Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+24
Fiebje
Clapperdie
koNijntje
peach
pitbullgup
Muppetje
Laced
Ayla
blondje1313
Jade
Aimee
meisje
Tiara
Star007
lief
Poisongirl
Amber-
Supertalentje
mickey
*Lookie*
studiebol
liesje
joyce0606
Floor
28 plaatsers

Pagina 17 van 30 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 23 ... 30  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 17 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 2:15

[quote="Supertalentje"]Verder weet ik het echt niet meer, maar ik ben het even zat, dus ik ga verder tegen mezelf chagerijnen ;-)[/quote]

Hangt het in de lucht ofzo? Ik ben ook níet te genieten vandaag Evil or Very Mad

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 17 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  mickey wo 30 nov 2011 - 2:20

@Nicci: dan is dat die bui die het weekend hier hing Wink Bij mij gaat het gelukkig weer beter, met mijn humeur.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 2:20

Supertalentje ; dank je wel! Geen woord van gelogen overigens, en ik weet dat jij er ongeveer hetzelfde over denkt als ik dacht in mijn zwangerschap, dus dat ga jij straks ook gewoon krijgen! Bereid jezelf trouwens wel voor op een overweldigend gevoel van pijn, verdriet en medelijden met je ouders als je erover na gaat denken dat jouw ouders hun kind dus ook zijn kwijtgeraakt. Ik had dit heel erg met mijn zus, 4 dagen na de bevalling, en het verlies van haar zoontje. Het hielp ook niet dat ze sprekend lijkt op mijn neefje, en mijn zus dat ook gelijk zag. Ergens is het ook wel mooi hoor, een soort reïncarnatie, maar dat besef kwam bij mij even heel hard binnen toen! Als je er trouwens over wilt praten ofzo, kan je pm'en, sowieso kan je dat doen.

Mickey ; jij gaat dat ook zó hard krijgen, zeker omdat je er nu zo op zit te wachten!
Troost jezelf trouwens met de gedachte dat er maar 10% van de bevallingen beginnen met gebroken vliezen, veel vaker moeten ze gebroken worden. Maar je kan idd beter voorbereid zijn!

Ik ben vanochtend verlost door de verloskundige, mijn hechtingen zijn eruit! Erg fijn, de laatste dagen had ik het idee dat ze het herstel toch wel tegenhielden. Nu ben ik weer 'los' Laughing Voor de rest nog wel Pamela Anderson hier, maar pijn doen ze niet meer. Ik moet er van de kraamverzorgende nog even van genieten, morgen of overmorgen zijn ze weer 'normaal' (gelukkig!). En sinds de bevalling is er 10 kilo af zag ik vandaag Laughing Nog maar 12 kilo tot mn oude gewicht, maar nog 18 tot mijn streefgewicht Laughing Ik heb nog even Wink

Gast
Gast

Bericht  mickey wo 30 nov 2011 - 2:37

Hahaha, ik geloof best dat ik dat ga krijgen. Ben over het algemeen al vrij sentimenteel, dus volgens mij kun je me wegvegen als baby er dalijk is Wink
Weet je wat het is? Mijn zus is 13 dagen overtijd gelopen en haar bevalling begon met gebroken vliezen... Wat het overtijd lopen, ga ik haar dus achterna, nu maar hopen met de rest niet Wink

Wat fijn dat de VK je verlost heeft Laughing Lijkt me inderdaad geen prettig gevoel, hechtingen daarzo...
Je gewicht gaat goed!! Was je 22 kilo bijgekomen? Ik zit nu op 15/16 kilo, vind ik wel netjes. Had gevreesd dat het veel erger zou zijn Wink Maar voordat ik op mijn streefgewicht zit, moet ik minstens het dubbele kwijt Embarassed

Ik vind het heel moeilijk om te reageren op je stukje gericht aan Supertalentje. Lijkt me inderdaad heel moeilijk, maar ook mooi tegelijk. Die gelijkenis tussen L en je neefje. Sowieso het besef dat jij een gezond kindje hebt, terwijl je neefje overleden is. hug
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Supertalentje wo 30 nov 2011 - 3:04

@Mickey, gelukkig kun je dus gewoon naar het ziekenhuis, dat lijkt me een geruststellende gedachte! Bedankt voor je bui trouwens, ook namens de rest met een rothumeur ;-)

Ik heb gewoon 'ineens' overal pijn en ik moet nog zoveel doen... Slapen lukte niet, voorheen bleef mn buik op zn plek, maar nu gaat ie ook helemaal naar de zijkant en komt er zo'n druk op mn andere zij. Ik heb sinds een paar dagen last van mn knieen, mn banden en de bekken aan de buitenkant. Mijn rug voelt als die van een pakezel en mn ribben zijn beurs. Het zitten/liggen/hangen lukt me niet langer dan 5 min in dezelfde houding, maar al die gekke houdingen zijn weer funest voor mijn schouders en nek die dus weer zeer doen en latente hoofdpijn geven. En die botten naast baby's uitgang (zijn dat ook je bekken, ja toch?) Deden al een tijdje eventjes zeer zoals sochtends, maar nu kan ik de pijn er niet meer uitlopen en strompel door het huis. Ik neem aan dat iedereen hier veel eerder last van kreeg dan ik en het is over een paar weken over, maar nu zit ik mezelf in de weg omdat ik van gekheid niet meer weet hoe ik moet zitten/liggen/lopen...

@parels: ik had daar nog niet bij stilgestaan, dat lijkt me ook moeilijk en dubbel. Hoe reageerde je zus? En kon je er zelf nog wel van genieten (je kleine meid in je armen) of deed het vooral gewoon even zeer? Zoals jij het beschreef heb ik het me idd wel voorgesteld, ik smelt al bij de gedachte van mijn man die baby vasthoudt bv. Ik vind je aanbod ontzettend lief maar ik zou er graag eens een middag op een terras met onze baby's over verder kletsen ;-)

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 3:09

Mijn zus was elke keer te vroeg, en wekenlang misselijk, en maar 12 kilo aangekomen (zelfs bij de tweeling!), en ik 22 kilo aangekomen, totaal niet misselijk geweest en overtijd Wink Ohja, en mijn zus is een zebrapad, en ik niet Laughing

Ik snap je angst overigens wel hoor, neem alsjeblieft ook goed voorbereidingen mbt je bed enzo! Het is namelijk echt een vloedgolf, ik zat helemaal onder Laughing en de arts-assistent ook haha

Lief dat je reageert op dat stukje, het hoeft niet hoor, was echt puur naar Supertalentje gericht, het is ook een moeilijk iets om op te reageren, al kan ik er heel makkelijk over praten. hug

Gast
Gast

Bericht  mickey wo 30 nov 2011 - 3:15

@Super: slaap je nog met een gewoon kussen of heb je een voedingskussen? Dat kan fijn zijn als ondersteuning voor je buik. Of een gewoon kussen eronder, heb ik op vakantie gedaan.
Wat die pijn betreft: misschien is het beginnende bekkeninstabiliteit. (Ik had "bekken" geschreven, en wist echt niet meer wat ik er nou achter wilde typen... moest echt even nadenken...) Hou het in ieder geval maar goed in de gaten en geef het aan bij je VK.

@Parels: zebrapad was ik al, mijn zus ook Wink Zij is inderdaad in het begin misselijk geweest, en nu bij de tweede nog langer, daar heb ik totaal geen last van gehad. Maar voor de rest ga ik haar dus achterna Laughing Mijn neefje heeft ook heel lang "beweeglijk in het bekken" gezeten, zoals onze uk nu ook.
Wat het bed betreft: ik heb een tijd terug een waterafstotende tweepersoons molton gekocht, die ligt nu op het bed. Hopelijk beschermt dat genoeg, mocht het in bed gebeuren.
Ik weet dat ik er niet op hoefde te reageren, maar voelde wel de behoefte om er iets over te zeggen, al weet ik niet wat. Vind het rot voor jou en Super, dat jullie die "extra lading" hebben, t.o.v. de zwangerschap en de baby.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 3:26

Vervelend dat je je zo voelt Supertalentje!
Troost je met de gedachte dat merendeel over is na de bevalling!
Ik had bijv. ontzettend maagzuur, maar die Rennies heb ik gelijk weg kunnen gooien na de bevalling! En je baby verzacht ook een boel!

Mijn zus was bovenal heel erg trots dat ze tante was geworden, en gelukkig kan ze er heel goed over praten, maar tot het moment dat ze haar zag en het zei had ik het me niet gerealiseerd. Heb de hele tijd gekeken op wie ze leek, maar dat is niet in me opgekomen. We hebben beneden een foto staan van mijn neefje waarop hij slaapt, en meerdere mensen zeiden 'ik dacht dat er al een foto van haar stond' dus het is wel degelijk zo. Mijn zus zei ook 'dan is hij gereïncarneerd', fijn om dat ook uit haar mond te horen trouwens.

Ik zie het als iets heel moois, misschien een beetje zweverig, maar het is een fijne gedachte dat ze altijd een beschermengel bij zich heeft.

Dat terras lijkt me ook leuk met onze baby's! Doen we dat wel binnen? Anders zijn het geen baby's meer tegen de tijd dat je in NL op het terras kan zitten Wink

Mag ik nog even showen waar ik het allemaal voor heb gedaan? Hopende jullie een hart onder de spreekwoordelijke riem te steken, het is het wachten écht waard!

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 17 388402_262472970469196_100001194866618_631495_391616339_n

Gast
Gast

Bericht  mickey wo 30 nov 2011 - 3:30

*hier ligt nu een hoopje Mickey... helemaal weggesmolten door dat heerlijke droppie*
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 3:37

Laughing

Dat krijg jij ook! Heel snel al!
Maar dan wel 1 met iets tussen de benen, want ik gok op een ventje!

Gast
Gast

Bericht  Floor wo 30 nov 2011 - 3:41

Ahhhh parels wat een schatje!!!
(sorry dames ik heb gewoonweg echt geen tijd om hier te lezen en te reageren. Ben doodmoe door het weinige slapen, het vele huilen van onze zoon en daarbij het spugen en de vele darmkrampjes. Ik hoop dat ik ooit weer wat tijd krijg maar voorlopig heb ik echt genoeg aan ons 3tjes hier in huis)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  mickey wo 30 nov 2011 - 3:41

Hahaha, je bent al de zoveelste die gokt op een jongetje! Ik ben benieuwd wie er gelijk heeft. En gewoon benieuwd naar onze uk natuurlijk!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey wo 30 nov 2011 - 3:42

@Floor: wat jammer dat je het zo druk hebt, maar jullie zijn nu belangrijker dan wij! (al ben ik nog steeds benieuwd naar je verhaal en de naam van jullie kereltje Wink )
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 3:43

Floor schreef:Ahhhh parels wat een schatje!!!
(sorry dames ik heb gewoonweg echt geen tijd om hier te lezen en te reageren. Ben doodmoe door het weinige slapen, het vele huilen van onze zoon en daarbij het spugen en de vele darmkrampjes. Ik hoop dat ik ooit weer wat tijd krijg maar voorlopig heb ik echt genoeg aan ons 3tjes hier in huis)

Dank je Floor!
Wat vervelend!
Heb je Infacol geprobeerd tegen darmkrampjes?
Dat maakte hier na 1 nacht niet slapen echt een wereld van verschil!
Heel veel succes, en vooral ontzettend genieten, als je dat lukt!
hug

Gast
Gast

Bericht  Aimee wo 30 nov 2011 - 3:48

Oooh Parels, loop niet zo met je kind te pronken! Ik ben jaloers Laughing *nog max. 10 weken wachten Aimee, nog maar maximaal 10 weken bounce bounce bounce bounce *

Mickey: Wat vervelend om te lezen dat jij nog steeds niet ligt te bevallen! ZE ( Wink ) zit wel prima bij je geloof ik... Nouja, je weet iig dat het nu echt niet meer lang kan duren!

Floor: hug
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Floor wo 30 nov 2011 - 3:48

Morgen komt de wijkverpleegkundige ik wil dan toch vragen of we infacol kunnen gebruiken. Het is voor hem nu ook erg wennen nu ik ben gestopt met borstvoeding en volledig over ben op flesvoeding, vandaag gebeld met het cb, ze zeggen dat het daar aan ligt, dat snap ik wel maar het is zo zielig, hij is nu al sinds vannacht 1 uur wakker en ligt nu pas net een half uurtje te slapen.
Ik ga nu zelf ook maar even naar bed want ik heb al die tijd ook nog niet geslapen. pale
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  mickey wo 30 nov 2011 - 3:51

@Floor: ik zou het inderdaad gewoon even vragen hoor. Het kan een enorme opluchting voor hem zijn. Liep de bv niet goed dat je bent overgestapt?
Ook goed aan jezelf denken inderdaad en er even van profiteren dat hij nu slaapt!

@Aimee: hahaha, jij denkt dus een meisje? Ik vind het prima, mij maakt het niks uit. Ik had inderdaad gehoopt dat ik wel langzaam zou gaan bevallen, maar beeb vindt het inderdaad nog veel te gezellig in mijn buik.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 4:00

Floor er zit helemaal niks in Infacol waar kindjes niet tegen kunnen normaliter, het is allemaal 'goed' spul, en serieus een wondermiddel. Ik heb gewoon zelf het heft in handen genomen, heb het op het kdv vaak gebruikt zien worden, en mijn kindje zo te zien lijden trok ik gewoon toen al niet, ik heb huilend boven haar bedje gestaan, ze is zondagnacht van 1 tot 8 wakker geweest. Nu heeft ze af en toe nog wel een krampje, maar de Infacol zuigt ze goed weg, het is ook met sinaasappelsmaak.

Flesvoeding zorgt trouwens meer voor krampjes, omdat het natuurlijk 'gemaakt' is. Als hij na de Infacol nog zo heftig reageert op de voeding, moet je eens navragen of je misschien hypoallergene voeding kan geven? Slaap lekker!

Aimee ; Laughing ik ben ook zó trots! Misschien nog maar 8 weekjes joh! You never know!

Gast
Gast

Bericht  liesje wo 30 nov 2011 - 4:48

hoi meiden,

parels leuke foto an jullie meisje

floor wat vervelend van de krampjes hopelijk helpt de infacol ertegen.bij mijn neefje heeft het wel geholpen

mickey wanneer moet je nu weer naar de vk toe? ik stuur jou wel een sms of via whats app als ik bevallen ben. heb jou nr nu toch.

all nou hier gaat alles zijn gangetje heb vannacht lekker geslapen geen last van krampen meer gehad. ik heb ook afgesproken met sjakie dat ie in december pas mag komen lol! . mijn gevoel zegt eind deze week of na sinterklaas dus ben benieuwd. nou ik ga samen met mn mannetje de hondjes uitlaten en tot snel weer

liefs liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  mickey wo 30 nov 2011 - 4:56

@Liesje: fijn dat je lekker hebt geslapen vannacht! Hier ging het wel redelijk. Van 12 tot half 6 geslapen, daarna wakker geweest tot half 8. Uiteindelijk nog tot half 10 ongeveer liggen dutten.
Leuk!! Dan mag ik ook eens een topic openen Wink Ik ben benieuwd wie er eerder is, jij of ik. Hopelijk ben ik dat, heb er ook meer recht op lol!
Ik hoef niet meer naar de VK Sad Vrijdag en maandag naar het ziekenhuis. Mocht uk zich eerder aandienen, dan moet ik wel de VK bellen, maar heb er geen afspraak meer mee gemaakt. Vind het wel jammer. Was net zo blij dat ik ze eindelijk allemaal ken Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 5:21

Mickey: nou zeg, bedankt hé voor die bui Laughing Alhoewel jij iets meer recht van klagen hebt, omdat je al overtijd loopt. Maar nog max een weekje voor jou!! Dat is ook gek hoor. Jullie weten het geslacht ook niet toch ? Of weet jij het wel maar houd je het als verrassing?

Parels: Oh ik vind jouw berichten zo leuk. Ook gek dat je vorige week nog als hoogzwangere volop aan het forummen was en nu is je baby er gewoon. Heel mooi om te lezen over je neefje en je zus. Weet niet zo goed wat ik er op moet zeggen verder Embarassed. Ook mooi dat je zus zich wel echt een trotse tante voelt van jullie meisje. Hoe is het verder qua kraambezoek? Valt het mee? Al veel leuks gehad?

Supertalentje: hoe is het met jouw pokkebui? Hier wel iets beter, ben maar even de stad in geweest en heb nogal veel geshopt. Hoop dat de bui bou jou gauw overwaaid!

Floor: Balen dat je zo moe bent. Ga maar lekker slapen en er komt echt wel weer een tijd dat je lekker kan forummen! hug

Liesje: Begint al op te schieten hé!! Hoe voel je je?

All:

Nou hier op de pestbui na gaat het wel weer wat beter. Vanavond 1 na laatste keer cursus. Vindd het helemaal niet erg eigenlijk, heb het wel een beetje gehad. Maar vandaag heb ik het met alles een beetje gehad. Vanmiddag toch maar even de stad in geweest. Oorspronkelijke idee was Sintcadeautjes, maar uiteindelijk met een tas vol kleding thuis gekomen. Ach ene kant zonde, maar ik word soms zó moe van die zwangerschapskleding. Ik moest gewoon even wat nieuws. (dat zijn 3 truitjes, 2 lange topjes en een spijkerbroek geworden oeps Laughing )

Lijkt me trouwens wel leuk om ooit een keer te meeten met zijn allen! Zit wel iets leeftijdsverschil tussen alle baby's maar dat mag de pret niet drukken. Eerst nog maar even wachten tot alle baby's eruit zijn: nog max 10 weken jeeej! cheers

Gast
Gast

Bericht  Poisongirl wo 30 nov 2011 - 5:35

@ Parels, ikvind het ook mooi en een mooie gedachte. Wat een ontzetten mooi meisje hebben jullie toch I love you

@Mickey ik duim voor je dat ze (ik denk ook ze kom ik nu achter hihi) zich vanzelf aankondigt,maar anders duim ik voor je

Meeten met zij alle met kids lijkt me een leuk plan smile
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  mickey wo 30 nov 2011 - 6:08

@Nicci: graag gedaan voor die bui Laughing
Afgelopen weekend was ik het gewoon helemaal zat. Mijn vriend had al twee dagen achter elkaar de telefoon 's ochtends over laten gaan omdat hij geen zin had om op te nemen, terwijl ik nog sliep, waardoor ik wakker werd. Plus het feit dat baby maar niet eruit wilt... Nee dat was niet goed voor mijn humeur Wink Wij weten inderdaad niet wat het wordt, dat maakt het extra spannend nu.
Lekker hoor, de stad in en shoppen. Ik kan niet wachten totdat beeb er is en ik weer kan gaan shoppen. Ben mijn kleren zooooo zat nu. En ben het ook wel een beetje beu dat ik niet meer zo mobiel ben en niet zelf naar de stad kan. En als ik dan in de stad ben, voel ik me een waggelende pinguin en hou ik het maximaal een uurtje uit. Dan ben ik doodmoe en wil ik naar huis... Dus ik kan niet wachten totdat ik, MET UK, naar de stad kan Wink

@Poison: oeh, nog een meisje dus. Ben benieuwd wie er gelijk hebben Wink Ik hoop ook dat uk nog uit zichzelf komt, maar het geeft me al behoorlijk wat rust dat ik nu weet waar ik aan toe ben, met de afspraken in het ziekenhuis.

Wat meeten betreft: lijkt me heeeeel leuk, maar ook heel eng... Heb nog nooit iemand gemeet van het forum, vind dat wel een beetje eng. Ben volgens mij ook de enige die in Limburg woont, dus wordt ook een geregel met afspreken. Maar als er concrete plannen komen, wil ik er wel over nadenken om mee te gaan.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  liesje wo 30 nov 2011 - 7:33

mickey schreef:@Liesje: fijn dat je lekker hebt geslapen vannacht! Hier ging het wel redelijk. Van 12 tot half 6 geslapen, daarna wakker geweest tot half 8. Uiteindelijk nog tot half 10 ongeveer liggen dutten.
Leuk!! Dan mag ik ook eens een topic openen Wink Ik ben benieuwd wie er eerder is, jij of ik. Hopelijk ben ik dat, heb er ook meer recht op lol!
Ik hoef niet meer naar de VK Sad Vrijdag en maandag naar het ziekenhuis. Mocht uk zich eerder aandienen, dan moet ik wel de VK bellen, maar heb er geen afspraak meer mee gemaakt. Vind het wel jammer. Was net zo blij dat ik ze eindelijk allemaal ken Wink

ik hoop dat jij eerst bevalt hoor meis vind ook dat je meer recht erop heb. hopelijk duurt het nu niet lang meer meis

nicci ik voel me eigenlijk wel prima weer maar dat kan zo weer omslaan. wel zit de kleine uk te duwen naar beneden en dat is wat minder.

wbt meeting ik woon in zuid holland dus we moeten dan wel kijken welke plaats we het dan doen. lijkt me wel leuk al die babytjes met de mama's haha. nou ik ga lekker op bed tv kijken. en we zien wel wat er gaat gebeuren

gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Floor wo 30 nov 2011 - 10:49

@parels, nu heeft hij nog steeds niet gepoept, nu al ruim 2 dagen niet, vind het zo zielig om te zien. We geven Hypoallergeen van Nutrilon. Morgen dus toch maar eens mijn man op pad sturen voor infacol.

@mickey, ik had in het topic wat voor mij was geopend al een stukje geplaatst maar ik zal in het kort even omschrijven hoe mijn bevalling ging. Ik heb een erg zware bevalling gehad, 24 uur, heb een hele bevalling doorlopen, met alleen maar rugweeen, rug-stormweeen, persweeen vanaf 7cm, morfinespuiten, infuusen (das vast geen correct nl hahahaha maar ik ben zo moe dat ik het niet eens meer weet hoe je het schrijft), ruggenprik, 10cm ontsluiting en bijna 2 uur persen, 2x een poging om hem te halen met de zuignap en vervolgens een spoedkeizersnede. Kortom een erg heftige ervaring voor zowel mij maar ook mijn man. Ik kan er nog niet echt over praten, de hele bevalling op zich wel maar dat het een keizersnede werd dat vind ik nog steeds verschrikkelijk.
De naam van ons zoontje wil ik niet op het forum (misschien denk ik er in de toekomst anders over maar nu niet), maar troost je, hij heeft geen bijzondere naam hoor dus je mist er niks aan hoor dat je het niet weet.
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik gaf eerst borstvoeding maar mijn productie bleef echt super weinig, zelfs met elke 2 uur aanleggen en nakolven. Onze zoon viel echt veel af en had kennelijk vreselijke honger maar dat wisten wij niet. Omdat het voor mij echt enorm frustrerend was om hem zo te voeden (of tja eigenlijk niet te voeden want hij deed niks aan de borst) heb ik zondag besloten om volledig te stoppen en over te gaan op flesvoeding.

zo en nu ga ik weer een uurtje slapen voordat ons mannetje weer voeding nodig heeft.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 30 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 23 ... 30  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: