Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+24
Fiebje
Clapperdie
koNijntje
peach
pitbullgup
Muppetje
Laced
Ayla
blondje1313
Jade
Aimee
meisje
Tiara
Star007
lief
Poisongirl
Amber-
Supertalentje
mickey
*Lookie*
studiebol
liesje
joyce0606
Floor
28 plaatsers

Pagina 20 van 30 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 25 ... 30  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 20 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  liesje ma 5 dec 2011 - 3:26

oh mickey

wat een verhaal meis. hier zou ik ook erg van schrikken maar hopelijk hebben ze morgen wel plek voor je en gaat alles met inleiden op de natuurlijke manier gebeuren meis. ik hou mn mobiel in de gaten morgen ook hoor vandaag nog je weet nooit

heel veel succes

gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 20 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 4:16

Oh Mickey! hug

Zie je het na die boodschap wel zitten om het zelf te proberen?

Gast
Gast

Bericht  Floor ma 5 dec 2011 - 4:27

Mickey, veel succes. Hopelijk is er plek morgen en kan je worden ingeleid.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  mickey ma 5 dec 2011 - 4:40

Dubbel

Laatst aangepast door mickey op ma 5 dec 2011 - 4:41; in totaal 1 keer bewerkt
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  mickey ma 5 dec 2011 - 4:41

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes.

@PM: ik wil het wel graag zelf proberen. Dat heb ik vandaag ook aangegeven. Maar heb ook aangegeven: niet koste wat kost. Veiligheid en gezondheid staan voorop!

@Floor: vooralsnog was er wel plaats, maar we moeten toch bellen, voor het geval er ineens vannacht een buslading puffende vrouwen wordt afgezet Wink

@De rest: bedankt allemaal, doet me goed. Ik hoop dat het inleiden lukt en dat buddha gewoon geboren kan worden, maar ik hou heel erg rekening met een keizersnee. Ben er zelf bang voor dat het niet gaat passen. En daar baal ik best van, want we hebben met een week of 35 een echo gehad, omdat buddha toen nog niet ingedaald was, en daar was al op te zien dat het een groot kindje zou zijn. Als ze toen goed hadden gekeken of het wel zou passen, zou dat een hele hoop kunnen schelen. Als toen was gebleken dat het niet zou passen, hadden we buddha nu al gehad, dan had ik een paar weken geleden een geplande keizersnede gehad.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Clapperdie ma 5 dec 2011 - 5:46

Heel veel succes Mickey! hug
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Aimee ma 5 dec 2011 - 8:44

Ik wil ook even mijn frustratie van me afschrijven... Al vanaf de 20 weken echo krijgen wij steeds te horen dat ons zoontje aan de kleine kant is. Bungelt ergens onderaan het lijntje, groeit wel, maar dus niet zo stevig als zou moeten. Nu heb ik vanaf de 20 weken inmiddels alweer 8 echo's gehad, omdat ze hem in de gaten willen blijven houden. En dan begrijp ik echt wel, het gaat om de gezondheid van ons kindje en ik heb liever dat ze hem 1x teveel dan 1x te weinig in de gaten houden. Maar het begint me nu zo te frustreren dat ik elke keer weer te horen krijg 'hmm ja, hij is wel erg klein he?'. Ik probeer mijn rust te nemen, gezond te eten, vitamines te slikken, alles om ervoor te zorgen dat hij goed kan groeien maar het werkt gewoon niet! Hij blijft klein... Nu heb ik volgende week weer een echo, en het liefst zou ik hem gewoon afzeggen Embarassed Ik doe het niet, omdat ik weet dat de controle's het beste zijn voor mijn kind, maar ik ben zo bang voor elke keer weer de teleurstelling dat het niet goed is.
*nog maximaal 9 weken*
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  joyce0606 ma 5 dec 2011 - 9:38

Aimee schreef:Ik wil ook even mijn frustratie van me afschrijven... Al vanaf de 20 weken echo krijgen wij steeds te horen dat ons zoontje aan de kleine kant is. Bungelt ergens onderaan het lijntje, groeit wel, maar dus niet zo stevig als zou moeten. Nu heb ik vanaf de 20 weken inmiddels alweer 8 echo's gehad, omdat ze hem in de gaten willen blijven houden. En dan begrijp ik echt wel, het gaat om de gezondheid van ons kindje en ik heb liever dat ze hem 1x teveel dan 1x te weinig in de gaten houden. Maar het begint me nu zo te frustreren dat ik elke keer weer te horen krijg 'hmm ja, hij is wel erg klein he?'. Ik probeer mijn rust te nemen, gezond te eten, vitamines te slikken, alles om ervoor te zorgen dat hij goed kan groeien maar het werkt gewoon niet! Hij blijft klein... Nu heb ik volgende week weer een echo, en het liefst zou ik hem gewoon afzeggen Embarassed Ik doe het niet, omdat ik weet dat de controle's het beste zijn voor mijn kind, maar ik ben zo bang voor elke keer weer de teleurstelling dat het niet goed is.
*nog maximaal 9 weken*

probeer je er niet op te focussen! ik heb zoo ontzettend veel echo's gehad! meerdere groeiecho's...en elke keer zeiden ze dat hij klein was, en bungelde dus ook aan de onderste lijn, en er zelfs onder bij de laatste echo's....

ik was erg bang, aangezien hij met 37 gehaalt moest worden, en dus nog 3 weken minder groei....ik maakte me daar flink zorgen om, want waar doe je goed aan op zo'n moment. toch maar risico nemen dat mijn nieren stuk zouden gaan of toch maar het risico dat de kleine dysmatuur zou zijn (Wat trouwens niet heel erg is, ze zijn met 37 zo goed als volgroeit! en moet eigenlijk alleen nog vet kweken)

afijn met 37 weken ingeleid, en hij woog 3110 gram!!! dus helemaal niet super klein! wel kleiner dan gemiddeld (gemiddeld is 7 á 7,5 pond in nederland) maar goed zeker een heel net gewicht! en dat terwijl ze zeiden dat hij heel klein zou zijn, en ik blij mocht zijn als hij de 6 pond zou halen met 40 weken! ondanks dat hij onderaan de curve zat! (K was volgens het ziekenhuis persooneel zelfs niet eens 37 weken, aangezien hij premature verschijnselen had)

de duur van de zwangerschap is belangrijker dan het gewicht! vet kweken ze ook wel buiten de buik om! en waarschijnlijk sneller dan nog in de buik (althas bij mij wel, aangezien de groei niet meer zo vooruit ging als het zou moeten)
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 9:55

Vervelend dat je je zo voelt Aimee!
Bij mij hebben ze ook een (een maar, maar toch) extra groeiecho gemaakt, en met de hand meerdere malen gevoeld. Ze bleven maar zeggen dat ze vrij aan de maat was, met 37 weken al 7/7,5 pond en met 40 weken zeker 8 pond. Dus ik was al als de dood toen ik moest gaan persen, en toen ze eruit kwam (met 40 weken en 2 dagen!) was ze 3250 gram! Er is dus werkelijkwaar geen peil op te trekken! Uit je frustratie anders ook even naar de gynaecoloog, misschien kunnen ze je wel ergens mee helpen?

Gast
Gast

Bericht  mickey ma 5 dec 2011 - 10:09

@Aimee: hier de volledig andere kant: als alle schattingen kloppen heb ik een buddha in mijn buik. Gyn schatte vanmorgen ook nog op 4200/4300 gram... Hopelijk kan ik morgen hier een update geven over het daadwerkelijke gewicht.

@All: bedankt voor jullie lieve woorden allemaal. Hopelijk gaat het allemaal goed morgen en kan ik (en anders Liesje namens mij) hier een berichtje komen plaatsen over de geboorte van onze buddha!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aimee ma 5 dec 2011 - 10:46

Bedankt voor jullie reacties! Het zijn nu ook even de hormonen waardoor ik er ineens weer zo van baal. Ik vind het gewoon zo moeilijk om elke keer te horen, terwijl ik er niets aan kan veranderen... Ik wil het beste voor mijn kindje, en nu frustreert het me dat het voelt alsof ik zelf dat beste niet ben.

Joyce: Jouw verhaal geeft weer hoop smile Het zal idd geen dikkertje worden, maar ik hoop toch dat ons kindje gewoon toch een net gewicht heeft bij de geboorte. Mijn gevoel zegt ook dat ik tot 42 weken ga lopen, dus dan heeft hij ook nog wat meer tijd om door te groeien...

Parels: Bij jou dus de andere kant van het verhaal... Die echo's zijn natuurlijk ook niet helemaal nauwkeurig, dus ik hoop dat als hij straks geboren is het ook positief voor ons uitvalt en hij juist iets steviger is dan geschat. Goed idee om het aan te kaarten bij de VK, nu zeg ik steeds maar dat het goed gaat, terwijl ik me van binnen op vreet. Dus toch maar eens open kaart gaan spelen.

Mickey: Hopelijk valt het bij jou ook allemaal een beetje mee! En kunnen die gyn's en vk's gewoon niet schatten Wink
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  mickey ma 5 dec 2011 - 18:50

Even een korte update: wij vertrekken dalijk richting ziekenhuis. Weet niet of ik vandaag nog op het forum kan. Gaan jullie duimen voor me?
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Laced ma 5 dec 2011 - 18:54

Mickey, heel veel succes en zet hem op! Naar welk ziekenhuis ga je? In E. of V?

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  liesje ma 5 dec 2011 - 20:43

mickey succes in het zkhs.

all hier is het ws ook begonnen ben me slijmprop aan het verliezen en heb krampen. vk is in gesprek mn man komt eraan en hij belt naar de vk terug. dus wie weet 2 baby's vandaag

liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 20:48

Succes en sterkte Mickey en liesje!

Gast
Gast

Bericht  mickey ma 5 dec 2011 - 21:14

Even een korte update. Heb rond 7.45 eerste keer gel gehad. Nu afwachten wat dat gaat opleveren.
@laced: ik denk dat je me verward met iemand anders, ben in geen van beide ziekenhuizen.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 ma 5 dec 2011 - 21:19

mickey schreef:Even een korte update. Heb rond 7.45 eerste keer gel gehad. Nu afwachten wat dat gaat opleveren.
@laced: ik denk dat je me verward met iemand anders, ben in geen van beide ziekenhuizen.

Succes! Oww en een tip probeer nu nog wat te slapen! Ik heb dat niet gedaan, wat resulteerde in dat ik 30 uur wakker was voordat ik een dutje kon doen.

Je moet toch 4 uur wachten na elke gel!!hoop dat je het maar 1x nodig.hebt!!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 21:21

joyce0606 schreef:
Je moet toch 4 uur wachten na elke gel!!
Hoezo moet je 4 uur wachten? Waarop?

Ik moest na de gel een uurtje liggen en daarna een uurtje wandelen. Na de tweede keer gel weer hetzelfde.

Gast
Gast

Bericht  Fiebje ma 5 dec 2011 - 21:25

Mickey en Liesje succes vandaag!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  studiebol ma 5 dec 2011 - 21:32

Spannend!!

Mickey en liesje heel veel succes!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  joyce0606 ma 5 dec 2011 - 21:39

Kruumel schreef:
joyce0606 schreef:
Je moet toch 4 uur wachten na elke gel!!
Hoezo moet je 4 uur wachten? Waarop?

Ik moest na de gel een uurtje liggen en daarna een uurtje wandelen. Na de tweede keer gel weer hetzelfde.

Op de controle. Natuurlijk mag je gewoon wandelen en doen, maar ik wou dat ik even mijn ogen dicht had gedaan een uurtje of 2, aangezien ze je pas na 4 uur weer komen controleren of de gel wat heeft gedaan
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 21:46

Oh zo... bij mij hebben ze geen 4 uur gewacht. Ze hebben na die 2 uur gekeken of het al wat deed, en later op de dag weer.

Gast
Gast

Bericht  mickey ma 5 dec 2011 - 21:47

Wat ik begrepen heb, komen ze zelfs pas na 6 uur kijken of er iets is veranderd. Heb nu wel wat vaker harde buiken, dus er is iets aan't gebeuren. We hebben net even wat gewandeld, nu even rustig aan en dan gaan we dalijk weer even lopen. Heb vanmorgen tijdens de ctg wel een half uurtje gedut, maar wil dat dalijk inderdaad ook nog doen. Had vannacht uiteraard weer een waardeloze nacht, was om 4 uur alweer klaarwakker.

Liesje: jij ook veel succes! Ben benieuwd wie eerder is Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aimee di 6 dec 2011 - 1:29

Ooh wauw, ineens twee tegelijk! Wat spannend!
Ik ben benieuwd meiden... Jullie liggen nu vast allebei flink te puffen!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Tiara di 6 dec 2011 - 1:42

Mickey: Heel veel succes! Bij mij kwamen de weeën op gang, nadat ik buiten heel veel heb gewandeld bij het zh, maar ik heb een hormoonveter gehad.

Liesje: Jij ook veel succes!
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 30 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 25 ... 30  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: