De tweede generatie Yes-meiden
+12
Printje
Parisienne
Bloem86
Lejow
Roodkapje
Twellie
Jezzie
M@niek
Fiwen
munk
LDJ
Bruintje Beer
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
De tweede generatie Yes-meiden
-
Laatst aangepast door Parisienne op wo 4 sep 2013 - 10:45; in totaal 1 keer bewerkt
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Re: De tweede generatie Yes-meiden
Hopelijk komen er de volgende keer nog een paar next generatie dames en heren bij
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
hahaha idd zeg! Wat een schattige meiden.
Ze hebben toch zeker wel telefoonnummers uitgewisseld hoop ik? Dat ze elkaar kunnen whats appen ofzo?
Ze hebben toch zeker wel telefoonnummers uitgewisseld hoop ik? Dat ze elkaar kunnen whats appen ofzo?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Uiteraard.. whatsappen doen ze continu! Ik heb N.'s mobieltje zojuist afgepakt.. ik hoorde steeds maar gepingel uit haar kamer komen. Zwaar irritant!
Parisienne- Ratel
Geweldig!!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
hahaha dan is het goed, dan is de basis al gelegd. Jeetje wat streng van je zeg om haar telefoon af te pakken, de arme ziel heeft nu geen contact meer met de buitenwereld..
Printje- Lady Post-a-lot
Ahhhh, wat een super leuke foto's!!!
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Arm kind inderdaad.. maarja, die jongens blijven haar 'pingen'.. gek word je ervan!
En uiteraard is het de bedoeling dat de 'tweede generatie' blijft groeien..
Dus, Yes-kindjes: sluit jullie aan!
En uiteraard is het de bedoeling dat de 'tweede generatie' blijft groeien..
Dus, Yes-kindjes: sluit jullie aan!
Parisienne- Ratel
Hahahahaha..... De foto's zijn leuk! Was een leuk dagje zo te zien in blijdorp.
Krijg spontaan zin om een keer een meeting te houden in de E.fteling, hahaha
munk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12
R zit mee te lezen op de site, heeft hij verdorie boven weer de pc aangezet en hij heeft wel interesse maar is bang dat hij als jongen hier niet mag komen. Ik heb hem gezegd dat hij maar een karakterbeschrijving moet maken zodat de meiden kunnen kiezen of hij mag komen ja of nee.
Printje- Lady Post-a-lot
munk schreef:Hahahahaha..... De foto's zijn leuk! Was een leuk dagje zo te zien in blijdorp.
Jaaaaaa Efteling I
Printje- Lady Post-a-lot
Laat hem maar 'solliciteren' bij de dames hier. Het feit dat hij een officiële, die-hard Yes-forumster als mama heeft werkt wel heeeel erg in zijn voordeel moet ik zeggen!Printje schreef:R zit mee te lezen op de site, heeft hij verdorie boven weer de pc aangezet en hij heeft wel interesse maar is bang dat hij als jongen hier niet mag komen. Ik heb hem gezegd dat hij maar een karakterbeschrijving moet maken zodat de meiden kunnen kiezen of hij mag komen ja of nee.
Enne.. als ik jou was zou ik een timer op die PC boven gaan zetten. 22.00 uur is natuurlijk geen normale tijd meer zeg!
Parisienne- Ratel
Das een goede tip..die timer want dit kan zo niet natuurlijk. Maar hij heeft zijn beschrijving wel af.... komt ie
Lieve yes meisjes,
Ik ben R en ben heel erg dol op kusjes geven en knuffelen. Mijn mama is mijn grootste vriendin maar ik wil dat graag veranderen door met jullie in contact te komen.
Ik speel eigenlijk altijd al met meisjes omdat ik zelf ook wat rustiger ben hou ik niet van die drukke jongensspelletjes.
Mijn hobby's zijn verder; kleren bewonderen, knuffelen en kusjes geven dus en ik vind Dora ook erg leuk, ik bak verder heel vaak cakejes met mijn mama en natuurlijk kan ik die dan naar jullie opsturen. Ik kan goed dansen en ben goed op de hoogte van de nieuwste moves...
Ook weet ik hou je stiekem, zonder dat je mama het weet, toch kunt what's appen....
Als jullie nog meer willen weten hoor ik het graag
Dikke kus R
ps. ik vind de broek ook erg mooi op de foto!
Lieve yes meisjes,
Ik ben R en ben heel erg dol op kusjes geven en knuffelen. Mijn mama is mijn grootste vriendin maar ik wil dat graag veranderen door met jullie in contact te komen.
Ik speel eigenlijk altijd al met meisjes omdat ik zelf ook wat rustiger ben hou ik niet van die drukke jongensspelletjes.
Mijn hobby's zijn verder; kleren bewonderen, knuffelen en kusjes geven dus en ik vind Dora ook erg leuk, ik bak verder heel vaak cakejes met mijn mama en natuurlijk kan ik die dan naar jullie opsturen. Ik kan goed dansen en ben goed op de hoogte van de nieuwste moves...
Ook weet ik hou je stiekem, zonder dat je mama het weet, toch kunt what's appen....
Als jullie nog meer willen weten hoor ik het graag
Dikke kus R
ps. ik vind de broek ook erg mooi op de foto!
Printje- Lady Post-a-lot
munk schreef:Hahahahaha..... De foto's zijn leuk! Was een leuk dagje zo te zien in blijdorp.
JAAAAA ik wil ook mee, en mijn yes-meisje ook! J. heeft ook hele hippe kleding, mag ze dan bij jullie groepje? (
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
(regenlaarsjes verslaafde)Fiwen schreef:munk schreef:Hahahahaha..... De foto's zijn leuk! Was een leuk dagje zo te zien in blijdorp.
JAAAAA ik wil ook mee, en mijn yes-meisje ook! J. heeft ook hele hippe kleding, mag ze dan bij jullie groepje? (Ze heeft wel enigszins een regenlaarjes obsessie)
Maar efteling...ik ben voor!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Volgens mij hebben jullie het wel gezellig gehad vandaag!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
M@niek schreef:(regenlaarsjes verslaafde)Fiwen schreef:munk schreef:Hahahahaha..... De foto's zijn leuk! Was een leuk dagje zo te zien in blijdorp.
JAAAAA ik wil ook mee, en mijn yes-meisje ook! J. heeft ook hele hippe kleding, mag ze dan bij jullie groepje? (Ze heeft wel enigszins een regenlaarjes obsessie)
Datumpje prikken dan maar
munk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12
Leuk topic en leuke foto's!
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
munk schreef:M@niek schreef:(regenlaarsjes verslaafde)Fiwen schreef:munk schreef:Hahahahaha..... De foto's zijn leuk! Was een leuk dagje zo te zien in blijdorp.
Datumpje prikken dan maar
Ik wil, ik wil !
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Het was zeker erg gezellig!!
R... B is erg onder de indruk van jouw beschrijving!!
Fiwen, tuurlijk mag ze bij t clubje, B is wat regenlaarsjes betreft nog een echte Noob, ik voorzie hier een leermomentje!
R... B is erg onder de indruk van jouw beschrijving!!
Fiwen, tuurlijk mag ze bij t clubje, B is wat regenlaarsjes betreft nog een echte Noob, ik voorzie hier een leermomentje!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Het was zeker erg gezellig!
En ook ik ben in voor een Efteling-uitje! Geldt daarbij ook dat je korting krijgt als je met abonnementhouders gaat?!
En ook ik ben in voor een Efteling-uitje! Geldt daarbij ook dat je korting krijgt als je met abonnementhouders gaat?!
Parisienne- Ratel
Parisienne schreef:Het was zeker erg gezellig!
Haha, dat weet ik niet Maar met een Blijdorp Abo, krijg je wel korting op Efteling!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Misschien doe ik mezelf ook maar eens een Efteling Abonnement cadeau. Kan je in termijnen betalen zie ik, 15 euro per maand
Parisienne- Ratel
Oei dit had ik niet moeten lezen....kun je serieus per maand betalen...?Parisienne schreef:Misschien doe ik mezelf ook maar eens een Efteling Abonnement cadeau. Kan je in termijnen betalen zie ik, 15 euro per maand
Printje- Lady Post-a-lot
Hahaha! Wat leuk!
Jammer dat wij aan de andere kant vh land wonen en efteling/ blijdorp meetings toch wat lastiger zijn!
Jammer dat wij aan de andere kant vh land wonen en efteling/ blijdorp meetings toch wat lastiger zijn!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Tweede bevalling
» bij de tweede ook ...
» Gebruiken bij een tweede
» zwanger van de tweede...
» Een tweede kletskous
» bij de tweede ook ...