Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+24
Fiebje
Clapperdie
koNijntje
peach
pitbullgup
Muppetje
Laced
Ayla
blondje1313
Jade
Aimee
meisje
Tiara
Star007
lief
Poisongirl
Amber-
Supertalentje
mickey
*Lookie*
studiebol
liesje
joyce0606
Floor
28 plaatsers

Pagina 24 van 30 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 30  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 24 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Supertalentje di 13 dec 2011 - 9:40

Haha Parels! Het klinkt niet echt heel fris allemaal... Gelukkig ben ik al in het ziekenhuis wezen kijken en alle kamers (beval en verlossuites) zijn met eigen douche en op alle kamers lig je alleen, dus ik hoef mijn doucheje hoe dan ook niet te delen, jeuj! Grappig dat je nog net je chi niet hebt meegenomen, zoiets zou ik inpakken als ik zeker zou weten dat ik langer moest blijven! Ik heb wel mijn makeup-remover ingepakt, anders zit na de bevalling de mascara op mn wangen en krijg ik die waterproof er met geen mogelijkheid af, zo oncharmant hoeven mijn net-beval foto's nou ook weer niet... laughcry
Die gaasbroekjes waar je het over had laatst zitten niet in mijn kraampakket, ik ga ff bij de apotheek kijken of ze ze daar hebben en anders 'pik' ik ze mee uit het zkh!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 24 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 9:58

Joh, gewoon meejatten die broekjes! Stapels liggen daar!
Ik draag ze nog steeds laughcry , ze zitten gewoon best fijn, en ik heb vanwege de jeuk een katoenen onderbroek aan zonder maandverband, en daaroverheen een netbroekje met maandverband voor het doorlekken.

Wel fijn zeg dat al die kamers een eigen douche hebben! Dan lig je dus alleen op een kamer steeds? Ik vond het eigenlijk ook best wel gezellig met zijn allen op een kamer, al heb ik natuurlijk niet geslapen die nacht haha

Ik had van die schoonmaakdoekjes idd meegenomen, maar ik had helemaal geen make-up op haha, ik was s'ochtends gestript en het zó spuugzat, dat ik in joggingsbroek met een knot op mijn hoofd zonder make-up rondliep! Ik heb die netbroekjes hier geloof ik nog, wil je dat ik die naar je opstuur? Zijn er geloof ik maar 2, maar ik heb er hier al 3 die ik uit het ziekenhuis heb meegenomen. Ze zitten nog in de verpakking hoor, heb ze niet aan gehad Wink

Wist overigens niet dat ik langer moest blijven hoor, tenminste wist wel dat het een nachtje overblijven zou worden, maar eerder dat ik met weeën bleef liggen, niet dat ik al zo snel bevallen was.

Gast
Gast

Bericht  Ayla di 13 dec 2011 - 9:59

Ik heb die gaasbroekjes alleen in het ziekenhuis aangehad, toen ik weg mocht heb ik snel een boxershort aangedaan! Zo'n charmante van de zeeman haha, vond ik fijner als die gaasbroekjes, kan je zo goed zien dat je je al 2 dagen (of langer!) niet geschoren hebt haha.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 10:03

Ayla schreef:Ik heb die gaasbroekjes alleen in het ziekenhuis aangehad, toen ik weg mocht heb ik snel een boxershort aangedaan! Zo'n charmante van de zeeman haha, vond ik fijner als die gaasbroekjes, kan je zo goed zien dat je je al 2 dagen (of langer!) niet geschoren hebt haha.

Behalve mijn vriend en de kraamverzorgster heeft niemand dat broekje gezien haha
Voorheen schoor ik ook alles elke dag, maar tegenwoordig heeft dat weinig prioriteit nog haha

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje di 13 dec 2011 - 10:57

Ik vind die kamers alleen echt ideaal! In de verlossuite past net een bed erbij, daar mag mijn man op slapen als ik een nachtje blijf en verder zijn er geen bezoekuren en mag je zelf bepalen wie hoe laat langskomt omdat je toch alleen ligt. Ik heb natuurlijk mijn hele posse bij me, dus ik vind het ook fijn niemand tot last te zijn met mijn bezoek.
Mijn zusje moest 5 dagen blijven na de keizersnede (ook omdat mijn neefje net 2000 gram was en ook moest blijven) maar dan wil ik echt mijn chi hebben, haha!

Wie mij ziet, ongeschoren in een gaasbroekje interesseert mij dan weer niks, dan heb ik baby al gekregen en hebben veel meer mensen al naar binnen gekeken ;-) Als je er 3 hebt gepikt en er nog 2 hebt liggen, gebruik je er dan maar een?

Kunnen we wel even afspreken wanneer we onszelf weer zullen zijn? Dus netjes geschoren, gekapt en met makeup? Met 8 weken of al eerder/veel later?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 11:36

Heb er 3 meegenomen uit het zh, en later zag ik dat er nog 2 in het kp zaten. Die heb ik dus over.

Ik zat de 2de dag met make up op, 1,5 week na bevalling naar de kapper geweest en scheer me nu al wel behalve down there vanwege de pijn. Ennnn shop me gek Laughing

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje di 13 dec 2011 - 12:06

Ow, dat is snel! Weet niet of ik de tweede dag ga redden hoor! :-)
Ik kan ook niet wachten tot ik weer voor mezelf kan shoppen, al wacht ik even tot alles weer een beetje in proportie is, haha! Jij had leuke dingen geshopt zag ik! Koop je nou ook nog veel voor L. Of heeft zij zat tot maat 116? ;-)

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 12:29

Behalve lange mouwen rompers, extra hydro doeken en extra spuugdoeken en slabbetjes heb ik niks gekocht en heeft ze idd 3 jassen, 9 paar schoenen en kleren tot maat 92...

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje di 13 dec 2011 - 13:04

Hoeveel hydro, slabbetjes en spuugdoekjes had je op voorhand, omdat je nog hebt bijgehaald? Verder ben je net zo'n muts als ik, haha!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 21:33

Supertalentje:Wat was je nog lekker laat op! Kon je niet slapen? Ik heb ook zo'n fijne nacht achter de rug, continue harde buiken en eigenlijk was ik ook gewoon niet moe. Nu wel :P. Hier hoost het! Heerlijk, zit nog lekker in mijn badjas.
Klinkt pijnlijk van je lies zeg Neutral dus het was wel een abces uiteindelijk?

Wat balen dat de verlos zich versprak! Het is wel heel leuk om het niet te weten hoor. Het scheelt sowieso in je shopgedrag (al gok ik dat ik na de bevalling helemaal los ga Laughing ). Maar de écht schattige, leuke pakjes zijn toch vaak jongens of meisjes kleding dus die heb ik helemaal nog niet gekocht. Heb nu echt alleen voor de eerste week(en) wat neutrale pakjes. En heel veel rompers. Ik heb lange en korte mouw rompers. Hebben jullie slaapzakken? Ik lees ook wel dat dei pas vanaf een maand of 3 ofzo gebruikt worden?

Haha Parels, leuk dat je nog even zo binnen komt vallen. Met 1,5 week al bij de kapper joh, was dat fijn? Even lekker tutten. Ik kan me voorstellen dat je helemaal los gaat met shoppen. Ik kan ook niet wachten.. ALs ik in januari beval dan hangt zo vanaf eind februari/maart al de lentekleding (en schoenen) in de winkels dus dan heb ik mijzelf een flink shopbudget-en dag beloofd! HEERLIJK!

Een thuisbevaling vind ik niet heel fantastisch klinken hoor :P, maar een ziekenhuisbevalling ook niet. Volgens mij is er sowieso weinig fantastisch aan (behalve het feit dat je daarna eindelijk je kleintje hebt). Ik beval in principe wel thuis, die zooi ruimt de verloskundige maar mooi op als ik onder de douche sta :P

Poisongirl: hoe is het nu met jou? nog buikpijn?

Aimee: Hoe gaan al je voorlichtingavonden? Welke heb je al gehad en waren ze te doen?

Ik ga zo maar eens mijn kraampakket openmaken. Heb hem al een paar weken binnen, maar heb alleen de knuffel eruit gehaald en hem toen heel rap in de hoek gezet (soort ontkenning denk ik :shock: ). Maar geen idee dus of er netbroekjes inzitten.. Heb ook bij de Zeeman wat grote zwarte boxershortjes gehaald, leek me ook wel prettig. Nu ook nog steeds een bevalshirt dus! Fijn Supertalentje dat je die van Studiebol hebt gekregen.

Verder nog wilde plannen hier vandaag? Ik niet zo veel eigenlijk. Moet wel even de was doen en ik wil eigenlijk nog een module voor mijn studie afronden, maar dan moet ik nog een verslag schrijven en daar heb ik nu net geen zin in. Toch maar even proberen vandaag denk ik..

Gast
Gast

Bericht  Poisongirl di 13 dec 2011 - 21:42

Zo, jullie waren nog laat op. Toem lag ik al als een roos te slapen.

@nicci, gelukkig is het gevoel in mijn buik weg. Maar heb er nof flink last van gehad gisteren.

Ik ga zometeen op kraambezoek bij eem collegaatje en daarna op de thee bij een vriendin. Wil vanaag bevalshirt kopen. Hopen dat ik slaag smile. Sorry dat ik niet uitgebreider reageer, doe ik morgen vanaf mn pc, nu resgeerr ik via gsm en dat is lastiger.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 21:59

Oh, fijn dat het nu beter is! Leuk op kraamvisite, veel plezier! Very Happy Lijkt me gek idee dat je over een paar weekjes ook zo'n ukkie vast hebt.

Gast
Gast

Bericht  Aimee wo 14 dec 2011 - 7:37

Supertalentje: Ik had deze week de informatieavond van het ziekenhuis, borstvoedingsavond, hoogzwangerenavond en de intake voor de kraamzorg! Dan vrijdag om 8.45 moet ik bij de VK zijn... Opeens had ik deze week een hele hoop vragen over overtijd lopen, inleiden, uitscheuren, etc. dus ik ga dr eens lekker bestoken Wink
Fijn dat je weinig last hebt van klachten! Alleen dat abces klinkt wel heel pijnlijk/goor hoor... :shock: Mooi buikje heb je (even gespiekt in het andere topic). Jij draagt ook alleen maar naar voren he?

Nicci: En, zaten er leuke dingen in je kraampakket? Ik heb hem nog niet binnen, was wat mis gegaan bij de post, dus nu maar hopen dat Japie nog even blijft zitten Wink Morgen ga ik echt op jacht naar onderbroeken en nog een groot bevalshirt. Jij hebt dus gewoon boxershortjes bij de zeeman gehaald? Dan ga ik daar ook maar eens kijken.

Poisongirl: Leuk op kraamvisite!

Nou ik heb 3 dagen op bed gelegen met migraine en vandaag naar het ziekenhuis aan het CTG omdat Japie zich niet meer liet voelen. Natuurlijk begon hij meteen flink te schoppen toen ze die banden aan mijn buik vast maakten... laughcry Nouja gelukkig maar, maakte me toch wel even zorgen!
Ik heb nu drie boeken met geboortekaartjes in huis gehaald en ga daar vanavond maar eens uit kiezen. Ik raak in de stress van het idee dat we dat nog moeten doen, dus het is tijd om knopen door te hakken! Ook komt morgenochtend een mevrouw van de kraamzorg, dus moet nog even snel stofzuigen en een doekje door het huis halen, hihi. Druk avondje zo!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Poisongirl wo 14 dec 2011 - 20:47

Hier ben ik weer, deze keer vanaf de pc. Toch makkelijker dan via gsm. @supertalentje zo'n abces lijkt me erg pijnlijk zeg!

@ aimee druk weekje voor je ds. Heb je wel wat aan de voorlichtingen gehad? Lijkt me niet fijn als je je kindje niet voelt een paar dagen zeg. Gelukkig zijn er ctg's!

Ik heb gister eindelijk twee bevalshirts gekocht. Was nog niet zo makkelijk om bigshirts te vinden. Uiteindelijk een donkerblauwe en paarse gevonden bij livera. Dus nu is mijn ziekenhuistas compleet (eindelijk, haha). Ik heb van die 3 voor 3euro boxers van de hema.

Vandaag niet veel plannen. Wat was strijken en opruimen. Verder lekker relaxen, heb weer last van menstruatieachtige krampen.

Geboortekaartjes hebben we maandag besteld.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aimee do 15 dec 2011 - 0:34

Poisongirl: De voorlichting in het ziekenhuis was niet echt leerzaam, maar ik had vast spijt gekregen als ik niet was gegaan Wink Vanmorgen de mevrouw van de kraamzorg op bezoek gehad. Die vertelde ook niet echt nieuwe dingen (mijn schoonmoeder is kraamverzorgster dus had al veel aan haar gevraagd), maar ik ben wel weer helemaal bij!
Volgens mij ben jij de eerste die dan inmiddels dr tas klaar heeft, haha! Ik ga zo maar eens de stad in en ondergoed en nog een shirt halen. Dan alles wassen en dan kan het de tas in. Als het goed is is mijn lijstje dan afgewerkt smile
Geniet van je relaxdagje vandaag! Hopelijk nemen de krampen weer af...

Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Poisongirl do 15 dec 2011 - 1:37

Aimee: Dan ben jij waarschijnlijk na mij degene die hem klaar heeft. Als je slaagt voor shirt en ondergoed tenminste smile

Ik kan me nergens toe aanzetten vandaag, bah! Heb wel was gevouwen maar het lijkt op de een of andere manier heel veel werk om het in de kast te leggen. Maar goed, zo toch maar ff doen.

Gisteren trouwens nog een leuke wrapper bij prenatal gekocht voor de baby. Dan kannik hem of haar daar lekker inwikkelen als we van het ziekenhuis maar huis gaan na de geboorte. Neem evengoed wel nog een dekentje mee voor over de maxicosi, je weet nooit hoe koud het is.

Ik begin t nu wel spannend te vinden nu ik bijna 36 weken ben. In mijn omgeving zijn er bijna alleen maar meiden die rond de 37 weken bevallen. Al ga ik er zelf vanuit dat onze smurf later dan de 40 weken geboren wordt, puur een gevoel. Maar toch vind ik die 37 weken heel spannend, stom he? Al hoop ik niet dat de baby met precies 37 weken komt, dan ben ik nl zelf jarig (24december) en dat is geen leuke dag om als kind jarig te zijn, haha. Ach ja, het komt toch wanneer het komt.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 1:57

Poisongirl;Lekker dat je je tas al klaar hebt! Maar inderdaad je bent alweer 36 weken joh, gaat snel :shock:
Gek idee lijkt me dat ja, de baby 'mag' over een weekje al komen maar het kan nu ook nog 6 weken duren! Dat is zo'n megaverschil. Ik probeer mijzelf maar elke keer bij de uitgerekende datum te houden, maar merk dat ik nu ook al begin te denken in 'over 3 weekies mag ie komen' :P.

Ik moet ook nog even een wrapper voor de baby inderdaad! HEb nu nog niets aan reispak/deken/wrapper voor als we naar buiten gaan of als ik wel in het ZH beval en dan in de maxicosi naar buiten moet. Ik vind de Lodger producten wel mooi maar ook een beetje duur.

Kan dus zijn dat je een oud&nieuw (of misschien wel Kerst) baby'tje krijgt.. spannend hoor!

Aimee:Ja bij de Zeeman heb ik gewoon een lading ondergoed (soort tussen hipster en boxer in) in een maat groter gekocht. Kost niets, dus als het na de kraamperiode in de prullenbak belandt is het ook niet erg. Ben je ondertussen geslaagd voor een shirt? Ik moet nog.. denk dat ik mijn tas als laatste klaar heb haha. Wanneer moet ie eigenlijk klaar zijn?

Ik vond het bezoek van de kraamzorg ook neit zo heel boeiend (had ik paar weken geleden al). Hier in de omgeving zei iedereen dat ze ontzettend streng waren en de kamer wilde controleren etc., maar ze heeft alleen een kopje thee gedronken wat uitleg gegeven en is weer weggegaan. Wij betalen zo'n €100,- eigen bijdrage voor 49 uur, dus dat is wel te doen.

Hebben jullie de geboortekaartjes al helemaal af en klaar? Wij zijn er eindelijk uit! Dus er staat nu op de site een meisjes en een jongenskaartje klaar, moet alleen alle adressen nog invoeren en dan verzendt die site het tzt ook voor ons. Vind het wel jammer dat 1 van de kaartjes het niet wordt want ik vind ze allebei zo leuk haha Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 2:00

Aimee schreef:

Nou ik heb 3 dagen op bed gelegen met migraine en vandaag naar het ziekenhuis aan het CTG omdat Japie zich niet meer liet voelen. Natuurlijk begon hij meteen flink te schoppen toen ze die banden aan mijn buik vast maakten... laughcry Nouja gelukkig maar, maakte me toch wel even zorgen!
Ik heb nu drie boeken met geboortekaartjes in huis gehaald en ga daar vanavond maar eens uit kiezen. Ik raak in de stress van het idee dat we dat nog moeten doen, dus het is tijd om knopen door te hakken! Ook komt morgenochtend een mevrouw van de kraamzorg, dus moet nog even snel stofzuigen en een doekje door het huis halen, hihi. Druk avondje zo!

Ooh ik lees nu bovenstaande pas! Dat was even schrikken ofniet? Wel grappig, ik ben laatst ook op zondagavond aan de CTG gelegd en op het moment dat die band eromheen ging, begon ie te schoppen. Alsof ze het weten hé ahha Laughing
Fijn dat alles wel goed was smile. HOe is het nu met je migraine? Wel afgezakt?

Gast
Gast

Bericht  Poisongirl do 15 dec 2011 - 4:01

Ik ben zo moehoe! Word er niet goed van! Slaap me al een slag in de rondte. Maar ijzergehalte enzo is gewoon goed. Daar ligt t niet aan, gewoon meer rust nemen is t advies Maar dan denk ik nog meer Rolling Eyes . Haha

Sorry moest ik ff kwijt...

yay (sorry die vind ik gewoon zo leuk, word er helemaal vrolijk en kersterig van)
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aimee do 15 dec 2011 - 4:09

Herkenbaar hoor Poisongirl! Ik slaap ongeveer van 23.00-11.00 en dan ga ik gerust 's middags nog een dutje doen Laughing Ik denk maar gewoon dat mijn lijf uitgerustheid aan het sparen is ofzo, want de eerst komende 12 jaar zal ik niet meer zoveel kunnen slapen Wink

Nicci: Ja, ik heb mijn shirt en onderbroeken! cheers Nou alleen nog kraamverband kopen en dan heb ik écht alles in huis.
Een eigen bijdrage van 100 euro is inderdaad wel te doen, bij ons zou alles in totaal zo'n beetje neerkomen op 600 euro... Dat vond ik toch een beetje te gek voor woorden. Dus ga de verzekering nog maar omzetten. Fijn dat het bezoek bij jullie mee viel. Bij ons heeft ze idd ook alleen thee gedronken en wat uitleg gegeven! Schoonmaken boven heb ik dus weer lekker voor niets gedaan :P
De zuster in het ziekenhuis zei tegen mij dat baby's heel vaak meteen reageren op dat CTG apparaat! Door de straling ofzo... Ik voelde me wel even voor schut gezet door mijn eigen kind, maar was ook wel heel blij dat hij eindelijk weer wat deed Wink De migraine is inmiddels weer afgezakt, hopelijk blijft het nu weg tot de bevalling.

Ooh ik heb zo'n spijt; net tijdens het winkelen een grote bananen-sinasaasappelshake gehaald bij de V&D, maar ik heb er echt onwijs maagzuur van gekregen! Bah
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 8:37

Oh wat vind ik het toch allemaal spannend voor jullie!
Kan het me nog/weer helemaal voorstellen hoe het moet zijn, bij mij is het nog maar 3 weken geleden maar de herinnering is nu al een stuk weggevaagd, ondanks dat ik het verhaal gemiddeld nog 2x per dag vertel haha

Aimee ; jaaaa sinaasappelsap, daar krijg je het zuur van! Vervelend!

Supertalentje ; ik had denk ik zo'n 15 hydrofieldoeken en 15 spuugdoekjes, maar omdat ik niet elke dag wil wassen (het komt er zo vaak niet van) heb ik er van beiden nog 6 bijgehaald. Nu red ik het wel hoor, maar L. spuugt ook wel veel en dagelijks gaan er al zo'n 5 hydrofieldoeken en spuugdoeken doorheen. (van allebei 1 in de box, 1 tijdens de fles van allebei, 1 in bed, 1 in de reiswieg, 1 in de maxicosi)

Ik heb trouwens bij de Prenatal een voetenzak gekocht voor in de MaxiCosi, hij is zilver (je hebt hem ook in zwart), maar je hebt hem ook in het zwart en hij kost 30 euro. Wel een bedrag, maar ik gebruik hem dus altijd, het houdt haar heerlijk warm.

Gast
Gast

Bericht  Poisongirl do 15 dec 2011 - 23:38

Parels: Vreemd eigenlijk dat dat zo gauw vervaagt als je er over nadenkt... Ik zag ergens in een topic weer een foto van jullie dochter voorbij komen, wat een mooi meisje I love you !

@ Aimee: Dezelfde fout heb ik laatst ook gemaakt bij de VenD, haha. Was wel heel lekker, maar het zuur erna gehad, bah!

Jullie al weekendplannen? Dadelijk lunchen in t dorp met een vriendin. Dan mijn man van het werk ophalen en dan ff samen de stad in, nog wat kerstcadeaus kopen. Vanavond boodschappen doen want vier mijn verjaardag morgen. Zondag een relax dagje en dan gaan we een fotoreportage maken van mijn buik. Doet mijn man zelf, heeft een mini fotostudiootje op zolder.Ik ben benieuwd smile

Maandag weer controle bij de vk, ga dan wel aangeven dat ik steeds menstruatieachtigekrampen heb Zal wel het indalen zijn,maar toch.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aimee vr 16 dec 2011 - 5:35

Parels: Wel fijn dat de herinnering van de bevalling zo snel al wat vervaagd! :P

Poisongirl: Druk weekend! smile En wat leuk dat jullie een fotoshootje gaan doen... Weet je al wat voor soort foto's je wilt?
Veel plezier met het vieren van je verjaardag morgen!

Nou, ik ben vanmorgen weer goedgekeurd door de VK. Ook de baby weer helemaal oké en al ingedaald! Al mn vragen kunnen stellen, dus dat was ook wel weer heel fijn. Gek idee hoor, dat ik nu om de 2 weken moet voor controle, dus in principe nog maar 3 keer! Dinsdag nog even een echo, hopelijk is Japie weer goed gegroeid. Aan mn buik te zien iig wel! Very Happy
Mijn vriend heeft voor volgende week vakantie genomen zodat hij de laatste dingen in huis kan afmaken, dus dat is voor mijn nesteldrang ook heel rustgevend Wink Dan hadden we vandaag ook nog een geboortekaartje uitgezocht (éindelijk), maar die kwam uiteindelijk op 200 euro voor 50 kaartjes :shock: , dus bijna 4 euro per kaartje door de drukkosten enzo. Ik heb veel over voor ons kind, maar dat vind ik toch wel een béétje overdreven, dus we gaan toch nog maar weer even verder kijken. Als we dan echt niets anders vinden kan die het altijd nog worden, maar voor nu vind ik het een beetje zonde...
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 6:15

Wat een rsut hier hé dames Very Happy, wel gezellig zo nog met zijn viertjes.

Supertalentje: hoe is het met jou? Druk? Leuk weekend voor de boeg?

Poisongirl: lekker even lunchen in de stad, wel rotweer (hier iig) om eruit te gaan. Wat naar dat je telkens menstruatieachtige klachten hebt. Doet het echt zeer of zeurt het voroal heel erg? Ik heb de afgelopen dagen wel last van mijn liezen dat is gewoon bandenpijn denk ik. Ik moet ook maandag naar de Verlos! Jij moet nu al om de week of nog om de 2 weken? Veel plezier met foto's maken! Leuk dat je man een studiotje heeft aan huis.

Aimee:
Lekker dat alles goed was bij de Verlos! En om de 2 weken nu, das ook spannend. k moet maandag dus denk dat ik vanaf dan ook de afspraak maak voor over 2 wekne. Komt langzaam maar zeker wel dichtbij he :shock: Very Happy Heb je ook een liggingsecho? Ik heb hem volgende week donderdag, ben heel benieuwd! De verlos kan bij mij neit goed voelen hoe de baby ligt omdat mijn buik te hard is. Dan maar via de echo, ben heel benieuwd of ie al ingedaald is!
Jeetje :shock: €4,- per kaartje vind ik wel echt heeel veel geld. Volgens mij komen wij op zo'n €2.20 per kaartje (moet ik wel zelf de enveloppen nog kopen). vond ik ook wel aardig wat geld. Hebbne jullie de adressenlijst al bijna klaar? Mijn schoonvader kwam ineens met een hele rij oudooms en tantes aan waar ik nog nooit van heb gehoord, maar waarvan hij vindt dat zij ook een kaartje moeten. Vind ik een beetje onzin (en vriend ook) aangezien we die mensen niet eens kennen. Als hij het ze wil laten weten stuurt ie zelf maar een kaart :p

Parels: lief dat je hier nog steeds reageer! Hoe is het met je? Lijkt me zo gek he, een paar weekjes geleden was jij nog de Miss Ongeduld, hoogzwanger en niet kunnen wachten tot je baby er is en nu beje op en top mama! Niet meer zwanger.. gek hoor..

All:
Hier lekker avondje op de bank, heb ontzettend last van mijn bekken. Ben al eerder eruit (minder gaan doen) gegaan ivm bekkenklachten, maar sinds deze week is het af en toe niet meer te houden. Mijn vriend heeft me al 3 avonden de trap op getild omdat ik het gewoon niet meer kán 's avonds. Die heeft mij een spieren over 6 weken Laughing (zo licht ben ik neit meer hahahaha). Maar doet wel gigantisch zeer en omdat het de hele dag zo 'zeurt ' word je er ook aardig moe van.

Verder wel leuk weekend voor de boeg, morgen 2 keer vriendinnen op visite lekker theeleuten en kerstkransjes eten. EN zaterdagavond- en zondag lekker samen relaxen. Nog even genieten van de relaxweekendjes!

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje vr 16 dec 2011 - 13:18

Ik had zo'n hoofdpijn woensdag dat ik lekker mn bedje ingedoken ben smiddags en er uuuurrrren later pas uit kwam, haha! Ik ben daarna echt wakker, dus dan ga ik zo laat mogelijk naar bed om te voorkomen dat ik anders weer uren naar het plafond lig te staren... Veel van mijn things-to-do-list gedaan gister, dan reageer ik kort via mijn mobiel in mijn 'pauzes' Laughing Vandaag kon ik natuurlijk amper lopen van de pijn, maar wat moet dat moet!

@Poison: Ik ga ook even kijken bij de Hema voor die boxershortjes, kun je makkelijk weggooien voor dat geld! :P Ik heb trouwens zo'n winterding-voetenzak gekocht voor in de maxicosi van maxicosi, hierin zal ie het toch ook niet koud krijgen?! Op welke dag ben jij nou uitgerekend? Ook 14 januari toch? Jouw ticker loopt een dag voor op de mijne, loop jij nou een dag voor of ik een dag achter? Laughing
Ik zie je rendier steeds voorbij komen, je bent echt in de kerststemming he? Haha! cheers
Ik las dat je erg moe bent, maar als ik je plannen voor het weekend zie zou ik er bij voorbaat al moe van zijn! Fijne verjaardag trouwens vandaag en ik ben benieuwd naar de foto's die jullie zondag gaan maken!
@Aimee: En heb je veel opgestoken van alle info avonden? Ik heb hier geen 'hoogzwangeren-avond', waar ging het over? Ik draag idd alleen naar voren, hier gaat het echt op dat het een jongetje is!
Wat vervelend dat je zo'n last hebt gehad van migraine! Heb je het vaker gehad deze zwangerschap?
En eindelijk een kaartje gekozen?! Haha!
Voel je baby nu wel weer regelmatig? Ik zou ook schrikken en meteen naar het ziekenhuis racen, gelukkig is alles goed! (waarom doen baby's dat eigenlijk?!?! Twisted Evil )
Ik weet niet of je veel maagzuur hebt, maar ik heb standaard Rennies in mijn tas, ik vind het echt vervelend en let ook niet altijd op wat maagzuur kan veroorzaken.
Gelukkig dat alles goed was bij de VK, gek idd dat je nog maar een paar keer hoeft! Hou je je buik omtrek bij zodat je kunt zien of ie weer gegroeid is? Een beetje gerustgesteld over inleiden, overtijd en uitscheuren?
Heb je éindelijk een geboortekaartje, zijn ze weer heel duur, jammer zeg. Wij hebben ook €180 betaald voor 50 kaarten en dan moeten we nog postzegels, maar ik ben echt verliefd op onze kaart, haha! Kun je niet eenzelfde soort kaart maken op zo'n zelf-kaart-maak-site?
@Nicci: Ik was ook bang voor die intake voor de kraamzorg. Had alles 'klaargelegd' (lees: onder het bed vandaan getrokken) en ze wilde het wel zien toen ik het aanbood (kamertje) maar kwam zeker niet om te controleren, lekker dan! Ook aan de CTG geweest, gelukkig was bij jou ook alles goed.
Ik geef je trouwens groot gelijk hoor met die oudtantes en oudooms, wat een onzin dat die ineens een kaart zouden moeten krijgen! Adressenlijst heb ik al klaar, de enveloppen hebben we ook al dus mijn vader gaat de adressen afdrukken op stickers zodat we die er alleen maar op hoeven te plakken en dan ligt het alvast klaar, ideaal!
Die bekkenklachten zijn ook erg doodvermoeiend, ik ben bang dat het alleen maar erger wordt omdat baby natuurlijk zwaarder wordt en meer op je bekken gaat rusten. Bij mij helpt een warme douche wel, ook voor mn onderrug, misschien helpt dat bij jou ook? (iig tijdelijk en een beetje?). Lekker gaan genieten van je laatste relaxweekendjes, voor je het weet zijn je avonden en weekenden gevuld met een huilende baby die vooral eten en een schone broek wil, haha!

Ik heb vandaag een liggingsecho gehad, naast dat mijn zwangerschap uit een boekje komt, komt ook mijn baby uit een boekje, haha! Hij ligt precies goed (zoveel procent ingedaald) en ze schatte hem vandaag op 2761 gram, jeuj! Ze heeft nog zijn botje, schedel en maag gemeten en dit ingevoerd in een groeitabel en ze was heel verbaasd dat mijn baby qua groei echt precies in het midden van de onderlijn en bovenlijn zat. Hier was ik echt heel blij mee, mijn neefjes waren allebei te licht en in het begin van de zwangerschap had ik veel verdriet en ik was bang dat dat op een of andere manier aan baby te zien zou zijn...
Ik draag trouwens niet alleen naar voren, mijn allerlekkerste spijkerbroek kreeg ik toch wat moeilijker over mijn billen heen vanochtend, haha! Gelukkig valt ie nog in het niet bij mijn dikke buik aan de voorkant :P

Ik vind het trouwens ook gezellig met zn viertjes! Morgen trouwens de verjaardag van mijn zusje, mijn andere zusje slaapt hier vannacht, is lekker gezellig! Zondag chillen, haha!

Hebben jullie trouwens het bed al op klossen staan? Ik vind het zo gek, maar ineens veel extra opslagruimte ónder het bed, haha! Alvast een fijn weekend allemaal, niet bevallen hoor, het is kkkkkkkoud buiten! cheers

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 24 van 30 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 30  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: