Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Jade
Toet
RYW
Tinus
Lavendel
slaatje
TwistedAngel
Zininzon
Tullow
*Noosa
Stuiterbal
Mon Amour
Lenthe
Muppie
xxlisaxx
ladycat
Rodewijn
Marin
Terkina
_Lacey_
FireButterfly
Gigi_
Sugarfall
Bay
Carra
Janelie
Suus
Error
Antibes
GreenGrass
Esperanza
luenca
KOL
Bliss
Jeanette
Salander
Lady4
Feline
Sweety
43 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall zo 18 dec 2011 - 4:35

Ja haha, ik hoop dat het gesprek er binnenkort gewoon een keer vanzelf op komt Wink
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 18 dec 2011 - 4:36

Ja, leuk SF! Ben benieuwd!

Kan je niet gewoon vragen of er in ieder geval exclusiviteit is? Want die dacht ik ook te hebben met m'n exscharrel totdat ik 'm naast me tegen iemand anders hoorde zeggen dat ie die nacht bij een meisje was blijven slapen. Die kwam hard aan aangezien ik die dag daarvoor nog in z'n bed lag.
Ik heb toen aangegeven dat ik exclusiviteit wilde wat in mijn ogen anders is dan een relatie... maar in de zijne niet dus dat hield snel op!

Je kan voorzichtig aangeven dat je 'm toch wel leuk begint te vinden.. is alleen maar een compliment voor hem. Misschien moeilijk om je even kwetsbaar op te stellen maar dan weet je wel of je toe kan gaan geven aan je gevoel en dat je niet in een sprookje leeft Wink
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 4:40

Confusion schreef:Whaha! Ik zal jou niet kunnen evenaren hoor Zusje Very Happy .

Maar ik zit nu wel in een lekkere roes ja en heb even een egoboost gehad! Wanneer gaan we weer uit Cool

Haha ik was er niet eens bij en had net zo goed wel mee kunnen gaan want nu was ik alsnog om half 4 ofzo wakker vannacht :P. Maar eh, hoezo zou je mij niet kunnen evenaren? Je hebt nog een paar jaar de tijd, makkelijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall zo 18 dec 2011 - 4:45

Hmm je hebt eigenlijk helemaal gelijk Feline. Het maakt eigenlijk niet zoveel uit of ik er nu woensdag over begin of over een tijdje, al zou ik het heel jammer vinden als hij het niet zo voelt, dan weet ik het in ieder geval wel. Ik ga nu trouwens wel er gewoon vanuit dat we exclusief zijn, we hebben het niet echt besproken, maar uit de dingen die hij soms zegt maak ik dat wel op, haha al kan een keer vragen geen kwaad smile
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 5:09

@ Zusje, ja sorry van vannacht! Ik had gewoon de verkeerde sleutels meegenomen, hoe stom! Volgende keer niet alleen kijken óf ik de sleutels heb maar ook of ik wel de goede sleutels heb Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 5:16

Haha geeft toch niet, kan gebeuren Very Happy. Vergeet ze niet terug te geven Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 18 dec 2011 - 8:17

Leuk SF! Ik ben ook benieuwd naar een foto angel En ik zou er idd ook gewoon over beginnen binnenkort, altijd goed om te weten waar je aan toe bent (en ik weet hoe t voelt om dat niet te weten: zwaar klote)!

Confusion is idd goed op dreef! En ik ben altijd in voor een avondje stappen, dus laten we binnenkort gewoon weer gaan Very Happy En ik wil nou potverdorie ook wel weer eens zoenen!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 18 dec 2011 - 10:14

Nog even over zoenen in de kroeg: niet dat ik dat vaak doe, maar wat ik altijd lastig vind is het volgende. Als ik uitga, is dat vaak met z'n tweeën. Stel dat ik een leuke man zie met zoenpotentie, dan vind ik t lastig wat te doen. Ik vind t niet fijn om te gaan staan zoenen als degene waar ik mee ben dan alleen staat, ik voel me dan schuldig en heb hierdoor wel eens een zoenkans aan me voorbij laten gaan. Zelf vind ik t ook niet echt leuk als t andersom t geval is. Hoe gaan jullie hiermee om?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Rodewijn zo 18 dec 2011 - 10:19

Inmiddels heb ik 5 dates gehad, en eindelijk hebben we gezoend Very Happy
We hebben het niet over exclusiviteit gehad, maar eigenlijk ga ik daar wel vanuit, maar uit jullie verhalen blijkt dus dat dat niet altijd vanzelfsprekend is...

Bliss, ik zou het ook super irritant vinden dat als ik met een vriendin aan het stappen was, zij een uitgebreiden zoensessie zou houden. Dus daarom heb ik ook wel eens wat ' zoenkansen' laten lopen.
Rodewijn
Rodewijn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 27
Punten : 34
Registratiedatum : 17-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 10:23

Bliss schreef:Nog even over zoenen in de kroeg: niet dat ik dat vaak doe, maar wat ik altijd lastig vind is het volgende. Als ik uitga, is dat vaak met z'n tweeën. Stel dat ik een leuke man zie met zoenpotentie, dan vind ik t lastig wat te doen. Ik vind t niet fijn om te gaan staan zoenen als degene waar ik mee ben dan alleen staat, ik voel me dan schuldig en heb hierdoor wel eens een zoenkans aan me voorbij laten gaan. Zelf vind ik t ook niet echt leuk als t andersom t geval is. Hoe gaan jullie hiermee om?

Daarom is het handiger om in een vriendengroepje van mannen binnen te dringen. Dan kan je vriendin met een van zijn vrienden kletsen :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lenthe zo 18 dec 2011 - 10:30

Zusje schreef:
Bliss schreef:Nog even over zoenen in de kroeg: niet dat ik dat vaak doe, maar wat ik altijd lastig vind is het volgende. Als ik uitga, is dat vaak met z'n tweeën. Stel dat ik een leuke man zie met zoenpotentie, dan vind ik t lastig wat te doen. Ik vind t niet fijn om te gaan staan zoenen als degene waar ik mee ben dan alleen staat, ik voel me dan schuldig en heb hierdoor wel eens een zoenkans aan me voorbij laten gaan. Zelf vind ik t ook niet echt leuk als t andersom t geval is. Hoe gaan jullie hiermee om?

Daarom is het handiger om in een vriendengroepje van mannen binnen te dringen. Dan kan je vriendin met een van zijn vrienden kletsen :P.

Dat is inderdaad het handigst. Maar toch ga ik dan niet heel uitgebreid staan zoenen, want dat is niet leuk voor de ander. Met mijn ex was het erg handig, toen waren we in onze eigen stad, dus had mijn vriendin genoeg anderen om mee om te gaan en kon ik op mijn eigen tijd vertrekken. Wink
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Rodewijn zo 18 dec 2011 - 10:30


Daarom is het handiger om in een vriendengroepje van mannen binnen te dringen. Dan kan je vriendin met een van zijn vrienden kletsen :P.[/quote]



Hihi, dat is natuurlijk ook een handig, een vriendengroepje binnen dringen, ik zal de tip onthouden Very Happy
Rodewijn
Rodewijn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 27
Punten : 34
Registratiedatum : 17-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 10:31

Ja nou ja, ik zou sowieso geen uren gaan staan tongen in de kroeg dus dat scheelt Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 10:46

Ik voel me nu een beetje aangesproken. Sorry! Normaal heb ik ook dat schuldgevoel en vind ik het al niet prettig als ik met iemand anders sta te praten laat staan zoenen. En ik ben me dan ook steeds bewust van de aanwezigheid van een vriendin. Maar op de een of andere manier heb ik gister al mijn normale gewoontes onbewust over boord gegooid ofzo..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 10:56

Kom op, je moet gewoon een beetje 'losslaan' (zoals jullie het blijkbaar zien haha) als je mensen wilt leren kennen. Dat je met een vriendin uitgaat hoeft toch niet te zeggen dat je met niemand anders mag praten op een avond? Gewoon een beetje mengen, is juist leuk! Bovendien waren jullie nog met zijn drietjes gister? Dan ben ik waarschijnlijk een heel irritante in jullie gezelschap als ik het zo hoor :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 18:16

Haha! Ik vind je niet irritant hoor smile . Ik ben voor mezelf wel altijd bewust van een vriendin, maar als een vriendin zou staan te zoenen en ik ben er op een gegeven moment klaar mee, ga ik gewoon naar huis. Ik ben een grote meid dus ik red me wel. No hard feelings. Dus Bliss, voor mij hoef je geen zoenkans voorbij te laten gaan hoor! Gewoon lekker doen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza zo 18 dec 2011 - 20:13

Ik vind dat ook altijd lastig als je met z'n tweeen uit gaat. Zelf hou ik er dan meestal rekening mee. Ik heb een vriendin die dat niet doet en rustig een hele poos met iemand staat te praten/zoenen en mij alleen laat staan. Als ik dan op een gegeven moment naar huis ga dan is ze een beetje pissig/verbaasd. En als ik met iemand sta te praten en zij staat even alleen dan gaat ze zich er meteen mee bemoeien.
Heel vervelend!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bay zo 18 dec 2011 - 21:23

Zo even een date update van mij. Inmiddels hebben we een stuk of 6 keer gedate.
Is het concert geweest en zijn bij elkaar blijven slapen. Hoewel het echt gezellig is en we samen veel kunnen lachen mis ik een aantal dingen. Waaronder ook een bepaalde aantrekkingskracht.
Iets wat toch wel essentieel is lijkt mij. Daarnaast heb ik nu al irritaties.

Baal ervan en had gehoopt dat dit het zou zijn en begin aan mezelf te twijfelen.
Moet ik hier genoegen mee nemen? Is dit de juiste keuze? Moet ik toch niet nog wat vaker af blijven spreken?

Ga hem vanavond bellen en het maar zeggen. Nu nog bedenken wat...bah!
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 21:26

Als je al begint over hiermee genoegen nemen zou ik het afkappen. Want blijkbaar is hij het toch niet helemaal dan! Succes met het gesprek vanavond..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 18 dec 2011 - 21:50

Confusion, ik doelde niet specifiek op jou hoor. Wat jij zei, heb ik ook wel: als ik het zat ben, ga ik gewoon naar huis (al ben ik ook wel weer van 'samen uit, samen thuis', dus het blijft een lastig verhaal!). Vandaar dat ik op een gegeven moment ook naar jou toe kwam om te zeggen dat ik naar huis ging (jullie hadden gewoon kunnen blijven hoor). Ik gunde t jou echt om weer eens te zoenen hoor en vond t voor jou alleen maar leuk. Zelf voelde ik me alleen wat lullig, omdat er toen niet echt iemand was om mee te praten verder en ik van ons drieën de enige was die niet zoende!
Conclusie: we moeten vaker met een groep gaan stappen Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall zo 18 dec 2011 - 22:29

Zilver, je moet hier zeker geen genoegen mee nemen, als je al irritaties hebt als je nog niet eens een relatie hebt, dan is dit het gewoon echt niet voor jou. Succes vanavond, het lijkt me wel heel lastig om het te moeten zeggen. Hoe denkt hij erover?
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bay zo 18 dec 2011 - 23:14

Sugarfall schreef:Zilver, je moet hier zeker geen genoegen mee nemen, als je al irritaties hebt als je nog niet eens een relatie hebt, dan is dit het gewoon echt niet voor jou. Succes vanavond, het lijkt me wel heel lastig om het te moeten zeggen. Hoe denkt hij erover?

De dingen waar ik irritaties over heb dat heb ik ook al aangegeven. Wel op een grappige manier.
Hij blijft het gewoon doen/zeggen en om er nou elke keer wat van te zeggen vind ik niks.

Geen idee hoe hij er verder over denkt. Ik denk wel dat hij wat afstand voelt.
Meestal hebben we meerdere keren per dag wel contact. Vandaag nog niets.
Gister heeft hij ook gezegd dat hij vandaag zou bellen maar of ik daarvan wat moet denken geen idee.

Hou jullie op de hoogte.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 19 dec 2011 - 1:20

Jammer dat het niet werkt Zilver, maar wel goed dat je ermee stopt. Als je het nu noemt: genoegen mee nemen, dan is het een wijs besluit om ermee te stoppen. Heel veel sterkte vanavond!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 7:23

Hoe is het gesprek gegaan Zilver?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lenthe wo 21 dec 2011 - 7:43

Wist ik vorige week niet waar ik zo een leuke date moest zoeken, heb ik nu ineens leuk sms-contact met een heel leuke jongen die ik viavia ken en nu een aantal keren heb gezien! En ik denk dat er binnenkort wel een date komt!
Maar hij woont wel op 2 uur rijden van mij.. Ik mocht wel bij hem blijven slapen zei hij meteen, maar dat ga ik niet doen op een eerste date, dat wil ik niet.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum