Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+24
Fiebje
Clapperdie
koNijntje
peach
pitbullgup
Muppetje
Laced
Ayla
blondje1313
Jade
Aimee
meisje
Tiara
Star007
lief
Poisongirl
Amber-
Supertalentje
mickey
*Lookie*
studiebol
liesje
joyce0606
Floor
28 plaatsers

Pagina 19 van 30 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 24 ... 30  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 19 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  liesje vr 2 dec 2011 - 21:33

goedemorgen allemaal,

lookie ik had al in je eigen topic gereageerd. nogmaals hopelijk mag jullie mannetje ook snel naar huis

poison wat balen dat je bestelde artikel er blijkbaar toch niet binnen was. wanneer kun je nu je bestelde dingen ophalen?

all hier lekker geslapen. straks naar een verjaardag en me man is met onze dochter op stap. dus heb even het rijk alleen met mn 2 hondjes. ga zo lekker in bad en de honden uitlaten althans een poging wagen in dat 'hondenweer'.
verder doe ik lekker rustig aan kleine zit in me buik te porren dus voorlopig heeft ie het naar z'n zin geloof ik. nou meiden tot snel weer

gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 19 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  mickey za 3 dec 2011 - 4:12

Ik kom alleen even melden dat buddha nog steeds in mijn buik zit. Heb ook nog nergens last van, dus ik bereid me alvast voor op inleiden.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  joyce0606 za 3 dec 2011 - 4:59

mickey schreef:Ik kom alleen even melden dat buddha nog steeds in mijn buik zit. Heb ook nog nergens last van, dus ik bereid me alvast voor op inleiden.
\

jammer! maar goed het moet een keer eruit!! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Supertalentje za 3 dec 2011 - 10:41

Wat is er weer veel geschreven, haha!

Ik zat er even doorheen, maar do en vrijdag een inhaalslag gemaakt, wat moet ik in hemelsnaam gaan doen als al mijn lijstjes afgewerkt zijn? :P ik heb nog een stiekem lijstje liggen als alles is gedaan, haha!

@Floor: wat een verhaal! Kan me voorstellen dat het diepe indruk heeft gemaakt en nog even moet gaan realiseren wat voor impact dit heeft. Gelukkig gaat het met jou en baby goed, ik zag dat ie vandaag alweer bijna 2 weken is! Kun je ook wel een beetje genieten?
@Mickey: ik vind je buik zo mooi! Ik ben benieuwd of het geschatte gewicht overeen komt, maar Buddha is wel een lieve koosnaam Laughing En wat er dus ook gebeurd, voor woensdag is Baby-Mickey-Buddha geboren! (Ik stem trouwens ook voor een jongetje!)
@Parels: Natuurlijk doen we het binnen, al heb ik genoeg warm spul om baby mee te nemen naar de noordpool ofzo, haha! Ik vind het fijn dat je zus er zelf op zo'n positieve manier mee om kan gaan, maakt het voor jezelf ook iets makkelijker? Ik vind jouw dochter trouwens echt een mooi poppetje!
@Nicci: Je hebt voor jezelf geshopt ipv de sint, haha! Heb je dan wel zwangerschapskleding geshopt of voor straks? Laughing
@Poison: ik herkende je shop-pijn! Ik kon echt nog uren de stad in, maar vrijdag ben ik na een uurtje een cappucino gaan drinken, ik had een rug als een kameel, haha!
@Liesje: wat vervelend dat je hond geplast had! Doet ie dat vaker of reageert ie misschien op alle veranderingen? Gefeliciteerd nog met je opa en hoe vond jullie dochter de sint en pieten? Ik hoop dat je vannacht weer goed slaapt!
@Lookie: wat naar dat je nog steeds in het ziekenhuis ligt, maar snap dat je niet bij je zoon weg wilt. Ik hoop ook dat ie gauw mee naar huis mag!

Ik ben mijn hele zwangerschap eigenlijk goed doorgekomen, maar nu wordt het echt zwaar. Ik vind baby en het getrappel en gedraai echt superleuk nu, maar hij gaat me nu ook zeer doen en mijn lijf is echt niet gebouwd dat vele gewicht mee te sleuren, haha!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Floor za 3 dec 2011 - 23:49

@supertalentje, ja 2 weken, het gaat echt snel. Gistermiddag wat bijgeslapen, gisteravond was onze zoon klaarwakker en zaten we lekker met z'n 3en op de bank, tv te kijken en te genieten. We hoopten op een goede nacht (omdat hij dus wakker was, zou hij in onze beleving misschien 's nachts wat beter slapen). Gelukkig was het zo Very Happy, hij heeft in blokjes van 3/3.5 uur geslapen vannacht en was dan telkens 1.5 uur wakker, echt een goede nacht dus (normaal was hij de hele nacht wakker). hopelijk weet hij komende nacht weer hoe dit moet.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  mickey zo 4 dec 2011 - 5:41

@Supertalentje: ik moet onze uk toch een naam geven he, zolang ik niet weet wat het is Wink En dan vind ik Buddha wel goed passen bij het gewicht :P
Of hij/zij er woensdag is, is nog de vraag, ligt er natuurlijk aan hoe snel het inleiden verloopt. Maar ik hoop het natuurlijk wel.

Hier is nog steeds alles rustig trouwens. Kwam me alleen even melden, voordat jullie dalijk denken dat ik aan't bevallen ben Laughing
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 6:05

Ik vind buddha geweldig!! Alleen zou het leuk zijn als hij eens zijn ware gezicht toonde. Ik denk dat het een jongetje is, een lekker eigenwijs manneke met een dik rond buikje en hamsterwangetjes.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 6:14

ProudMama schreef:Ik vind buddha geweldig!! Alleen zou het leuk zijn als hij eens zijn ware gezicht toonde. Ik denk dat het een jongetje is, een lekker eigenwijs manneke met een dik rond buikje en hamsterwangetjes.

Een hele dikke +1!

Gast
Gast

Bericht  mickey zo 4 dec 2011 - 6:36

Wat eigenwijs betreft hebben jullie gelijk, en als de schatting klopt ook wel met die wangetjes en het buikje Very Happy
Geestelijk gaat het prima, lichamelijk steeds meer pijn, vooral schaambot. En ik ben zoooooooooooo benieuwd!!! Eigenlijk is het ook heeeeel oneerlijk. Bijna alle mama's in dit topic zijn te vroeg bevallen en ik ben nu al 1,5 week overtijd! Is dat ter compensatie ofzo? Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor zo 4 dec 2011 - 8:21

beetje ter compensatie dan, ik had er 6 dagen extra, jij nog wat meer Wink
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  mickey zo 4 dec 2011 - 9:15

@Floor: das waar. Jij (en Parels) was ook overtijd. Delen we samen de compensatie van de rest Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 9:21

Die 2 dagen dat ik overtijd was, was al geen pretje, dus ik kan me alleen maar voorstellen hoe jij je moet voelen! Nog eventjes!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 9:22

Misschien het recept van Parels toepassen? Al hamburger en chinees etend traplopen terwijl je aan jezelf frunnikt?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 9:36

ProudMama schreef:Misschien het recept van Parels toepassen? Al hamburger en chinees etend traplopen terwijl je aan jezelf frunnikt?

Heeft wel pas na 2 dagen effect ... angel

Gast
Gast

Bericht  mickey zo 4 dec 2011 - 9:40

Parels schreef:
ProudMama schreef:Misschien het recept van Parels toepassen? Al hamburger en chinees etend traplopen terwijl je aan jezelf frunnikt?

Heeft wel pas na 2 dagen effect ... angel
Als dat een paar dagen duurt, dan wacht ik wel op het inleiden, ben niet zo dol op chinees Laughing
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 zo 4 dec 2011 - 15:29

Mickey: succes vandaag!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  studiebol zo 4 dec 2011 - 20:43

Mickey heel veel succes vandaag! Ik hoop voor je dat het geen dagen duurt!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  mickey zo 4 dec 2011 - 20:44

Dank jullie wel meiden. Vandaag is alleen een CTG en gesprek met de gyn, ik verwacht er nog niet veel van, maar ik ben natuurlijk wel benieuwd wat ze te melden hebben Wink
Ik hou jullie op de hoogte!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  liesje zo 4 dec 2011 - 21:13

Hoi Mickey wil je veel succes wensen vandaag en hopelijk gaan ze je vandaag al helpen of zou je dat niet willen ivm pakjesavond?

all hier is het rustig gisteravond met mijn schoonfamilie sinterklaas gevierd en madam is goed verwend met wel leuke dingetjes. vanavond vieren we het met mijn familie. ik heb redelijk geslapen vannacht. rond 2 uur was ik weer even wakker om te plassen en wat te drinken en de kleine was rond 7.45 wakker dus ook even lekker. nou tot snel weer

gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  mickey zo 4 dec 2011 - 21:43

@Liesje: ik heb van begin af aan gezegd dat ik rekening zou houden met 2 weken overtijd, maar dat ik het voor Buddha niet leuk zou vinden als hij/zij met Sinterklaas geboren zou worden. Dus eigenlijk hoop ik inderdaad niet dat ze vandaag nog willen inleiden... Maar zoals ik het ziekenhuis hier ken, zal dat ook niet gebeuren.

Jij toch nog een redelijke nacht gehad. Hier was het weer bagger... Vrijdag op zaterdag wel vrij goed geslapen, zaterdag op zondag minder, maar wel lang in bed kunnen liggen. En vannacht was weer bagger... Sliep pas tegen 12 uur denk ik en was om half 5 alweer wakker. Heb nog geprobeerd te slapen, maar lukte niet. Kreeg ineens reuze honger, dus ben naar beneden gegaan, stukje peperkoek en glas melk gedronken, in de hoop dat ik dan wel zou kunnen slapen. Maar is niet meer gelukt. Heb liggen draaien en woelen en ben uiteindelijk rond half 9 maar opgestaan.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey zo 4 dec 2011 - 21:50

Oh ja: Liesje als ik je sms dat ik bevallen ben, mag de naam op het forum, maar wel graag met een puntje ertussen!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey ma 5 dec 2011 - 1:36

Update: ctg was goed.
Gesprek daarna met de gyn, tja... Ben nog steeds beduusd ervan. Ze heeft inwendig onderzoek gedaan (AU!) waaruit blijkt dat er een vingertop ontsluiting is. Daarna vroeg ze of ik ingeleid wilde worden. Aangegeven dat ik dat graag wil, omdat buddha al groot zat is. Ze gaf aan dat hij/zij niet veel meer zal groeien, maar dat ze het wel met me eens was dat inleiden een goed idee is.
Morgen moet ik om 6.30 uur bellen of er plaats is in het ziekenhuis. Zo ja, dan moeten we er om 7.00 uur zijn. Dan krijg ik weer een inwendig onderzoek (hoera...) en op basis daarvan wordt besloten hoe ik ingeleid ga worden. De "keuze" is dan tussen vliezen breken of gel inbrengen. Het ligt er dan aan hoe buddha het doet. Zakt die verder, dan is er niks aan de hand en kan ik gewoon (proberen te) bevallen. Maar aangezien buddha niet vast zit in het bekken, bestaat de kans dat het niet gaat passen. In dat geval zal ik een keizersnede krijgen. En daar ben ik behoorlijk van onder de indruk. Ergens had ik er wel rekening mee gehouden, zeker naar aanleiding van de echo vorige week, maar het viel me toch rauw op m'n dak toen de gyn dat zo zei net. Heb net ook even wat traantjes gelaten. Denk dat het de ontlading was.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aimee ma 5 dec 2011 - 1:46

Ahh jeetje Mickey, kan me voorstellen dat je daarvan schrikt! Je wil toch het liefst gewoon 'gewoon' bevallen hug Maar je weet iig dat er morgen meer gaat gebeuren! En hopelijk is jullie kleine buddha dan even niet meer eigenwijs en laat hij/zij zich netjes in je bekken zakken... Ik ga iig voor je duimen meis! hug
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  meisje ma 5 dec 2011 - 1:51

Mickey, wat fijn dat er nu wel een eind in zicht komt.
Kan me voorstellen dat je wel wat baalt van het nieuws, maar hopelijk gaat Buddha toch nog zakken.
Succes meid!
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Supertalentje ma 5 dec 2011 - 1:52

Dat is toch niet leuk om te horen, al heb je er een beetje rekening mee gehouden... Misschien komt het toch allemaal nog op gang vandaag na het gefriemel? Ik duim ook voor je mee dat alles morgen goed gaat! Gek dat je nu al weet dat als je morgenavond gaat slapen je lijf weer van jezelf is en er een kleine buddha geboren is, spannend!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 30 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 24 ... 30  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: