Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+24
Fiebje
Clapperdie
koNijntje
peach
pitbullgup
Muppetje
Laced
Ayla
blondje1313
Jade
Aimee
meisje
Tiara
Star007
lief
Poisongirl
Amber-
Supertalentje
mickey
*Lookie*
studiebol
liesje
joyce0606
Floor
28 plaatsers

Pagina 10 van 30 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 20 ... 30  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 10 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  pitbullgup di 15 nov 2011 - 22:03

@ parels; die po is om op te plassen of voor de placenta volgens mij. Vervelend dat je niet zo'n fijn gevoel hebt bij je VK
@ liesje; fijn dat jullie manneke ingedaald ligt. en zal een foto plaatsen van het resultaat
@ mickey; mhhh nog een zwevende beeb dus... Hier gaat verder alles goed (lief dat je het vraagt). Met het werk is nu afwachten wanneer het voor de rechter komt dus dat is nog ff afwachten.
@ joyce; gewoon lekker laten gaan die kraamtranen meid!
@ star; wat vervelend van de krampjes en lastig dat je daar altijd niet zo heel veel aan kan doen

Net de raamsticker die we besteld hebben binnen gekregen echt mega gaaf is ie geworden!!! bounce
Gisteren wouden we de klossen onder het bed zetten passen ze niet Rolling Eyes dus man lief gaat vandaag veel bier inslaan Laughing

ow mijn buik vandaag trouwens

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 10 1438750330_6_2bN3_1
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 10 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Poisongirl di 15 nov 2011 - 22:15

PBG mooie buik Very Happy

Joyce: gewoon laten komen die tranen, geeft helemaal niets!

Ik ben vandaag lekker een dagje vrij.Lig nog in bed, asociaal zeg! haha. Nog twee weekjes werken en dan verlof smile Heb veel pijn aan mijn schaambeen ineens. Kon net niet eens goed naar de wc lopen. Waar zou dat ineens vandaan kunnen komen? ga zo maar ff lekker in bad.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Floor di 15 nov 2011 - 22:32

@pbg, leuk dat je zelf een boxkleed gaat maken, ben benieuwd naar het eindresultaat. Mooie buikfoto! Wat ben je toch knap! (ik moet vanavond maar weer eens een buikfoto maken, de laatste is van 39 weken)

@liesje, het indalen hoeft inderdaad niet te betekenen dat de baby snel komt. Mijn baby lag met 34 weken al ingedaald.. en zie nu nog steeds in m’n buik.

@studiebol, gek zeg zie net in jouw ticker dat de meiden al weer 4 weken zijn. Wat gaat het snel.

@mickey, ach gewoon bellen mochten je vliezen breken en dan hoor je wel wat de bedoeling is toch.
Ik kan ook m’n draai niet meer vinden, op de bank niet, op stoelen niet, in bed niet, ik blijf maar bezig met verplaatsen/omdraaien/anders zitten.

@joyce, kraamtranen. Gelukkig ben je helemaal blij met je mannetje.
Hoe is het eigenlijk met je nieren en hoe is het met het riool?

@star, afgelopen maandag was ‘de’ dag. Maar nog steeds hobbel ik rond met die grote buik. Gisteren stond hij ineens helemaal vol met strepen!?!?! Erg jammer.
Ga je een cursus babymassage volgen? Misschien kan dat de krampjes verlichten bij je meisje.

@poisongirl, lekker toch een lui dagje! Geniet er van (het is toch koud buiten)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Poisongirl di 15 nov 2011 - 22:38

@floor, ik had echt gedacht dat je kindje eerder zou komen! En nu loop je alweer over tijd...

Ik hb dinsdag intake kraamzorg, at moet ik me daarbij voorstellen eigenlijk?
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor di 15 nov 2011 - 22:58

@poisongirl, ik heb zelf altijd gezegd 6 dagen overtijd te gaan (zondag dus). Maar iedereen om mij heen bleef maar zeggen dat ik eerder zou bevallen, dus de meeste staan er toch raar van te kijken dat ik nog rond loop met dikke buik. Doordat iedereen zei dat ik eerder zou bevallen ging ik wel erg twijfelen aan mijn eigen gedachte, maar nu vind ik die van mij toch niet meer zo gek.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  liesje di 15 nov 2011 - 23:23

goedemorgen allemaal,

joyce laat maar lekker gaan die traantjes en dat missen van je buik ik had dat toen ook hoor en dat velletje wat er dan hangt ik dacht dat komt nooit meer goed en toch wel hoor

floor wie weet komt de kleine dan wel wat jezelf in je hoofd hebt

poison lekker luieren is toch fijn kon ik dat nog maar maar hier een meisje wat dat dus niet wil haha. wbt intake ze komen bij je langs en gaan wat vragen langs en meestal willen ze kijken naar het kamertje voor de leuk niet om je te controleren. en als je zelf vragen hebt kun je die ook stellen.

pbg leuk een raamsticker leuke foto van je buik

parels ja heb mn ouders hier een paar straten verderop haha is wel fijn kan ik effe bijtanken als het nodig is

hier een meisje wat moe is en aan het drammen is dus gezellige boel hier maar niet heus.
nou tot snel weer

liefs liesje

liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 23:23

Ik meld me ook weer even!
Vannacht wederom slecht geslapen (ik ontdek een patroon, de ene nacht goed de andere nacht slecht) dus heb van 8 tot net nog even een tukje gedaan! Toen werd ik wakker gebeld door mijn leidinggevende, die gewoon geinteresseerd belde, heel lief vond ik dat.

Floor ; ik check elke keer mn telefoon of ik al een smsje heb van je maar helaas!

PBG ; mooie buik (leuk jurkje ook, zou mij niet meer staan met col, ik heb echt zo'n dikke kop en megaextraonderkin nu!) maar hij zit nog best wel hoog, of niet? Je hebt wel alleen maar buik zo ziet het eruit, mooi hoor!

Poisongirl ; lekker toch, zo lang slapen! Ik kan en kon ook altijd megalang slapen, heerlijk!

Ik heb dus een beetje een rare dag vandaag, ik heb vannacht (en nu ook weer) ontzettende last van druk down under gehad, het is af en toe bijna persdrang uit het verkeerde gaatje haha en als ik op een bepaalde manier ga zitten kan ik gewoon voelen dat dr hoofd op álles drukt daar beneden, en dan denk ik, potjandrie, druk dat vingertje er dan doorheen om die vliezen te breken! Gisteravond heeft ze zich ook heel onprettig de hele avond ontzettend afgezet met haar voeten rechts in mijn buik en zich zo naar beneden drukkend, dat was best even pijnlijk maar goed het hoort erbij ..

Ik ga me straks maar even aankleden/opfrissen voor hoever het kan, ik zie er echt niet meer uit, straal ook overduidelijk uit 'ik ben het zó beu' en ik pas niks meer, heb niet eens zin om me op te tutten.

Gast
Gast

Bericht  peach di 15 nov 2011 - 23:58

Met persdrang lijkt het wel net of je moet " poepen" Parels!
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 0:27

Aloha, ik kom me ook nog even melden.smile

Parels, volg elke dag of er nog vooruitgang is, snap dat het soms erg frustrerend is dat je vanalles voelt, maar er toch niets op gang komt. Maar je houdt jezelf wel goed bezig als ik het zo lees.smile Sterkte met nog even afwachten!

Floor, hoe is het nu met jou? Nog steeds zo'n last van de migraine? Lijkt me echt verschrikkelijk:hug:

BeeGee, wat geweldig dat je gezinnetje thuis compleet is! Fijn ook dat J. het zo goed doet.smile

Joyce, lijkt me een heel raar gevoel dat je zo blij bent met je kind en tegelijkertijd ook je buik zo mist. Het went vast wel op den duur.hug Hoop dat de bv ook steeds beter zal gaan.

PBG, wat een mooie buik en mooi figuurtje!

Poisongirl, intake van de vk was hier een klein uur lang een gesprek over wat je kunt verwachten in de kraamweek van hun kant en ook over je eigen wensen.

Studiebol, wat lijkt het me heerlijk dat jullie nu met z'n viertjes thuis zijn. Geniet ervan.smile

Verder weet ik het even niet meer.

Met mij gaat het op zich goed. Steeds moeër en merk aan alles dat ik stiekem toch steeds zwangerder word.Wink Pijntjes overal, moet het echt rustig aan doen (is niet altijd even makkelijk). Maar ben blij dat de kleine als het goed is nog eventjes blijft zitten, er moeten toch nog best wat dingen geregeld worden. Mijn man heeft a.s. vrijdag en maandag vrij genomen zodat we een lang weekend hebben om zoveel mogelijk dingen van ons lijstje af te kruisen. Ik heb een week geleden afscheid genomen bij de peutertjes van mijn vrijwilligerswerk. Ben flink verwend door de ouders, kindjes en collega's. Zal wel even wennen zijn om er na 3,5 jaar niet meer wekelijks heen te gaan (ik kan helaas na mijn verlof niet meer terug). Wel afgesproken dat we de baby nog een keertje komen showen.smile

Kleine man maakt het ook goed, enorme druktemaker.Wink Hij is inmiddels een beetje ingedaald. Mijn voorliggende placenta is genoeg naar boven geschoven gelukkig zodat het geen probleem vormt voor een natuurlijke bevalling. Over twee weken krijg ik een liggingsecho en vanaf dan elke week op controle.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 0:33

Freakie, je bent er nogggggg!
Lastig he dat 'zwangerder worden', je voelt je af en toe net een oude vrouw of een oude zeur! Maar het hoort erbij helaas! Fijn dat alles voor de rest goed gaat, wel jammer dat je straks niet meer terug kan naar je oude vrijwilligerswerk, maar straks heb je het vast druk zat Wink

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup wo 16 nov 2011 - 1:53

@ poison; ik heb ook veel last van m'n schaambot dat komt omdat de kleine toen bij mij al ingedaald was en dat drukt af en toe nogal. Bij mij bij d eintake spraken we onze wensen door en keken ze even naar het kamertje en naar het bed etc
@ floor; ga er helemaal van blozen hug dank je wel. Ik doe weer een weeëndansje voor je!
@ parels; dat hoge is echt d'r kont die uitsteekt Laughing ze ligt al 2 weken helemaal vast in mijn bekken met d'r hoofd dus... lief dat je leiding gevende even heeft gebeld.
@ freakie; fijn dat alles goed gaat! logisch dat alles zwaarder word wanneer ga je met verlof?

Mijn invaller/plaatsvervanger op het werk had me gisteren al gebeld omdat ze het een en ander niet wist en nu zat ze vandaag weer te bellen Suspect Heb nu gewoon niet opgenomen hoor! Moet ze m'n voicemail maar inspreken en dan kijk ik wel of ik het belangrijk genoeg vind om terug te bellen of niet Twisted Evil Hadden ze haar maar eerder moeten sturen om in te laten werken en de rest moet het hoofdkantoor maar oplossen!
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Poisongirl wo 16 nov 2011 - 3:45

pbg ik geef je groot gelijk!

Ik heb het koud!!!! brrr! Het is hier 14 graden in huis en de verwarming mag pas in december aan,ivm uitharden vloer, we hebben nl alleen vloerverwarming. Dus met deken op de bank.Wilde van alles in huis doen vandaag maar door pijn in schaambot niet van gekomen. Dadelijk bij mijn schoonouders eten en dan naar zwangerschapsyoga. Hopen dat dat een beetje lukt met die pijn. Vannacht komt kijn ma weer thuis van zijn reis naar Frankrijk voor t werk, heb m stiekem wel gemist Embarassed
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol wo 16 nov 2011 - 4:02

Wat een drukte hier,gezellig hoor!

Poison, fijn dat je man weer thuis komt! Gelukkig maar dat je hem gemist hebt toch Very Happy Wat vervelend dat de kachel niet aan mag zeg! Het is idd wel een stuk kouder geworden, een extra dekentje dan maar?

Parels, die druk he, let er wel goed op hoor, want hoe jij het beschrijft, zo voelde het bij mij ook dat de meiden er uit moesten. Verder snap ik van je baal dagen, ik kan me niet voorstelllen hoe het is om tot op het einde te lopen, maar ik was soms ook wel klaar met zwanger zijn, dus dat zul jij helemaal wel hebben!

Joyce, fijn dat ze hebben gergeld dat je nog 2 dagen extra kraamzorg krijgt. Hopelijk groeit jullie mannetje nu wel! En die kraamtranen, tja iedereen zegt gewoon laten komen dus doe dat maar gewoon.

Star vervelend hoor dat je meisjes zoveel krampjes heeft, hopelijk heeft ze er snel minder last van! Dan kan je idd iets meer genieten en zelf ook wat meer doen.

Freakie, balen dat je je iets slechter gaat voelen, maar ja het hoort er ook een beetje bij he! Lief dat je allemaal kado'tjes hebt gehad! Fijn dat je man ook een lang weekend heeft, wat moeten jullie allemaal nog doen?

Pfff, sorry wie ik vergeten ben maar ik weet het ff niet meer.

Hier alles goed, de meiden zijn idd al 4 weken! Gaat echt ontzettend snel! Maar het gaat goed met ze. L, heeft gisteravond ook haar sonde er uitgetrokken(v had dit vrijdagavond ook al gedaan) maar omdat L heel goed drinkt hoeven we niet meteen een nieuwe sonde in laten brengen, morgen komt er weer iemand van het ziekenhuis langs dus overleggen we weer even verder. Verder eten de meiden en slapen ze weer lekker verder. Wij geven ze nu tegelijk eten, zodat ze een beetje het zelfde ritme krijgen, dit kan natuurlijk omdat mijn vriend er is, straks als hij weer werken is dan zal ik wel zien hoe het gaat, of tegelijk voeden of eentje moet maar ff wachten.
Net zijn ze ook weer in bad geweest, ppfffff dat is wel een werk hoor! Daar kan ik nog niet echt van genieten, ben alleen maar aan het zorgen dat ze het niet te koud krijgen.

Verder belt iedereen keurig voor ze langs mogen komen, hartstikke prettig en daardoor is het goed te verdelen, en zo voor volgende week hebben we nog helemaal niks staan, haha ergens ook wel ongezellig, vind het wel leuk al die mensen die langs komen en ze nemen ook echt leuke kado's mee Very Happy

Hoe vervelend het ook was dat de meisjes in het ziekenhuis moesten blijven, daardoor heb ik wel de tijd gehad om goed te herstellen van de bevalling en wat uit te rusten en daardoor kan ik het nu allemaal goed aan. Iedereen smst ook we komen wel als het rustiger is, maar ik ervaar de situatie nog niet als druk smile
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 8:50

Parels schreef:Ik meld me ook weer even!
Vannacht wederom slecht geslapen (ik ontdek een patroon, de ene nacht goed de andere nacht slecht) dus heb van 8 tot net nog even een tukje gedaan! Toen werd ik wakker gebeld door mijn leidinggevende, die gewoon geinteresseerd belde, heel lief vond ik dat.

Floor ; ik check elke keer mn telefoon of ik al een smsje heb van je maar helaas!

PBG ; mooie buik (leuk jurkje ook, zou mij niet meer staan met col, ik heb echt zo'n dikke kop en megaextraonderkin nu!) maar hij zit nog best wel hoog, of niet? Je hebt wel alleen maar buik zo ziet het eruit, mooi hoor!

Poisongirl ; lekker toch, zo lang slapen! Ik kan en kon ook altijd megalang slapen, heerlijk!

Ik heb dus een beetje een rare dag vandaag, ik heb vannacht (en nu ook weer) ontzettende last van druk down under gehad, het is af en toe bijna persdrang uit het verkeerde gaatje haha en als ik op een bepaalde manier ga zitten kan ik gewoon voelen dat dr hoofd op álles drukt daar beneden, en dan denk ik, potjandrie, druk dat vingertje er dan doorheen om die vliezen te breken! Gisteravond heeft ze zich ook heel onprettig de hele avond ontzettend afgezet met haar voeten rechts in mijn buik en zich zo naar beneden drukkend, dat was best even pijnlijk maar goed het hoort erbij ..

Ik ga me straks maar even aankleden/opfrissen voor hoever het kan, ik zie er echt niet meer uit, straal ook overduidelijk uit 'ik ben het zó beu' en ik pas niks meer, heb niet eens zin om me op te tutten.

Persdrang lijkt altijd uit het verkeerde gaatje te komen :cyclops: .

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 8:53

Hahaha, oh serieus!
Laughing Dat wist ik écht niet.

Heb iig met de vk afgesproken dat ze vrijdag kijkt of ik al ontsluiting heb en misschien dat ze dan alvast wat kan strippen. Wel 'fijn' idee, al hoop ik stiekem natuurlijk wederom dat het vannacht doorzet Wink

Al had mijn vriend dat liever van niet, want hij heeft vandaag een ontzettend grote meeting voorbereid, waarbij de grote baas ook komt en allerlei mensen van andere vestigingen .. beetje lullig dat hij er dan niet is! Maar gelukkig is zijn directe leidinggevende en al zijn andere collega's wel op de hoogte van onze situatie, dus dat komt dan ook wel goed. Gek idee vind ik het nog steeds, dat het toch ieder moment kan gebeuren.

Hoe ver ben jij nu Twellie? Jij hoeft ook niet lang meer toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 8:55

Ohja, Studie!
Je komt echt heel erg positief over, heel fijn dat het allemaal goed gaat en je er ook ontzettend van geniet. En ergens heb je denk ik ook wel gelijk, het is ontzettend zonde dat je meisjes in de couveuse hebben moeten liggen, maar het heeft er wel voor gezorgd dat je er rustig van bij kon komen en er rustig aan kon wennen. Ik word iig heel erg vrolijk van je berichtje!

Gast
Gast

Bericht  studiebol wo 16 nov 2011 - 9:38

Parels is helemaal waar. Tuurlijk was het beter geweest als ze wat langer waren blijven zitten maar ja dat heb je niet in de hand. En als ik zie hoe goed ze het doen is het nu achteraf dat je weet dat het niet zo erg is!

Mijn vriend is ff een biertje drinken met wat vrienden, hij heeft groot gelijk, dus ik ging proberen ze tegelijk te voeden maar dat is nog niet zo'n succes Very Happy Volgende keer maar omstebeurt.

PBG vergat ik vanmiddag helemaal te zeggen dat ik vind dat je zo'n mooie buik hebt! 'Prachtig zeg!!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Floor wo 16 nov 2011 - 20:35

@freakie, ik heb helaas nu al weer sinds zaterdag migraine, alle dagen, soms een paar uurtjes heb ik het idee dat de aanval zakt en hoop ik dat het weg gaat maar helaas. Nu gaat het redelijk met m’n hoofd. Het is alleen wel heel vermoeiend op deze manier. (ik kan ook zien wanneer ik posts van mezelf terug lees of ik toen veel migraine had, hoe meer ik onzeker ben en klaag, hoe erger de migraine. Want als ik geen migraine heb zie ik het echt nog wel zitten en vind ik het niet zo’n ramp dat de baby er nog niet is, is ben hooguit dan wat ongeduldig)
Wat jammer dat je na je verlof niet terug kunt naar je vrijwilligerswerk, waarom is dat? Fijn dat de kleine man al een beetje is ingedaald en dat je placenta naar boven is gegroeid.

@pbg, je weeendansje heeft nog niet geholpen helaas, doe nog eens een dansje!
Wat stom dat die invaller/vervanger je blijft bellen, ik geef je gelijk, hadden ze het maar beter moeten regelen vanuit het hoofdkantoor.

@poisongirl, en hoe was de yoga?

@studiebol, wat leuk dat je zo kunt genieten van de visite. Fijn dat de meiden zo goed drinken.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  pitbullgup wo 16 nov 2011 - 21:08

@ poison; brrrr geen verwarming da's niet lekker! kun je niet zolang een elektrisch kacheltje neer zetten of zo? en fijn dat je mannetje weer thuis is
@ studie; kan me goed voor stellen dat het een drukte van jewelste is met die 2 meiden. Wel fijn dat iedereen netjes belt zodat jullie het goed in kunnen plannen.
@ parels; hoe is t?
@ floor; klote migraine ook pale Evil or Very Mad enneh zet de muziek weer aan voor t dansen Wink

@ all; bedankt voor de complimentjes over mijn buik Very Happy

Gisteravond laat had ik ineens oefenweeën om de 10 min een uur lang. Dus snel nog camera opgeladen etc want wist ook niet welke kant het op zou op gaan... Maar een warme douche genomen en toen zakte het weg. Krijg steeds meer het gevoel dat ik de 40 weken niet ga halen op deze manier silent
Bed staat nu trouwens op bierkratjes en heb het keukentrapje naast het bed gezet anders kom ik er haast niet in Laughing
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  studiebol wo 16 nov 2011 - 21:59

PBG, haha een keukentrapje Very Happy Ik zou dat wel eens willen zien hoe jij dan je bed in komt!

Floor wat balen van die migraine zeg! Pfff je bent echt gewoon aan het afwachten tot de bevalling begint! Meer dan dat kan je niet doen! Sterkte!!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 22:46

Poisongirl ; ik ben wel benieuwd in wat voor posities je je hebt gewrongen gisteren!
De stervende zwaan, ofzo?

PBG ; je maakt het idd ook wel spannend zo!
Ik heb ook al een hele poos flinke oefenweeën en net als ik er regelmaat in denk te ontdekken, houdt het op. Het is wel echt een uitputtingsslag hoor zo, hoop voor je dat ze toch nog even blijft zitten. Het kunnen trouwens ook nog verdere indalingsweeën zijn, op een gegeven moment voel je dr echt zitten daar beneden haha

Voor de rest hier een prima nacht gehad, hooguit 3/4 x gaan plassen, maar gelijk weer in slaap gevallen, maak me nu al op voor vannacht, want om de nacht heb ik hier flinke oefenweeën! Maar vandaag moet ze nog even blijven zitten, want papa heeft een belangrijke meeting en morgen salarisbespreking. Van het weekend hebben we niks, en hebben alle familieleden tijd zat, dus dan mag het haha We zien het vanzelf! Vandaag ga ik gewoon weer lekker een dag maximaal chillen, er zit een wasje in, en dat is het.

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup wo 16 nov 2011 - 23:03

hahaha gingen de kindjes en de bevalling maar op bestelling Wink

Maar freggle ligt echt al helemaal ingedaald volgens de VK heb ook al weken die druk van onderen (ook heerlijk gevoel als ze met d'r hoofd in m'n bekken wiebelt... NOT!!!) dus zijn echt oefenweeën smile
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 23:08

Ja bij mij ligt ze ook al vast, al weken, maar toch zal je merken dat het straks nog érger kan haha, heel raar! Maar dat zijn volgens de vk de laatste loodjes, dan hoort het er niet prettiger op te worden Wink Je kan natuurlijk ook bezig zijn met die slijmprop eruit werpen, dan krijg je ook een soort oefenweeën geloof ik. Dan kan het heel snel gaan, maar hoeft niet. Houd het iig even in de gaten! Ik denk trouwens steeds 'oh dit is het, dit zal het wel zijn' en dan is het het dus niet, ze zeggen dat als je echt weeën hebt je het wel merkt, maar ik merk het dus steeds hahahaha ik vind het zo'n drama!

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup wo 16 nov 2011 - 23:11

hahaha... maar ja een oefenwee is natuurlijk ook iets ander dan echte weeën he Wink en die oefenweeën komen echt met golven en dat was met mijn indalings weeën niet.

Ik stem voor een blauwe teen als je zwanger bent en een groene teen als je gaat bevallen :P
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 23:25

Hahaha dat vind ik een goede!
Ik heb nu al zoveel verschillende krampen en weeën gehad, ik ben er echt een beetje klaar mee haha hoop zo dat ze morgen wat kunnen doen bij de vk!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 30 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 20 ... 30  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: