Uitgerekend in November, December of Januari
+24
Fiebje
Clapperdie
koNijntje
peach
pitbullgup
Muppetje
Laced
Ayla
blondje1313
Jade
Aimee
meisje
Tiara
Star007
lief
Poisongirl
Amber-
Supertalentje
mickey
*Lookie*
studiebol
liesje
joyce0606
Floor
28 plaatsers
Pagina 12 van 30
Pagina 12 van 30 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 21 ... 30
Re: Uitgerekend in November, December of Januari
Ik kom ook even niet op het forum Heeft pbg even een speedbevalling gehad haha Van harte gefeliciteerd pbg !!! en super mooie naam En wat hebben we toch eigenwijze kindertjes .. een heleboel te vroeg en die van Floor is eigenwijs omdat hij/zij blijft zitten.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Hallaluja pbg!!!! Heb je goed gedaan!!! Geniet van elkaar de komende tijd!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Gefeliciteerd PGB en PGBman! Ik hoop dat alles goed gaat met jou en jullie dochter, wat een mooie naam trouwens! Mij lijkt een snelle bevalling ideaal, maar hoe heb jij het zelf ervaren?
Ik ben nog een beetje in shock, ik zit te wachten op Floor en Parels en dan piep jij voor!
Ik ben nog een beetje in shock, ik zit te wachten op Floor en Parels en dan piep jij voor!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Niets is wat het lijkt in dit topic!!
joyce0606- Kletskop
Oh, maar ik wil nog niet! (Behalve dan als ik 40 weken zou zijn vandaag, dan wil ik wel, haha)
Grappig dat het voor iedereen zo anders verloopt, uit welke smaken kan ik straks nog kiezen? (Grapje natuurlijk!)
Grappig dat het voor iedereen zo anders verloopt, uit welke smaken kan ik straks nog kiezen? (Grapje natuurlijk!)
Supertalentje- Kletskop
Jeetje dat heb je snel gedaan. hopelijk mogen jullie snel naar huis
liefs liesje
liefs liesje
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
[quote="mickey"]
mickey schreef:
Naam leeftijd no. kindje Geslacht ZH/thuis uitg. datum bevaldatum Naam Blondje1313 Leeftijd 1e Meisje Poli-klinisch uitg. datum 07-10-2011 L.otte Star07 23/25 1e Meisje Poli-klinisch 07-11-2011 17-10-11 D Floor 28/29 1e N.B Poli-klinisch 14-11-2011 ? ? Studiebol 28/32 1+2 meisjes Klinisch 21-11-2011 18-10-2011 Parels 25/28 1e meisje poli-klinisch 22-11-2011 ? ? Mickey 27/28 1e N.B Poli-klinisch 24-11-2011 Als ik dat al wist ? Joyce0606 26/28 1e Jongen klinisch 28-11-2011 10-11-2011 K.aj Beegee 27/27 3e Jongen klinisch 09-12-2011 16-10-2011 J.ace Pitbullgup 25/27 1e meisje klinisch 10-12-2011 18-11-2011 N.inthe Lookie 25/28 1e jongetje poli-klinisch 13-12-2011 ? ? Liesje 28 2e jongen thuis 19-12-2011 ? ? Freakielief 26/28 1e jongen poli-klinisch 23-12-2011 ? ? [/tr] Dizzy 24/25 2e meisje Thuis? 24-12-2011 ? ? Supertalentje 27 1e Jongen Poli-klinisch 14-01-2012 ? Nog ff wachten ;-) Nicci 23/27 1e NB Thuis 22-01-2012 ? ? Aimee 22/26 1e kindje jongen Nog onbekend 26-01-2012 ? ?
Laatst aangepast door joyce0606 op do 24 nov 2011 - 23:12; in totaal 1 keer bewerkt
joyce0606- Kletskop
Wow PGB ook al bevallen.. en hoe!! . Er komen nu wel heeeel veel mama's en steeds minder zwangeren, leuk hoor!
Aimee: Je hebt dus gekozen om de ziektewet in te gaan. Goed van je dat je die beslissing durft te maken. Ik zat eerst wéken te dubben om rustiger aan te gaan doen. Achteraf had ik het veeel eerder willen doen. Maar wat ga je allemaal doen ? Lekker genieten, moet je het kamertje nog afmaken, geboortekaartje regelen? Of eerst even leker rusten ?
Parels: Hoe is het? Ga je morgen nog een 'dagje uit' voor de klok ?
Floor: hoe is het met jou?!
Supertalentje: heb gelezen over je angsten, poeh wat lijkt het mij moeilijk zeg. Weet verder niet wat ik moet zeggen, want heb er geen ervaring mee maar k hoop heel erg dat je veel rust vindt de komende weken en met wat minder angst de komende weken doorkomt.
Hier lekker onderuit op de bank vanavond. Man is werken dus lekker avondje alleen . Heb een zak chocoladepepernoten binnen handbereik dus dat gaat helemaal goed komen vanavond haha .
Fijn weekend allemaal! Nog wilde plannen trouwens . Zat er gister aan te denken dat het heeeel, heel heeeeeel lang geleden lijkt dat ik mijn hele weekend vol had met kroegjes, lunchen in de stad, even langs vrienden, zaterdagavond stappen, belachelijk laat je bed in en de hele zondag uitbrakken. Long long time ago
Aimee: Je hebt dus gekozen om de ziektewet in te gaan. Goed van je dat je die beslissing durft te maken. Ik zat eerst wéken te dubben om rustiger aan te gaan doen. Achteraf had ik het veeel eerder willen doen. Maar wat ga je allemaal doen ? Lekker genieten, moet je het kamertje nog afmaken, geboortekaartje regelen? Of eerst even leker rusten ?
Parels: Hoe is het? Ga je morgen nog een 'dagje uit' voor de klok ?
Floor: hoe is het met jou?!
Supertalentje: heb gelezen over je angsten, poeh wat lijkt het mij moeilijk zeg. Weet verder niet wat ik moet zeggen, want heb er geen ervaring mee maar k hoop heel erg dat je veel rust vindt de komende weken en met wat minder angst de komende weken doorkomt.
Hier lekker onderuit op de bank vanavond. Man is werken dus lekker avondje alleen . Heb een zak chocoladepepernoten binnen handbereik dus dat gaat helemaal goed komen vanavond haha .
Fijn weekend allemaal! Nog wilde plannen trouwens . Zat er gister aan te denken dat het heeeel, heel heeeeeel lang geleden lijkt dat ik mijn hele weekend vol had met kroegjes, lunchen in de stad, even langs vrienden, zaterdagavond stappen, belachelijk laat je bed in en de hele zondag uitbrakken. Long long time ago
Gast- Gast
@nicci, hier gaat het goed, mijn migraine is vandaag gelukkig een stuk minder dus ben vandaag vrolijk en heb het naar m'n zin. De baby is vreselijk actief in mijn buik, maar verder gebeurt er niks.
Oeh lekker chocolade pepernoten en lekker op de bank onderuit.nu heb ik ook zin in chocopepernoten
Oeh lekker chocolade pepernoten en lekker op de bank onderuit.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
@Floor: oooh, wat fijn dat de migraine een stuk minder is. Je dacht zelf toch dat je 6 dagen overtijd zou lopen, of heb ik dat verkeerd gelezen/onthouden. Dus dan wordt het zondag? Pff lijkt me zo'n gek idee als het elk moment kan gebeuren zeg. Wat leuk dat de baby druk is, je hoort ook vaak dat ze steeds rustiger worden als je zo rond de uitgerekende datum bent toch?
Jaa heerlijk chocopepernoten. Gelukkig heb ik zo'n last van maagzuur dat ik maar hele kleine beetjes kan eten. Lijkt me beter aangezien ik nog 10 weken moet en sinterklaas, kerst en oud en nieuw nog doormoet met al dat lekkers haha
Jaa heerlijk chocopepernoten. Gelukkig heb ik zo'n last van maagzuur dat ik maar hele kleine beetjes kan eten. Lijkt me beter aangezien ik nog 10 weken moet en sinterklaas, kerst en oud en nieuw nog doormoet met al dat lekkers haha
Gast- Gast
Parels: Dat vervelen gaat over een paar weken vast ook wel komen ja... Nouja, nu slaap ik nog hele dagen, dus gaat de tijd wel lekker snel En dan moet ik straks nog alles wassen, moet ik nog een paar kleine dingetjes kopen, kan ik op een clubje gaan... Dan de feestdagen, nog wat verjaardagen en dan mag de baby alweer komen!
Spannend hoor, dat het voor jou/jullie één deze dagen al zover is! Lijkt nog maar zo kort geleden dat je 'voor een kindje in 2011' begon te schrijven en nu ben je als eerste van dat clubje gewooon alweer bijna mama...
Nicci: Ik heb de keuze niet zelf hoeven maken, gelukkig... Gister lag ik weer in het ziekenhuis aan het CTG, omdat het nog steeds niet beter ging en toen kreeg ik op mn kop van de gyn dat ik nog steeds werkte. Hij zei letterlijk: hoe haal je het in je hoofd met deze termijn en deze klachten om nog te blijven werken?! Dat had ik even nodig, want nu kwam de beslissing niet van mezelf, maar mocht ik gewoon niet meer! En het was ook meer dat ik er zelf moeite mee had, want mijn leidinggevende was heel begripvol en lief. Nu ga ik eerst even heeeeeeel veel bijslapen, bij-eten en nog wat kleine dingetjes regelen...
Geniet van je avondje op de bank!
Floor: Wat onwijs rot dat ze je zo lang laten doorlopen met die migraine... Hebben ze het nog helemaal niet over inleiden gehad? Gelukkig dat het vandaag al wel wat beter gaat. Hopelijk is dat een goed teken en besluit jullie kindje snel te komen
Spannend hoor, dat het voor jou/jullie één deze dagen al zover is! Lijkt nog maar zo kort geleden dat je 'voor een kindje in 2011' begon te schrijven en nu ben je als eerste van dat clubje gewooon alweer bijna mama...
Nicci: Ik heb de keuze niet zelf hoeven maken, gelukkig... Gister lag ik weer in het ziekenhuis aan het CTG, omdat het nog steeds niet beter ging en toen kreeg ik op mn kop van de gyn dat ik nog steeds werkte. Hij zei letterlijk: hoe haal je het in je hoofd met deze termijn en deze klachten om nog te blijven werken?! Dat had ik even nodig, want nu kwam de beslissing niet van mezelf, maar mocht ik gewoon niet meer! En het was ook meer dat ik er zelf moeite mee had, want mijn leidinggevende was heel begripvol en lief. Nu ga ik eerst even heeeeeeel veel bijslapen, bij-eten en nog wat kleine dingetjes regelen...
Geniet van je avondje op de bank!
Floor: Wat onwijs rot dat ze je zo lang laten doorlopen met die migraine... Hebben ze het nog helemaal niet over inleiden gehad? Gelukkig dat het vandaag al wel wat beter gaat. Hopelijk is dat een goed teken en besluit jullie kindje snel te komen
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee: Ooh wat vervelend dat je weer aan de CTG lag! Dus nu echt rust nemen? Wat heb je dan dat je weer aan de CTG moest en de gyn je dus rust aangeeft?
Ik heb inmiddels ook al 2 keer aan de ctg gelegen door veel te hoge bloeddruk en harde buiken, maar bij mij zeiden ze dat ik het iets rustiger aan moest doen (niet complete rust oid). Dus dat probeer ik nu meer
Studiebol, Beege en Joyce: hoe is het met jullie baby's!? Doen ze het allemaal goed? Jullie schrijven nu natuurlijk in het mamatopic ofniet? Ga ik daar maar even lezen
Ik heb inmiddels ook al 2 keer aan de ctg gelegen door veel te hoge bloeddruk en harde buiken, maar bij mij zeiden ze dat ik het iets rustiger aan moest doen (niet complete rust oid). Dus dat probeer ik nu meer
Studiebol, Beege en Joyce: hoe is het met jullie baby's!? Doen ze het allemaal goed? Jullie schrijven nu natuurlijk in het mamatopic ofniet? Ga ik daar maar even lezen
Gast- Gast
@nicci, ja zelf dat ik 6 dagen, dus morgen, maar nu ik nog helemaal niks voel ga ik toch erg twijfelen, denk dat het helemaal niet vanzelf begint.
De baby was al weken een stuk rustiger, soms zo rustig dat ik in het ziekenhuis aan de ctg belandde maar maandag tot gisteren was hij/zij echt druk. Vandaag weer niet, nu voel ik hem eigenlijk niet.
Aimee, pas na 42 weken gaat gekeken worden of ik wordt ingeleid, daarvoor nog niet.
De baby was al weken een stuk rustiger, soms zo rustig dat ik in het ziekenhuis aan de ctg belandde maar maandag tot gisteren was hij/zij echt druk. Vandaag weer niet, nu voel ik hem eigenlijk niet.
Aimee, pas na 42 weken gaat gekeken worden of ik wordt ingeleid, daarvoor nog niet.
Floor- Ratel
@ PGB: Gefeliciteerd!! Dat is echt snel gegaan! Hoe voel je je nu? Zijn jullie nu nog in het zh?
@ Floor: Dus ze gaan ps na 42 weken kijken of ze gaan inleiden? Ja, als alles goed gaat wachten ze natuurlijk liever wat langer maar ik kan me voorstellen dat je de zin er wel haast af hebt.
@ all: Bij controle gisteren was bloeddruk nog steeds te hoog dus nu blijf ik onder controle bij de gyn en moet ik ook in het zh bevallen. Dinsdag weer controle.
@ Floor: Dus ze gaan ps na 42 weken kijken of ze gaan inleiden? Ja, als alles goed gaat wachten ze natuurlijk liever wat langer maar ik kan me voorstellen dat je de zin er wel haast af hebt.
@ all: Bij controle gisteren was bloeddruk nog steeds te hoog dus nu blijf ik onder controle bij de gyn en moet ik ook in het zh bevallen. Dinsdag weer controle.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Eerder wordt daar inderdaad niet naar gekeken (en dan is het ook niet zo dat ik meteen op de dag van 42 weken wordt ingeleid natuurlijk, dus het kan nog wel even duren).
Wat vervelend dat je bloeddruk zo hoog blijft. wel goed dat je onder controle bent.
Wat vervelend dat je bloeddruk zo hoog blijft. wel goed dat je onder controle bent.
Floor- Ratel
hoi meiden,
lookie wat vervelend van je bloeddruk maar wel fijn dat ze je in de gaten houden in het zhks
aimee en niccigoed aan jezelf en de kleine denken he!!!
floor meis ik hoop zo dat je bevalling toch vanzelf gaat beginnen en hopelijk ook morgen wat je zelf in gedachten had
hier een wat betere dag dan afgelopen 2 dagen. had erg last van benauwd gevoel en misselijk. maar kon niet spugen. ook had ik erg last van zuur en boeren dus daar heb ik een rennie voor genomen en die heeft gelukkig geholpen. maar ik was het gisteren even spuugzat allemaal. verer hebben we nog bij prenatal wat dingetjes gekocht wat we nog misten. verder is het hier rustig kwa klachten dus hij zit nog lekker warm bij me. nou meiden ik ga weer verder hebben net lekker frietjes gegeten lekker makkelijk gehouden
doei
liesje
lookie wat vervelend van je bloeddruk maar wel fijn dat ze je in de gaten houden in het zhks
aimee en niccigoed aan jezelf en de kleine denken he!!!
floor meis ik hoop zo dat je bevalling toch vanzelf gaat beginnen en hopelijk ook morgen wat je zelf in gedachten had
hier een wat betere dag dan afgelopen 2 dagen. had erg last van benauwd gevoel en misselijk. maar kon niet spugen. ook had ik erg last van zuur en boeren dus daar heb ik een rennie voor genomen en die heeft gelukkig geholpen. maar ik was het gisteren even spuugzat allemaal. verer hebben we nog bij prenatal wat dingetjes gekocht wat we nog misten. verder is het hier rustig kwa klachten dus hij zit nog lekker warm bij me. nou meiden ik ga weer verder hebben net lekker frietjes gegeten lekker makkelijk gehouden
doei
liesje
liesje- Prater
Ha meiden,
Zal ook nog even een blijk van leven geven haha!
Hier gaat alles goed, niks doorgezet helaas.
Vannacht hebben we heerlijk geslapen, en vanmiddag zijn we even de kapotte klok wezen ruilen(jaja, we hebben er nu weer 1 die het doet!)(we kunnen weer terug naar de stad, hij blijft nu hangen bij de 8! grrrr, hebben nu maar besloten iets meer geld uit te geven en een iets grotere en duurdere klok bij de Expo te kopen) en hebben gelijk maar alle winkels in de stad bekeken geloof ik .. Dus flink rongestruind en nu aardig wat leven in mijn buik/harde buiken.
Daarna zijn we nog op bezoek geweest bij een vriend van ons en bij de overbuurvrouw. Ondertussen hebben we nog een oliebol gegeten en nu zit ik lekker op de bank. Straks nog even wat simpels eten en dan doen we niks meer!
Ohja we hebben ook de easyfix geinstalleerd in de auto, en de kinderstoel werd vandaag al afgeleverd dus die hebben we voor het gemak ook maar alvast geinstalleerd en neergezet. Hij past prima in het interieur en neemt helemaal niet zoveel plek in, fijn!
Zal ook nog even een blijk van leven geven haha!
Hier gaat alles goed, niks doorgezet helaas.
Vannacht hebben we heerlijk geslapen, en vanmiddag zijn we even de kapotte klok wezen ruilen
Daarna zijn we nog op bezoek geweest bij een vriend van ons en bij de overbuurvrouw. Ondertussen hebben we nog een oliebol gegeten en nu zit ik lekker op de bank. Straks nog even wat simpels eten en dan doen we niks meer!
Ohja we hebben ook de easyfix geinstalleerd in de auto, en de kinderstoel werd vandaag al afgeleverd dus die hebben we voor het gemak ook maar alvast geinstalleerd en neergezet. Hij past prima in het interieur en neemt helemaal niet zoveel plek in, fijn!
Gast- Gast
hoi meiden,
hier weer een slechte nacht gehad ik geloof dat ik mee ga doen met je parels. heb weer last van me buik dus er zit wel wat te werken maar sjakie schopt me nog goed dus zal allemaal wel voorwerk zijn. bij de andere meiden alles rustig?? nou ik ga even lekker in bad kijken of ik wat opknap ervan
groetjes liesje
hier weer een slechte nacht gehad ik geloof dat ik mee ga doen met je parels. heb weer last van me buik dus er zit wel wat te werken maar sjakie schopt me nog goed dus zal allemaal wel voorwerk zijn. bij de andere meiden alles rustig?? nou ik ga even lekker in bad kijken of ik wat opknap ervan
groetjes liesje
liesje- Prater
Vervelend dat je zo'n slechte nachts hebt gehad Liesje. Veel harde buiken dus? Daar heb ik inderdaad ook veel last van: bij schoenen aan/uit doen, bij het opstaan vaak, of in aparte houdingen (tillen, bukken etc).
Maar rustig aan doen meid. Hoe is het nu met d emisselijkheid?
Maar rustig aan doen meid. Hoe is het nu met d emisselijkheid?
*Lookie*- Kletskop
Vervelend Liesje (en Lookie)!
Ik weet precies hoe je je voelt, maar harde buiken krijg je ook juist doordat de kleine zo beweegt en er minder ruimte is. Ik kan ook maar op 1 kant liggen op mijn zij, de andere kant zitten haar voeten en dan trapt ze me idd lek.
Even gekopieerd uit het vanaf 12 weken topic ;
Hier gaat het wel redelijk, ben vrijdagochtend een beetje gestript, en dat heeft eigenlijk weinig zoden aan de dijk gezet. Had het ook niet verwacht hoor, maar ja, ik zei ook tegen de verloskundige als je niks doet is het ook zo niks haha dan het gokje maar wagen! Ben gelijk daarna flink wat bloed verloren, en eigenlijk is het vrijdag op zaterdag heel rustig geweest. Gisteren naar de stad geweest en flink gelopen, dus gisteravond flinke buikkrampen gehad, zelfs om half 12 nog in bad gelegen om de rugpijn te laten zakken (en alles nog een laatste scheerbeurt te geven 'voor het geval dat haha'). Vannacht moest ik natuurlijk weer een paar keer naar de wc, en ik zag dat ik (gisteravond in bad ook al) best flink slijmverlies had, echt klodders, dus ik gók dat ik de slijmprop aan het verliezen ben. Dit hoeft natuurlijk niks te betekenen maar het moet er toch uit, dus dat is fijn. Voor de rest heb ik nog steeds zeurderige rugpijn en last van mijn buik, dus er is wel wat bezig. Het blijft hier dus vooralsnog even spannend mag ook wel, zo richting de uitgerekende datum!
Mijn vriend is naar de voetbal vandaag, hij is geblesseerd dus staat gelukkig langs de kant. Hierdoor kan ik hem bellen als er wat is en is hij gelijk thuis, ze spelen ook nog eens thuis. Al denk ik niet dat het nodig is, hoor, maar het idee is fijn. Ik kan zelf nog wel op pad, maar had echt geen zin om nu langs de kant te staan en iedereen die me vraagt 'hoelang nog' 'is er nou nog niks' 'die en die is al bevallen' allemaal goedbedoeld maar geen zin in
Ik weet precies hoe je je voelt, maar harde buiken krijg je ook juist doordat de kleine zo beweegt en er minder ruimte is. Ik kan ook maar op 1 kant liggen op mijn zij, de andere kant zitten haar voeten en dan trapt ze me idd lek.
Even gekopieerd uit het vanaf 12 weken topic ;
Hier gaat het wel redelijk, ben vrijdagochtend een beetje gestript, en dat heeft eigenlijk weinig zoden aan de dijk gezet. Had het ook niet verwacht hoor, maar ja, ik zei ook tegen de verloskundige als je niks doet is het ook zo niks haha dan het gokje maar wagen! Ben gelijk daarna flink wat bloed verloren, en eigenlijk is het vrijdag op zaterdag heel rustig geweest. Gisteren naar de stad geweest en flink gelopen, dus gisteravond flinke buikkrampen gehad, zelfs om half 12 nog in bad gelegen om de rugpijn te laten zakken (en alles nog een laatste scheerbeurt te geven 'voor het geval dat haha'). Vannacht moest ik natuurlijk weer een paar keer naar de wc, en ik zag dat ik (gisteravond in bad ook al) best flink slijmverlies had, echt klodders, dus ik gók dat ik de slijmprop aan het verliezen ben. Dit hoeft natuurlijk niks te betekenen maar het moet er toch uit, dus dat is fijn. Voor de rest heb ik nog steeds zeurderige rugpijn en last van mijn buik, dus er is wel wat bezig. Het blijft hier dus vooralsnog even spannend mag ook wel, zo richting de uitgerekende datum!
Mijn vriend is naar de voetbal vandaag, hij is geblesseerd dus staat gelukkig langs de kant. Hierdoor kan ik hem bellen als er wat is en is hij gelijk thuis, ze spelen ook nog eens thuis. Al denk ik niet dat het nodig is, hoor, maar het idee is fijn. Ik kan zelf nog wel op pad, maar had echt geen zin om nu langs de kant te staan en iedereen die me vraagt 'hoelang nog' 'is er nou nog niks' 'die en die is al bevallen' allemaal goedbedoeld maar geen zin in
Gast- Gast
Parels, jouw vk stript dus al een stuk sneller dan die van Floor. Maar er gebeurd dus toch wel degelijk iets bij jou. En een hoop slijmverlies ook, hopelijk zet het door. Zo blijft het maar spannend he, het bljft maar sluimeren.. Wel vervelend, die pijn, vooral als het dan weer niet doorzet.
Wat betreft het scheren: kun jij er nog wel redelijk goed bij dan? Ik doe het nu maar een beetje op gevoel, de bikinilijn kan ik natuurlijk niet zien en ik vind zelfs de benen al een hele onderneming (want weer harde buiken...) Ik probeer het dus wel bij te houden maar vind het nogal een gedoe zo (en wij hebben geen bad dus ik zit meestal dan maa rop een krukje in de douche). Ook het teennagels knippen trouwens...
Wat betreft het scheren: kun jij er nog wel redelijk goed bij dan? Ik doe het nu maar een beetje op gevoel, de bikinilijn kan ik natuurlijk niet zien en ik vind zelfs de benen al een hele onderneming (want weer harde buiken...) Ik probeer het dus wel bij te houden maar vind het nogal een gedoe zo (en wij hebben geen bad dus ik zit meestal dan maa rop een krukje in de douche). Ook het teennagels knippen trouwens...
*Lookie*- Kletskop
Lookie, bij Floor had ze ook gevoeld maar Floor had nog geen ontsluiting, ik had wel 1cm ontsluiting dus ze heeft geprobeerd het iets verder te verweken. Dit deed wel echt verschrikkelijk pijn!
Wij hebben wel een bad en mijn benen enzo kan ik wel bij, maar voor mijn bikinilijn laat ik nog maar een laagje in het bad staan om mijn scheermesje in af te spoelen, ga ik op een opgerolde handdoek op het badrandje zitten, pak ik een spiegel (hahaha dit klinkt stom) en scheer ik het zo, met scheerschuim, zo kan ik alles zien en kijken of ik niks vergeet. Natuurlijk zal het heus niet vlekkeloos zijn, maar ik ben weer wat op mn gemak gesteld!
Wij hebben wel een bad en mijn benen enzo kan ik wel bij, maar voor mijn bikinilijn laat ik nog maar een laagje in het bad staan om mijn scheermesje in af te spoelen, ga ik op een opgerolde handdoek op het badrandje zitten, pak ik een spiegel (hahaha dit klinkt stom) en scheer ik het zo, met scheerschuim, zo kan ik alles zien en kijken of ik niks vergeet. Natuurlijk zal het heus niet vlekkeloos zijn, maar ik ben weer wat op mn gemak gesteld!
Gast- Gast
Parels: Jammer dat ze er nog niet is, maar wel fijn dat er iig iets gebeurt/rommelt! Het kan echtttt niet lang meer duren Spannend hoor!
Nicci: Nee ik hoef geen volledige rust te nemen hoor! Maar ik werk met kinderen met verstandelijke beperking en gedragsproblemen, lichamelijk een behoorlijk zware baan, en dat mag ik nu dus niet meer doen Mijn bloeddruk liep op, had wat eiwit in mijn urine, veel harde buiken en veel last van hoofdpijn en misselijkheid. Verder sliep ik alle uren die ik niet meer aan het werk was, dus mijn lichaam was gewoon op... Nu gaat het alweer een stuk beter, al verveel ik me af en toe al dood
Hoe gaat het bij jou met het rustiger aan doen? Nemen jouw klachten ook wat af?
Floor: Ik snap wel dat ze niet eerder willen inleiden als het allemaal goed gaat, maar als je steeds zo ziek bent van de migraine... Nouja, je hebt je vandaag nog niet gemeld dus wie weet is het wel begonnen!
Lookie: Wat vervelend dat je bloeddruk zo hoog is!
Liesje: Jeetje, ook jij in de ziekenboeg! Beterschap Kan je wel een beetje rust nemen? Jij hebt natuurlijk nog een klein meisje waar je voor moet zorgen!
Nou, ik heb vandaag voor de 6e keer deze week de babykamer gedweild, het geboortekaartje aangepast om tot de conclusie te komen dat hij eerst toch leuker was, en alle kleertjes maar weer eens uit de kast gehaald en opnieuw opgevouwen. Ik ga me de komende twee maanden zooooo nuttig maken
Nicci: Nee ik hoef geen volledige rust te nemen hoor! Maar ik werk met kinderen met verstandelijke beperking en gedragsproblemen, lichamelijk een behoorlijk zware baan, en dat mag ik nu dus niet meer doen Mijn bloeddruk liep op, had wat eiwit in mijn urine, veel harde buiken en veel last van hoofdpijn en misselijkheid. Verder sliep ik alle uren die ik niet meer aan het werk was, dus mijn lichaam was gewoon op... Nu gaat het alweer een stuk beter, al verveel ik me af en toe al dood
Hoe gaat het bij jou met het rustiger aan doen? Nemen jouw klachten ook wat af?
Floor: Ik snap wel dat ze niet eerder willen inleiden als het allemaal goed gaat, maar als je steeds zo ziek bent van de migraine... Nouja, je hebt je vandaag nog niet gemeld dus wie weet is het wel begonnen!
Lookie: Wat vervelend dat je bloeddruk zo hoog is!
Liesje: Jeetje, ook jij in de ziekenboeg! Beterschap Kan je wel een beetje rust nemen? Jij hebt natuurlijk nog een klein meisje waar je voor moet zorgen!
Nou, ik heb vandaag voor de 6e keer deze week de babykamer gedweild, het geboortekaartje aangepast om tot de conclusie te komen dat hij eerst toch leuker was, en alle kleertjes maar weer eens uit de kast gehaald en opnieuw opgevouwen. Ik ga me de komende twee maanden zooooo nuttig maken
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Hahahaha, Aimee, ik moet om je lachen!
Ik heb alles 1x gewassen, en 1x opgevouwen, en 1x schoongemaakt.
Natuurlijk houd ik het wel bij qua schoonmaken maar de deur is eigenlijk altijd dicht en ik sta nooit binnen daar ... Wel heb ik Zwitsal geurbuiltjes liggen, dat ruikt heerlijk als je binnenkomt, mijn vriend gaat daar ook wel eens naar binnen, gewoon om te ruiken
Ik heb alles 1x gewassen, en 1x opgevouwen, en 1x schoongemaakt.
Natuurlijk houd ik het wel bij qua schoonmaken maar de deur is eigenlijk altijd dicht en ik sta nooit binnen daar ... Wel heb ik Zwitsal geurbuiltjes liggen, dat ruikt heerlijk als je binnenkomt, mijn vriend gaat daar ook wel eens naar binnen, gewoon om te ruiken
Gast- Gast
Parels schreef:Vannacht hebben we heerlijk geslapen, en vanmiddag zijn we even de kapotte klok wezen ruilen(jaja, we hebben er nu weer 1 die het doet!)(we kunnen weer terug naar de stad, hij blijft nu hangen bij de 8! grrrr, hebben nu maar besloten iets meer geld uit te geven en een iets grotere en duurdere klok bij de Expo te kopen) en hebben gelijk maar alle winkels in de stad bekeken geloof ik .. Dus flink rongestruind en nu aardig wat leven in mijn buik/harde buiken.
Je hebt je uitje gehad gister, haha! Jammer dat die klok het nog steeds niet doet, Expo heeft wel goede klokken! Ik heb gister (eindelijk!) de geboortekaartjes besteld, dus ik zei tegen mijn man dat dat mijn uitje was voor de zaterdag. Zegt ie: "hoezo uitje?" Dus ik leg uit dat jij naar de winkel ging voor die klok en ik het zo grappig vond dat je dat als 'uitje' bestempelde. Waarop hij heel verontwaardigd reageert met:"Wie noemt zn kind nou Parels?" Ik moest er zo om lachen, onze werelden zijn soms zo verschillend, haha!
Jij zit echt al helemaal klaar voor kleine baby met Easyfix en kinderstoel, haha! Ik zag ergens dat je die prop al verloren bent, hoelang kun je nog rondlopen zonder prop dan? Ik hou het in de gaten, haha!
Supertalentje- Kletskop
Pagina 12 van 30 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 21 ... 30
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in November, December of Januari
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
Pagina 12 van 30
Permissies van dit forum: