermarkt ipv alleen maar kijken naar mijn lijstje. laughcry
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 5 jan 2012 - 6:35

Bliss schreef:
Ik heb weinig nieuws. Vrijdag ga ik biertjes drinken met een andere ex-date, waar ik vorig jaar twee dates mee heb gehad en sindsdien vriendschappelijk contact mee heb. Ik ga naar zijn woonplaats en ik denk met de nachttrein weer terug ofzo. Ik heb hem alweer een paar maanden niet gezien, dus vind het in die zin 'spannend' dat ik hoop dat het gewoon weer gezellig is. Stiekem heb ik ook echt zin om weer eens te zoenen, maar tot nu toe heb ik me niet aangetrokken gevoeld tot hem. Wellicht dat hier na een paar biertjes nog verandering in komt :P

Ok, ik moet echt even e.e.a. analyseren (waar ik de afgelopen dagen ook al erg druk mee ben geweest). Het gaat over de jongen uit bovenstaand stukje. Sinds een paar dagen heb ik ineens een ander gevoel bij hem, geloof ik. Sinds onze dates ergens in april geloof ik hebben we veel contact via Whatsapp. Eigenlijk bijna elke dag wel. Ik heb altijd wel het gevoel gehad dat hij mij wel leuk vond, maar ik zag hem toch meer als een potentiële gewone vriend. In oktober was ik op zijn housewarming, waar ik iets opving over dat hij met een meisje scharrelde ofzo. Dat vond ik niet echt leuk. Nu is hij net een week op vakantie geweest en toen hoorde ik dus een stuk minder van hem. Stiekem miste ik het contact wel toen hij weg was. Gisterochtend weer een poos gewhatsappt en we hadden t ff over morgenavond. Ik zei: we gaan toch de kroeg in? Waarop hij zei dat we ook uit eten konden en dat hij zou trakteren. Heb daar nog niet echt antwoord op gegeven, want ineens voelde ik me weer een beetje benauwd worden omdat het dan weer een date lijkt, terwijl ik gewoon gezellig biertjes wilde drinken. Maarrr sinds dat gesprek ben ik er in mn hoofd echt de hele tijd mee bezig en heb vannacht zelfs over hem gedroomd. Ik heb ineens het idee dat hij misschien toch wel eens een heel geschikte jongen voor mij zou kunnen zijn. Het klikt gewoon érg goed tussen ons, we hebben veel dezelfde interesses, hetzelfde gevoel voor humor, dezelfde muzieksmaak etc. etc. Hij is ook erg enthousiast en ondernemend en hij lijkt wel een beetje de mannelijke versie van mij ofzo.
Het enige probleem is dat hij qua uiterlijk gewoon niet echt mijn type is. Ik heb hem nu in totaal nog maar drie keer gezien volgens mij, maar tot nu toe dacht ik steeds: nee, hij is het gewoon net niet. Nu kwam dat de eerste twee keer ook gedeeltelijk door de kleren die hij aan had, waar nog wel wat aan te verbeteren valt Wink

Maar dan even wat anders, iets wat ik jaren geleden eens in een artikel in een tijdschrift heb gelezen. Dat heeft me destijds erg aan het denken gezet. Het ging namelijk over 'foute mannen' en waarom vrouwen daarop vallen. Er stond dat vrouwen die uit een gezinssituatie komen die anders is dan 'normaal', bijvoorbeeld door een ziek kind binnen het gezin (waardoor spanningen ontstaan), deze spanning later vaak ook zoeken bij mannen/relaties. Nu heb ik zelf een gehandicapt broertje gehad dat is overleden, dus ik heb zeker een bijzondere gezinssituatie gehad. Als ik terug kijk naar de mannen in mijn leven, dan was er altijd wel iets mee. Het waren altijd wel goed uitziende jongens/mannen, maar wel mannen die ik om verschillende redenen nooit helemaal kon krijgen, maar waar ik mee scharrelde en waarbij er altijd een bepaalde spanning was. Ook met mijn laatste date (degene voor bovengenoemde jongen), waar ik best wel gek van was, werd het niks en zat ik telkens in die onzekerheid. Ik ben er uiteindelijk misschien wel te lang in meegegaan, ik had het eerder zelf af moeten kappen. Maar hoe kut ik me toen ook voelde, het lijkt wel of ik op de één of andere manier kick op die spanning die het met zich meebrengt. Het is een soort zelfkastijding, want uiteindelijk ben ik zelf altijd de pineut en voel ik me zwaar klote.

Dan weer even terug naar de jongen uit de eerste alinea (god ik kan er wel een boek over schrijven). Aan deze jongen kan ik werkelijk niks fouts ontdekken. Helaas vertaal ik dat zelf al snel naar 'saai' en dat maakt ook dat ik hem tot nu toe niet echt als potentiële liefde heb kunnen zien. Ik heb tot nu toe ook nooit meegemaakt dat een man helemaal voor mij ging en waarmee het niet moeizaam verliep en waarbij ik me niet onzeker hoefde te voelen. Stel nou dat deze jongen het toch is voor mij?! Die vraag houdt mij eigenlijk sinds gisterochtend ineens heel erg bezig. Je hoort toch wel vaker dat vrouwen een man (of andersom natuurlijk) eerst een hele tijd niet zagen staan en dat het uiteindelijk toch ware liefde blijkt te zijn? Bij sommigen is het liefde op het eerste gezicht, maar het kan toch ook zijn dat zoiets moet groeien?

Ik ben ineens bang dat ik maar om me heen blijf zoeken, terwijl hij eigenlijk al driekwart jaar 'binnen handbereik' is. Al vanaf onze dates krijg ik keer op keer het idee dat hij mij leuk vindt (en anders moet ik me wel heel sterk hebben vergist!). Maar ik zei het al, hij lijkt soms echt de mannelijke versie van mij, en als het op flirten aankomt kunnen we dan waarschijnlijk héél lang wachten tot er iets gebeurt. Toch denk ik echt dat ik eens moet onderzoeken of dit potentie heeft.

Wat denken jullie hiervan? (als jullie het einde van het verhaal tenminste hebben gehaald :P)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 5 jan 2012 - 6:57

Maar Bliss, dan merk je dat toch vanzelf? Dat hoef je nu toch niet helemaal te analyseren? Ik kan me niet voorstellen dat je volledig mist wat je voelt zeg maar.. Bij hem sta je er júist zo relaxt in, en daarom is 't fijn, omdat je compleet jezelf bent en juist níet constant afvraagt wat ie van je vindt. De ideale situatie. Probeer dat gevoel aan te houden in plaats van het weer als een date te zien.. dan komen er weer zenuwen en onzekerheid bij waardoor je niet compleet jezelf bent.

Als 't wel jouw man blijkt te zijn dan loopt dat wel vanzelf.. dat merk je.. Dat hoef je niet direct uit te spreken naar jezelf of naar hem.

Ik hoop echt dat je er vrijdag net zo zorgeloos in gaat als dat je altijd deed.. pas dan blijf je dicht bij jezelf en ziet hij de echte Bliss.. en kan je dus pas merken of je echt zo goed bij elkaar past als je denkt.
En ik herken die onzekerheid wat betreft zijn uiterlijk, maar het cliché is waar.. als je iemand leuk gaat vinden ontdek je ineens heel veel aantrekkelijke dingen aan iemand. Dat gaat vanzelf..

Heel veel plezier! En ik hoop dat ik 't goed opgeschreven heb wat ik bedoel.. wil geen kwetsende dingen typen ofzo. Bedoel het in ieder geval alleen maar goed!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 5 jan 2012 - 7:08

Feline, dat heb je mooi omschreven! Thanks (en ik zou niet weten waar ik me gekwetst door moet voelen hoor) Very Happy Ja ik zit altijd alles eindeloos te analyseren, vermoeiend af en toe laughcry
De echte Bliss kent hij wel, want eigenlijk ben ik tot nu toe wel volledig mezelf geweest. Ik heb me niet onzeker gevoeld, inderdaad juist omdat ik hem niet als mogelijke liefde zag.

Ik denk dat ik toch ook maar wat ga eten met hem, dan hoef ik tenminste niet zelf te koken angel Zenuwachtig ben ik toch wel, dat ben ik altijd overal voor, maar ik hoop gewoon dat het snel weer vertrouwd voelt en we elkaar genoeg te vertellen hebben.

Wordt vervolgd.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 7:27

Ik heb ook een lange tijd foute mannen gedate. Fout als in dezelfde zin; het zal nooit iets worden. Zoals buitenlandse of bezette mannen zeg maar. Een vriend van mij wees me er toen eens op dat ik gewoon niet meer durfde. Ik was bang dat ik weer zo hard op mijn bek zou gaan (onbewust) en ging dus relaties aan die bijvoorbaat al duidelijk mislukkingen waren. Als je weet dat je valt is het namelijk altijd minder pijnlijk dan dat je dat niet weet. Ik ben toen abrupt gestopt met dat soort types en binnen korte tijd woonde ik samen met K.

Zo zullen er ongetwijfeld meer redenen te bedenken zijn waarom je voor dergelijke mannen gaat. Je bent ook vrij onzeker en het lijkt soms dan wel inderdaad zelfpijniging om toch door te zetten met zo'n man. Tja, soms kun je iemand gewoon ook niet makkelijk loslaten. Dat heeft iedereen weleens gehad denk ik. Voor nu denk ik dat je er inderdaad lekker relaxed in moet blijven staan. Zijn smsjes maken je duidelijk blij en scheppen een bepaalde verwachting of in ieder geval dat je er anders over gaat denken maar feit blijft dat je tot nu toe die vonk niet hebt gevoeld bij hem. Een liefde kan absoluut groeien. Ik heb er eens 2 jaar over gedaan met een vriendje, we zijn toen wel 3 jaar samen geweest. Maar zoiets gaat vaak langs een natuurlijke weg. Lekker zorgeloos in proberen te blijven staan, als je het mij vraagt, dus. Idd, hoef jij niet te koken en uiteten is altijd lekker! En helemaal mooi dat hij betaalt haha Very Happy. Geniet ervan! Al zou je hem toch niet leuk genoeg vinden voor meer, is het altijd nog leuk om leuk gevonden te worden Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety vr 6 jan 2012 - 12:00

Hoe was je afspraak/date Bliss?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss vr 6 jan 2012 - 17:18

Waaaaaaaaah. Moet echt even een update typen hier. Was - zoals verwacht - best zenuwachtig toen ik erheen ging en in t begin was t heel ff weer wat onwennig, maar gelukkig al snel gewoon gezellig. We gingen eten in een eetcafé. (ik wist alleen niet zo goed wat te kiezen, ben een lastige eter en nam uiteindelijk hetzelfde als hij, een ribeye, maar vond het geen groot succes haha en heb een deel laten liggen Embarassed) Wijntje erbij, gezellig gekletst. Eigenlijk dacht ik meteen al: hmm, eigenlijk is hij toch best leuk. Hij kletst gewoon lekker en t was erg gezellig. Na het eten gingen we naar een Belgisch biercafé, waar ze zijn favoriete speciaalbiertjes hadden. Die namen we dus en die gingen er goed in Very Happy Aardig wat biertjes gedronken uiteindelijk, ik bleef ze maar bestellen en hij vond het wel prima smile We zaten echt zo gezellig te kletsen, ik had nog lang geen zin om naar huis te gaan! Toen kwam de serveerster zeggen dat het de laatste ronde was, heb toen nog een rondje besteld en toen dat op was, moesten we gaan. Mijn nachttrein ging elk heel uur en het was toen net twee uur. Ik zou dus minstens de trein van drie uur moeten hebben. Hij woont vlakbij het station, dus hij zei dat we bij hem nog wel even gingen naborrelen. Eenmaal bij hem thuis merkte ik pas dat ik behoorlijk wat op had en ik plofte neer op zijn bank. Hij heeft ook een kat die meteen bij mij kwam kroelen, was wel leuk (ook al hou ik niet zo van katten). Hij kwam ook op de bank zitten en toen was er echt even zo'n stilte en zo'n spanning, ik voelde dat er iets ging gebeuren. Op een gegeven moment gingen we dus zoenen! Poos gezoend en het was gewoon leuk en vertrouwd (hoewel er aan zijn zoenkunsten nog wel iets te verbeteren valt, hij ging wel heel snel Laughing). Na een poos zoenen vroeg ik hem of hij dit nou had verwacht aan het begin van de avond. Hij zei geloof ik iets van dat ie het niet had verwacht, dat hij dacht dat ik misschien na het eten al wel weg zou gaan, maar dat hij het wel had gehoopt. Al mijn vermoedens bleken te kloppen: al vanaf onze dates in april vorig jaar vond hij mij leuk, maar dit durfde hij natuurlijk niet meer toe te geven nadat ik had gezegd alleen een vriendschappelijke klik te voelen. Ik zei hem toen ook dat ik dus eerst echt niet meer dan vriendschap voelde, maar dat er deze week ineens een soort ommekeer was en ik tot bepaalde inzichten was gekomen. We hadden het er even over en kwamen wel tot de conclusie dat we echt serieus moeten kijken wat hier in zit. Wat hem betreft wordt het volgens mij zeker wel wat, maar hij zei dat we het gewoon heel rustig aan moesten doen en kijken waar het toe leidt. Dit lijkt mij een uitstekend plan, ik ben een complete nerd hierin zonder ervaring, dus ik wil ook echt op mijn gemak kijken of en hoe dit zich verder kan ontwikkelen.

Het was wel schattig, want hij werd helemaal een beetje zenuwachtig toen we het erover hadden en bovendien heeft hij hier zelf ook nog niet zoveel ervaring mee. Hij hoopte in elk geval heel erg dat ik er morgen geen spijt van heb en niet ga twijfelen. Ik heb gezegd dat ik dat ook hoop, maar dat ik nou eenmaal wel een enorme twijfelkont ben en echt rustig moet kijken hoe het loopt. Ik zie echt wel potentie, we hebben zoveel gemeen en het klikt zo goed! Het lijkt echt of ik een soort openbaring heb gehad van de week ofzo.

Hij was vorige week met een vriend op vakantie en toen heeft ie het nog over mij gehad, hoe dat nou zou gaan vandaag met onze 'date'. Vond ik wel schattig. We zeiden al dat we allebei nogal kneuzen zijn op dit gebied en hebben nu een clubje opgericht nerd Daaaaamn ik weet gewoon ff niet wat me overkomt, ik voel me eigenlijk ook helemaal niet echt onzeker ofzo, omdat de rollen nu eens omgedraaid zijn. Hij vroeg al wanneer hij me weer zou zien, maar dat weet ik eigenlijk nog niet. Moet het even laten bezinken allemaal. In elk geval ga ik begin maart met hem naar Snow Patrol, daar had hij een tijd geleden al kaarten voor gekocht en hij wil mij meenemen. Ik heb nog een kaart over voor een 90's feest binnenkort en daar gaat hij mee naar toe als het goed is.

Nou, ik moet echt eens gaan slapen nu. Net helemaal zeiknat geregend op de fiets, had uiteindelijk de trein van vier uur genomen (terwijl ik van tevoren de trein van één of maximaal twee uur te nemen). Hij wilde wel dat ik bleef slapen, maar ik had helemaal geen spullen bij me (lenzenspul enzo), dus dat was niet echt handig. Ik ga nu lekker in mijn warme bedje en moet dit nog eens goed op me laten inwerken allemaal!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  *Noosa vr 6 jan 2012 - 21:09

Bliss, je kent mij verder niet maar ik lees dit topic altijd mee ( Embarassed ) en weet daardoor wel weer een beetje wat van jou date avonturen. Ik kreeg spontaan een smile op mn gezicht, wat vind ik dit leuk voor jou Very Happy Zie je wel dat het dus kan, op een moment dat je het eigenlijk helemaal niet verwacht Wink Ik hoop dat je jezelf kan blijven juist omdat het nu allemaal relxed gaat en vertrouwd voelt. Ook hoop ik dat het zo positief blijft gaan, dat verdien je smile Woont hij eigenlijk een beetje in de buurt? Enne, kan best zijn dat hij je type niet is, zo lang er maar aantrekkingskracht is is het goed toch Wink
Geniet ervan!
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 22:09

Leuk juist dat je reageert Michelle!

En zoals ik vannacht al smste (ik ben wel honderd keer wakker geweest), super leuk voor je. Ik denk dat je er nu zo relaxed in kunt staan omdat hij jou duidelijk wel leuk vindt. Ondanks dat jij wellicht nog niet helemaal zeker bent van je zaak geeft dat je toch wel zekerheid. Ik gun het je van harte in ieder geval Very Happy. Leuk je verhaal te lezen. Je voelt je nu wel aangetrokken tot hem? Ook leuk dat dat kaartje zo goed van pas komt! Gezellig samen terug naar de jaren 90 Very Happy. Geniet ervan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tullow vr 6 jan 2012 - 22:19

Ik lees hier ook altijd stiekem mee, maar wilde toch even zeggen dat ik het super leuk voor je vind, Bliss! Het is je echt gegund! Very Happy
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall vr 6 jan 2012 - 23:38

Yaaay wat leuk voor je Bliss! En wat goed dat je je niet onzeker voelt! Ik gun het je ook heel erg Very Happy
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 23:43

Yeah Bliss wat vind ik dit leuk om te horen! Dus wie weet, laat je niet leiden door je onzekerheid. Ik denk dat dit helemaal gaat goed komen. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 7 jan 2012 - 0:04

Haha dank jullie! Ja ik hou voor mezelf gewoon nog ff een slag om de arm, want ik ben bang dat het gevoel ineens weer weggaat ofzo, dat zou toch mooi lullig zijn (vooral voor hem)... Nou ja, nogmaals, ik moet eens even zien hoe het allemaal loopt. Ik ben in elk geval blij dat ik weer eens gezoend heb Very Happy (was ook alweer een half jaar geleden ofzo)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 7 jan 2012 - 0:41

@ Michelle: leuk trouwens dat je ook eens reageert, ik heb je idd nog niet eerder gezien! (sneaky bastards zijn jullie meelezers ook :P) Van deur tot deur is het iets minder dan een uur, dus het is te overzien.
@ Zusje: ja, ik voelde me nu meer tot hem aangetrokken. Gedurende de avond al wel, omdat het gewoon zo gezellig was en we echt hebben gelachen (ik val echt voor humor ook!), maar zeker ook tijdens het zoenen (al kan daar dus qua techniek nog wel wat aan bijgeschaafd worden Wink).

Hebben net nog ff gewhatsappt en hebben morgen nog afgesproken op het strand smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Suus za 7 jan 2012 - 1:05

Wat ontzettend leuk om te lezen, Bliss Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 1:28

Jaaa Bliss wat superleuk voor je!
Ook fijn dat jullie morgen weer hebben afgesproken, ik hoop dat je dan hetzelfde gevoel bij hem hebt als gisteravond.
Het is je gegund!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 1:28

cheers


Laatst aangepast door Zusje op do 12 jan 2012 - 6:07; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marin za 7 jan 2012 - 1:34

Zusje schreef:cheers

+1 Very Happy Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  *Noosa za 7 jan 2012 - 1:41

Bliss, ik heb wel eerder tijdelijk in dit topic mee gepost onder een andere naam, maar daar was ik ook niet actief onder Wink Ik herken mij vaak wel een beetje in jou; ook vaak vrij date-loos (als ik het zo mag zeggen Wink ) ook wat onzeker enz.. Het is nu een paar maanden uit met mn ex en waarvan ik dacht dat ik het niet snel zou zeggen zeg ik nu wel; ik heb eigenlijk niet eens zin in een relatie. Ben goed aan mezelf aan het werken en kom vaak voor mezelf al tijd te kort voor de dingen die ik wil doen. Voor nu vind ik het wel best zo smile
Een uur is idd nog wel te doen!

Zusje ook van jou heb ik natuurlijk mee gelezen Wink
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 1:45

Wow, jij hebt een goed geheugen zeg :shock:.


Laatst aangepast door Zusje op do 12 jan 2012 - 6:08; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 1:56

Wat leuk Bliss dat je hem morgen alweer ziet! Zoense Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum