Zondes 2010
+3
Roze Roos
Blond
Toet
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zondes 2010
Over niet al teveel dagen zitten we in 2011, maar welke zondes wil jij nog begaan in 2010? En wat ga je doen om deze te bewerkstelligen?
Gast- Gast
Re: Zondes 2010
Ik wil geen zondes begaan? En als ik dat zou willen, zou het jaartal me daarbij niet tegenhouden.
Gast- Gast
Ik wil het huishouden nog wel even laten liggen voor een paar dagen
Andere spannende antwoorden heb ik niet.
Andere spannende antwoorden heb ik niet.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik ga vanavond even goed snacken denk ik..
Mwaa, ik ook
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Geen, ik heb er al teveel begaan het afgelopen jaar
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga me straks helemaal volvreten met spare-ribs! Nu kan het nog, dik ben ik toch al
Gast- Gast
Ik heb zojuist teveel gegeten en vanmiddag een jurkje gekocht wat ik echt helemaaaaaaaaaaaaaal niet nodig had! Leek me wel genoeg(A)
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Nog even shoppen..
Heb bedacht dat ik sowiezo de eerste 2 maanden van 2011 geen nieuwe schoenen en kleren meer mag kopen, en dan hoop ik dat natuurlijk nog iets langer vol te houden!
Heb bedacht dat ik sowiezo de eerste 2 maanden van 2011 geen nieuwe schoenen en kleren meer mag kopen, en dan hoop ik dat natuurlijk nog iets langer vol te houden!
Gast- Gast
Ik denk dat ik vanavond maar es lekker naar bed ga, terwijl ik morgen eigelijk heel professioneel fris en fruitig op m'n werk moet verschijnen, maar ja, wie moet er dan ook om 7 uur in de ochtend al beginnen..
Verder heb ik heel veel zin om te winkelen en geld uit te geven aan kleding, denk dat ik dat woensdag of donderdag nog even ga doen als ik er de tijd voor heb
Verder heb ik heel veel zin om te winkelen en geld uit te geven aan kleding, denk dat ik dat woensdag of donderdag nog even ga doen als ik er de tijd voor heb
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb vorige week echt zo'n 500 euro uitgegeven aan kleding/schoenen.
Ik heb vanavond super veel lekkere trek! En heb net lekker wat kaasjes met mosterd gegeten
Ik heb vanavond super veel lekkere trek! En heb net lekker wat kaasjes met mosterd gegeten
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
mozzarella schreef:Ik wil geen zondes begaan? En als ik dat zou willen, zou het jaartal me daarbij niet tegenhouden.
Geen grote zondes. Maar meer van op 2 januari 2011 start ik met dieten, maar dan wil ik nu nog even een zak Bugles leegvreten. Dat doe ik namelijk nu wel.
Gast- Gast
Ik wil het liefst de rest van 2010 de deur niet meer uit, echt gewoon alleen maar ransbakken op de bank zonder te douchen en gewoon te chillen met m'n laptop en tv. Helaas kan dat niet helemaal want morgen komt een vriendin en moet ik naar de katjes van m'n oom en tante, maar voor de rest gaat dat wel aardig goedkomen denk ik. Heerlijk even!
Gast- Gast
Geld uitgeven wat ik eigenlijk niet moet doen! Dec was al een veel te dure maand en ik moet eigenlijk sparen! Toch ben ik gister uit eten geweest, heb ik schoenen en een rokje gekocht en ga ik zo nog even naar de stad..
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Shoppen haha! Duik morgen nog even de stad in, terwijl ik eigenlijk al zat heb.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw Zondes van 2011
» 2010 in plaatjes
» Het laatste uur van 2010
» generatie 2010
» Kinderopvangtoeslag 2010
» 2010 in plaatjes
» Het laatste uur van 2010