Uitgerekend in November, December of Januari
+24
Fiebje
Clapperdie
koNijntje
peach
pitbullgup
Muppetje
Laced
Ayla
blondje1313
Jade
Aimee
meisje
Tiara
Star007
lief
Poisongirl
Amber-
Supertalentje
mickey
*Lookie*
studiebol
liesje
joyce0606
Floor
28 plaatsers
Pagina 22 van 30
Pagina 22 van 30 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 26 ... 30
Re: Uitgerekend in November, December of Januari
Supertalentje schreef:Nee, ik ben toch niet aan de beurt?! (Eng dat ik ook een keer aan de 'beurt' ben...) Freakie en Dizzy zijn eerst en Poison en ik zijn weer tegelijkertijd, maar op zich zijn er wel wat te vroeg of juist te laat, dus ik ben nog niet hoor!
Aimee; ik zou niet het eerste kaartje doen, haha! Verder moet je denk ik kijken naar wat jij/jullie leuk vinden. Iedereen vindt wel iets van een kaartje, welke je ook kiest. Mijn trouwkaart was bv zwart (met zilveren letters), vreselijk vond mijn moeder het, maar ik vond 'm prachtig! Als babykaartje wilde ik iets in dezelfde style, maar bij een zwart babykaartje denken mensen al gauw dat het niet goed gegaan is en dat wilde ik niet.
Deze vond ik trouwens echt geweldig, maar die moet je nog 'in elkaar vouwen' na het drukken en dat zag mijn man weer niet zitten:
Wat een toeval dat je nu net een geboortekaartje met de naam F.inn hier zet!!
Mel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 146
Punten : 158
Registratiedatum : 18-11-10
Poisongirl schreef:mickey schreef:Oh ja: Liesje als ik je sms dat ik bevallen ben, mag de naam op het forum, maar wel graag met een puntje ertussen!
Zie hier... Maar liesje heeft het natuurlijk druk met haar kindje
Ik had t idd ook terug gevonden! Staat al in het topic voor mickey zelf
Mel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 146
Punten : 158
Jaaaaaa, leuk he, Buddha is een jongen
Leuke naam ook!
Poisongirl ; ik had idd 2 bigshirts voor de bevalling, heb namelijk de 1ste al vrij snel ondergespuugd en dus kon ik een andere aan. Die werd natuurlijk ook alweer vies doordat Loïs op mijn borst werd gelegd, dus in het kraambed heb alleen een shirtje aangehad, en zo'n heel sexy netbroekje uit het ziekenhuis met een groot kraamverband erin. Haal dat trouwens genoeg in huis, want die verslind je echt! Oh, en (dat heb ik namelijk wel gedaan) 'jat' nog wat van die netbroekjes mee uit het ziekenhuis, heb daar de 1ste dagen echt in gelopen/gelegen/geslapen en daarna wastte de kraamverzorgster ze weer.
Aimee ; Loïs doet het hartstikke goed, wij mogen écht niet klagen. Ze eet goed, slaapt goed, poept/plast goed. Je hoort haar bijna nooit, alleen als ze een beetje aan het wakker worden is, of haar speentje kwijt is en ze wil inslapen. Ze slaapt ook overal doorheen, heel fijn, en het maakt haar vooralsnog niet uit waar je haar neerlegt.
Leuke naam ook!
Poisongirl ; ik had idd 2 bigshirts voor de bevalling, heb namelijk de 1ste al vrij snel ondergespuugd en dus kon ik een andere aan. Die werd natuurlijk ook alweer vies doordat Loïs op mijn borst werd gelegd, dus in het kraambed heb alleen een shirtje aangehad, en zo'n heel sexy netbroekje uit het ziekenhuis met een groot kraamverband erin. Haal dat trouwens genoeg in huis, want die verslind je echt! Oh, en (dat heb ik namelijk wel gedaan) 'jat' nog wat van die netbroekjes mee uit het ziekenhuis, heb daar de 1ste dagen echt in gelopen/gelegen/geslapen en daarna wastte de kraamverzorgster ze weer.
Aimee ; Loïs doet het hartstikke goed, wij mogen écht niet klagen. Ze eet goed, slaapt goed, poept/plast goed. Je hoort haar bijna nooit, alleen als ze een beetje aan het wakker worden is, of haar speentje kwijt is en ze wil inslapen. Ze slaapt ook overal doorheen, heel fijn, en het maakt haar vooralsnog niet uit waar je haar neerlegt.
Gast- Gast
Parels schreef:
Ik heb uit het kraampakket kraamverband en nog wat zwarte pakken kotex. Wil ook nog grote onderbroken bij zeeman ofzo halen, ook met het ideendat als er bloed in komt dat ik ze dan weg kan gooie. Iemand tips voor gewone slips of hipsters?heb nu altijd hipsters eigenlijk. Die netbroekjes is een goede tip, die ga ik proberen mee te jatten,hihi.
Ik geniet van mijn verlof, maar moet zoveel van mezelf. Moest verplicht tot 10uur in bed bljven liggen van mijn man vanmorgen. Daarna mocht ik pas op staan en iets gaan doen en dan niet te veel doen. Dus heb wasmachne aangezet met hydrofieldoeken en die net n de droger gedaan en de vaatwasser uitgeruimd. Toen wezen lunchen met mijn schoonzusje. Nu helemaal moe, dadelijk komen er nog twee vriendinnen eten. Lig dus ff lekker op de bank...
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Naam | leeftijd | no. kindje | Geslacht | ZH/thuis | uitg. datum | bevaldatum | Naam |
Blondje1313 | Leeftijd | 1e | Meisje | Poli-klinisch | uitg. datum | 07-10-2011 | L.otte |
Star07 | 23/25 | 1e | Meisje | klinisch | 07-11-2011 | 17-10-11 | D.emi |
Floor | 28/29 | 1e | jongen | Poli-klinisch | 14-11-2011 | 20-11-2011 | N.B |
Studiebol | 28/32 | 1+2 | meisjes | Klinisch | 21-11-2011 | 18-10-2011 | niet online |
Parels | 25/28 | 1e | meisje | poli-klinisch | 22-11-2011 | 25-11-2011 | l.ois m.ila |
Mickey | 27/28 | 1e | Jongen | klinisch | 24-11-2011 | 07-12-2011 | F.inn |
Joyce0606 | 26/28 | 1e | Jongen | klinisch | 28-11-2011 | 10-11-2011 | N.oah K.aj |
Beegee | 27/27 | 3e | Jongen | klinisch | 09-12-2011 | 16-10-2011 | J.ace |
Pitbullgup | 25/27 | 1e | meisje | klinisch | 10-12-2011 | 18-11-2011 | N.inthe |
Lookie | 25/28 | 1e | jongetje | poli-klinisch | 13-12-2011 | 27-11-2011 | ? |
Liesje | 28 | 2e | jongen | thuis | 19-12-2011 | 06-12-2011 | T.obias |
Freakielief | 26/28 | 1e | jongen | poli-klinisch | 23-12-2011 | ? | ? |
Dizzy | 24/25 | 2e | meisje | Thuis? | 24-12-2011 | ? | ? |
Supertalentje | 27 | 1e | Jongen | Poli-klinisch | 14-01-2012 | ? | Nog ff wachten ;-) |
Poisongirl | 25/27 | 1e | Jogen | poli-klinisch | 14-01-2012 | 27-12-2011 | J |
Nicci | 23/27 | 1e | NB | Thuis | 22-01-2012 | ? | ? |
Aimee | 22/26 | 1e kindje | jongen | Nog onbekend | 26-01-2012 | ? | ? |
Laatst aangepast door joyce0606 op zo 1 jan 2012 - 7:48; in totaal 2 keer bewerkt
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
#@#$#% Reactie weg, in de herhaling:
@Parels: ik ben bij de zeeman en wibra geweest, maar ik vind die bigshorts zo woestlelijk... Ik zie mezelf gewoon niet rondpuffen in zo'n shirt... Ik heb ook gekeken voor iets met knoopjes ivm bv, maar dan krijg je alleen maar van die oma-jurken-met-bloemetjes, ook al zo afzichtelijk. Ik ga gewoon nog een paar keer kijken, misschien went het, haha! Over die netbroekjes heb ik ook gehoord dat ze heel fijn zijn, waar haal je die? En welk maandverband heb je dat niet aan te slepen was? (juist de witte Kotex of de zwarte?)
@Aimee: dat fotootje had ik dan vervangen voor tekst, op die stress zat ik ook niet te wachten Ik vond je grijze wel mooi, maar als jij er een naar gevoel bij krijgt gewoon niet doen natuurlijk. Op internet kun je uren struinen naar kaartjes en waar wij onze kaart besteld hebben hadden ze ook nog boeken vol staan. Op zich is een kaartje niet zó belangrijk, maar je gaat 'm zelf wel bewaren natuurlijk...
@Poison: Ik denk dat ik ook overtijd ga lopen, ik heb geen enkele reden waarom baby eerder zou komen. Mijn man denkt trouwen dat onze baby 9 januari komt, ik ben benieuwd! Waarom denk jij dat je een weekje overtijd gaat? Jij had wel een drukke dag voor de boeg... trek je dat nog?
@Mel: ik zat er net aan te denken, grappig idd! 'Ik zal het wel aan mijn vruchtwater gevoeld hebben' zullen we maar zeggen
@Parels: ik ben bij de zeeman en wibra geweest, maar ik vind die bigshorts zo woestlelijk... Ik zie mezelf gewoon niet rondpuffen in zo'n shirt... Ik heb ook gekeken voor iets met knoopjes ivm bv, maar dan krijg je alleen maar van die oma-jurken-met-bloemetjes, ook al zo afzichtelijk. Ik ga gewoon nog een paar keer kijken, misschien went het, haha! Over die netbroekjes heb ik ook gehoord dat ze heel fijn zijn, waar haal je die? En welk maandverband heb je dat niet aan te slepen was? (juist de witte Kotex of de zwarte?)
@Aimee: dat fotootje had ik dan vervangen voor tekst, op die stress zat ik ook niet te wachten Ik vond je grijze wel mooi, maar als jij er een naar gevoel bij krijgt gewoon niet doen natuurlijk. Op internet kun je uren struinen naar kaartjes en waar wij onze kaart besteld hebben hadden ze ook nog boeken vol staan. Op zich is een kaartje niet zó belangrijk, maar je gaat 'm zelf wel bewaren natuurlijk...
@Poison: Ik denk dat ik ook overtijd ga lopen, ik heb geen enkele reden waarom baby eerder zou komen. Mijn man denkt trouwen dat onze baby 9 januari komt, ik ben benieuwd! Waarom denk jij dat je een weekje overtijd gaat? Jij had wel een drukke dag voor de boeg... trek je dat nog?
@Mel: ik zat er net aan te denken, grappig idd! 'Ik zal het wel aan mijn vruchtwater gevoeld hebben' zullen we maar zeggen
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Parels: Wat fijn dat ze het zo goed doet!
Poisongirl: Wat heb jij allemaal nog te doen dan? Nadat ik alle babywas heb weggewassen, zit ik me eigenlijk een beetje te vervelen thuis Ik lig tot zo'n 10 a 11 uur op bed, dan ga ik maar eens rustig douchen, forummen, ontbijten, een beetje huishouden, boodschappen en vervolgens heb ik om 15.00u al niks meer te doen... Dus als je nog wat tips voor mij hebt! Dan kan ik jou nog wel een beetje helpen met rustig aan doen
Supertalentje: Ja, het is natuurlijk wel belangrijk, maar waarschijnlijk vind ik nu door de hormonen toch aan elk kaartje wel iets verkeerd... Ach, ik heb nog een paar weken! Komt vast wel goed.
Ik vind die bigshirts ook echt verschrikkelijk lelijk! Daarom heb ik ze ook nog steeds niet gekocht... Wilde gewoon wat tanktops en vestjes in mijn ziekenhuistas stoppen(omdat ik toch ook een beetje leuk op de foto's wilde staan, haha ), maar dat is weer zo lastig met de borstvoeding enzo. Laat je het even weten als je een beetje mooie shirts hebt gevonden? Misschien ga ik dan ook wel overstag...
Ooh haha trouwens even iets genants... Ik wilde vanmorgen even mijn bikinilijn bijwerken, maar kan het inmiddels niet meer zien, dus doe het maar gewoon op gevoel. Ik dacht dat het best aardig was gelukt, maar mijn vriend komt de badkamer binnen en schrikt zich een ongeluk. Schijnbaar liep het bloed helemaal langs mn benen en had ik een beetje mis geschoren, haha. Het gekke is alleen dat ik echt niets gevoeld heb! Nu moet ik maar even gaan bedenken hoe ik dit de laatste paar weken ga doen... Om nou te liggen bevallen met allemaal snijwonden down under is ook niet echt een fijn gezicht
Poisongirl: Wat heb jij allemaal nog te doen dan? Nadat ik alle babywas heb weggewassen, zit ik me eigenlijk een beetje te vervelen thuis Ik lig tot zo'n 10 a 11 uur op bed, dan ga ik maar eens rustig douchen, forummen, ontbijten, een beetje huishouden, boodschappen en vervolgens heb ik om 15.00u al niks meer te doen... Dus als je nog wat tips voor mij hebt! Dan kan ik jou nog wel een beetje helpen met rustig aan doen
Supertalentje: Ja, het is natuurlijk wel belangrijk, maar waarschijnlijk vind ik nu door de hormonen toch aan elk kaartje wel iets verkeerd... Ach, ik heb nog een paar weken! Komt vast wel goed.
Ik vind die bigshirts ook echt verschrikkelijk lelijk! Daarom heb ik ze ook nog steeds niet gekocht... Wilde gewoon wat tanktops en vestjes in mijn ziekenhuistas stoppen(omdat ik toch ook een beetje leuk op de foto's wilde staan, haha ), maar dat is weer zo lastig met de borstvoeding enzo. Laat je het even weten als je een beetje mooie shirts hebt gevonden? Misschien ga ik dan ook wel overstag...
Ooh haha trouwens even iets genants... Ik wilde vanmorgen even mijn bikinilijn bijwerken, maar kan het inmiddels niet meer zien, dus doe het maar gewoon op gevoel. Ik dacht dat het best aardig was gelukt, maar mijn vriend komt de badkamer binnen en schrikt zich een ongeluk. Schijnbaar liep het bloed helemaal langs mn benen en had ik een beetje mis geschoren, haha. Het gekke is alleen dat ik echt niets gevoeld heb! Nu moet ik maar even gaan bedenken hoe ik dit de laatste paar weken ga doen... Om nou te liggen bevallen met allemaal snijwonden down under is ook niet echt een fijn gezicht
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
aimee: AUW!! omdat ik wist dat ik ingeled zou worden, heb ik de avond daarvoor de boel nog aangeharkt! haha maar het zag er echt niet uit, ik wilde het niet helemaal kaal zeg maar, want dan krijg ik altijd rode bulten en uitslag van. maar het leek wel of ik geplukt was! gelukkig kon het me niet zoveel schelen...de gyn en vk zien zoveel...ze zullen het vast niet over je hebben bij de koffie
joyce0606- Kletskop
Hahaha nee Joyce, dat denk ik ook niet! Maar misschien als ik er iets heel extreems van maak... Waarschijnlijk kan het me op dat moment ook niets schelen, maar nu denk ik graag dat ik er beeldig geplukt, geschoren, gekapt, gemake-upt en aangekleed bij lig
Aimee- Ratel
Breekt even in...
Ik droeg in de kraamweek de Björn borg ondergoed van manlief! Ook heel handig!
(niet echt charming met die "voorgevormde" bobbel voorin! ) Maar het zat perfect!
Ik had een lang shirtje bij de Hema geshopt om in te bevallen, ook met een paar knoopjes vanboven, handig als je bv wilt gaan geven!
Ik droeg in de kraamweek de Björn borg ondergoed van manlief! Ook heel handig!
(niet echt charming met die "voorgevormde" bobbel voorin! ) Maar het zat perfect!
Ik had een lang shirtje bij de Hema geshopt om in te bevallen, ook met een paar knoopjes vanboven, handig als je bv wilt gaan geven!
Gast- Gast
Supertalentje ik heb hier nog allemaal bigshirts die ik niet heb aangehad, maar mijn moeder had er net wat gekocht omdat ik toch lang in het ziekenhuis moet blijven maar toen was ik al bevallen. Ik wil die wel naar je opsturen ofzo? Haha echt heel mooi zijn ze niet. Ik had zelf al twee pjama's bij de Hema gekocht, staat niks op, maar zijn wel iets duurder.
Oh en de onderbroeken had ik gewoon bij de hema gehaald, die drie hipsters in een zakje voor 3 euro.
Oh en de onderbroeken had ik gewoon bij de hema gehaald, die drie hipsters in een zakje voor 3 euro.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
En anders naar de Primark, als die in de buurt zit, daar kosten de hipsters helemaal geen drol! En ik heb eerst alle kraamverband van het kraampakket opgemaakt, de eerste week droeg ik er 2 tegelijk, zodat het hele gebied bedekt was zeg maar .. Kotex moet je gewoon degene nemen die het meeste op kan nemen, waar de meeste druppels op staan zeg maar. Always mag je pas na een week of 2, omdat die zijn bewerkt met een vleugje frisheid, en dat kan gaan irriteren. Ik heb overigens gewoon nog kraamverband bij de Kruidvat gekocht, dat kost ook geen drol en is wat dikker, en soms voel je het lopen dus dan heb ik het idee dat ik minder doorlek zeg maar ...
Die bigshirts zijn ook lelijk! Maar ja, toen ik echt aan het bevallen was interesseerde het me geen hol! Toen ik bevallen was, en de kraamkamer op ging, lag ik er wel in vol ornaat bij hoor! Had ik mijn joggingspak mooi gematcht
Ik zat trouwens de laatste maand op de badrand, handdoekjes opgerold zodat ik daar op kon zitten, laagje water in bad, scheerschuim op mn doos, scheermes in de ene hand en spiegel in de andere hand maar zo kon ik wel mooi álles zien en álles meenemen! Charmant was het alleen niet ...
Die bigshirts zijn ook lelijk! Maar ja, toen ik echt aan het bevallen was interesseerde het me geen hol! Toen ik bevallen was, en de kraamkamer op ging, lag ik er wel in vol ornaat bij hoor! Had ik mijn joggingspak mooi gematcht
Ik zat trouwens de laatste maand op de badrand, handdoekjes opgerold zodat ik daar op kon zitten, laagje water in bad, scheerschuim op mn doos, scheermes in de ene hand en spiegel in de andere hand maar zo kon ik wel mooi álles zien en álles meenemen! Charmant was het alleen niet ...
Gast- Gast
Ohja! Kraamverband heeft geen vleugeltjes, maar zijn wel dik en groot, dus zou voor zo veel mogelijk ruimte in je onderbroek kiezen
Gast- Gast
Ja haha en in t begin heb je er vaak nog twee tegelijk erin..
Gast- Gast
Ik breek even in voor een tip over bevaloutfits. Ik heb bij de Zeeman een flanellen nachthemd (als het goed is past mijn buik nog net in maat 46) gekocht die over de hele lengte knopen heeft, het lijkt me fijn dat die open kunnen als de kleine op m'n buik wordt gelegd. Ze hebben 'm in het roze met ruitjes en in het paars met sterren, ziet er nog niet eens zo vreselijk uit.
Ohja en slips heb ik bij de Hema gehaald, ook drie voor drie euro in een zakje.
Ohja en slips heb ik bij de Hema gehaald, ook drie voor drie euro in een zakje.
Gast- Gast
Supertalentje, ik had twee netbroekjes in mijn kraampakket zitten, maar dat was maat M en dat zat eigenlijk best strak.
In het ziekenhuis heeft de kraamhulp er nog een aantal in mijn tas gedaan (waarvoor dank!!!).
Ik ben bevallen in het zwangerschapsshirt wat ik die dag aan had. Was in het ziekenhuis in bad geweest en heb daarna ook alleen dat shirt terug aan gedaan, het was ook warm genoeg! (En dat je er erg bloot bij ligt maakt je dan ook echt niet uit!)
Ik heb zwart ondergoed bij de hema gekocht wat ik nu ook nog aandoe, en de eerste week alleen die netbroekjes, niet charmant, wel handig.
Ik had niet genoeg aan de twee pakken kraamverband, maar heb van de kraamhulp en mijn schoonzus bijgekregen. Blijkbaar kun je bij bijvoorbeeld de Etos achteraf ook volle pakken gewoon terugbrengen.
In het ziekenhuis heeft de kraamhulp er nog een aantal in mijn tas gedaan (waarvoor dank!!!).
Ik ben bevallen in het zwangerschapsshirt wat ik die dag aan had. Was in het ziekenhuis in bad geweest en heb daarna ook alleen dat shirt terug aan gedaan, het was ook warm genoeg! (En dat je er erg bloot bij ligt maakt je dan ook echt niet uit!)
Ik heb zwart ondergoed bij de hema gekocht wat ik nu ook nog aandoe, en de eerste week alleen die netbroekjes, niet charmant, wel handig.
Ik had niet genoeg aan de twee pakken kraamverband, maar heb van de kraamhulp en mijn schoonzus bijgekregen. Blijkbaar kun je bij bijvoorbeeld de Etos achteraf ook volle pakken gewoon terugbrengen.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
netbroekjes? waar zijn deze voor dan? ik snap dat je ze aandoet, maar wat is de reden dat je niet gewoon onderbroek aan doet? bij mij zaten ze niet in het kraampakket.
joyce0606- Kletskop
joyce0606 schreef:netbroekjes? waar zijn deze voor dan? ik snap dat je ze aandoet, maar wat is de reden dat je niet gewoon onderbroek aan doet? bij mij zaten ze niet in het kraampakket.
Deze zitten strakker aangesloten en kan je tot aan je oksels optrekken.
Plus je kan ze weggooien en je krijgt ze gratis
Gast- Gast
@Aimee: tanktops zijn toch niet lastig met borstvoeding? Bandje naar beneden en voeden maar, haha! Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen dus ik wil graag in iets dat lang is daar kunnen rondpuffen, haha! Kan je vriend het daar beneden niet bijhouden? Mijn vriend scheert het gewoon alleen met de haarrichting mee, zo heb je de minste kans op bultjes en ziet het er toch redelijk uit. En als ze je willen bespreken tijdens de koffie doen ze dat toch wel
@Studiebol: wat een lief aanbod! Stuur alsjeblieft op, haha! Wil je er behalve verzendkosten nog iets voor?
@Joyce: ik ga ff in mijn kraampakket struinen voor die netbroekjes, maar volgens mij zitten ze er niet in... Dat ik er bloot bij lig maakt me ook niet uit, maar als ik in het zkh ben en nog niet genoeg ontsluiting heb wil ik wel kunnen rondstruinen en ik wil daar ook in bad Een broek aan en uittrekken vind ik nu al een crime en ik heb geen zin dat 36 keer te moeten doen en zo'n shirt bedekt de boel natuurlijk ook wel. Mijn vader komt ook naar het ziekenhuis als ik ga en ik vind het minder eng die man te begroeten in mijn blote kont met bigshirt, dan dat ik daarvoor eerst een broek aan moet trekken Dus ik kom alleen maar uit op een Bigshirt, haha!
@Studiebol: wat een lief aanbod! Stuur alsjeblieft op, haha! Wil je er behalve verzendkosten nog iets voor?
@Joyce: ik ga ff in mijn kraampakket struinen voor die netbroekjes, maar volgens mij zitten ze er niet in... Dat ik er bloot bij lig maakt me ook niet uit, maar als ik in het zkh ben en nog niet genoeg ontsluiting heb wil ik wel kunnen rondstruinen en ik wil daar ook in bad Een broek aan en uittrekken vind ik nu al een crime en ik heb geen zin dat 36 keer te moeten doen en zo'n shirt bedekt de boel natuurlijk ook wel. Mijn vader komt ook naar het ziekenhuis als ik ga en ik vind het minder eng die man te begroeten in mijn blote kont met bigshirt, dan dat ik daarvoor eerst een broek aan moet trekken Dus ik kom alleen maar uit op een Bigshirt, haha!
Supertalentje- Kletskop
Supertalentje: Haha nee ik durf het niet door mijn vriend te laten bijhouden! Als ik zie hoe zijn kin er af en toe uit ziet, dan laat ik nog liever alles groeien Maar ik zal eens kijken met de tips van parels... Ik heb dan wel geen bad, maar ik kan ook wel op de wc bril gaan zitten.
Kan me voorstellen dat je in het ziekenhuis een wat langer shirt aan wilt! Ik ga ook in het ziekenhuis bevallen, maar heb hele lange tanktops (soort jurkjes zegmaar) dus wat dat betreft kunnen die wel gewoon. Maar een wijd shirt omhoog gooien lijkt me makkelijker, dan zo'n strak bandje naar beneden trekken.... Ach ik ga wel even oefenen van te voren
Wil jij nog steeds iedereen bij je bevalling hebben?
Kan me voorstellen dat je in het ziekenhuis een wat langer shirt aan wilt! Ik ga ook in het ziekenhuis bevallen, maar heb hele lange tanktops (soort jurkjes zegmaar) dus wat dat betreft kunnen die wel gewoon. Maar een wijd shirt omhoog gooien lijkt me makkelijker, dan zo'n strak bandje naar beneden trekken.... Ach ik ga wel even oefenen van te voren
Wil jij nog steeds iedereen bij je bevalling hebben?
Aimee- Ratel
@aimee ik moet voor mijn gevoel heel veel. Eigenlijk valt t wel mee. Moet wel al t babyspul nog wassen. Vandaag de dhydrofieldoeken, morgen spuugdoekjes en washandjes enzo. Dan nog lakentjes en hoeslakentjes en als laatst de kleertjes Moet mijn ziekenhuistas nog inpakken en dus nog bigshirts kopen, lijkt mij ook het prettigst voor tijdens de bevalling. Haal er denk ik 2. En idd die slipjes bij de hema ga ik ook maar halen... Ik moet van mezelf stofzuigen, opruimen, dweilen, wassen, strijken, koken, boodschappen doen, etc. Maar dat zit tussen mijn oren! Dat moet van niemand, alleen van mezelf. Gelukkig tempert mijn man me.
Vandaag drukke dag inderdaad, ben nu ook helemaal op, dus dat doe ik niet weer.
Mijn opa wordt volgende week vrijdag geopereerd aan een tumor in zijn blaas. Pas tijdens die operatie kunnen ze zien of de tumor verwijderd kan worden, zo niet, dan was het dat, ff cru gezeggd. Eigenlijk wil ik dit weekend nog naar hem toen
, maar is 2 uur rijden enkele reis. Eigenlijk ga ik niet graag nog zo ver weg, al rijdt mijn man dan en ik niet zelf. Vind t moeilijk om te besluiten om wel of niet te gaan. Misschien is t wel de laatste keer dat ik m kan zien... Moeilijk, wat zouden jullie doen?
Vandaag drukke dag inderdaad, ben nu ook helemaal op, dus dat doe ik niet weer.
Mijn opa wordt volgende week vrijdag geopereerd aan een tumor in zijn blaas. Pas tijdens die operatie kunnen ze zien of de tumor verwijderd kan worden, zo niet, dan was het dat, ff cru gezeggd. Eigenlijk wil ik dit weekend nog naar hem toen
, maar is 2 uur rijden enkele reis. Eigenlijk ga ik niet graag nog zo ver weg, al rijdt mijn man dan en ik niet zelf. Vind t moeilijk om te besluiten om wel of niet te gaan. Misschien is t wel de laatste keer dat ik m kan zien... Moeilijk, wat zouden jullie doen?
Poisongirl- Kletskop
@Aimee: Ow, haha, dat zou ik dan ook niet aandurven Ik zou wel met de haarrichting meescheren, liever stoppeltjes dan bultjes van ingegroeide haartjes...
Die tanktops klinken als iets elastisch dat goed aansluit zeg maar, i don't wanna show my curves, haha! En anders trek je die tanktop toch uit als je gaat bevallen (of gaat daar weer het effect van de foto? )
Ja, iedereen mag er nog steeds bij zijn, heb je nog een buurman die het wil zien? Nee, niet iedereen, haha! 'Alleen' mn vader, zijn vriendin, mijn zusje, mijn lievelingstante en mijn man natuurlijk. Ik heb het gevraagd en ze mogen er ook allemaal bij zijn behalve wanneer er iets mis is, zij in de weg staan omdat medisch personeel erbij moet, dan moeten ze weg uit de kamer. Waarom vind je het dapper?
Oh, deel van mijn lijstje:
- bovenop mijn keukenkastjes staan wat keukenspullen die ik nooit gebruik, maar zo vet als bagger zijn omdat ze vlakbij de kookplaat staan. Dus eigenlijk wil ik alle spullen van het kastje, die schoonmaken, dan bovenop de keukenkastjes schoonmaken en alles dan weer ingepakt terugzetten zodat het schoon blijft.
- Ik heb laatst chocomel geknoeid op mijn witte muur, dus eigenlijk wil ik ook nog even die muur latexen voordat baby er is.
- De kastjes van het dressoir heb ik al uitgezocht, maar er zitten ook nog 3 grote lades in die ik wil uitzoeken (opruimen, dingen weggooien, schoonmaken).
- Ik wil ook nog de luiertas voor baby vast inpakken, als ik dan (over weeeeken pas ergens heen wil met baby staat die tas alvast klaar, haha).
- Ik moet nog ondergoed kopen (die netbroekjes zoeken), ORS voor baby en paracetamol 60 mg bij de apotheek halen.
- Ik heb een mapje verzameld met kortingsbonnen/aanbiedingen/cadeaubonnen die ik voor de geboorte van baby nog moet inleveren/verzilveren dus ik moet nog even gaan kijken wat er in zit en wat ik ervan moet kopen.
- Ik wil graag nog een fotoshoot laten maken van mijn dikke buik dus dat moet ik nog regelen.
- Ik heb nog een grote fotolijst en kleinere lijstjes liggen die ik wil vullen en ophangen. Voor die lijstjes had ik foto's af laten drukken van oa mijn broertje en die had ik aan mijn vader willen geven, maar hij heeft ze liever digitaal, dus ik moet nog even allerlei gebrande cd's en mapjes door om alle foto's voor mijn vader te verzamelen.
- Baby's bedje is nu opgemaakt, maar ik hoorde dat de kraamzorg gelijk een schoon bedje maakt, dus ik wil alles wat erop ligt nog een keer wassen, uitzoeken wat er op het eerste bedje moet en dat dan ingepakt in het bedje leggen zodat ze dat erop kan leggen.
- En mijn man heeft de kast voor baby ingeruimd met allerlei spullen, maar ik denk net iets anders over die indeling, dus ik moet het even opnieuw doen.
En zo heb ik nog veel meer dingen op mijn lijstje staan. Het moet allemaal niet, maar ik wil het zo graag allemaal gedaan hebben, haha!
@Poison: Wat vervelend voor je opa (en voor jou) dat hij een tumor heeft. Als je opa belangrijk voor je is zou ik gaan. Ik zou wel op zien tegen een drukke dag, maar ik slaap altijd prima in de auto, dus voor mij zou dit geen belemmering zijn... Sterkte!
Mijn eigen scheeravontuur zonder te kijken was volgens mijn man ook geen gezicht (helft vergeten enzo), dus nu doet hij het, haha!
Die tanktops klinken als iets elastisch dat goed aansluit zeg maar, i don't wanna show my curves, haha! En anders trek je die tanktop toch uit als je gaat bevallen (of gaat daar weer het effect van de foto? )
Ja, iedereen mag er nog steeds bij zijn, heb je nog een buurman die het wil zien? Nee, niet iedereen, haha! 'Alleen' mn vader, zijn vriendin, mijn zusje, mijn lievelingstante en mijn man natuurlijk. Ik heb het gevraagd en ze mogen er ook allemaal bij zijn behalve wanneer er iets mis is, zij in de weg staan omdat medisch personeel erbij moet, dan moeten ze weg uit de kamer. Waarom vind je het dapper?
Oh, deel van mijn lijstje:
- bovenop mijn keukenkastjes staan wat keukenspullen die ik nooit gebruik, maar zo vet als bagger zijn omdat ze vlakbij de kookplaat staan. Dus eigenlijk wil ik alle spullen van het kastje, die schoonmaken, dan bovenop de keukenkastjes schoonmaken en alles dan weer ingepakt terugzetten zodat het schoon blijft.
- Ik heb laatst chocomel geknoeid op mijn witte muur, dus eigenlijk wil ik ook nog even die muur latexen voordat baby er is.
- De kastjes van het dressoir heb ik al uitgezocht, maar er zitten ook nog 3 grote lades in die ik wil uitzoeken (opruimen, dingen weggooien, schoonmaken).
- Ik wil ook nog de luiertas voor baby vast inpakken, als ik dan (over weeeeken pas ergens heen wil met baby staat die tas alvast klaar, haha).
- Ik moet nog ondergoed kopen (die netbroekjes zoeken), ORS voor baby en paracetamol 60 mg bij de apotheek halen.
- Ik heb een mapje verzameld met kortingsbonnen/aanbiedingen/cadeaubonnen die ik voor de geboorte van baby nog moet inleveren/verzilveren dus ik moet nog even gaan kijken wat er in zit en wat ik ervan moet kopen.
- Ik wil graag nog een fotoshoot laten maken van mijn dikke buik dus dat moet ik nog regelen.
- Ik heb nog een grote fotolijst en kleinere lijstjes liggen die ik wil vullen en ophangen. Voor die lijstjes had ik foto's af laten drukken van oa mijn broertje en die had ik aan mijn vader willen geven, maar hij heeft ze liever digitaal, dus ik moet nog even allerlei gebrande cd's en mapjes door om alle foto's voor mijn vader te verzamelen.
- Baby's bedje is nu opgemaakt, maar ik hoorde dat de kraamzorg gelijk een schoon bedje maakt, dus ik wil alles wat erop ligt nog een keer wassen, uitzoeken wat er op het eerste bedje moet en dat dan ingepakt in het bedje leggen zodat ze dat erop kan leggen.
- En mijn man heeft de kast voor baby ingeruimd met allerlei spullen, maar ik denk net iets anders over die indeling, dus ik moet het even opnieuw doen.
En zo heb ik nog veel meer dingen op mijn lijstje staan. Het moet allemaal niet, maar ik wil het zo graag allemaal gedaan hebben, haha!
@Poison: Wat vervelend voor je opa (en voor jou) dat hij een tumor heeft. Als je opa belangrijk voor je is zou ik gaan. Ik zou wel op zien tegen een drukke dag, maar ik slaap altijd prima in de auto, dus voor mij zou dit geen belemmering zijn... Sterkte!
Mijn eigen scheeravontuur zonder te kijken was volgens mijn man ook geen gezicht (helft vergeten enzo), dus nu doet hij het, haha!
Laatst aangepast door Supertalentje op wo 7 dec 2011 - 10:30; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
Ik kan mezelf ook niet goed meer scheren. Laatste keer was niet charmant volgens mijn man, haha. Weet nog niet of ik t hem vraag of maar gewoon zo laat. Hiebben vast erger gezien denk ik dan maar, haha. Ook omdat mijn schaambeen zo'n pijn doet, scheren is dan helemaal niet orettig nu, hihi.
@supertalentje. Ik weet niet waarom ik het gevoel heb over tijd te gaan, just a feeling. Maar in mijn omgeving nu bevallen ze ineens allemaal met 37weken... Mijn man gokt op 17 januari.
@supertalentje. Ik weet niet waarom ik het gevoel heb over tijd te gaan, just a feeling. Maar in mijn omgeving nu bevallen ze ineens allemaal met 37weken... Mijn man gokt op 17 januari.
Poisongirl- Kletskop
Ik zou wel even gaan nog Poisongirl... Je bent dan ongeveer 36 weken, toch? Dus de kans is vrij klein dat je al zou gaan bevallen. En ik zou persoonlijk spijt krijgen als ik niet gegaan was. Als je man gewoon rijd, kan jij gewoon even een dutje doen in de auto als het je teveel wordt.
Maar als je je er echt niet prettig bij voelt, dan moet je het natuurlijk niet doen!
Supertalentje: Misschien worden de foto's wel alleen maar leuker als ik mijn shirt uittrek Ik vind het wel dapper hoor, dat je wil gaan bevallen met zoveel mensen om je heen! Hopelijk kunnen ze je allemaal goed ondersteunen. (Je kan wel goed vanuit alle hoeken en richtingen foto's laten maken en laten filmen )
Maar als je je er echt niet prettig bij voelt, dan moet je het natuurlijk niet doen!
Supertalentje: Misschien worden de foto's wel alleen maar leuker als ik mijn shirt uittrek Ik vind het wel dapper hoor, dat je wil gaan bevallen met zoveel mensen om je heen! Hopelijk kunnen ze je allemaal goed ondersteunen. (Je kan wel goed vanuit alle hoeken en richtingen foto's laten maken en laten filmen )
Aimee- Ratel
Sorry, had mijn bericht weer aangepast...
Supertalentje- Kletskop
Pagina 22 van 30 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 26 ... 30
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in November, December of Januari
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
Pagina 22 van 30
Permissies van dit forum: