generatie 2010
+53
Novalee
Coccinelle
Tazz
studiebol
Sarah1985
kwak
Arwyn
Parisienne
SleepingBeauty
ekjir@M
Tinus
Bacio
Lies
CCC
Mama_1987
Jade
Angela_1986
Linda
SuperGrover
Tania
Aimee
mzcharlotte
Ibbeltje
SarahKey
Tsjip
Jezzie
_Lacey_
Bruintje Beer
Laced
Mizzie
Clapperdie
Flower_L
L!ND@
Lejow
Tiara
ekiaam87
Marin
Summerlovin
Bubbelicious
SnowWhite
ixis
Printje
Jules
Elsje
Flinder
Sneeuwvlok
Shisha
Filoria
Zwerver
Yzma
Zora
juffie001
smurfie
57 plaatsers
Pagina 11 van 13
Pagina 11 van 13 • 1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13
Re: generatie 2010
hij kreeg alleen een neusspray om rustiger te wordenRejoy. schreef:Printje schreef:L!ND@ schreef:Besnijden...ik geloof dat ik even weg zap!
+1
En gaan ze dat nu serieus zonder verdoving doen?????????????
nee toch... toch niet zonder verdoving Ventje is niet onder narcose, maar ik hoop toch echt dat ie wel verdoofd is hoor..
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha Sinterklaas.."ik zat op de wc"
L!ND@- Kletskop
Ik heb met verbazing zitten kijken naar die besnijdenis...
Die situatie van die dijana vind ik ook wat apart hoor... kan iemand mij vertellen waarom zij niet met haar vent op zich zelf woont?
Die situatie van die dijana vind ik ook wat apart hoor... kan iemand mij vertellen waarom zij niet met haar vent op zich zelf woont?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
cultuur, maar ik ben blij dat ik een andere heb!Smikkell schreef:Idioot of andere cultuur?
L!ND@- Kletskop
L!ND@ schreef:Hahaha Sinterklaas.."ik zat op de wc"
Zo ging dat ook altijd bij ons!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
ik krijg ook zin in sinterklaas! Puur omdat D. het veel bewuster mee zal maken als vorig jaar, heerlijk met D. naar de intocht! heb er echt nu al zin in, haha!
nog een maand en dan zullen de pepernoten weer in de winkel liggen, jammie!
en dat arme kind schrok zich helemaal kapot van "sinterpapa"! hij bonkte ook wel heel hard!
wat ik misschien wel een beetje raar van opkijk is waarom de ouders van Jaimy weer een kindje willen, ook omdat er voor mijn gevoel, want zo komt het op tv er niks met Jaimy wordt ondernomen en alleen maar het woordje nee word geleerd.
nog een maand en dan zullen de pepernoten weer in de winkel liggen, jammie!
en dat arme kind schrok zich helemaal kapot van "sinterpapa"! hij bonkte ook wel heel hard!
wat ik misschien wel een beetje raar van opkijk is waarom de ouders van Jaimy weer een kindje willen, ook omdat er voor mijn gevoel, want zo komt het op tv er niks met Jaimy wordt ondernomen en alleen maar het woordje nee word geleerd.
Laatst aangepast door kwak op do 26 jul 2012 - 9:10; in totaal 1 keer bewerkt
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Mijn pa ging altijd drinken halen uit de schuur
L!ND@- Kletskop
Wij hadden het toevallig strakjes over de intocht van Sinterklaas hahaha, echt een onderwerp voor bij 30 graden....
Wij gaan ook naar de intocht, I love het Sinterklaasfeest
Wij gaan ook naar de intocht, I love het Sinterklaasfeest
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
studiebol schreef:Ik heb met verbazing zitten kijken naar die besnijdenis...
Omdat zij het belangrijker vonden dat hun kindjes qua leeftijd dicht op elkaar zaten, dan om even te sparen/werken om op zichzelf te gaan wonen.
Ik irriteer me steeds meer aan hun. Ze eisen van alles, maar wonen gewoon bij iemand anders in huis...
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
L!ND@ schreef:Mijn pa ging altijd drinken halen uit de schuur
mijn broertje, 1 jaar jonger als mij moest altijd de geiten gaan voeren, haha!
kwak- Ratel
Echt be-lache-lijk die besnijdenis zonder verdoving. Ook dat ze dat mannetje alleen maar turks leren want als hij straks 4 is en op school zit dan gaat hij wel nederlands leren. Dat hij dan niet mee kan komen en met een enorme achterstand begint dat interesseert ze dan weer niks.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Aimee schreef:studiebol schreef:Ik heb met verbazing zitten kijken naar die besnijdenis...
Omdat zij het belangrijker vonden dat hun kindjes qua leeftijd dicht op elkaar zaten, dan om even te sparen/werken om op zichzelf te gaan wonen.
Ik irriteer me steeds meer aan hun. Ze eisen van alles, maar wonen gewoon bij iemand anders in huis...
Oke nou ik zat me idd wel te irriteren dat hij ging vertellen wat voor huis hij wilde, hij had nog al wat eisen.. tja volgens mij heb je op een gegeven moment niet zoveel te eisen maar goed..
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Aimee schreef:Omdat zij het belangrijker vonden dat hun kindjes qua leeftijd dicht op elkaar zaten, dan om even te sparen/werken om op zichzelf te gaan wonen.studiebol schreef:Ik heb met verbazing zitten kijken naar die besnijdenis...
Ja dat vind ik ook gewoon dom, alweer zwanger worden terwijl je nog bij je schoonouders in woont. Maar aan de andere kant kan ik wel begrijpen dat ze niet wilt dat er gevloekt wordt waar de kleine bij is. Dat vind ik zelf ook not- done. Al kan ze niet overal een probleem van maken, zoals die paar hapjes van opa terwijl ze staat en niet aan tafel zit.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Ojee...opeens heb ik weer een donderdagavond. Jammer dat het afgelipen is, net als babyboom.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Man man wat een aflevering weer.
Thuis praten we Turks, Nederlands leren kan altijd nog als hij straks naar school gaat (en ik als juf maar bikkelen om die taal achterstand weer weg te werken ). Nooit gehoord van tweetalig opvoeden?
En werd dat kind nou serieus zonder verdoving besneden?
En die Charrel en Dijana, wat een stel! Ik geef haar groot gelijk wat betreft het schelden, maar die Charrel dan ook weer. Ik mot geen studentenflat, als ik een huis krijg, wil ik alleen een eensgezinswoning met minnnstens 3 slaapkamers EN een zolder!
Thuis praten we Turks, Nederlands leren kan altijd nog als hij straks naar school gaat (en ik als juf maar bikkelen om die taal achterstand weer weg te werken ). Nooit gehoord van tweetalig opvoeden?
En die Charrel en Dijana, wat een stel! Ik geef haar groot gelijk wat betreft het schelden, maar die Charrel dan ook weer. Ik mot geen studentenflat, als ik een huis krijg, wil ik alleen een eensgezinswoning met minnnstens 3 slaapkamers EN een zolder!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik vond het geen leuke laatste aflevering...
Die besnijdenis vond ik echt vreselijk! Dat gekrijs! En dan denken dat tie met een kadootje wel stil wordt. Dat van die taal vond ik ook wel apart. Gelukkig zei hij op een gegeven moment iets over dat het toch wel tijd gaat worden om ook nederlands te leren.
Ik vond dat met Isabel ook vreemd. Ze gaan met z'n allen hard lachen en gek doen en opeens moet ze voor straf op de gang zitten. Ik had gehoopt dat zij als enige gezin niet zouden straffen, maar helaas..
En Dominique mocht niet zingen aan tafel. Waarom mag een kind dat niet? Snap ik niet hoor, zingen is toch gezellig?
Ze zeiden niks over dat het helemaal zou stoppen. Of staat dat op de site?
Die besnijdenis vond ik echt vreselijk! Dat gekrijs! En dan denken dat tie met een kadootje wel stil wordt. Dat van die taal vond ik ook wel apart. Gelukkig zei hij op een gegeven moment iets over dat het toch wel tijd gaat worden om ook nederlands te leren.
Ik vond dat met Isabel ook vreemd. Ze gaan met z'n allen hard lachen en gek doen en opeens moet ze voor straf op de gang zitten. Ik had gehoopt dat zij als enige gezin niet zouden straffen, maar helaas..
En Dominique mocht niet zingen aan tafel. Waarom mag een kind dat niet? Snap ik niet hoor, zingen is toch gezellig?
Ze zeiden niks over dat het helemaal zou stoppen. Of staat dat op de site?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Lejow schreef:Man man wat een aflevering weer.
Volgens mij komen ze bij ons ergens uit de buurt en er is hier in de buurt ook weinig anders te krijgen. Flatjes heb je hier bijna niet maar ja de eensgezinswoningen met minstens 3 slaapkamers en een zolder kosten hier ook niet meer dan 165.000 euro.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
kwak schreef:
Misschien is dat gewoon hun manier van opvoeden en zijn ze heel gelukkig zo? Het is ook niet mijn manier hoor maar ik vind het nou ook weer niet raar dat ze nog een kindje willen. Ze zullen zich wel goed voelen bij hoe het gaat anders deden ze het wel anders lijkt me.
Die besnijdenis
Ik vond trouwens wel dat Dijana gelijk had over dat schelden maar ja dat is nou een van de nadelen van geen eigen huis hebben. En dat ze geen urgentie krijgen vind ik terecht. Dat zou wel lekker makkelijk zijn, bewust zwanger worden en dan gaan lopen klagen dat het huis te klein is en urgentie krijgen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
de laatste aflevering? nee... dat is jammer!
Ik vond "mijn" donderdagavond net zo lekker!
Ik vond "mijn" donderdagavond net zo lekker!
kwak- Ratel
Ben wel benieuwd met hoeve.weken het mis is gegaan bij pel en lisenka. Ze ging om bevalling te bespreken, volgens mij doen wij dat pas ergens midden in 30weken.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik erger me echt kapot aan dat Turkse stel. Ze doen me erg denken aan mijn bovenburen en dat zijn net zulke types.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Flower_L schreef:Ben wel benieuwd met hoeve.weken het mis is gegaan bij pel en lisenka. Ze ging om bevalling te bespreken, volgens mij doen wij dat pas ergens midden in 30weken.
Dat vroeg ik me dus ook af!!!
Maar dat kan volgens mij niet.
MAar misschien was het gewoon een vroege afspraak om haar angsten te bespreken ofzo?
De NCRV heeft nog niet bevestigd dat het stopt, de ouders hebben het verteld.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Trouwens, ik denk dat Charrel echt een 'probleem' heeft. Hij functioneert in ieder geval niet normaal. Ik heb er geen verstand van, maar het lijkt op een lichte vorm van autisme o.i.d. Hij luistert anders. Let maar eens op de antwoorden die hij geeft. Hij snapt nooit de algemene lijn van een verhaal, richt zich alleen op losse feiten. Verder houdt hij alles graag zoals het is (hij wil bv. hetzelfde soort huis als zijn ouders en daar dan voor altijd blijven wonen) en overziet 'ie oorzaak-gevolg heel slecht.
Gast- Gast
Pagina 11 van 13 • 1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13
Pagina 11 van 13
Permissies van dit forum: