generatie 2010
+53
Novalee
Coccinelle
Tazz
studiebol
Sarah1985
kwak
Arwyn
Parisienne
SleepingBeauty
ekjir@M
Tinus
Bacio
Lies
CCC
Mama_1987
Jade
Angela_1986
Linda
SuperGrover
Tania
Aimee
mzcharlotte
Ibbeltje
SarahKey
Tsjip
Jezzie
_Lacey_
Bruintje Beer
Laced
Mizzie
Clapperdie
Flower_L
L!ND@
Lejow
Tiara
ekiaam87
Marin
Summerlovin
Bubbelicious
SnowWhite
ixis
Printje
Jules
Elsje
Flinder
Sneeuwvlok
Shisha
Filoria
Zwerver
Yzma
Zora
juffie001
smurfie
57 plaatsers
Pagina 2 van 13
Pagina 2 van 13 • 1, 2, 3, ... 11, 12, 13
Re: generatie 2010
Ik denk dat ze al vele mails hebben ontvangen. Ze zouden minstens op de site kunnen zetten dat het niet meet komt.Marin schreef:Ook bij zo'n 'lowbudget' programma?
Misschien moeten we schrijven naar de omroep, Smikkell, om te vragen of het nog komt
Gast- Gast
Ik ben ook wel benieuwd of het er nog op komt. Vond het wel erg leuk om te zien
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
er staat nu dit op de site:
Nieuwe afleveringen van Generatie 2010 zijn vanaf 31 maart, 21.30 uur, te zien op Nederland 1.
Dus nog even geduld hebben
Nieuwe afleveringen van Generatie 2010 zijn vanaf 31 maart, 21.30 uur, te zien op Nederland 1.
Dus nog even geduld hebben
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
De eerste aflevering is al online te zien.
Een terugblik en er zijn stellen uit gegaan en bij gekomen.
Een terugblik en er zijn stellen uit gegaan en bij gekomen.
Gast- Gast
Ik heb het vorig jaar niet gezien maar ik wil het dit jaar wel gaan kijken. Het lijkt mij een leuk programma.
Gast- Gast
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom dat ene koppel niet meer mee doet van baby Sofie. Weet iemand dat?
Gast- Gast
Razz_ schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom dat ene koppel niet meer mee doet van baby Sofie. Weet iemand dat?
Vermoed dat ze gewoon niet meer 10 jaar lang aan zo'n programma mee wilden werken en door camera's gevolgd wilden worden. Wat ik best snap.
Gast- Gast
Ooo ik vind dit zo'n leuke serie! Alleen bij Nathalie en Alexander gaan al mijn nekharen overeind staan. Brrr wat een enge streberige mensen zijn dat. Hebben jullie dat ook?
Van die nieuwe gezinnen vind ik Lisenka wel een toffe meid. Iemand die veel heeft moeten doorstaan, maar ze blijft wel nuchter en positief. Maar misschien lijkt dat alleen maar zo, omdat haar wens nu natuurlijk uitgekomen is.
Wel een beetje jammer dat ze weinig promo's hebben uitgezonden voor dit programma. Hopelijk doen ze dat de volgende jaren iets enthousiaster, anders ga ik het vast vergeten. En het lijkt me echt leuk om deze mensen te blijven volgen
Van die nieuwe gezinnen vind ik Lisenka wel een toffe meid. Iemand die veel heeft moeten doorstaan, maar ze blijft wel nuchter en positief. Maar misschien lijkt dat alleen maar zo, omdat haar wens nu natuurlijk uitgekomen is.
Wel een beetje jammer dat ze weinig promo's hebben uitgezonden voor dit programma. Hopelijk doen ze dat de volgende jaren iets enthousiaster, anders ga ik het vast vergeten. En het lijkt me echt leuk om deze mensen te blijven volgen
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Ooo ik vind dit zo'n leuke serie! Alleen bij Nathalie en Alexander gaan al mijn nekharen overeind staan. Brrr wat een enge streberige mensen zijn dat. Hebben jullie dat ook?
dat zijn toch die mensen die wat ouder zijn, en in de promo van volgende keer, 'zeuren' over of het flesje voor of achterin de koelkast moet staan?
Gast- Gast
Filoria schreef:Ooo ik vind dit zo'n leuke serie! Alleen bij Nathalie en Alexander gaan al mijn nekharen overeind staan. Brrr wat een enge streberige mensen zijn dat. Hebben jullie dat ook?
Haha ik vind ze niet eng, maar wel uuuber duf.
Gast- Gast
Die inderdaad Ivax. Ik had die vrouw trouwens op minstens 40 geschat, maar ze is slechts 38. En die man 35!
Marin: duf zijn ze ook ja, maar als ze van die dingen zeggen als 'wij zijn geen mama en papa, we zijn in de eerste plaats geliefden', dan brrrrrr gaat het helemaal kriebelen bij mij. Ik krijg een beetje het idee dat het mensen zijn die een succesvolle carriere hebben, en denken dat ze hun gezinsleven ook als 'project' kunnen zien.
Marin: duf zijn ze ook ja, maar als ze van die dingen zeggen als 'wij zijn geen mama en papa, we zijn in de eerste plaats geliefden', dan brrrrrr gaat het helemaal kriebelen bij mij. Ik krijg een beetje het idee dat het mensen zijn die een succesvolle carriere hebben, en denken dat ze hun gezinsleven ook als 'project' kunnen zien.
Filoria- Ratel
Haha ja daar geef ik je wel gelijk in Filoria. Dat zal ze nog zwaar vallen. Ben benieuwd hoe het nu gaat met ze!
Gast- Gast
Ik ook! Donderdag weer kijken dus
Filoria- Ratel
Ik ben ook benieuwd dus ik ga zeker kijken donderdag! Ik ben vooral benieuwd hoe het met die tieners gaat!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Er is 1 stel weg (die trucker inderdaad) en er zijn er 2 bijgekomen. Ene stel wat zo lang duurde om zwanger te worden en de andere is een Turks stel.
Shisha- Ratel
Ik vind Nathalie en Alexander wel leuk eigenlijk. In het begin leken het mij ook een stel strebers, maar ik vind dat ze van alle stellen het meeste respect en liefde voor elkaar lijken te hebben. Volgens mij hebben ze heel veel lol samen.
Ik ben het ook met hen eens dat je in de eerste plaats elkaars man en vrouw (geliefden dus) bent en daarna mama en papa. Soms moet je dat hardop uitspreken, om te zorgen dat de verhoudingen in balans blijven.
Plus, ze zeiden het voor hun ouderschap. Beginnen niet alle aankomende ouders met voornemens over hoe ze hun ouderschap gaan invullen? Nou, zij ook.
Weten jullie nog welk(e) stel(len) er vorig jaar bij waren? Ik kan me nog wel een jong stel herinneren, met die kerel die een tattoo liet zetten. Maar waren er nog meer bij? Zo ja, wie?
Ik ben het ook met hen eens dat je in de eerste plaats elkaars man en vrouw (geliefden dus) bent en daarna mama en papa. Soms moet je dat hardop uitspreken, om te zorgen dat de verhoudingen in balans blijven.
Plus, ze zeiden het voor hun ouderschap. Beginnen niet alle aankomende ouders met voornemens over hoe ze hun ouderschap gaan invullen? Nou, zij ook.
Weten jullie nog welk(e) stel(len) er vorig jaar bij waren? Ik kan me nog wel een jong stel herinneren, met die kerel die een tattoo liet zetten. Maar waren er nog meer bij? Zo ja, wie?
Gast- Gast
Je hebt wel gelijk hoor Gloria, maar ik krijg gewoon de kriebels van ze. Ik vind het leuker om te kijken naar mensen die het ouderschap zien als iets dat je overkomt, en niet als iets dat je kunt plannen. Zoals bij die tieners: als ze samen staan te kloten met die sokjes, en dat meisje zegt: 'ik ben ook maar voor het eerst moeder hoor!' dat vind ik mooie televisie
Filoria- Ratel
Hebben jullie ook weer gekeken? Ik vond het leuk om het weer te zien! Ik vind het alleen nog wel wennen dat er ineens 2 nieuwe stellen bijzitten.
Shisha- Ratel
Ik vind het echt een leuk programma!
Vind die man van het turkse stel echt stom, hele tijd over dat de man boven de vrouw staat enzo, kan daar echt niet tegen!
Vind dat zweverige stel een leuk stel, en nathalie en alexander ook, die doen alles heel bewust, dat vind ik zo goed.
Verder denk ik dat desiré en michael snel uit elkaar gaan
Vind die man van het turkse stel echt stom, hele tijd over dat de man boven de vrouw staat enzo, kan daar echt niet tegen!
Vind dat zweverige stel een leuk stel, en nathalie en alexander ook, die doen alles heel bewust, dat vind ik zo goed.
Verder denk ik dat desiré en michael snel uit elkaar gaan
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 13 • 1, 2, 3, ... 11, 12, 13
Pagina 2 van 13
Permissies van dit forum: