Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Opstaan

+20
Lady Starstruck
Mida4you
Zwerver
Ayla
Toet
Liz
Parisienne
Jeanette
Lady4
sanne-84
Esperanza
TukTuk
Sushi
loura
Tania
Antibes
Caramba
Roxi3
Tullow
Pussycat
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Opstaan Empty Opstaan

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 18:37

Komen jullie een beetje makkelijk je bed uit als de wekker gaat?

Ik eerst wel altijd. Als de wekker ging was ik ook meteen wakker en kwam ik eraf. Ik voelde me dan ook wel meteen fris/wakker. Ook op vrije dagen kwam ik vrij vroeg en blij mijn bed uit.
Nu niet meer, ik blijf lekker liggen, draai me nog een keer om en kom half slapend en met tegenzin mijn bed uit.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Opstaan Empty Re: Opstaan

Bericht  Pussycat za 3 dec 2011 - 19:13

Ja ''vroeger'' kwam ik ook altijd fris uit m'n bed en uitslapen kende ik niet, want ik was gewoon altijd op tijd wakker.
Maar sinds ik een kind heb..... pff kom echt niet meer m'n bed uit Laughing

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 20:23

Hangt er heel erg vanaf hoe laat ik op moet staan. Hoe vroeger dat is, hoe sneller ik eruit ben omdat ik simpelweg geen tijd heb om me om te draaien. Sinds mijn nieuwe baan sta ik dus altijd gelijk op... Daarbij weet ik ook niet hoe ik moet snoozen met mijn nieuwe telefoon haha. Maar fris en fruitig... Nee, dat heb ik me volgens mij nog nooit gevoeld als ik opsta... Ja op vakantie misschien laughcry.

Gast
Gast

Bericht  Tullow za 3 dec 2011 - 20:36

Ik heb (bijna) nooit moeite met opstaan, hoe laat dan ook.
Gister is het best laat geworden, maar ik had de wekker vandaag om 8 uur. Oké, ik spring er niet uit, maar ben na een kopje thee wel echt wakker.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Roxi3 za 3 dec 2011 - 20:42

Als mijn wekker gaat spring ik altijd meteen uit bed. Ik voel me niet elke dag even fris en fruitig maar als ik blijf liggen dan voel ik me nog veel slechter zodra ik opsta.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Caramba za 3 dec 2011 - 20:44

Ik heb enorme moeite met opstaan.
Wanneer mijn wekker gaat moet ik wel een half uur snoozen, maar heb daarna nog wel tijd genoeg om mij op te frissen. Ga ik meteen van bed nadat de wekker gegaan is, ben ik de hele dag stuk.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Antibes za 3 dec 2011 - 21:19

Bij mij is het al tien jaar lang dagelijks een gevecht. Met misselijkheid, draaierigheid en bijna knock out gaan onder de douche als repeterend verschijnsel. Maar ik slaap ook al zo lang slecht.. Heel af en toe maak ik een goeiw nacht en dan lukt het redelijk, maar normaliter is het ECHT drama. Sad
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 21:21

Ik krijg er steeds meer moeite mee. 'Vroeger' was ik al wakker voor mij wekker, ook al ging die al om kwart over zes. Nu is het tot een uur of acht drama, daarna word ik meestal wel wakker. Echt uitslapen doe ik niet, negen uur is wel de max.

Gast
Gast

Bericht  Tania za 3 dec 2011 - 21:28

Pussycat schreef:Ja ''vroeger'' kwam ik ook altijd fris uit m'n bed en uitslapen kende ik niet, want ik was gewoon altijd op tijd wakker.
Maar sinds ik een kind heb..... pff kom echt niet meer m'n bed uit Laughing

Heel herkenbaar Laughing

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  loura za 3 dec 2011 - 21:59

Ik heb altijd al problemen gehad met wekkers laughcry Ik heb echt een hekel aan vroeg opstaan want ik ben echt een slaapkop. Ik heb dat altijd al gehad. Nu moet ik zeggen dat ik als ik vroege dienst heb het wel heel er moeilijk is hoor, dan gaat de wekker om half 6 dus dat is wel even anders dan 7 uur vind ik zoals dat vroeger was.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sushi za 3 dec 2011 - 22:05

Het uit bed gaan vind ik ontzettend moeilijk, maar als ik er eenmaal uit ben dan heb ik nergens last van. Maar het lijkt soms wel of je 's ochtends als de wekker gaat net in de allerlekkerste houding die er bestaat in bed ligt, alsof het dekbed perfect over me heen ligt en de temperatuur onder het dekbed precies goed is (niet te warm, niet te koud) en dan vind ik het vreselijk om eruit te gaan...
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  TukTuk za 3 dec 2011 - 22:50

Ik heb in principe nooit echt problemen met vroeg op staan, alleen als ik moet werken op zaterdag en mijn wekker dus om 05:00 gaat, dat vind ik wel lastig. Maar dat komt ook vooral omdat ik dan vaak 's nachts een keer of 3 wakker ben geworden, en dus echt nog heel moe ben. Helaas heb ik dat alleen als ik zo vroeg op moet.. Heel irritant dat wakker worden!
Maar vanaf een uur of 7 op staan vind ik geen probleem.

@antibes, hoe komt het dat je zo slecht slaapt?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 22:56

Ligt een beetje aan hoe we hebben geslapen maar in principe kom ik wel makkelijk eruit.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 23:01

AngelNyn schreef:Ik heb in principe nooit echt problemen met vroeg op staan, alleen als ik moet werken op zaterdag en mijn wekker dus om 05:00 gaat, dat vind ik wel lastig. Maar dat komt ook vooral omdat ik dan vaak 's nachts een keer of 3 wakker ben geworden, en dus echt nog heel moe ben. Helaas heb ik dat alleen als ik zo vroeg op moet.. Heel irritant dat wakker worden!
Maar vanaf een uur of 7 op staan vind ik geen probleem.

@antibes, hoe komt het dat je zo slecht slaapt?

Ik heb echt precies hetzelfde als ik vroeg op moet staan! Van zondag op maandag is bij mij altijd het ergst en ik heb geen idee waar het door komt. Ik ga wel altijd meteen uit bed, mijn wekker gaat om half 6.

Gast
Gast

Bericht  Esperanza za 3 dec 2011 - 23:09

Als ik moet werken, ga ik meteen nadat m'n wekker is gegaan het bed uit. Echt makkelijk gaat het niet, maar ik weet dat ik m'n tijd nodig heb 's ochtends en ik kan m'n trein niet missen.
Als ik vrij ben kom ik er heel moeilijk uit! Ik zet altijd m'n wekker omdat ik me heel naar voel als ik te lang in bed blijf liggen. Dan heb ik de hele dag last van hoofdpijn. Heel vaak val ik dan gewoon weer in slaap als m'n wekker gaat en moet ik echt vechten om m'n ogen open te houden.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  sanne-84 za 3 dec 2011 - 23:40

als ik mn wekker zet ben ik er eigenlijk altijd snel uit. ik weet dat als ik blijf liggen het dan alleen maar erger wordt.
als ik mn wekker niet hoef te zetten dan scheelt het per dag. de ene keer ben ik op tijd wakker en ga ik er meteen uit, een andere keer slaap ik uit en/of blijf ik lekker liggen in bed
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Lady4 zo 4 dec 2011 - 0:27

Ik heb een hekel aan opstaan, op welk tijdstip ook. Gevolg is dat ik op een vrije dag vaak te lang blijf liggen, waardoor ik de hele dag suf en gaar ben. Pas 's avonds leef ik dan weer op en wil ik niet gaan slapen. Ik ben 100% avondmens.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Jeanette zo 4 dec 2011 - 11:20

Lady4 schreef:Ik heb een hekel aan opstaan, op welk tijdstip ook. Gevolg is dat ik op een vrije dag vaak te lang blijf liggen, waardoor ik de hele dag suf en gaar ben. Pas 's avonds leef ik dan weer op en wil ik niet gaan slapen. Ik ben 100% avondmens.

Hier hetzelfde! :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Parisienne zo 4 dec 2011 - 11:41

Ik kan ook echt niet goed opstaan! Ik word nooit meer goed uitgeslapen wakker sinds N. er is. Ze slaapt nog steeds erg slecht, dus ik kom ook nooit aan 8 uur slaap bijvoorbeeld. Helaas als N. wakker is moet ik er wel uit, kan niet nog even 10 minuten blijven liggen. Ik wordt ook pas halverwege de ochtend echt 'goed' wakker.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Liz zo 4 dec 2011 - 11:43

Lady4 schreef:Ik heb een hekel aan opstaan, op welk tijdstip ook. Gevolg is dat ik op een vrije dag vaak te lang blijf liggen, waardoor ik de hele dag suf en gaar ben. Pas 's avonds leef ik dan weer op en wil ik niet gaan slapen. Ik ben 100% avondmens.

+1
Op zondag kunnen mijn vriend en ik ook rustig tot 13 uur uitslapen. Opstaan kost me altijd heel veel moeite, als ik er eenmaal uit ben en een kopje thee heb word ik langzaam wakker..
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Toet zo 4 dec 2011 - 13:07

Ik kan echt vreselijk slecht mijn bed uitkomen, heel irritant. Ik heb al allerlei manieren geprobeerd maar niks werkt echt. Als ik de wekker op mijn telefoon zet die naast mijn kussen ligt, word ik daar niet eens echt wakker van, die druk ik gewoon in mijn slaap weg. Ik zet nu eerst de wekker op mijn telefoon zodat ik even kan snoozen en een half uur later een wekker die aan de andere kant van mijn slaapkamer staat, het werkt redelijk.

Daarbij kan ik 's avonds trouwens ook niet goed in slaap komen, dat kost me meestal wel een uur.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Antibes zo 4 dec 2011 - 19:57

En tis hier weer feest.. Enorm moe naar bed, hele nacht nauwelijks slapen en nu weer kapot. Volgens mij ben ik vervloekt tot levenslange ochtendmisselijkheid. laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Ayla zo 4 dec 2011 - 20:11

Helpt slaapmedicatie niet antibes? Echt goeie, dus geen melatonine. Dan is misschien die cirkel van slecht slapen doorbroken.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 20:29

Doordat mijn wekker een half uur voorloopt op andere klokken, is het voor mij handiger om gelijk op te staan. Want ik denk continu dat ik me verslapen heb. Opstaan 394967

Gast
Gast

Bericht  Zwerver zo 4 dec 2011 - 20:33

Volgens mij gaat het mij nooit lukken om "fris en fruitig" op te staan
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959