Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+24
Fiebje
Clapperdie
koNijntje
peach
pitbullgup
Muppetje
Laced
Ayla
blondje1313
Jade
Aimee
meisje
Tiara
Star007
lief
Poisongirl
Amber-
Supertalentje
mickey
*Lookie*
studiebol
liesje
joyce0606
Floor
28 plaatsers

Pagina 21 van 30 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 25 ... 30  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 21 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Supertalentje di 6 dec 2011 - 3:46

Is Liesje toch nog voorgekropen, haha!

@Mickey: hoe gaat het tot nu toe?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 21 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  mickey di 6 dec 2011 - 4:38

Hier gaat het tot nu toe errug langzaam. Rond 14.00 uur is de gyn geweest voor een inwendig onderzoek. Alhoewel ik regelmatig harde buiken heb, was de ontsluiting nauwelijks gevorderd. Rond 17.00 krijg ik weer een onderzoek. Hopelijk is het dan wel wat gevorderd. Als er wat vooruitgang is, krijg ik geloof ik weer gel. Ik hoop het wel, ben het langzaam beu. Heb al een infuus in mijn hand, voor het geval dat. En dat ding is irritant!! Ik gok in ieder geval dat buddha toch morgen pas ter wereld komt. Zo traag als het nu gaat, kan ik me niet voorstellen dattie vandaag nog geboren wordt.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 4:40

@ micky, balen zeg dat het niet wil vlotten.. Duim voor je dat jullie buddha toch vandaag nog gaat komen! het kan ineens snel gaan....

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 di 6 dec 2011 - 4:46

mickey schreef:Hier gaat het tot nu toe errug langzaam. Rond 14.00 uur is de gyn geweest voor een inwendig onderzoek. Alhoewel ik regelmatig harde buiken heb, was de ontsluiting nauwelijks gevorderd. Rond 17.00 krijg ik weer een onderzoek. Hopelijk is het dan wel wat gevorderd. Als er wat vooruitgang is, krijg ik geloof ik weer gel. Ik hoop het wel, ben het langzaam beu. Heb al een infuus in mijn hand, voor het geval dat. En dat ding is irritant!! Ik gok in ieder geval dat buddha toch morgen pas ter wereld komt. Zo traag als het nu gaat, kan ik me niet voorstellen dattie vandaag nog geboren wordt.

Ik ben het levende bewijs dat het toch snel kan gaan! Maar ik denk ook dat hij zich morgen aandient. In de zin van vanacht! Rust goed uit! En zet em op!!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jade di 6 dec 2011 - 5:12

Spannend Mickey! Succes!

Maar 7 december is ook een mooie datum hoor!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  studiebol di 6 dec 2011 - 5:15

Ayla van harte!! Goed gedaan! Heerlijk toch nu kan je zelf alle kanten op.

Beegee hoe gaat het met je? Voel je je al iets beter?

Blondje, nee vind het niet jammer om alles op te ruimen. Ben het ook wel zat eigenlijk smile in huis hangen maar 2 slingers dus die mogen van mij wel weg. De kaartjes die we hebben gekregen hangen er ook al 7 weken dus ik vind het wel mooi geweest. Ik ga het weg halen en dan wat kerstversiering op hangen dan is het niet meteen kaal in huis.
Oh en naast de box staat ook een hele berg met alle kado's die we hebben gekregen dus die ga ik dan ook opruimen.

Parels hoe was het bij de CB en hoe was het met de boodschappen? Was het echt heel erg wat je moest pinnen.

Joyce ik zou anders idd is bij het CB binnen lopen of naar de huisarts...zoveel huilen dan moet er wel iets zijn.

Nou wij zijn naar de tuinland geweest en kwamen met een kar vol terug! Haha nu moet het huis wel in de kerstsferen komen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 6:16

Kom ik eeens een middag niet op het forum, gelijk liesje bevallen!
En Mickey aan de gel, spannend hoor!

Studie ; lekker zeg zo kerstshoppen!

Bij het cb was het wel ok hoor, was de slankste alweer in de wachtkamer :P
Ze is goedgekeurd qua gehoor en mochten haar zelf wegen, ze weegt nu 3470 gr en is sinds vrijdag dus 320 gr aangekomen.. We hadden echt een gruwelijke kar vol met boodschappen, en waren net geen 100 euro kwijt .. Nu ben ik zo moe! Maar ja mijn vriend gaat voetballen en mijn oom/tante/oma komen langs .. Weinig zin in eigenlijk maar goed!

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje di 6 dec 2011 - 23:40

Haha Parels, ik zie jou echt stiekem vergelijken in zo'n wachtkamer, haha! Gelukkig gaat alles goed met jullie dochter!

Ik zit echt te wachten op de Buddha van Mickey! Ik moest er vannacht 3 keer uit en toen heb ik ook op het forum gespiekt, haha! Ik hoop maar dat alles goed gaat/is, maar hij moet toch komen vandaag?!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 23:47

Supertalentje schreef:Haha Parels, ik zie jou echt stiekem vergelijken in zo'n wachtkamer, haha! Gelukkig gaat alles goed met jullie dochter!

Ik zit echt te wachten op de Buddha van Mickey! Ik moest er vannacht 3 keer uit en toen heb ik ook op het forum gespiekt, haha! Ik hoop maar dat alles goed gaat/is, maar hij moet toch komen vandaag?!

Hahaha, echt stiekem was ik niet, toen zij naar binnen mocht, siste ik tegen mijn vriend 'zag je dat?' Hij ; 'die pens?' Ik ; 'ja! Dan ben ik al best weer dun he?' En vriend maar knikken haha (hij kan niet anders Laughing)

Ik heb idd ook al meerdere keren gespiekt voor Mickey, er staat ook nog niks op facebook!

Gast
Gast

Bericht  Mel wo 7 dec 2011 - 0:08

Spannend he voor Mickey! Ik ben ook de hele tijd het forum/facebook in de gaten aan het houden!!
Mel
Mel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 146
Punten : 158

Bericht  Supertalentje wo 7 dec 2011 - 0:11

Haha! Wat een lekker wicht ben je ook!

Check jij haar Facebook voor mij, ik heb haar niet op facebook, ik check hier!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aimee wo 7 dec 2011 - 1:51

Ik begin nu wel heel nieuwsgierig te worden Mickey! Ik hoop dat alles goed gaat met jou en kleine buddha...

Ik ben nog steeds in gevecht met ons geboortekaartje Mad Ik dacht dat we er eindelijk uit waren, maar ik vind hem nu toch wel heel erg grijs en grauw voor een baby... Dus zit weer te klooien op hipdesign, maar ik kom er inmiddels niet meer uit! Misschien ga ik vanmiddag toch ook maar even een boek halen bij een drukker, eens kijken wat daar allemaal in zit...
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Supertalentje wo 7 dec 2011 - 2:43

Wat zonde, ik vond je kaartje juist zo mooi! Kun je er geen blauw in invoegen? Zijn naam in blauwe letters of een blauwe baan ofzo? Klein gedichtje in blauwe letters? Blauwe sticker op de achterkant desnoods? :P Bij Family Cards (serie classic/klassiek) hebben ze hele mooie... Embarassed laughcry

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aimee wo 7 dec 2011 - 2:53

Nee, van dat ene kaartje was de voorkant juist heel rommelig en de naam slecht te lezen in het echt Rolling Eyes Terwijl hij op het ontwerp er juist heel strak en rustig uit zag... Toen nog gekeken met blauw erbij, maar het ornamentje voorop was een beetje groenig en dan vind ik het met blauw erbij niet mooi :P Ik ben ook echt een zeikerd, want ik vind wel dat het hele kaartje qua kleur e.d. bij elkaar moet passen!
De kaartjes op family cards vind ik ook heel mooi, zoiets als dit bijv.:
Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 21 Voorzijde_3463_2
of zoiets
Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 21 Voorzijde_3448_2
Maar dan ga ik weer twijfelen of het niet meer trouwkaartjes, dan babykaartjes zijn... Ooh twijfels, twijfels bounce

Dus nu zit ik allemaal hele schreeuwerige kaartjes te onwerpen, maar weet toch dat dat het nooit gaat worden omdat ik daar eigenlijk helemaal niet van hou Laughing Ach, het houdt me van de straat he...

Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 2:56

haha Aimee vreselijk hé die twijfels. Wij kregen vandaag het jongenskaartje in de bus en zijn er nu wel helemaal uit godzijdank cheers. Maar zijn er ook héél lang mee bezig geweest. Dan hadden we zelf iets leuks ontworpen en zei ik ineens; wacht eens zo'n kaartje hadden de buren vorig jaar. Dus gauw de laden doorzoeken naar dat kaartje en dan leek ie er héééél iets op en vond ik het al niet meer leuk :P :P

Ben wel blij dat we er nu helemaal uit zijn want ik twijfel echt over álles. Vreselijk. Jullie ook zo'n last van? Ik loop echt uren door de AH omdat ik niet weet wat we moeten eten. Bij de prenatal een leuke wikkeldoek kopen? Ik loop er 1,5 uur en ga nog met niets naar huis. Ik ben zo'n twijfelkont de laatste weken.

Maar met Liesje en Mickey (aan het) bevallen schiet het op voor ons he!? Wie is er nu eerst? Supertalentje?

Gast
Gast

Bericht  Aimee wo 7 dec 2011 - 3:01

Nicci schreef:haha Aimee vreselijk hé die twijfels. Wij kregen vandaag het jongenskaartje in de bus en zijn er nu wel helemaal uit godzijdank cheers. Maar zijn er ook héél lang mee bezig geweest. Dan hadden we zelf iets leuks ontworpen en zei ik ineens; wacht eens zo'n kaartje hadden de buren vorig jaar. Dus gauw de laden doorzoeken naar dat kaartje en dan leek ie er héééél iets op en vond ik het al niet meer leuk :P :P

Ben wel blij dat we er nu helemaal uit zijn want ik twijfel echt over álles. Vreselijk. Jullie ook zo'n last van? Ik loop echt uren door de AH omdat ik niet weet wat we moeten eten. Bij de prenatal een leuke wikkeldoek kopen? Ik loop er 1,5 uur en ga nog met niets naar huis. Ik ben zo'n twijfelkont de laatste weken.

Maar met Liesje en Mickey (aan het) bevallen schiet het op voor ons he!? Wie is er nu eerst? Supertalentje?

Twijfels? Nee hoor, totaaaaaal geen last van Laughing

Volgens mij is Freakielief nu eerst aan de beurt, die is bijna 38 weken...(zag net ergens haar ticker voorbij flitsen) Dan supertalentje denk ik ja. En ik ben de hekkensluiter!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 3:04

Ik zie in de lijst ook nog Dizzy ertussen staan, maar kletst zij wel mee? Ben hier ook niet heel vaak dus weet het niet zeker.
Wij lopen tegelijk trouwens Aimee! Mijn ticker is nog van voor de termijnecho en zijn toen 5 dagen teruggezet, dus ik ben morgen 33 weken. Jij ook toch?

Begint op te schieten hé Very Happy Heb je verder alles al klaar?

Gast
Gast

Bericht  Aimee wo 7 dec 2011 - 3:16

Ja klopt, uitgerekend op 26 januari! Wat leuk zeg, precies tegelijk Very Happy Al zeg ik al vanaf het begin dat ik twee weken overtijd ga lopen, dus ga er ook vanuit dat ik nog 9 weken moet...
Ik heb zo goed als alles nu klaar. Het enige wat ik nog moet kopen zijn dingen voor mezelf: kraamverband, grote onderbroeken en pyjama's. Niet echt de leukste dingen, dus ik stel het steeds uit Wink En jij? Ik moet wel zeggen dat het voor mijn gevoel ineens wel weer wat langzamer gaat sinds ik thuis zit, ik zit nu echt te wachten tot het zover is zegmaar, terwijl mijn werk me wel veel afleiding gaf.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Supertalentje wo 7 dec 2011 - 3:25

Nee, ik ben toch niet aan de beurt?! (Eng dat ik ook een keer aan de 'beurt' ben...) Freakie en Dizzy zijn eerst en Poison en ik zijn weer tegelijkertijd, maar op zich zijn er wel wat te vroeg of juist te laat, dus ik ben nog niet hoor!

Aimee; ik zou niet het eerste kaartje doen, haha! Embarassed Verder moet je denk ik kijken naar wat jij/jullie leuk vinden. Iedereen vindt wel iets van een kaartje, welke je ook kiest. Mijn trouwkaart was bv zwart (met zilveren letters), vreselijk vond mijn moeder het, maar ik vond 'm prachtig! Als babykaartje wilde ik iets in dezelfde style, maar bij een zwart babykaartje denken mensen al gauw dat het niet goed gegaan is en dat wilde ik niet.

Deze vond ik trouwens echt geweldig, maar die moet je nog 'in elkaar vouwen' na het drukken en dat zag mijn man weer niet zitten:

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 21 Geboortjekaartjediehetn

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 3:26

Aimee ; dat blauwe kaartje is leuk zeg! Vind ik ook echt een babykaartje, geen trouwkaart ofzo! Erg leuk!

Ik heb mijn hipsters bij de Zeeman gekocht (2 voor 2,50 of 5,00 geloof ik, maar zijn erg fijn!), gewoon een maatje groter. En bij de Wibra heb ik 2 bigshirts gekocht, ieder 5 euro ps, en daar ben ik in bevallen.

Supertalentje ; nog niks op Facebook! Ben wel écht benieuwd, en als ze echt al zolang bezig is met bevallen, heb ik met haar te doen! Hoop gewoon dat ze het nog even lekker stil houdt!

Gast
Gast

Bericht  Aimee wo 7 dec 2011 - 3:39

Ja dat vind ik ook mooi Supertalentje! Ook met foto'tje vind ik heel erg leuk! Alleen eerst de stress dat je een mooie foto MOET maken voor je kaartje en dan nog alle kaartjes vouwen staat me ook erg tegen. En wat je schrijft over dat mensen dan denken dat er iets niet goed is gegaan, dat had ik ook bij mijn grijze kaartjes... Meer rouwkaartjes voor een kindje, dan geboortekaartjes ofzo. Ik kreeg er zelf een naar gevoel bij iig!
Ach ik heb nog een paar weken, ga nog wel even rondzoeken op internet. En als ik echt niets kan vinden, dan moet mijn vriend maar gewoon in zijn eentje kiezen. Hoe belangrijk is zo'n kaartje ook eigenlijk? Wink

Bedankt Parels voor de tips! Ik ga van de week dan maar eens langs de wibra en zeeman, ik moet er toch een keer aan geloven... Hoe gaat het bij jullie? Doet L.oïs het nog steeds zo goed?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Mel wo 7 dec 2011 - 3:42

Mickey is bevallen!! Weet niet wat allemaal hier op het forum mag komen te staan, dat weet iemand van jullie waarschijnlijk wel!!
Mel
Mel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 146
Punten : 158

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 3:44

Mel schreef:Mickey is bevallen!! Weet niet wat allemaal hier op het forum mag komen te staan, dat weet iemand van jullie waarschijnlijk wel!!
Wat fijn! Ks of toch gewoon? En is buddha en jongetje of een meisje? En hoe is het met Mickey zelf?

Gast
Gast

Bericht  Poisongirl wo 7 dec 2011 - 3:47

Supertalentje, ja wij zijn gelijk uitgerekend. Ben benieuwd wie van ns het eerst bevalt. Ik heb zelf wel t idee dat mijn kindje Eker een week later komt. En jij?

Aimee ik heb inmiddels pyjamas coor het kraambed, maar nu ik het zo lees ís hetnidd wel handig om twee bigshirts voor de bevallng te halen haha.

Mickey:gefeliciteerd.

Mel: geloof dat naam met punt ertussen gewoon genoemd mocht worden, maar zal eens kijken waar ik dat gelezen heb en of ik dat kan terugvinden.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Poisongirl wo 7 dec 2011 - 3:49

mickey schreef:Oh ja: Liesje als ik je sms dat ik bevallen ben, mag de naam op het forum, maar wel graag met een puntje ertussen!

Zie hier... Maar liesje heeft het natuurlijk druk met haar kindje smile
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 30 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 25 ... 30  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: