Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

generatie 2010

+53
Novalee
Coccinelle
Tazz
studiebol
Sarah1985
kwak
Arwyn
Parisienne
SleepingBeauty
ekjir@M
Tinus
Bacio
Lies
CCC
Mama_1987
Jade
Angela_1986
Linda
SuperGrover
Tania
Aimee
mzcharlotte
Ibbeltje
SarahKey
Tsjip
Jezzie
_Lacey_
Bruintje Beer
Laced
Mizzie
Clapperdie
Flower_L
L!ND@
Lejow
Tiara
ekiaam87
Marin
Summerlovin
Bubbelicious
SnowWhite
ixis
Printje
Jules
Elsje
Flinder
Sneeuwvlok
Shisha
Filoria
Zwerver
Yzma
Zora
juffie001
smurfie
57 plaatsers

Pagina 3 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

generatie 2010 - Pagina 3 Empty Re: generatie 2010

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 9:57

Ik vind Nathalie en Alexander steeds leuker worden. Tenminste geen gekoetsjiekoetsjie, ze praten normaal tegen hun dochter, terwijl het aan liefde niet tekort komt.

Met het Turkse stel heb ik ook niet zoveel. Dat die man zijn positie als boven de vrouw ziet, vind ik geen probleem. Dat weet je en zolang hij 'r tot niets dwingt, vind ik alles best. Ik vind haar irritanter geloof ik.

Meest irritant vind ik die vrouw van Pel, kan even niet op die naam komen. Ik vind haar echt zo'n moeder die heel de tijd moet benadrukken hoe wonderlijk en onbeschrijflijk het wel niet is, en voorál dat je als niet-moeder wat dat betreft nog niets meegemaakt/gevoeld hebt. Zal best zo zijn, maar moet je dat nou echt zo vaak melden??

Zweverige stel is inderdaad erg leuk, toch redelijk nuchter.
Ik denk ook dat Desiré en Michael misschien uit elkaar gaan ooit. Niet in de laatste plaats omdat zij (zo lijkt het) meer met haar dochtertje bezig is dan met hem. Weet niet of dat werkt als je nog maar zo kort samen bent. Anderzijds... hij kan heel goed aangeven wat ie wel en niet leuk vindt geloof ik.

Vonden jullie het ook zo groots van die pubervader (ben die namen heel de tijd kwijt) dat ie tijdens en na het stappen zijn verantwoordelijkheid nam? Hij maakt echt sprongen in z'n vaderrol. Volgens mij heeft 'ie ook wel een goed voorbeeld (zijn eigen vader).

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Shisha do 7 apr 2011 - 10:00

Ja ik vind echt dat het puberstel het goed doet! Vorig jaar zag ik ze veel ruzie maken en waren er veel irritaties en dat was nu al veel minder. Ze zijn beide in een korte tijd een stuk volwassener geworden.

Dat zweverige stel vind ik ook leuk! Volgens mij wordt hij echt zo'n relaxte vader en zo te zien hebben ze ook veel lol samen!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Sneeuwvlok do 7 apr 2011 - 10:05

Ja dat vond ik ook van die pubervader! Dat had ik niet verwacht eigenlijk, dat hij zoiets zou zeggen. Maar wel goed van hem smile

Hoezo is het prima dat hij zichzelf beter vind dan z'n eigen vrouw? Hij dwingt haar dan wel niet, maar alsnog is het toch belachelijk dat hij allerlei dingen niet wil doen, alleen omdat hij zich er te goed voor voelt?
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 10:47

Gloria schreef:Ik vind Nathalie en Alexander steeds leuker worden. Tenminste geen gekoetsjiekoetsjie, ze praten normaal tegen hun dochter, terwijl het aan liefde niet tekort komt.

Jaa dat vind ik ook! Ik vind Dominique ook echt een schatje om te zien! Zoals ze daar in haar bedje rustig wakker werd, te lief. En ik ben het wel met je eens, zij zijn heel duidelijk over hun ouder-rol en relatie-rol. En hun visie op dingen doen en op stap gaan, sprak mij ook heel erg aan. Ja, ik geloof dat ze toch wel mijn favoriete stel worden. Waar ik ze eerst nog vrij suf over vond komen, vind ik ze nu heel realistisch.

Silvijn achterop de fiets vond ik een beetje onverantwoord :S Vind het wel een leuk stel, al spreekt de stijl mij totaal niet aan.

Puberstel vind ik ook wel leuk! Die redden het wel prima!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 19:57

Marin schreef:Silvijn achterop de fiets vond ik een beetje onverantwoord :S
Vond je? Op zich kan er niet zoveel gebeuren toch? Ik vond het juist wel origineel. Maar ja, ik heb ook vriendin die straks met d'r baby in de buikzak (hoe heet zo'n ding?) op de fiets wil, dus ben al aan het idee gewend, denk ik ;-).

Gast
Gast

Bericht  Flinder do 7 apr 2011 - 20:14

Marin schreef:

Silvijn achterop de fiets vond ik een beetje onverantwoord :S Vind het wel een leuk stel, al spreekt de stijl mij totaal niet aan.

Dit vond ik ook, ik moest echt even kijken hoe ze allemaal op die fiets pasten ;-)

Ik vind het echt heel leuk hoe Nathalie en Alexander omgaan met Dominique. Eerst vond ik ze maar suf en streberig maar ik vind dat ze het echt realistisch doen. Gewoon vertellen aan Dominique wat ze die dag gaan doen bijvoorbeeld en niet de hele tijd dat babytaaltje. Ook vind ik het goed om te zien dat ze er lekker veel op uit gaan.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 22:37

Gloria schreef:
Vond je? Op zich kan er niet zoveel gebeuren toch? Ik vond het juist wel origineel. Maar ja, ik heb ook vriendin die straks met d'r baby in de buikzak (hoe heet zo'n ding?) op de fiets wil, dus ben al aan het idee gewend, denk ik ;-).

Tja, in de auto is natuurlijk ook niet geheel ongevaarlijk, maar ik heb het idee dat je achterop de fiets toch niet altijd heel erg stabiel zit. Ik in elk geval niet, of ik nou fiets of achterop zit. Maar zij zijn misschien fervente achteropfietsers. Vond het ook een leuke eco-oplossing, typeert heel erg voor hen, maar ik dach wel van 'oei, is dat niet gevaarlijk?'

Gast
Gast

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 22:57

Gloria schreef:
Ik vind zelf fietsen met een draagzak gevaarlijker eigenlijk. Mocht je op je stuur klappen, dan zit je kind ertussen. Maar misschien is dat alleen een idee hoor Wink ik heb dat iig nooit gedaan.

Wie is Pel? Hoe heet dat kindje?

Ik vind het ook een super leuk programma. Ik irriteer me ook niet aan Nathalie en Alexander, denk dat zij het wel heel goed doen. Maar zou het zelf nooit zo kunnen. Alles zo bedacht.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 9:19

hahah ik had helemaal niet gezien dat ze dat kind meehadden op de fiets. Ik dacht die wordt vast door iemand met auto gebracht naar CB

Gast
Gast

Bericht  Elsje za 9 apr 2011 - 4:49

Ik vind het echt een heel erg leuk programma!

Kijk alweer uit naar volgende week.

Ben benieuwd wat die kinderen er van vinden als ze 16 zijn haha.
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 0:26

Marin schreef:
Razz_ schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom dat ene koppel niet meer mee doet van baby Sofie. Weet iemand dat?

Vermoed dat ze gewoon niet meer 10 jaar lang aan zo'n programma mee wilden werken en door camera's gevolgd wilden worden. Wat ik best snap.

Of ze zijn uit elkaar dat kan ook

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 0:19

Ik heb ook de twee afleveringen gezien via uitzending gemist. Ik vind Nathalie en Alexander echt heel anders overkomen dan vorig jaar, veel leuker. Ik vind dat Turkse stel echt niet leuk, en het andere nieuwe stel ook niet. Vond het ook echt gevaarlijk hoe zij Silvijn vervoerden op de fiets zeg! Doodeng!

Gast
Gast

Bericht  Jules do 14 apr 2011 - 4:54

Ik heb van de week ook de nieuwe afleveringen gekeken. Ik vond Nathalie en Alexander vorig jaar helemaal niet leuk, maar nu vind ik ze samen met Sharon en Arjen wel het leukste stel. Ben benieuwd naar de aflevering van vanavond!
Jules
Jules
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11

Bericht  Elsje do 14 apr 2011 - 5:47

Jules schreef:Ik heb van de week ook de nieuwe afleveringen gekeken. Ik vond Nathalie en Alexander vorig jaar helemaal niet leuk, maar nu vind ik ze samen met Sharon en Arjen wel het leukste stel. Ben benieuwd naar de aflevering van vanavond!

Ik ook!
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 3:39

Ik ga dadelijk de aflevering van donderdag kijken. Heb een paar stukjes al gezien en elke keer als er iemand gaat huilen, in die stukjes waren dat Desiree en Nathalie, dan ga ik meejanken haha. Veel dingen zijn heel herkenbaar, zoals voor het eerst je kind weg moeten brengen of een hele dag weggaan (werken).

Gast
Gast

Bericht  Printje za 16 apr 2011 - 8:47

Ik vind het ook een erg leuk en heeeel herkenbaar programma. Uber emodoos als ik ben moet ik iedere aflevering wel een traantje wegpinken omdat het zooooo herkenbaar is. Idd die eerste werkdag hahaha ik heb ook zo moeten huilen en toen ik thuiskwam meteen ons manneke helemaal knuffelen enzo.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 8:50

Ik ga maar in bed liggen zo; dan kan ik nog even dit kijken, ik wist niet dat het alweer was!!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 8:52

Wat leuk om te lezen Printje en Arden. Zo had ik het zelf helemaal nog niet gezien, omdat het niet herkenbaar is voor mij. Ik zie het gewoon als ahh lief baby's en ooit wil ik dat ook. Maar voor jullie is het natuurlijk herkenning. Leuk!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 9:32

Nu op tv smile

Gast
Gast

Bericht  ixis vr 6 mei 2011 - 6:07

Ik volg het ook! Vind het altijd enig om baby'tjes te zien op tv. Leuk ook om te zien hoe ze nu in dat jaar al zijn veranderd. Had ik het nou goed begrepen dat de ouders van Isabella opnieuw in verwachting zijn?
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  SnowWhite vr 6 mei 2011 - 6:52

Ja, Isabelle krijgt er een broertje of zusje bij.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 7:13

echt leuk om te zien, jammer dat dit alweer de laatste aflevering van dit jaar was!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 7:44

ja, idd jammer dat het stopt voor nu.

Ik vind dat jonge stel zo leuk dit seizoen (vorig seizoen dacht ik 'oei...kunnen beter meedoen met 'Tienermoeders'). Volgens mij hebben ze het best leuk samen...en houden ze heel veel van dat kleine meisje.

Gast
Gast

Bericht  Bubbelicious di 3 jan 2012 - 5:09

Weet iemand toevallig al wanneer de afleveringen weer beginnen?
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Shisha di 3 jan 2012 - 5:12

Nee ik zat al op de site te kijken maar het staat er nog niet. Ik ben wel weer benieuwd!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud