Zou jij opstaan?
+42
xxjojootjexx
Ella
Supertalentje
SuperGrover
norah
silly-one
sanne-84
Pompoen
Polly
Sushi
Alex
Blond
Shy
Caresses
Kabouter
Qiara
Jeanette
Jasmine
Pussycat
Jade
Tazz
Rovine
Clapperdie
Vanilla Queen
mickey
Makamba
Liadan
Rumble
waterkers
Susan
Lenthe
Sugarfall
RYW
VeryCherry
Tullow
PluDan
Monte
_Lacey_
Ugly Betty
Antibes
Rush
Merai
46 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Zou jij opstaan?
Ik heb wel eens meegemaakt dat ik in de rij stond te wachten, toen ging degene voor me met al haar boodschappen naar een andere rij omdat ze dacht dat ze daar sneller aan de beurt zou zijn, maar dat was niet zo, toen kwam ze doodleuk haar plekje voor mij weer opeisen. Ik heb haar toen nog voorgelaten ook met mijn stomme hoofd. Even later ging ze wéér naar een andere rij, toen heb ik wel tegen haar gezegd dat ze niet moest denken dat ze daarna dan weer voor me kon gaan staan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Net zoals Rush zegt, doorverwijzen naar een opticien en naar een andere lege stoel. Kom nou zeg.
Gast- Gast
zeggen dat ze al 70 jaar de tijd heeft gehad om te zitten, kop telefoon op doen en heel dom voor me uit zitten staren.
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10
Moeilijk. Ik denk dat ik in mijn situatie nu zou blijven zitten en aangeven dat ik zwanger ben en zelf ook niet kan staan (ook al kan ik dat nog wel)
Anders was ik denk ik ook opgestaan en achteraf een heel scenario bedacht wat ik had willen zeggen op dat moment
Anders was ik denk ik ook opgestaan en achteraf een heel scenario bedacht wat ik had willen zeggen op dat moment
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik denk dat ik wel op zou staan omdat onbeleefd doen tegen zo'n oudje ook weer zo stom staat en mensen pas na een tijdje gaan kijken als het een woordenwisseling wordt. En dan heb jij het weer gedaan. Nu zette dat oudje zichzelf voor schut en heeft dat meisje niks misdaan.
In de Rotterdamse metro hangt trouwens een bordje dat passagiers onder de 24 verplicht op moeten staan voor ouderen.
In de Rotterdamse metro hangt trouwens een bordje dat passagiers onder de 24 verplicht op moeten staan voor ouderen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Nobucta schreef:
Oh, da's mooi, dan kan ik nog legitiem blijven zitten ook.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Dat bordje is overigens wel heel klein en weggemoffeld, dus het zal me niks verbazen als die ouderen dat nog nooit gelezen hebben.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Weetjewel schreef:Ik zou niet opstaan, zoek het uit.
Ik heb het een tijd geleden gehad bij de supermarkt, ik had helemaal niet zoveel dingen en was alles al op de band aan het leggen, komt er een oud fossiel aan hele rolator vol met spullen. Zegt ze op een snauwende manier, zou je mij niet voor laten gaan? Ik zeg, nou mevrouw mijn spullen liggen al helemaal vooraan op de band dus ik denk niet dat uw spullen daar nog voor kunnen liggen. Begon ze meteen over de jeugd van tegenwoordig, blablabla. Nou doeii..
Ohja, ook zo'n dooddoener, dit.
Wie heeft de jeugd van tegenwoordig opgevoed, denk ik dan.
Iedereen kan respect krijgen hoor, jong en oud, en ik wil best rekening houden met andere mensen, maar als ze zichzelf zo gedragen ben ik er ook snel klaar mee.
Lang geleden, toen ik 37 weken zwanger was van de oudste, stond ik in de rij bij de supermarkt en het was heel druk. En een man in een rolstoel reed tegen mijn benen aan, want hij wou voordringen want hij zat in een rolstoel. Toen ik 'auw' zei, begon hij te mopperen dat ik ook op moest donderen want hij was een invalide en mocht dus voor. Ik zei dat ik hoogzwanger was en ook niet te lang kon staan, en hij zei dat ik dan maar niet had moeten liggen neuken
Dus ik werd boos en zei 'ach, u zit tenminste'. Nou, dat had ik beter niet kunnen doen. Korte samenvatting van zijn tirade: dat kind is zeker van zo'n vieze buitenlander en als ik kon staan trapte ik 'm uit je buik. My god, het is dat die man al invalide was, zeg...
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
RYW schreef:Weetjewel schreef:Ik zou niet opstaan, zoek het uit.
Ik heb het een tijd geleden gehad bij de supermarkt, ik had helemaal niet zoveel dingen en was alles al op de band aan het leggen, komt er een oud fossiel aan hele rolator vol met spullen. Zegt ze op een snauwende manier, zou je mij niet voor laten gaan? Ik zeg, nou mevrouw mijn spullen liggen al helemaal vooraan op de band dus ik denk niet dat uw spullen daar nog voor kunnen liggen. Begon ze meteen over de jeugd van tegenwoordig, blablabla. Nou doeii..
Iedereen kan respect krijgen hoor, jong en oud, en ik wil best rekening houden met andere mensen, maar als ze zichzelf zo gedragen ben ik er ook snel klaar mee.
Lang geleden, toen ik 37 weken zwanger was van de oudste, stond ik in de rij bij de supermarkt en het was heel druk. En een man in een rolstoel reed tegen mijn benen aan, want hij wou voordringen want hij zat in een rolstoel. Toen ik 'auw' zei, begon hij te mopperen dat ik ook op moest donderen want hij was een invalide en mocht dus voor. Ik zei dat ik hoogzwanger was en ook niet te lang kon staan, en hij zei dat ik dan maar niet had moeten liggen neuken
Dus ik werd boos en zei 'ach, u zit tenminste'. Nou, dat had ik beter niet kunnen doen. Korte samenvatting van zijn tirade: dat kind is zeker van zo'n vieze buitenlander en als ik kon staan trapte ik 'm uit je buik. My god, het is dat die man al invalide was, zeg...
Jeetje, wat asociaal zeg !
Belachelijk wat mensen er soms uitkramen.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
RYW schreef:Weetjewel schreef:Ik zou niet opstaan, zoek het uit.
Wat een achterlijke!
Ik denk dat ik ook niet netjes had kunnen blijven hoor.
Gast- Gast
Ik denk dat ik uit schrik was opgestaan en daar vervolgens spijt van had gehad . Gelukkig ga ik nooit met het openbaar vervoer.
Gast- Gast
Ik vind de ouderen van tegenwoordig een stuk onbeschofter dan de jeugd moet ik zeggen. Wij hadden het laatst in de winkel. Mijn man liep met de duobuggy in de supermarkt en er komt een man om de hoek die een stap opzij moet zetten omdat de buggy aan de zijkant van het gangpad staat. Zegt ie tegen onze kinderen: Kom maar op dan, kutkinderen!
Mijn vriend werd pislink maar was zo verbouwereerd dat hij niks kon zeggen terwijl hij normaal altijd zijn woordje klaar heeft!
Mijn vriend werd pislink maar was zo verbouwereerd dat hij niks kon zeggen terwijl hij normaal altijd zijn woordje klaar heeft!
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Ik stond laatst in de supermarkt met 1 meloen. Er was een hele lange rij, waar ik tussen stond (als eerste die de spullen nog niet op de band had gelegd). Komt er een oud echtpaar aan en drukt een volle kar zo tussen mij en mijn voorganger in en duwt mij aan de kant! Een beetje overdonderd zei ik 'die jeugd van tegenwoordig'. Vervolgens gaat ernaast een kassa open, de caissier roept nog, de eerstvolgende... en ineens RENNEN! ze naar die andere kassa en gaan vooraan staan. Terwijl ik en nog 3 of 4 anderen achter mij eerder waren.
Ik vond dat toen ontzettend onbeschoft!
Ik ben in de trein ook wel eens opgestaan voor iemand die boos werd op mij en schreeuwde dat ze best kon staan...Nou dan niet!
Verder zou ik in deze situatie niet opgestaan zijn! Als mensen het normaal vragen of er is geen plek meer, zou ik wel opstaan.
Ik vond dat toen ontzettend onbeschoft!
Ik ben in de trein ook wel eens opgestaan voor iemand die boos werd op mij en schreeuwde dat ze best kon staan...Nou dan niet!
Verder zou ik in deze situatie niet opgestaan zijn! Als mensen het normaal vragen of er is geen plek meer, zou ik wel opstaan.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ben het ermee eens dat de ouderen ''van tegenwoordig'' nog brutaler zijn vaak dan de jongeren.
Zelf werk ik in de zorg, nou wat je daar soms om je oren krijgt zeg!
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pussycat schreef:Ben het ermee eens dat de ouderen ''van tegenwoordig'' nog brutaler zijn vaak dan de jongeren.
Hahaha nou idd!
Soms denken ze maar dat ze alles kunnen zeggen en maken..
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Sommige ouderen van tegenwoordig zijn echt zo onbeschoft echt ongelooflijk. En maar geloven dat ze dat allemaal mogen zeggen want zij zijn oud en wijs en de jeugd van tegenwoordig.. blabla.
Als iemand naar mij zou snauwen dat ik op moet staan terwijl er genoeg stoelen in de buurt zijn dan zou ik juist wel opstaan en ondertussen haar vriendelijk doch dringend verzoeken de volgende keer eerst om zich heen te kijken en haar vervolgens veel plezier wensen met haar voorverwarmde stoel.
Als iemand naar mij zou snauwen dat ik op moet staan terwijl er genoeg stoelen in de buurt zijn dan zou ik juist wel opstaan en ondertussen haar vriendelijk doch dringend verzoeken de volgende keer eerst om zich heen te kijken en haar vervolgens veel plezier wensen met haar voorverwarmde stoel.
Gast- Gast
Ja, maar ze zijn dan ook ál 79, 85, 101!!
En dan hoef je niet meer beleefd of geduldig te zijn, want je hebt je hele leven al netjes moeten doen
Kan niet wachten tot ik 80 ben
En dan hoef je niet meer beleefd of geduldig te zijn, want je hebt je hele leven al netjes moeten doen
Kan niet wachten tot ik 80 ben
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik zou zeker niet opgestaan zijn. Als ze het normaal zou vragen, oke, maar ik heb er een hekel aan als ze daar maar klakkeloos vanuit gaan.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Susan schreef:Nobucta schreef:
Oh, da's mooi, dan kan ik nog legitiem blijven zitten ook.
Haha, inderdaad. Sowieso vind ik 24 een vreemde grens, iemand van 33 kan ook best opstaan voor een mevrouw van zestig. En laatst was ik ziek, duizelig en slap en zat ik in de tram. No way dat ik dan opgestaan was voor een ander, die dag mocht iemand anders eens!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik had laatst ook zo'n figuur in de supermarkt. Ik stond bijna vooraan een ellenlange rij dus ik stond er al even, was er een mevrouw iedereen afgegaan om te vragen of ze voor mocht want ze had alleen een brood en een pak melk ofzo. Nou ja goed, prima, ga maar dan.
Blijkt bij het afrekenen dat ze 80 cent tekort komt...begint ze vervolgens gewoon aan iedereen om die 80 cent te vragen!! Ja dag, zo lust ik er nog wel een paar. Bovendien wou ik pinnen, dus helaas, geen 80 cent. De man voor mij gaf nogal verbouwereerd de 80 cent.
Die vrouw in de tram/bus had ik waarschijnlijk aangekeken alsof ze gek was geworden...
Blijkt bij het afrekenen dat ze 80 cent tekort komt...begint ze vervolgens gewoon aan iedereen om die 80 cent te vragen!! Ja dag, zo lust ik er nog wel een paar. Bovendien wou ik pinnen, dus helaas, geen 80 cent. De man voor mij gaf nogal verbouwereerd de 80 cent.
Die vrouw in de tram/bus had ik waarschijnlijk aangekeken alsof ze gek was geworden...
Gast- Gast
Als ze zo reageert, zou ik juist blijven zitten en haar er op aanspreken en zeggen dat er nog plekken vrij zijn.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou van schrik wel zijn opgestaan, om mezelf later hard voor mijn hoofd te slaan.
Dat er uberhaupt zulke figuren zijn .
Dat er uberhaupt zulke figuren zijn .
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik zou heel erg raar staan te kijken als een oud vrouwtje zo tegen me tekeer zou gaan. Maar madame mag wel mooi op een andere stoel plaatsnemen. En vervolgens zou ik mezelf tegen mijn kop slaan dat ik niet iets treffends tegen haar heb weten te zeggen.
Gast- Gast
Oh dat heb ik ook eens gehad. Een oude vrouw in een afgrijselijke bontjas kwam al wapperend met haar handen de bus in. Wapperend in mijn richting en haar mond bewoog, driftige oogjes achter een gigantische bril. Toen ze dichterbij kwam hoorde ik dat ze als een mantra herhaalde: "weg weg weg weg daar ik moet zitten".
Ik was te verbouwereerd, ben weggegaan.
De hele bus was verder trouwens zo goed als leeg maar blijkbaar zat ik op haar lievelingsplek.
De hele bus was verder trouwens zo goed als leeg maar blijkbaar zat ik op haar lievelingsplek.
Gast- Gast
Charlie schreef:Oh dat heb ik ook eens gehad. Een oude vrouw in een afgrijselijke bontjas kwam al wapperend met haar handen de bus in. Wapperend in mijn richting en haar mond bewoog, driftige oogjes achter een gigantische bril. Toen ze dichterbij kwam hoorde ik dat ze als een mantra herhaalde: "weg weg weg weg daar ik moet zitten".
Wtf...
Ik heb meer ervaring met asociale huisvrouwtjes. Die denken dat ze mogen voordringen. Of die als een gek gaan lopen racen met hun winkelkarretje als er ergens een kassa open gaat. Terwijl jij 3 plekken ervoor staat , netjes te wachten op je beurt. Héél apart.
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Opstaan
» Te snel opstaan
» Misselijk bij het opstaan (niet zwanger)
» Misselijkheid/overgeven bij vroeg opstaan
» Ontzettend duizelig en draaierig bij opstaan...
» Te snel opstaan
» Misselijk bij het opstaan (niet zwanger)
» Misselijkheid/overgeven bij vroeg opstaan
» Ontzettend duizelig en draaierig bij opstaan...
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: