generatie 2010
+53
Novalee
Coccinelle
Tazz
studiebol
Sarah1985
kwak
Arwyn
Parisienne
SleepingBeauty
ekjir@M
Tinus
Bacio
Lies
CCC
Mama_1987
Jade
Angela_1986
Linda
SuperGrover
Tania
Aimee
mzcharlotte
Ibbeltje
SarahKey
Tsjip
Jezzie
_Lacey_
Bruintje Beer
Laced
Mizzie
Clapperdie
Flower_L
L!ND@
Lejow
Tiara
ekiaam87
Marin
Summerlovin
Bubbelicious
SnowWhite
ixis
Printje
Jules
Elsje
Flinder
Sneeuwvlok
Shisha
Filoria
Zwerver
Yzma
Zora
juffie001
smurfie
57 plaatsers
Pagina 13 van 13
Pagina 13 van 13 • 1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Re: generatie 2010
Ik zat net een beetje te zoeken en zag dat Dijana meeschrijft op een ander forum, daar schreef zij dat Charrel en zij inmiddels een eigen eengezinswoning hebben en daar met Charlene en Dex wonen. Ik weet niet of het al ergens in dit topic staat maar Desiré is zwanger van haar derde kindje, in september is zij uitgerekend.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Wow, die laten er echt geen gras over groeien!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
desire is van isabella
ben wel benieuwt op wat voor forum dat staat
ben wel benieuwt op wat voor forum dat staat
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Dat dacht ik al behalve Dijana schrijft ook Nathalie daar mee en die geeft aan dat ze al in december 2011 getopt zijn met filmen. Er komt dus definitief geen vervolg. Het is wel een beetje zoeken want het zijn veel pagina's (alle nieuwtjes staan op de laatste pagina's):
http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/369649-generatie-2010-ned1.html
http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/369649-generatie-2010-ned1.html
Roxi3- Prater
Wie is Nathalie dan? Er was toch geen moeder die zo heet?
En jeetje 3 in 3 jaar, pff zou niet mijn ding zijn.
En jeetje 3 in 3 jaar, pff zou niet mijn ding zijn.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Nou ik geloof er geen hol van dat zij dat zijn..
Nathalie is van Dominique Printje
Gast- Gast
Razz_ schreef:Nou ik geloof er geen hol van dat zij dat zijn..
Ow ik dacht dat ze anders heette hahaa
Ik vind die Dijana wel een type voor zo'n forum maar die Nathalie helemaal niet.
Printje- Lady Post-a-lot
Maar hoe kort zitten die kindjes dan wel niet op elkaar...van desiree en michael?
Pff...krijg al benauwd van de gedachte
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:Maar hoe kort zitten die kindjes dan wel niet op elkaar...van desiree en michael?
hahaha +1
Printje- Lady Post-a-lot
Razz_ schreef:Nou ik geloof er geen hol van dat zij dat zijn..
Dat weet je natuurlijk nooit zeker maar ik kan me goed voorstellen dat je de neiging hebt om te reageren als iedereen zijn/haar ongezouten mening over je heeft en op internet zet.
Roxi3- Prater
SarahKey schreef:Kenya schreef:Ja, dat wil ik ook wel weten! (op welk forum dat staat)
viva
Nee, op het zwangerschapsforum blijkbaar. Staat hierboven. Posten ze ook op viva dan?
Gast- Gast
Ik vind het jammer dat het afgelopen is.
Vond het net zulke leuke gezinnen om te volgen.
Vond het net zulke leuke gezinnen om te volgen.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Kenya schreef:SarahKey schreef:Kenya schreef:Ja, dat wil ik ook wel weten! (op welk forum dat staat)
viva
Nee, op het zwangerschapsforum blijkbaar. Staat hierboven. Posten ze ook op viva dan?
Ja, Dijana had ook op viva dezelfde update geplaatst.
SarahKey schreef:Kenya schreef:SarahKey schreef:Kenya schreef:Ja, dat wil ik ook wel weten! (op welk forum dat staat)
viva
Ja, Dijana had ook op viva dezelfde update geplaatst.
Ah, ok
Gast- Gast
Weet iemand hoe het met de gezinnen gaat...ook al is het programma stopgezet. Ben wel benieuwd...
Heeft isabelle nu een tweede zusje of broertje? En woont dat jonge stel al op zichzelf?
Heeft isabelle nu een tweede zusje of broertje? En woont dat jonge stel al op zichzelf?
Flower_L- Ratel
Flower_L schreef:Weet iemand hoe het met de gezinnen gaat...ook al is het programma stopgezet. Ben wel benieuwd...
Check een pagina terug...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jerry schreef:Flower_L schreef:Weet iemand hoe het met de gezinnen gaat...ook al is het programma stopgezet. Ben wel benieuwd...
wat moet ik daar lezen dan, mbt bovenstaand?
Zie niets over dat ze bevallen is van een jongen of meisje...en of dat stel nu echt op zichzelf woont : ...of ik lees scheel. Dit is van juli...misschien hebben ze woning geweigerd...of ging het niet goed...etc...
Flower_L- Ratel
Flower_L schreef:Jerry schreef:Flower_L schreef:Weet iemand hoe het met de gezinnen gaat...ook al is het programma stopgezet. Ben wel benieuwd...
wat moet ik daar lezen dan, mbt bovenstaand?
Zie niets over dat ze bevallen is van een jongen of meisje...en of dat stel nu echt op zichzelf woont : ...of ik lees scheel. Dit is van juli...misschien hebben ze woning geweigerd...of ging het niet goed...etc...
Dat van dat broertje of zusje vatte ik op als 'is er nou een derde' en niet als 'is het nou een jongetje of een meisje'.
Van dat jonge stel staat op de vorige pagina (of heb ik die ook verkeerd geïnterpreteerd?):
Roxi3 schreef:Ik zat net een beetje te zoeken en zag dat Dijana meeschrijft op een ander forum, daar schreef zij dat Charrel en zij inmiddels een eigen eengezinswoning hebben en daar met Charlene en Dex wonen.
Jerry- Ratel
Nogmaals....die post is van juli 2012...het is nu febr 2013...ik kan ook lezen dat ze toen een huisje hadden.
Maar....Ik kan me goed voorstellen dat er intussen wat is gebeurd. Dat ze toen een huisje toegewezen hebben gekregen, wil niet zeggen dat ze er nu als een gelukkig gezinnetje wonen. Misschien beide geen werk, of uit elkaar. Misschien wel weer zwanger
Edit,
Broertje van isabella heet noel vond ik net.
Maar....Ik kan me goed voorstellen dat er intussen wat is gebeurd. Dat ze toen een huisje toegewezen hebben gekregen, wil niet zeggen dat ze er nu als een gelukkig gezinnetje wonen. Misschien beide geen werk, of uit elkaar. Misschien wel weer zwanger
Edit,
Broertje van isabella heet noel vond ik net.
Flower_L- Ratel
Oh oké Ik ging er maar vanuit dat als ze daar toen woonden, ze daar nu vast nog steeds wel wonen
Jerry- Ratel
Dijana en Charrel zijn nog bij elkaar
Arjen en Sharon (van Silvijn) hebben een dochtertje gekregen
En Pel en Lisenka (van Jamie) krijgen in Maart een 2e kindje (waarschijnlijk een meisje)
Arjen en Sharon (van Silvijn) hebben een dochtertje gekregen
En Pel en Lisenka (van Jamie) krijgen in Maart een 2e kindje (waarschijnlijk een meisje)
Pruim- Fluisteraar
- Aantal berichten : 160
Punten : 178
Registratiedatum : 14-01-13
Wat leuk Pruim! Weet je ook hoe het zusje van Silvijn heet?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 13 van 13 • 1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Pagina 13 van 13
Permissies van dit forum: