Uitgerekend in November, December of Januari
+24
Fiebje
Clapperdie
koNijntje
peach
pitbullgup
Muppetje
Laced
Ayla
blondje1313
Jade
Aimee
meisje
Tiara
Star007
lief
Poisongirl
Amber-
Supertalentje
mickey
*Lookie*
studiebol
liesje
joyce0606
Floor
28 plaatsers
Pagina 18 van 30
Pagina 18 van 30 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24 ... 30
Re: Uitgerekend in November, December of Januari
ProudMama schreef:Floor:
dank je
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Poeh floor heftig hoor
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Mickey ik kom ook uit limburg en vind het ook eng
Poisongirl- Kletskop
Jeetje Floor, klinkt als een heftige bevalling.
Kan me voorstellen dat je even de tijd nodig hebt om dat goed te verwerken.
Kan me voorstellen dat je even de tijd nodig hebt om dat goed te verwerken.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
@Floor: Jeetje, dat klinkt echt als een hel van een bevalling! Ben je wel al een beetje hersteld van de keizersnee? Weet even niet of je dat had geschreven.. Kan me voorstellen dat je het daar moeilijk mee hebt, is toch niet wat je verwacht van je bevalling.
Wat jammer dat de bv niet goed op gang kwam, maar als je er zo gefrustreerd over raakt, kun je inderdaad beter overstappen. Hopelijk gaat het snel beter met je mannetje, krampjes zijn heel vervelend voor zo'n ukkie.
Wat de naam betreft: ik vind dat altijd leuk om te weten, ook al is het een doodnormale naam zoals je zelf zegt Maar als je het niet online wilt zetten is dat geen probleem.
@Poison: dan ben ik nu wel heeeeeeel benieuwd waar jij ergens woont in Limburg! Ik enorm in het zuiden.
Wat jammer dat de bv niet goed op gang kwam, maar als je er zo gefrustreerd over raakt, kun je inderdaad beter overstappen. Hopelijk gaat het snel beter met je mannetje, krampjes zijn heel vervelend voor zo'n ukkie.
Wat de naam betreft: ik vind dat altijd leuk om te weten, ook al is het een doodnormale naam zoals je zelf zegt Maar als je het niet online wilt zetten is dat geen probleem.
@Poison: dan ben ik nu wel heeeeeeel benieuwd waar jij ergens woont in Limburg! Ik enorm in het zuiden.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
@ Mickey, ik nog net in noord-limburg (tegen de grens van midden limburg aan.) Nu be ik ook benieuwd waar jij woont. PM-en?
Poisongirl- Kletskop
@Poison: je hebt PM! (als het goed is)
mickey- Kletskop
@Mickey jij ook
Ik heb vandaag mijn eerste verlofdag. Voelt erg vreemd. Weet ook niet helemaal wat ik met de tijd aan moet. Heb al gewassen, gevouwen, nieuwe was aangezet, geforumd (schrijf je dat zo ), was opgehangen en in de droger gestopt. Dadelijk nog ff naar de supermarkt... Mijn moeder komt vanmiddag poetsen, want dat lukt me echt niet met mijn rug ... Geen idee wat ik nog meer moet doen... erg he? Haha. Komt wel goed hoor, ben gewoon beetje een workaholic en moet dat los laten. Dus nu ga ik maar Sinterklaascadeautjes inpakken.
Ik heb vandaag mijn eerste verlofdag. Voelt erg vreemd. Weet ook niet helemaal wat ik met de tijd aan moet. Heb al gewassen, gevouwen, nieuwe was aangezet, geforumd (schrijf je dat zo ), was opgehangen en in de droger gestopt. Dadelijk nog ff naar de supermarkt... Mijn moeder komt vanmiddag poetsen, want dat lukt me echt niet met mijn rug ... Geen idee wat ik nog meer moet doen... erg he? Haha. Komt wel goed hoor, ben gewoon beetje een workaholic en moet dat los laten. Dus nu ga ik maar Sinterklaascadeautjes inpakken.
Poisongirl- Kletskop
Floor wat een heftige bevalling! Snap dat je daar goed moe van bent en dat je er ff rustig van bij moet komen. Heel naar dat je het vervelend vind dat het uiteindeiljk een keizersnede is geworden, wat ik snap want je hebt zoveel doorstaan en zoveel moeite gedaan en dan nog wordt het een keziersnede. Probeer er wel, misschien dan alleen met je man, over te praten er is mij altijd vertelt dat dat belangrijk is.
Ook balen dat je niet voldoende borstvoeding had(herkenbaar probleem) ik hoop dat je mannetje nu wat tevredener is met de flesvoeding en dat hij weer goed aan komt!
Gewoon voor jou een
Ook balen dat je niet voldoende borstvoeding had(herkenbaar probleem) ik hoop dat je mannetje nu wat tevredener is met de flesvoeding en dat hij weer goed aan komt!
Gewoon voor jou een
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Jeetje Floor, wat een ellendige bevalling heb je toch gehad... Verder weet ik even niet zo goed wat te zeggen. Hopelijk heeft jullie mannetje snel minder last van krampjes en kunnen jullie echt lekker gaan genieten met z'n drieën!
Poisongirl: Ooh herkenbaar wat je schrijft over een workaholic zijn! Ik zit nu al zo'n anderhalve week ziek thuis, en heb dus eerder verlof, maar ik weet echt niet hoe ik mijn dagen vol moet krijgen... Heb alle babywas al gedaan, gestreken, kinderwagen en ledikantje opgemaakt, ziekenhuistas ingpakt, het hele huis gestofzuigd en gedweild, badkamer en toilet al 3x schoon gemaakt. En nu weet ik het niet meer! Ik kan niet weer bij mijn ouders op visite, want daar kom ik ook alweer zo'n beetje elke dag Gelukkig mag ik nog een paar keer op mn werk langs komen voor de gezelligheid, moet ik morgen weer op controle naar de VK en heb ik nog wat infoavondjes voor de boeg, heb ik nog een doel voor een paar uurtjes komende week
Mickey: Zaterdag mag je naar het ziekenhuis toch?
Liesje: Ben je dr al helemaal klaar voor?
Ik heb net alvast alle kerstspullen uit de schuur gehaald en uitgezocht... Hihi ik ben echt gek op kerst en alles eromheen! Zaterdag gaan we een boom halen en dan zondag of maandag opzetten
Poisongirl: Ooh herkenbaar wat je schrijft over een workaholic zijn! Ik zit nu al zo'n anderhalve week ziek thuis, en heb dus eerder verlof, maar ik weet echt niet hoe ik mijn dagen vol moet krijgen... Heb alle babywas al gedaan, gestreken, kinderwagen en ledikantje opgemaakt, ziekenhuistas ingpakt, het hele huis gestofzuigd en gedweild, badkamer en toilet al 3x schoon gemaakt. En nu weet ik het niet meer! Ik kan niet weer bij mijn ouders op visite, want daar kom ik ook alweer zo'n beetje elke dag Gelukkig mag ik nog een paar keer op mn werk langs komen voor de gezelligheid, moet ik morgen weer op controle naar de VK en heb ik nog wat infoavondjes voor de boeg, heb ik nog een doel voor een paar uurtjes komende week
Mickey: Zaterdag mag je naar het ziekenhuis toch?
Liesje: Ben je dr al helemaal klaar voor?
Ik heb net alvast alle kerstspullen uit de schuur gehaald en uitgezocht... Hihi ik ben echt gek op kerst en alles eromheen! Zaterdag gaan we een boom halen en dan zondag of maandag opzetten
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
@Aimee: oei... als je je nu al verveelt... dat wordt alleen maar erger!
Ik ben ook gek op kerst. Ben al weken aan mijn vriend aan't vragen waar we de kerstboom gaan zetten, want de plek waar die vorig jaar stond, daar staat nu de box. Maar van mijn vriend hoeft het niet zo... Die zegt dan, "we hebben nog wel even, voorlopig zetten we nog niks op". Helaas... Denk dat ik binnenkort wel al wat andere versieringen ga neerzetten
Morgen moeten we om half 11 in het ziekenhuis zijn voor een echo. Ik ben echt heeeeeel erg benieuwd of daar iets uit gaat komen waarom ons ukkie er niet uit wilt. Als dat allemaal goed is, en uk komt dit weekend niet vanzelf, dan moeten we maandag om half 12 terug voor een CTG en om 12 uur gesprek bij de gyn. Zoals ik het begrepen heb, zal ik dan op zijn vroegst dinsdag ingeleid gaan worden.
Ik ben ook gek op kerst. Ben al weken aan mijn vriend aan't vragen waar we de kerstboom gaan zetten, want de plek waar die vorig jaar stond, daar staat nu de box. Maar van mijn vriend hoeft het niet zo... Die zegt dan, "we hebben nog wel even, voorlopig zetten we nog niks op". Helaas... Denk dat ik binnenkort wel al wat andere versieringen ga neerzetten
Morgen moeten we om half 11 in het ziekenhuis zijn voor een echo. Ik ben echt heeeeeel erg benieuwd of daar iets uit gaat komen waarom ons ukkie er niet uit wilt. Als dat allemaal goed is, en uk komt dit weekend niet vanzelf, dan moeten we maandag om half 12 terug voor een CTG en om 12 uur gesprek bij de gyn. Zoals ik het begrepen heb, zal ik dan op zijn vroegst dinsdag ingeleid gaan worden.
mickey- Kletskop
hoi meiden,
poison veel plezier met de kadootjes inpakken voor sinterklaas.
floor wat heftig allemaal meis. hopelijk gaat het nu goedkomen met jou en je mannetje. ik denk dat je er ook goed over moet blijven praten met wat je allemaal hebt meegemaakt
mickey hopelijk kondigt de kleine zichzelf nog aan. in ieder geval heel veel succes morgen in het ziekenhuis en laat je het weten wat eruit komt?
aimee je vervelen ik heb hier nog wel een klein meisje die je bezig houd dan vliegen de dagen zo voorbij
heb je niet iets van een hobby die je leuk vind kaarten maken of iets dergelijks
all hier heerlijk geslapen vannacht en december heb ik gehaald vandaag belde mijn werk om te vragen hoe het was. was wel leuk. nou meiden ik meld me morgen wel weer
gr liesje
poison veel plezier met de kadootjes inpakken voor sinterklaas.
floor wat heftig allemaal meis. hopelijk gaat het nu goedkomen met jou en je mannetje. ik denk dat je er ook goed over moet blijven praten met wat je allemaal hebt meegemaakt
mickey hopelijk kondigt de kleine zichzelf nog aan. in ieder geval heel veel succes morgen in het ziekenhuis en laat je het weten wat eruit komt?
aimee je vervelen ik heb hier nog wel een klein meisje die je bezig houd dan vliegen de dagen zo voorbij
heb je niet iets van een hobby die je leuk vind kaarten maken of iets dergelijks
all hier heerlijk geslapen vannacht en december heb ik gehaald vandaag belde mijn werk om te vragen hoe het was. was wel leuk. nou meiden ik meld me morgen wel weer
gr liesje
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
@Liesje: als we morgen gewoon weer naar huis gaan, kom ik uiteraard een update geven! Ik heb ergens toch de hoop dat we morgen niet alleen voor een echo naar het ziekenhuis gaan. Mijn vader roept al weken: "2 december komt de baby", dat begin ik nu wel te geloven Al zal het vies tegenvallen, als baby morgen gewoon blijft zitten...
mickey- Kletskop
Mickey: Jaaa, ik weet het Maar ik ben wel blij dat ik in December en Januari verlof heb en nog geen kind, want dan hebben we altijd veel verjaardagen en verplichtingen(begint komend weekend zo'n beetje) dus zorgt er wel voor dat ik van de straat blijf, haha.
Wat oneerlijk van je vriend dat je nog niks neer mag zetten Zou juist wel wat mooie afleiding voor je zijn! En als hij/zij komende week geboren wordt heb je er waarschijnlijk geen tijd en fut meer voor. Maar aan de andere kant: opzetten betekend dat je hem ook weer moet aftuigen en daar staat je hoofd straks met kleintje waarschijnlijk helemaaaaal niet meer naar.
Ben benieuwd hoe het morgen gaat in het ZH! Zou mooi zijn als hij/zij vanavond alvast besluit te komen, maar anders is het wel fijn dat je straks meer weet en waarschijnlijk op zn langst tot dinsdag moet wachten!
Liesje: Mag ik jouw kleine meisje dan even lenen? Fijn om te lezen dat je goed hebt geslapen!
Wat oneerlijk van je vriend dat je nog niks neer mag zetten Zou juist wel wat mooie afleiding voor je zijn! En als hij/zij komende week geboren wordt heb je er waarschijnlijk geen tijd en fut meer voor. Maar aan de andere kant: opzetten betekend dat je hem ook weer moet aftuigen en daar staat je hoofd straks met kleintje waarschijnlijk helemaaaaal niet meer naar.
Ben benieuwd hoe het morgen gaat in het ZH! Zou mooi zijn als hij/zij vanavond alvast besluit te komen, maar anders is het wel fijn dat je straks meer weet en waarschijnlijk op zn langst tot dinsdag moet wachten!
Liesje: Mag ik jouw kleine meisje dan even lenen? Fijn om te lezen dat je goed hebt geslapen!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Even een update van de echo: onze baby is een buddha!! De schatting kwam uit op bijna 4,2 kilo! Ook was er nog meer dan genoeg vruchtwater aanwezig. Verder waren er geen bijzonderheden, dus als buddha niet uit zichzelf komt, moeten we maandag gewoon naar het ziekenhuis voor de ctg en gesprek bij de gyn.
mickey- Kletskop
Oh ja, hier ook nog even mijn buikfoto van gister, had hem ook in het buikjestopic geplaatst.
mickey- Kletskop
Spannend Mickey, hopelijk komt de bevalling toch nog snel uit zichzelf op gang.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Ik hoop het ook Floor, maar ik stel me er op in dat ik volgende week ingeleid wordt. Die buddha is gewoon nu al gehecht aan mama
mickey- Kletskop
@ Mickey, haha, Buddha! Ik blijf duimen voor je dat t t weekend (of vandaag!) spontaan begint!
@Aimee: Kan ik me indenken. Ik ben u nog onze normale was aan het wegwassen en dan begin ik aan het babyspul. Ziekenhuistas ben ik begonnen met inpakken. En daarna..Tsja, ehm. Woon je in de buurt? Kunnen we theeleuten
Vandaag dus vooral bezig met de was doen,ophangen en in de droger doen. Dadelijk ff naar het dorp, nog een cadeautje ophalen voor de surprise van maandag en wat pepernoten/speculaas etc ook voor maandag.Is nu met 50% korting bij ons bij de c1000, dus das lekker handig Gisteravond heel even i de stad geweest, nog geen twee uurtjes en kon toen al niet meer lopen van de pijn in mijn rug en mijn schaambeen. Lastig, maar goed. Hoort erbij.Ik moet maandag weer naar de vk. Ben benieuwd hoe mijn bloeddruk nu is,omdat het de vorige keer aan de hogere kant was dan anders.
@Aimee: Kan ik me indenken. Ik ben u nog onze normale was aan het wegwassen en dan begin ik aan het babyspul. Ziekenhuistas ben ik begonnen met inpakken. En daarna..Tsja, ehm. Woon je in de buurt? Kunnen we theeleuten
Vandaag dus vooral bezig met de was doen,ophangen en in de droger doen. Dadelijk ff naar het dorp, nog een cadeautje ophalen voor de surprise van maandag en wat pepernoten/speculaas etc ook voor maandag.Is nu met 50% korting bij ons bij de c1000, dus das lekker handig Gisteravond heel even i de stad geweest, nog geen twee uurtjes en kon toen al niet meer lopen van de pijn in mijn rug en mijn schaambeen. Lastig, maar goed. Hoort erbij.Ik moet maandag weer naar de vk. Ben benieuwd hoe mijn bloeddruk nu is,omdat het de vorige keer aan de hogere kant was dan anders.
Poisongirl- Kletskop
hoi meiden,
poison ja ik kan alleen nog hele kleine stukjes lopen als ik de jumbo heb gehad kan ik weer naar huis meer red ik niet meer.
aimee kom der maar halen hoor nee grapje dan mis ik er teveel
floor gaat het allemaal een beetje beter met je en de kleine
mickey een budha nou meis hopelijk begint het vanzelf bij je en anders heel veel succes dinsdag meis
all hier gaat het redelijk. had vanmorgen even een over de rooie moment. kwam erachter dat de hond om mn bevallingsbed had gepiest. dus het stoom kwam uit me oren gelukkig is alles wasbaar dus valt de schade mee. maar ik kon het even niet meer aan. maar gelukkig kwam me moeder om me te helpen dus is de was ook gedaan maar ik was even zo boos. maar nu gaat alles weer goed de kleine zit lekker warm in me buik heb geen last meer gehad van voorweeën. dus verwacht niets het weekend maar je weet maar nooit. vandaag is mn opa jarig maar hij viert het morgen. we zijn wel even een bakkie wezen doen vanmorgen. morgen gaat me man met ons meisje naar een sinterklaasfeest van feyenoord. ben benieuwd wat ze ervan gaat vinden. op zich vind ze sinterklaas en zwarte piet interessant. maar je weet het nooit. nou meiden tot snel weer
gr liesje
poison ja ik kan alleen nog hele kleine stukjes lopen als ik de jumbo heb gehad kan ik weer naar huis meer red ik niet meer.
aimee kom der maar halen hoor nee grapje dan mis ik er teveel
floor gaat het allemaal een beetje beter met je en de kleine
mickey een budha nou meis hopelijk begint het vanzelf bij je en anders heel veel succes dinsdag meis
all hier gaat het redelijk. had vanmorgen even een over de rooie moment. kwam erachter dat de hond om mn bevallingsbed had gepiest. dus het stoom kwam uit me oren gelukkig is alles wasbaar dus valt de schade mee. maar ik kon het even niet meer aan. maar gelukkig kwam me moeder om me te helpen dus is de was ook gedaan maar ik was even zo boos. maar nu gaat alles weer goed de kleine zit lekker warm in me buik heb geen last meer gehad van voorweeën. dus verwacht niets het weekend maar je weet maar nooit. vandaag is mn opa jarig maar hij viert het morgen. we zijn wel even een bakkie wezen doen vanmorgen. morgen gaat me man met ons meisje naar een sinterklaasfeest van feyenoord. ben benieuwd wat ze ervan gaat vinden. op zich vind ze sinterklaas en zwarte piet interessant. maar je weet het nooit. nou meiden tot snel weer
gr liesje
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Liesje, ik snap goed dat je ff een baal moment had! Gelukkig kwam je moeder om te helpen en is het nu weer allemaal schoon en fris.
Ga i naar de Blokker om een via internet besteld artikel te halen, hebben ze het niet binnen. Grrr, terwijl we gisteren al een mail hadden dat het gisteren bezorgd was. Ik kan daar zo niet tegen! haha.
Ga i naar de Blokker om een via internet besteld artikel te halen, hebben ze het niet binnen. Grrr, terwijl we gisteren al een mail hadden dat het gisteren bezorgd was. Ik kan daar zo niet tegen! haha.
Poisongirl- Kletskop
Het is me allemaal even wat te veel om terg te lezen maar ik begrijp dar Parels en Floor nu zijn bevallen? Gefeliciteerd!!!
Mickey, jij wacht nog steeds dus? Kan me voorstellen dat je haast niet meer kunt wachten!
@all: Ik heb al even een apart topic geopend met mijn bevallingsverhaal. Het is heel anders gelopen dan verwacht, vond het ook heel heftig en lig nu al 1,5 week in het ziekenhuis dus wil heel graag naar huis en dat mag ook maar ons zoontje mag nog niet weg. Maar het is zo'n schat! Mooie donkere haartjes, donkerblauw heldere oogjes... ik kan steeds wel naar hem kijken, zo mooi! Op dit moment speelt alles zich af in het ziekenhuis, ik heb er zo genoeg van!!! En ik hoop dat hij ook heel snel naa huis mag.
Zijn hele naam maar ik liever niet bekend, hij is geboren op 26 november, afgelopen zaterdag dus.
Mickey, jij wacht nog steeds dus? Kan me voorstellen dat je haast niet meer kunt wachten!
@all: Ik heb al even een apart topic geopend met mijn bevallingsverhaal. Het is heel anders gelopen dan verwacht, vond het ook heel heftig en lig nu al 1,5 week in het ziekenhuis dus wil heel graag naar huis en dat mag ook maar ons zoontje mag nog niet weg. Maar het is zo'n schat! Mooie donkere haartjes, donkerblauw heldere oogjes... ik kan steeds wel naar hem kijken, zo mooi! Op dit moment speelt alles zich af in het ziekenhuis, ik heb er zo genoeg van!!! En ik hoop dat hij ook heel snel naa huis mag.
Zijn hele naam maar ik liever niet bekend, hij is geboren op 26 november, afgelopen zaterdag dus.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
joyce0606 schreef:mickey schreef:
Naam leeftijd no. kindje Geslacht ZH/thuis uitg. datum bevaldatum Naam Blondje1313 Leeftijd 1e Meisje Poli-klinisch uitg. datum 07-10-2011 L.otte Star07 23/25 1e Meisje klinisch 07-11-2011 17-10-11 D.emi Floor 28/29 1e jongen Poli-klinisch 14-11-2011 20-11-2011 N.B Studiebol 28/32 1+2 meisjes Klinisch 21-11-2011 18-10-2011 niet online Parels 25/28 1e meisje poli-klinisch 22-11-2011 25-11-2011 l.ois m.ila Mickey 27/28 1e N.B Poli-klinisch 24-11-2011 Als ik dat al wist ? Joyce0606 26/28 1e Jongen klinisch 28-11-2011 10-11-2011 N.oah K.aj Beegee 27/27 3e Jongen klinisch 09-12-2011 16-10-2011 J.ace Pitbullgup 25/27 1e meisje klinisch 10-12-2011 18-11-2011 N.inthe Lookie 25/28 1e jongetje klinisch 13-12-2011 26-11-2011 H. [/tr.][tr]Liesje 28 2e jongen thuis 19-12-2011 ? ? Freakielief 26/28 1e jongen poli-klinisch 23-12-2011 ? ? [/tr] Dizzy 24/25 2e meisje Thuis? 24-12-2011 ? ? Supertalentje 27 1e Jongen Poli-klinisch 14-01-2012 ? Nog ff wachten ;-) Poisongirl 25/27 1e geheim poli-klinisch 14-01-2012 ? ? Nicci 23/27 1e NB Thuis 22-01-2012 ? ? Aimee 22/26 1e kindje jongen Nog onbekend 26-01-2012 ? ?
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 18 van 30 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24 ... 30
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in November, December of Januari
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
Pagina 18 van 30
Permissies van dit forum: