SYTYCD 2010
+14
_Muppit
Shisha
Eliesje
Jeanette
_Blush_
SuperGrover
Mamsie
Chocolate Cookie
Kabouter
Petteflet
Zwerver
Snoes
L!ND@
mzcharlotte
18 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
SYTYCD 2010
Hier moet over gepraat worden, want wat is het spannend met nog maar 6 dansers!
Favorieten?
Voor mij: Natascha en Floris (en niet omdat ik vaderlandgezind ben)
Favorieten?
Voor mij: Natascha en Floris (en niet omdat ik vaderlandgezind ben)
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Re: SYTYCD 2010
Ik heb eigenlijk niet echt een favoriet....Maar leuk dat er weer een topic is!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Ik vind ze allemaal goed!
Maar mijn nummer 1 is Lise
Maar mijn nummer 1 is Lise
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
L!ND@ schreef:Maar leuk dat er weer een topic is!
Ik heb niemand om er over te praten, niemand begrijpt mijn passie voor dansen en dus dansen kijken
mzcharlotte- Ratel
Ik ga voor Lorenzo, deed vorig jaar ook al mee maar viel toen door een blessuren af in de eerste live-show. Vind dat hij alle stijlen super doet. en sommige trucs enzo ... WOW
Gast- Gast
Mij maakt het echt niet uit wie wint!
Ik zou het wel erg leuk vinden voor Lorenzo, maar Lize gun ik het ook van harte!
Ik zou het wel erg leuk vinden voor Lorenzo, maar Lize gun ik het ook van harte!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Pff ik vind het nog best lastig. Vond bij de afgelopen show namelijk Stefano en Enora erg goed! Maar Lorenzo en Lise ook.....Lastig lastig lastig.
En die Floris....
De overgebleven dansers zijn eigenlijk allemaal erg goed en zou dus zo niet mijn favoriet eruit kunnen halen.
En die Floris....
De overgebleven dansers zijn eigenlijk allemaal erg goed en zou dus zo niet mijn favoriet eruit kunnen halen.
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Petteflet schreef:De overgebleven dansers zijn eigenlijk allemaal erg goed en zou dus zo niet mijn favoriet eruit kunnen halen.
Dat heb ik nou ook Lorenzo is wel erg goed inderdaad, maar ik vind het jammer dat er iedere keer weer over z'n knie begonnen word. Hij krijgt zo wel meer aandacht als de rest en ik stoor me er soms een beetje aan.
L!ND@- Kletskop
Lorenzo en Lise zijn favoriet. Ik denk ook dat éen van de twee het gaat winnen.
Stefano is mijn niet-favoriet. Ik vind daar echt niks aan.. Dat had ik ook met Hettie, maar die is er inmiddels al uit.
Ben benieuwd zondag, heb er weer zin in!
Stefano is mijn niet-favoriet. Ik vind daar echt niks aan.. Dat had ik ook met Hettie, maar die is er inmiddels al uit.
Gast- Gast
Auxo schreef:Lorenzo en Lise zijn favoriet. Ik denk ook dat éen van de twee het gaat winnen.
Helemaal mee eens! Al mag Natasha ook wel winnen van mij.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Kabouter schreef:Auxo schreef:Lorenzo en Lise zijn favoriet. Ik denk ook dat éen van de twee het gaat winnen.
Van mij liever niet. Ze kan hartstikke goed dansen, maar iets in haar uitstraling staat mij niet zo aan.
Gast- Gast
Auxo schreef:Kabouter schreef:Auxo schreef:Lorenzo en Lise zijn favoriet. Ik denk ook dat éen van de twee het gaat winnen.
Van mij liever niet. Ze kan hartstikke goed dansen, maar iets in haar uitstraling staat mij niet zo aan.
Dat heb ik net zo...
L!ND@- Kletskop
Ja ik ervaar dat net zo!L!ND@ schreef:Auxo schreef:Kabouter schreef:Auxo schreef:Lorenzo en Lise zijn favoriet. Ik denk ook dat éen van de twee het gaat winnen.
Dat heb ik net zo...
Vanavond is het weer zover, jeej!
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik heb eigenlijk geen favoriet. Ik vind ze allemaal erg goed!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik gun het floris het meeste.
Maar Lise mag ook winnen.
Maar Lise mag ook winnen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Hm ik weet het niet. Ik vond Enora ook echt wel héél erg goed.
Ik denk dat ik liever Enora in de finale had gezien in plaats van Natascha.
Maar goed, Lise is nog steeds mijn favoriet, dus die mag dus ook nog steeds winnen van mij.
Maar goed, Lise is nog steeds mijn favoriet, dus die mag dus ook nog steeds winnen van mij.
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik gun het floris het meest. Lorenzo vind ik zó overdreven en volgens mij leeft hij meer voor die extremotion van hem, dan voor het dansen. Van de vrouwen gun ik Lise het meest, Natasha vind ik een beetje irritant aan het worden.
Gast- Gast
Ohh Enora was wel een beetje mijn favoriet
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Snoes schreef:Hm ik weet het niet. Ik vond Enora ook echt wel héél erg goed.
Ik ben het met je eens, met alles wat je zegt. Enora zie ik ook veel liever dan Natascha, ik kan haar niet uitstaan.
Gast- Gast
Ik begrijp niet zo wat er tegen Natascha is, behalve dat ze deze show eigenlijk helemaal niet nodig heeft! Ik kan me voorstellen dat ze om komt van de opdrachten zodra ze weer 'vrij' is. Enora vind ik persoonlijk wel de zwakste schakel qua dans. Maar whow, wat is zij mooi zeg!
Maar... ik gun het Floris 't meest. Hij heeft zo'n enorme aanleg, maar het ontbreekt hem aan techniek. Met die prijs kan hij daar dus mooi aan werken! Hij doet me trouwens denken aan zo'n poppin' gast van Step Up 3/D.
Maar... ik gun het Floris 't meest. Hij heeft zo'n enorme aanleg, maar het ontbreekt hem aan techniek. Met die prijs kan hij daar dus mooi aan werken! Hij doet me trouwens denken aan zo'n poppin' gast van Step Up 3/D.
mzcharlotte- Ratel
Ik ben helemaal voor Floris en Lise... Wat zij kunnen zonder echte opleiding: WOW !!
Lorenzo, bwa... Ik vind dat hij een beetje buiten de groep lijkt te vallen, hij lijkt me meer met zichzelf bezig te zijn (oké, 't is een wedstrijd, maar de anderen lijken veel closer). Op't einde stond iedereen Enora en Stefano te knuffelen, Lorenzo stond kusjes naar de camera en het publiek te gooien... Ook altijd die gekke bekken en hyperactieve gespring bij de commentaren van de jury enzo.
Neih, Floris en Lise vind ik veel aangenamer. Die gun ik het het meeste ook...
Lorenzo, bwa... Ik vind dat hij een beetje buiten de groep lijkt te vallen, hij lijkt me meer met zichzelf bezig te zijn (oké, 't is een wedstrijd, maar de anderen lijken veel closer). Op't einde stond iedereen Enora en Stefano te knuffelen, Lorenzo stond kusjes naar de camera en het publiek te gooien... Ook altijd die gekke bekken en hyperactieve gespring bij de commentaren van de jury enzo.
Neih, Floris en Lise vind ik veel aangenamer. Die gun ik het het meeste ook...
_Blush_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 263
Het maakt me van deze vier niet zo heel veel uit wie er wint. Als het Lorenzo maar niet wordt. Pff..wat vindt die jongen zichzelf geweldig zeg. Staan Lise en Natasha daar te huilen en hij alleen maar blij zijn.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» SYTYCD
» Sytycd, the next generation
» Komt er geen herhaling van SYTYCD?
» generatie 2010
» Zomer 2010
» Sytycd, the next generation