generatie 2010
+53
Novalee
Coccinelle
Tazz
studiebol
Sarah1985
kwak
Arwyn
Parisienne
SleepingBeauty
ekjir@M
Tinus
Bacio
Lies
CCC
Mama_1987
Jade
Angela_1986
Linda
SuperGrover
Tania
Aimee
mzcharlotte
Ibbeltje
SarahKey
Tsjip
Jezzie
_Lacey_
Bruintje Beer
Laced
Mizzie
Clapperdie
Flower_L
L!ND@
Lejow
Tiara
ekiaam87
Marin
Summerlovin
Bubbelicious
SnowWhite
ixis
Printje
Jules
Elsje
Flinder
Sneeuwvlok
Shisha
Filoria
Zwerver
Yzma
Zora
juffie001
smurfie
57 plaatsers
Pagina 1 van 13
Pagina 1 van 13 • 1, 2, 3 ... 11, 12, 13
generatie 2010
Begin vorig jaar is er een programma gestart dat generatie 2010 heet, er zijn 3 afleveringen geweest en dit jaar zouden we weer wat verder kunnen kijken.
Weet iemand of dit programma dit jaar weer terug komt en zo ja wanneer? Kan er niks over vinden en vond het toch wel een leuk programme om naar te kijken
Weet iemand of dit programma dit jaar weer terug komt en zo ja wanneer? Kan er niks over vinden en vond het toch wel een leuk programme om naar te kijken
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
Re: generatie 2010
Ow, dat was ik al helemaal vergeten. Pfoee. is dat alweer een jaar geleden. IK ben wel benieuwd. Niets op internet er over te vinden?
Gast- Gast
nee alleen van vorig jaar... vond het wel vermakelijk om naar te kijken, de verschillen in de stellen enz.
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
ik heb er toevallig van de week nog naar gezocht. Zag dat het vorige jaar in febr. was, dus dat zal dan dit jaar (denk ik) ook weer zo zijn.
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10
Is dat alweer een jaar geleden?
Pfoe hee, ik word zo wel heel snel oud
Wil het ook weer zien, vond het erg leuk!
Gast- Gast
Owjaaa dat was leuk!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
PrinsesBo schreef:Is dat alweer een jaar geleden?
Ja jeetje dat dat zo snel is gegaan. Ik vond het ook erg leuk om te kijken. Hoop dat het echt terugkomt en niet eenmalig was omdat het geen kijkcijfersucces was misschien.
Gast- Gast
Oh, ben echt benieuwd hoe het is verlopen het afgelopen jaar. Ga zeker kijken als het weer komt.
Yzma- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 392
In de 3e aflevering zeggen ze dat het in januari 2011 verder gaat. Dan moeten ze daar inmiddels toch wel al reclame voor gemaakt hebben?
en programma maken en zeggen dat je de mensen 18 jaar gaat volgen, dan kun je niet na het 1e jaar al stoppen.
en programma maken en zeggen dat je de mensen 18 jaar gaat volgen, dan kun je niet na het 1e jaar al stoppen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:
Als er geen budget voor is, dan is het waarschijnlijk niet anders. Maar zo veel moet zo'n show niet echt kosten.
Misschien zijn ze 't zelf vergeten?
Gast- Gast
Ben wel benieuwd wat jij denkt dat 1 zo'n aflevering kost om te maken Marin.
Gast- Gast
Hahah.. vergeten..Marin schreef:Smikkell schreef:
Als er geen budget voor is, dan is het waarschijnlijk niet anders. Maar zo veel moet zo'n show niet echt kosten.
Misschien zijn ze 't zelf vergeten?
De mensen filmen (bijna) alles zelf dus het zal inderdaad niet zoveel kosten. Ik ben wel benieuwd hoe het nu met de stellen en hun kindjes gaat.
Gast- Gast
Omdat je zei dat je denkt dat t niet veel zal kosten. Ik vraag me af hoeveel je dan denkt dat zo'n aflevering kost om te maken. (echt puur de aflevering van begin tot eind, niet alles erom heen)
Gast- Gast
Ik heb echt geen flauw idee. Paar duizend euro's? Ik weet helemaal niets van de tv industrie, dat soort bedragen zegt me he-le-maal niets, heb geen referentiekader.
Maar waar ik meer op doelde is dat het een soort reality-tv is. Ze hebben dus geen acteurs in dienst (al krijgen die stellen misschien wel een bijdrage?), en er is geen set/decor nodig. Dat moet toch kosten besparen, lijkt mij. Daar doelde ik op.
Maar waar ik meer op doelde is dat het een soort reality-tv is. Ze hebben dus geen acteurs in dienst (al krijgen die stellen misschien wel een bijdrage?), en er is geen set/decor nodig. Dat moet toch kosten besparen, lijkt mij. Daar doelde ik op.
Gast- Gast
Het gaat er toch helemaal niet om wat zo'n programma nou kost. En voor ons leken is het niet te schatten wat er in de telivisie wereld omgaat.
Het ziet er nou alleen niet uit als een programma dat zoveel kost. Als je kijkt naar andere shows. De mensen filmen zelf en er is geen grote dure studio. Geen mega-super-dure en bekende presentator. Dat soort dingen.
Het ziet er nou alleen niet uit als een programma dat zoveel kost. Als je kijkt naar andere shows. De mensen filmen zelf en er is geen grote dure studio. Geen mega-super-dure en bekende presentator. Dat soort dingen.
Gast- Gast
Nee dat bedoelde ik dus ook, Smikkell.
Maar misschien, ook al kostte het niet heel veel, als er geen goede kijkcijfers vorig jaar waren, dat ze het toch besloten hebben niet door te laten gaan, of nu vanwege budget problemen. Weet ik veel. Ik denk ook maar hardop
Ik hoop natuurlijk dat het komt, want ik vond het leuk.
Maar misschien, ook al kostte het niet heel veel, als er geen goede kijkcijfers vorig jaar waren, dat ze het toch besloten hebben niet door te laten gaan, of nu vanwege budget problemen. Weet ik veel. Ik denk ook maar hardop
Ik hoop natuurlijk dat het komt, want ik vond het leuk.
Gast- Gast
Er is op internet helemaal niets over te vinden, dus ik ben bang dat we er niets meer van zien. Moet zeggen dat ik het ook niet een heel goed idee vond dat die kinderen, zonder dat zij daar toestemming voor geven, 18 jaar gevolgd zouden worden. Maar ben toch ook wel benieuwd hoe het nu met ze gaat
Gast- Gast
Ben het wel met je eens Smikkell, maar vind het ook raar dat ze zeggen dat het 18 jaar duurt.
En dat ze dan bv na 1 jaar al zouden stoppen..
Hopelijk komt t weer.
En dat ze dan bv na 1 jaar al zouden stoppen..
Hopelijk komt t weer.
Gast- Gast
Ik ben toch wel benieuwd naar Vera's verlossende antwoord over hoe duur zo'n aflevering nou is.
Gast- Gast
Ik ook..Marin schreef:Ik ben toch wel benieuwd naar Vera's verlossende antwoord over hoe duur zo'n aflevering nou is.
Gast- Gast
Om een serie van 6-8 afleveringen te maken (hoe minimaal ook) ben je al snel 1 a 2 ton kwijt. Dat moet geen probleem zijn bij de publieke omroep natuurlijk :-)
(sorry had t topic niet meer gelezen)
(sorry had t topic niet meer gelezen)
Gast- Gast
Ook bij zo'n 'lowbudget' programma?
Misschien moeten we schrijven naar de omroep, Smikkell, om te vragen of het nog komt
Misschien moeten we schrijven naar de omroep, Smikkell, om te vragen of het nog komt
Gast- Gast
Pagina 1 van 13 • 1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Pagina 1 van 13
Permissies van dit forum: