2010 mama's
+27
Parisienne
snoezel
Diese
jobojobo83
mauwmauw
nillis
_Jet
silly_85
Teddyaapje
maiadebij
Chantal
Fiwen
Boefje85
MamaVanDarcy
Flip Fluitketel
Monnie
sabje
L!ND@
nisavi
Roos
liesje
tsf2010
Nijntje
Bloem86
Amber
Coccinelle
M@niek
31 plaatsers
Pagina 1 van 25
Pagina 1 van 25 • 1, 2, 3 ... 13 ... 25
2010 mama's
Hoi Meiden,
Een nieuw topic op een nieuw forum!
Ik ben trouwens Muts_ie
Een nieuw topic op een nieuw forum!
Ik ben trouwens Muts_ie
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Re: 2010 mama's
leuk, ik ben er ook weer bij. Is het misschien leuk om dan ook een lijstje te maken van iedereen die mee schrijft? Ik wil 'm anders wel maken en posten. Als iedereen dan even de gegevens door wil geven zoals eigen leeftijd, naam kindje, geboortedatum kindje?
Gast- Gast
Goed idee Dromertje, ik zal eens proberen je een pm te sturen.
Laatst aangepast door Coccinelle op za 1 jan 2011 - 9:27; in totaal 1 keer bewerkt
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Ieuwww wat is mijn avatar groot , meteen even veranderen.
Coccinelle- Prater
Dromertje schreef:leuk, ik ben er ook weer bij. Is het misschien leuk om dan ook een lijstje te maken van iedereen die mee schrijft? Ik wil 'm anders wel maken en posten. Als iedereen dan even de gegevens door wil geven zoals eigen leeftijd, naam kindje, geboortedatum kindje?
Ik ben er ook weer bij! En zonder die _222, heerlijk! Als het goed is ken je me nog ;-)
Amber- Zwijger
- Aantal berichten : 6
Punten : 6
Registratiedatum : 18-11-10
amber, ik herken jou nog wel, maar ik weet niet meer welk kindje en met welke geboortedatum bij jou hoort
Gast- Gast
Dromertje schreef:amber, ik herken jou nog wel, maar ik weet niet meer welk kindje en met welke geboortedatum bij jou hoort
Ohja: L.evi, geboren op 6 maart
Amber- Zwijger
- Aantal berichten : 6
Punten : 6
Ik (aimz) ben er ook weer bij!!
Dromertje, zal je even pm-en!
Dromertje, zal je even pm-en!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
leuk dat er meer overstappen:) Ik zal trouwens de namen van de kindjes met een punt schrijven zo zijn ze niet google-baar. Dan ga ik mijn meisje snel de fles geven en dan naar de huisarts, ik moet de BMR vaccinatie opnieuw hebben. In mijn zwangerschap bleek het dat ik daar geen antistoffen voor aan heb gemaakt
Gast- Gast
Hi!
Mag ik ook met jullie mee komen schrijven?
Ik zal me even kort voorstellen: ik ben Pritt. Ik ben 26 jaar. Getrouwd met E.ric en moeder van R.ick (4,5 jaar) en I.sabelle (7 weken).
Mag ik ook met jullie mee komen schrijven?
Ik zal me even kort voorstellen: ik ben Pritt. Ik ben 26 jaar. Getrouwd met E.ric en moeder van R.ick (4,5 jaar) en I.sabelle (7 weken).
Gast- Gast
@ Pritt, natuurlijk mag je mee komen schrijven! Leuk! Gaat alles goed met je kleintjes?
@ Dromertje, wil je me even laten weten of je mn pm hebt ontvangen? Hij blijft bij mij namelijk in postvak uit staan! En gaat niet naar verzonden berichten! Succes bij de dokter!
@ Dromertje, wil je me even laten weten of je mn pm hebt ontvangen? Hij blijft bij mij namelijk in postvak uit staan! En gaat niet naar verzonden berichten! Succes bij de dokter!
Bloem86- Prater
@Bloem: dank je. Het gaat steeds beter. We hebben nogal een beroerde start gehad met I.sabelle: heftige bevalling, veel last van haar buikje en eigenlijk al vanaf het begin niet goed reageren op de voeding die ze kreeg. Na 11 dagen zaten we bij de huisarts omdat ze steeds bloed in haar ontlasting had en daar bleek dat ze in een paar dagen tijd bijna 300 gram was afgevallen. Direct doorverwezen naar de kinderarts en die dacht aan koemelkallergie.
Overgegaan op andere voeding, maar het bloed bleef, dus 2 weken later is ze opgenomen geweest in het ziekenhuis. Uit de echo die van haar buikje is gemaakt bleek gelukkig niks ernstigs en nu we Neocate voeding gebruiken gaat het wel een stuk beter. Het was dus toch koemelkallergie, maar dan wat heftiger dan gemiddeld. Ze heeft er behoorlijk last van gehad en omdat ze ook nog een reflux heeft, zit ze eigenlijk vanaf het begin al niet lekker in haar velletje. Maar... het gaat beter hoor! Ze groeit nu goed en ook het slapen gaat wel wat beter!
Dat was ff het verhaal in het kort.
Overgegaan op andere voeding, maar het bloed bleef, dus 2 weken later is ze opgenomen geweest in het ziekenhuis. Uit de echo die van haar buikje is gemaakt bleek gelukkig niks ernstigs en nu we Neocate voeding gebruiken gaat het wel een stuk beter. Het was dus toch koemelkallergie, maar dan wat heftiger dan gemiddeld. Ze heeft er behoorlijk last van gehad en omdat ze ook nog een reflux heeft, zit ze eigenlijk vanaf het begin al niet lekker in haar velletje. Maar... het gaat beter hoor! Ze groeit nu goed en ook het slapen gaat wel wat beter!
Dat was ff het verhaal in het kort.
Gast- Gast
@ Pritt, jeetje wat heftig zeg!! Wat lijkt me dat erg, al die zorgen om je nog maar zo kleine kindje!! Dat koemelkallergie zo'n heftige reactie kan geven zeg! Heel fijn dat het nu beter gaat met d'r! Kunnen jullie waarschijnlijk ook een tikkeltje meer genieten! En reageerd R.ick leuk op zijn kleine zusje?
Het is stil hier in huis! Ise ligt al een uurtje lekker te slapen!!
Leuk om hier verder te kletsen! Was al bijna bang ons hele geklets hier verloren zou gaan.. En we helemaal niet zouden gaan meeten, dadelijk in het nieuwe jaar! Maar komt t toch nog goed! Hihi!!
Het is stil hier in huis! Ise ligt al een uurtje lekker te slapen!!
Leuk om hier verder te kletsen! Was al bijna bang ons hele geklets hier verloren zou gaan.. En we helemaal niet zouden gaan meeten, dadelijk in het nieuwe jaar! Maar komt t toch nog goed! Hihi!!
Bloem86- Prater
Pritt: Gezellig! Goh wat hebben jullie al een hoop meegemaakt in die eerste weken, gelukkig gaat alles nu steeds beter!
Aimz: ligt ook al 1,5 uur te slapen in haar bedje! Dat komt zelden voor want meestal zijn het overdag alleen hazenslaapjes en is ze vrij onrustig, ik vroeg me vandeweek nog af of dat minder werd naarmate ze ouder worden en vandaag slaapt ze als een roosje. Als ze nu vannacht ook maar slaapt .
All: Ik moet een autoverzekering afsluiten voor onze nieuwe auto, nu zit ik van alles te vergelijken..bleghh zie door de bomen het bos niet meer. Willen jullie trouwens met of zonder de 2010 kindjes gaan meeten? En iemand een idee op wat voor plek? (hou het maar even warm tot het nieuwe jaar )
Aimz: ligt ook al 1,5 uur te slapen in haar bedje! Dat komt zelden voor want meestal zijn het overdag alleen hazenslaapjes en is ze vrij onrustig, ik vroeg me vandeweek nog af of dat minder werd naarmate ze ouder worden en vandaag slaapt ze als een roosje. Als ze nu vannacht ook maar slaapt .
All: Ik moet een autoverzekering afsluiten voor onze nieuwe auto, nu zit ik van alles te vergelijken..bleghh zie door de bomen het bos niet meer. Willen jullie trouwens met of zonder de 2010 kindjes gaan meeten? En iemand een idee op wat voor plek? (hou het maar even warm tot het nieuwe jaar )
Laatst aangepast door Coccinelle op za 1 jan 2011 - 9:28; in totaal 1 keer bewerkt
Coccinelle- Prater
daar ben ik ook weer! Diebelina was de naam, Nijntje is nu de naam. Vanmorgen de foto's van ons kleine meiske opgehaald. Dus kan van de week weer gaan plakken (als ik daar zin én tijd voor heb)
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Hey meiden!
Ik ben een tijdje geleden op het forum gekomen toen ik iets aan het opzoeken was via google en heb toen af en toe meegelezen en gekeken of er nog handige tips opstonden. Nu zag ik dat er een nieuw forum is en ik dacht laat ik me dan ook maar meteen aanmelden.
Ik zou graag met jullie meekletsen als jullie dat goed vinden.
Zal nog even het een en ander over mezelf vertellen:
Ik ben tsf2010, 23 jaar oud en twee jaar getrouwd. Sinds 4 juni zijn wij de trotse ouders van onze eerste dochter T.ess. Ze is twee maanden te vroeg geboren ivm zwangerschapsvergiftiging, maar alles gaat nu super.
Ik ben een tijdje geleden op het forum gekomen toen ik iets aan het opzoeken was via google en heb toen af en toe meegelezen en gekeken of er nog handige tips opstonden. Nu zag ik dat er een nieuw forum is en ik dacht laat ik me dan ook maar meteen aanmelden.
Ik zou graag met jullie meekletsen als jullie dat goed vinden.
Zal nog even het een en ander over mezelf vertellen:
Ik ben tsf2010, 23 jaar oud en twee jaar getrouwd. Sinds 4 juni zijn wij de trotse ouders van onze eerste dochter T.ess. Ze is twee maanden te vroeg geboren ivm zwangerschapsvergiftiging, maar alles gaat nu super.
tsf2010- Fluisteraar
- Aantal berichten : 10
Punten : 12
hoi allemaal,
ik wil me graag aanmelden om lekker mee te kletsen.
ik ben liesje voorheen spekkie25. ik heb 17 september onze mooi dochter gekregen
gr liesje
ik wil me graag aanmelden om lekker mee te kletsen.
ik ben liesje voorheen spekkie25. ik heb 17 september onze mooi dochter gekregen
gr liesje
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Amber ? L.evi 09-03-2010
Tsf2010 23/ T.ess 04-06-2010
Bloem86 24/29 I.se 08-06-2010
Dromertje 20/22 Y.inthe 18-08-2010
Coccinelle 23/25 S.ara 10-09-2010
Pritt 26/ I.sabelle ?
Liesje ? ? 17-09-2010
Als het lijstje helemaal compleet is zal ik 'm op de eerste pagina zetten.
Gast- Gast
Dromertje schreef:
Amber ? L.evi 09-03-2010
Tsf2010 23/ T.ess 04-06-2010
Bloem86 24/29 I.se 08-06-2010
Dromertje 20/22 Y.inthe 18-08-2010
Coccinelle 23/25 S.ara 10-09-2010
Pritt 26/ I.sabelle ?
Liesje 27/30 N.oëlle 17-09-2010
Als het lijstje helemaal compleet is zal ik 'm op de eerste pagina zetten.
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
aaah, verdeurie, hij springt terug:( Nouja, als ik 'm compleet heb zal ik er wel even een plaatje van maken en 'm op die manier posten.
@ Bloem: ik had je pm ontvangen
@ Pritt: dat was zeker een heftige start! Gelukkig gaat het nu beter met jullie! Kindjes kunnen over een koemelkallergie heen groeien toch? Hoe vindt Ri.ck het allemaal, kan hij er goed tegen dat ie nu de aandacht na al die jaren moet delen?
@ Coccinelle: (moeilijke naam) wij zijn ook op zoek naar een goedkope (zakelijke) autoverzekering, als je een goede, goedkope gevonden hebt moet je dat maar even doorgeven:p
@ Nijntje: wil je ook bij in het lijstje? Wil je dan even de gegevens doorgeven, ik weet door alle naamveranderingen nauwelijks meer welke kindjes bij welke mama's horen!
@ tsf: welkom hier:) Wanneer was je anders uitgerekend geweest?
@ Spekkie:hoe heet je dochter ook alweer? (voor het lijstje) Ik zie dat je het lijstje al verder in had gevuld!
@ Bloem: ik had je pm ontvangen
@ Pritt: dat was zeker een heftige start! Gelukkig gaat het nu beter met jullie! Kindjes kunnen over een koemelkallergie heen groeien toch? Hoe vindt Ri.ck het allemaal, kan hij er goed tegen dat ie nu de aandacht na al die jaren moet delen?
@ Coccinelle: (moeilijke naam) wij zijn ook op zoek naar een goedkope (zakelijke) autoverzekering, als je een goede, goedkope gevonden hebt moet je dat maar even doorgeven:p
@ Nijntje: wil je ook bij in het lijstje? Wil je dan even de gegevens doorgeven, ik weet door alle naamveranderingen nauwelijks meer welke kindjes bij welke mama's horen!
@ tsf: welkom hier:) Wanneer was je anders uitgerekend geweest?
@ Spekkie:
Gast- Gast
Is het de bedoeling dat we vanaf nu hier verder gaan?
Iig zijn het hier I.sam en N.ora, geboren op 15-06-2010
Iig zijn het hier I.sam en N.ora, geboren op 15-06-2010
Gast- Gast
Voor in het lijstje: mijn man is 28
Ik was eigenlijk 30-07 uitgerekend dus het was wel heel erg raar om ineens te horen te krijgen dat je gewoon al veel eerder mama gaat worden.
Ik was eigenlijk 30-07 uitgerekend dus het was wel heel erg raar om ineens te horen te krijgen dat je gewoon al veel eerder mama gaat worden.
tsf2010- Fluisteraar
- Aantal berichten : 10
Punten : 12
Gezellig dat er nu ook meer nieuwe meiden zich aanmelden, welkom!
Het lijkt er wel op dat we hier meteen verder gaan, is misschien ook net zo handig ipv later alsnog te switchen?
Dromertje: Ja ik bedacht me later ook dat de naam niet echt de makkelijkste is
Ik heb uiteindelijk onze verzekering via independer.nl (handige site) afgesloten, het is onna onna geworden (de vrouwenverzekeraar met handtasdekking! Maar mannen kunnen zich ook verzekeren), was de goedkoopste qua prijs/kwaliteit. Onze huidige verzekeraar was gewoon € 300,- duurder per jaar .
Coco: Wat een leuke shirtjes hebben I.sam en N.ora aan op je avatar!
Het lijkt er wel op dat we hier meteen verder gaan, is misschien ook net zo handig ipv later alsnog te switchen?
Dromertje: Ja ik bedacht me later ook dat de naam niet echt de makkelijkste is
Ik heb uiteindelijk onze verzekering via independer.nl (handige site) afgesloten, het is onna onna geworden (de vrouwenverzekeraar met handtasdekking! Maar mannen kunnen zich ook verzekeren), was de goedkoopste qua prijs/kwaliteit. Onze huidige verzekeraar was gewoon € 300,- duurder per jaar .
Coco: Wat een leuke shirtjes hebben I.sam en N.ora aan op je avatar!
Laatst aangepast door Coccinelle op za 1 jan 2011 - 9:29; in totaal 1 keer bewerkt
Coccinelle- Prater
Ik ben er ook weer! Voorheen bekend als Missfortuna...
Mijn zoontje heet L.ucas (geboren op 14-08-2010), ik ben 25 jaar en vriendlief 26 jaar.
Weet trouwens iemand hoe zo'n onderschrift kunt maken, dat lukt mij niet..
Mijn zoontje heet L.ucas (geboren op 14-08-2010), ik ben 25 jaar en vriendlief 26 jaar.
Weet trouwens iemand hoe zo'n onderschrift kunt maken, dat lukt mij niet..
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Ik las op het yes forum wel eens mee, meepraten deed ik niet echt
Ik ga proberen hier dan wel wat vaker mee te praten, is wel leuk!
Oh ja, mijn dochter is geboren op 21 juni 2010
Ik ga proberen hier dan wel wat vaker mee te praten, is wel leuk!
Oh ja, mijn dochter is geboren op 21 juni 2010
nisavi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 243
Pagina 1 van 25 • 1, 2, 3 ... 13 ... 25
Soortgelijke onderwerpen
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Kinderopvangtoeslag 2010
» Zondes 2010
» 2010 in plaatjes
» Gestopt met de pil in augustus 2010!
» Kinderopvangtoeslag 2010
» Zondes 2010
» 2010 in plaatjes
» Gestopt met de pil in augustus 2010!
Pagina 1 van 25
Permissies van dit forum: