Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is er wel eens iets van jou gestolen?

+32
Eris
Mizz_S
Sterre
Cherique
Angela_1986
Rosa
Suus
patjuhhh
Japie
SoGood
SarahKey
Jeanette
Blair
Blond
Prosecco
Qiara
Toet
Makamba
Joli86
Rouxxxe
mickey
Bloempje86
Zwerver
Kathi
Minx
Merai
Laced
Roslin
rapa nui
SnowWhite
Caroow
Lynn_
36 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Sterre vr 31 dec 2010 - 1:42

Veul te veel! Gelukkig is de laatste keer alweer een tijd geleden *afkloppen*:

- 2x een telefoon. 1x prepaid, en 1x met abonnement waarna er voor 2500 euro mee is gebeld!!! Dat was op Schiphol, vast door een belwinkel eigenaar of een terroristisch netwerk, op de specificatie stonden honderden telefoontjes van een paar minuten naar Afghanistan, Tjaad, Irak en nog een boel landen. En dat allemaal binnen een paar uur nadat 'ie was gestolen en dus voordat ik het door had en het geblokkeerd had. Vervolgens kon ik hem niet blokkeren omdat het weekend was... en een maand later kreeg ik doodleuk de rekening zonder waarschuwing. Op mijn verjaardag was dat nog wel. Ik kon het allemaal betalen, na een hoop getouwtrek Sad
- 1x een portemonnee in het buitenland, ook niet handig
- 2x een fiets

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Sterre vr 31 dec 2010 - 1:45

Oh ja, nog twee keer kleinere dingen:

- Een nieuw shirtje en het vest van mijn vriendin toen we aan het sporten waren bij de sportschool uit de kleedkamer
- Mijn zadel. Dan sta je wel even raar te kijken als je weer terugkomt bij je fiets...

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Mizz_S vr 31 dec 2010 - 1:47

1 keer mn portemonnee op de middelbare school, met daarin wel zo'n 3 gulden. Portemonnee is later nog teruggevonden met alles erin behalve het geld. Hoe triest ben je dan?
Onlnags is mijn telefoon gestolen op mijn werk. Dat vind ik wel heel erg want het was een dure telefoon en er stonden allerlei foto's op van oa onze verhuizing. Het ergste vind ik nog dat er 5 'verdachten' zijn (leerlingen van me) en dat ik weet dat 1 van hen het gedaan moet hebben.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 1:48

Whhooow sterre, dat is wel *** dat jij voor die kosten moest opdraaien. Er is ooit een abo op mijn naam genomen. Nog steeds geen idee hoe dat kan. En uiteindelijk heb ik ook twee jaar lang moeten betalen voor iemand anders. het gekke is dat er met de simkaart zelf nooit gebeld is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Sterre vr 31 dec 2010 - 1:58

Smikkell schreef:Whhooow sterre, dat is wel *** dat jij voor die kosten moest opdraaien. Er is ooit een abo op mijn naam genomen. Nog steeds geen idee hoe dat kan. En uiteindelijk heb ik ook twee jaar lang moeten betalen voor iemand anders. het gekke is dat er met de simkaart zelf nooit gebeld is.

Ja, het is al een jaar of 5 geleden maar ik kan er nog steeds boos om worden als ik het vertel Mad . Een abo op jouw naam is ook bizar! In een winkel? Anders hadden ze neem ik aan wel een IP check kunnen doen...

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 2:03

Sterre schreef:
Smikkell schreef:Whhooow sterre, dat is wel *** dat jij voor die kosten moest opdraaien. Er is ooit een abo op mijn naam genomen. Nog steeds geen idee hoe dat kan. En uiteindelijk heb ik ook twee jaar lang moeten betalen voor iemand anders. het gekke is dat er met de simkaart zelf nooit gebeld is.

Ja, het is al een jaar of 5 geleden maar ik kan er nog steeds boos om worden als ik het vertel Mad . Een abo op jouw naam is ook bizar! In een winkel? Anders hadden ze neem ik aan wel een IP check kunnen doen...
Er is een kopie gemaakt van mijn idkaart. Maar ik ben er niet bij geweest en lijkt me dat je ook kijkt of de idkaart is van de persoon die zo,n abo afsluit. Ik weet inmiddels wel wie het heeft gedaan maar niet hoe. Ach het is allemaal weer betaald en ook al een jaar of 9 geleden. Het was een dure tijd voor mij toen. Zo oneerlijk als je steeds maar weer moet betalen voor wat anderen je aandoen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 2:04

Ik kan alleen 1x een knuffel bedenken op de basisschool. Die had ik van mijn vader uit Amerika, en 1 kreng meisje had al teveel interesse erin, had zich ziek gemeld bij gym & ineens was die knuffel weg. Ik wist wie het had gedaan en we hebben gewoon net zo lang gebeld en langsgekomen tot ze hem, ineens, in haar tas vond *stom kind*

Verder mijn fiets, toen mijn zus hem had geleend Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Eris vr 31 dec 2010 - 2:09

Een paar weken geleden is er tijdens het klussen in mijn huis de doos met mijn nieuwe pannen gestolen. Waarschijnlijk heeft een bouwvakker deze meegenomen. Er hebben een hoop mensen daar gelopen dus helaas weet ik niet wie het geweest is.

Wat ik me verder nog goed herinner is dat ik vroeger (ik was een jaar of 10) op een spel dag was. Ik had net nieuwe schoenen en was daar zo trots op dat ik ze perse die dag wilde dragen. Er was een spel waar je geen schoenen aan mocht dus deed ik mijn schoenen uit. Toen ik klaar was met het spel waren mijn schoenen weg. Helemaal in tranen ben ik toen op mijn sokken thuis gebracht door iemand die daar werkte.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Olijfje001 vr 31 dec 2010 - 2:25

Ja helaas wel Sad
Mijn fiets en geld.
Olijfje001
Olijfje001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 25
Registratiedatum : 31-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Joli86 vr 31 dec 2010 - 2:56

Hoe langer ik blijf nadenken aan hoe meer dingen ik denk....
Mijn broer heeft eens mijn tomtom geleend, de ruit van zijn auto is er toen uitgeslagen en alleen mijn tomtom meegenomen.
(terwijl er achter de auto nog een latop lag, portomonee, fotocamera en een berg cd's)
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 3:09

Angela_1986 schreef:M'n jas incl. portomonnee maar die vond ik 'n eindje verderop weer terug incl. de gehele inhoud, was dus iemand die het koud had denk ik...

Op de middelbare school had ik van die 'leuke' klasgenoten die o.a. m'n sleutels 'n keer hebben gejat (wel terug gekregen na 'n paar dagen) en m'n grafische rekenmachine.

M'n fiets is nog nooit gejat *klopt af* maar er zijn wel onderdelen van m'n fiets gejat; bel, fietspomp.

De bankpas van m'n ex, al betwijfel ik of hij die niet zelf uit m'n portomonnee heeft gehaald, lang verhaal doet er verder niet toe

En onlangs zijn m'n kentekenplaten gejat. Evil or Very Mad

Laatst kwam mijn bovenbuurman vragen of ik z'n schoenen toevallig had gezien/binnen had gezet ivm het weer ofzo. Nou nee dus... Zijn dus ook gewoon voor z'n deur gejat...

Wie laat zn schoenen dan ook buiten staan? Dan vraag je er toch ook een beetje om.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  SnowWhite vr 31 dec 2010 - 3:33

Vera schreef:
Angela_1986 schreef:M'n jas incl. portomonnee maar die vond ik 'n eindje verderop weer terug incl. de gehele inhoud, was dus iemand die het koud had denk ik...

Op de middelbare school had ik van die 'leuke' klasgenoten die o.a. m'n sleutels 'n keer hebben gejat (wel terug gekregen na 'n paar dagen) en m'n grafische rekenmachine.

M'n fiets is nog nooit gejat *klopt af* maar er zijn wel onderdelen van m'n fiets gejat; bel, fietspomp.

De bankpas van m'n ex, al betwijfel ik of hij die niet zelf uit m'n portomonnee heeft gehaald, lang verhaal doet er verder niet toe

En onlangs zijn m'n kentekenplaten gejat. Evil or Very Mad

Laatst kwam mijn bovenbuurman vragen of ik z'n schoenen toevallig had gezien/binnen had gezet ivm het weer ofzo. Nou nee dus... Zijn dus ook gewoon voor z'n deur gejat...

Wie laat zn schoenen dan ook buiten staan? Dan vraag je er toch ook een beetje om.

Nee, mensen moeten met hun handen van andermans spullen afblijven!
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Blair vr 31 dec 2010 - 4:36

Hoezo kun jij in het weekend niet bellen om je tel te blokkeren Sterre?
Ik was laatst ook mijn telefoon kwijt, die was ik vergeten in een restaurant en toen heb ik meteen
gebeld, dat was rond 6uur smorgens, hebben hem per direct geblokkeerd. De serveerster was zo eerlijk
om naar "Huisje" (ons huisnr) te bellen de volgende dag om te zeggen dat zij hem hadden gevonden.
Heb hem dezelfde dag dus ook weer gedeblokkeerd.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 5:53

Ja, een fiets en een telefoon. Om die fiets is wel heel grappig verhaal :P

Was echt zo'n heel oud ding, had hem bij vriendinnetje gezet, niet op slot gezet, fiets weg. Ik mn ouders opbellen, bijna huilend.. Haha m'n ouders waren juist blij, eindelijk van die oude barrel af. Werden we een week later gebeld dat die gevonden was(ja echt serieus! Very Happy) hadden ze gevonden aan een framenummer ofzo. Moesten we er ook nog om, m'n ouders pissed dat die fiets weer terug was :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 5:58

SnowWhite schreef:
Vera schreef:
Angela_1986 schreef:M'n jas incl. portomonnee maar die vond ik 'n eindje verderop weer terug incl. de gehele inhoud, was dus iemand die het koud had denk ik...

Op de middelbare school had ik van die 'leuke' klasgenoten die o.a. m'n sleutels 'n keer hebben gejat (wel terug gekregen na 'n paar dagen) en m'n grafische rekenmachine.

M'n fiets is nog nooit gejat *klopt af* maar er zijn wel onderdelen van m'n fiets gejat; bel, fietspomp.

De bankpas van m'n ex, al betwijfel ik of hij die niet zelf uit m'n portomonnee heeft gehaald, lang verhaal doet er verder niet toe

En onlangs zijn m'n kentekenplaten gejat. Evil or Very Mad

Laatst kwam mijn bovenbuurman vragen of ik z'n schoenen toevallig had gezien/binnen had gezet ivm het weer ofzo. Nou nee dus... Zijn dus ook gewoon voor z'n deur gejat...

Wie laat zn schoenen dan ook buiten staan? Dan vraag je er toch ook een beetje om.

Nee, mensen moeten met hun handen van andermans spullen afblijven!
Wat een dooddoener. Een beetje logica mag ook wel hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Sterre vr 31 dec 2010 - 6:01

Babydoll schreef:Hoezo kun jij in het weekend niet bellen om je tel te blokkeren Sterre?
Ik was laatst ook mijn telefoon kwijt, die was ik vergeten in een restaurant en toen heb ik meteen
gebeld, dat was rond 6uur smorgens, hebben hem per direct geblokkeerd. De serveerster was zo eerlijk
om naar "Huisje" (ons huisnr) te bellen de volgende dag om te zeggen dat zij hem hadden gevonden.
Heb hem dezelfde dag dus ook weer gedeblokkeerd.

Het was een klein obscuur bedrijfje wat voor studenten telefoons + abonnementen aanbood. Na mijn geval hebben ze het veranderd en ook een nummer op de website gezet waarmee je buiten kantooruren je sim kon laten blokkeren. Stom he?! Maar ook van mij dat ik toen niet verdere actie had ondernomen en het weer even was vergeten en toen een halve week later pas mijn tel had geblokkeerd Embarassed . Het grootste gedeelte van het bedrag was de eerste nacht al verbruikt, dus dan was ik sowieso te laat geweest omdat ik er thuis pas achter kwam dat mijn telefoon weg was.
Het was wel een goede maar erg dure les: nu schrijf ik altijd in alle agenda's en op briefjes in m'n portemonnee nummers waarmee ik passen en telefoons kan blokkeren.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 6:02

Ik ben het eigenlijk wel eens met Vera. Het is natuurlijk klote als je spullen worden gestolen, maar als jij ze zelf buiten laat staan (dus andere situatie dan die van Storm, want zij had haar wandelwagen gewoon binnen staan, voordat iemand anders 'm buiten zette), moet je er naar mijn idee niet vreemd van opkijken als het gestolen wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 6:05

Sushi schreef:Ik ben het eigenlijk wel eens met Vera. Het is natuurlijk klote als je spullen worden gestolen, maar als jij ze zelf buiten laat staan (dus andere situatie dan die van Storm, want zij had haar wandelwagen gewoon binnen staan, voordat iemand anders 'm buiten zette), moet je er naar mijn idee niet vreemd van opkijken als het gestolen wordt.

In Storms geval stond 't toch ook buiten de deur?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Tullow vr 31 dec 2010 - 6:56

Toen ik een jaar of 9 was is er bij ons ingebroken. Er zijn toen een hele boel dingen gestolen, waaronder de spaarpot van mij en mijn zusje, waar echt maar 20 euro bij elkaar in zat ofzo.
Daar waren mijn zusje en ik toen het meest verdrietig om.

Verder wilde ik een keer de sims kopen via marktplaats, maar diegene bleek een oplichter. Ik had het geld al overgemaakt en vervolgens nooit meer iets gehoord. Doei, 25 euro!
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 7:00

Trisha schreef:
Sushi schreef:Ik ben het eigenlijk wel eens met Vera. Het is natuurlijk klote als je spullen worden gestolen, maar als jij ze zelf buiten laat staan (dus andere situatie dan die van Storm, want zij had haar wandelwagen gewoon binnen staan, voordat iemand anders 'm buiten zette), moet je er naar mijn idee niet vreemd van opkijken als het gestolen wordt.

In Storms geval stond 't toch ook buiten de deur?
Ja, maar dan heeft ze daar dus niet zelf "schuld" aan.
Als die buurman zijn schoenen zelf buiten neerzet moet hij niet gaan zeuren dat zijn schoenen gestolen zijn, vind ik.
Storm heeft haar wandelwagen netjes binnen gezet, iemand anders zette hem (zonder dat Storm dat wist) buiten en toen werd ie gestolen. Dan vind ik dat Storm zich daar best kwaad over mag maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 7:14

Nouja, don't get me wrong, ik vind 't heel wrang voor Storm en ik vind 't echt geen stijl dat iemand dat meeeemt (en dat iemand het helemaal buiten heeft gezet) maar... Zij zegt

"Bij ons in de hal van de berging notabene, iemand had alle fietsen buiten geflikkerd en de wandelwagen ook buiten gezet. Ze mochten daar eigenlijk niet staan maar we zouden ze die dag nog weghalen, en toen had iemand onze spullen al buiten gezet. Wandelwagen is toen gestolen, echt heel klote. Heb er heel hard om gehuild toen.."

Dus ze mochten daar helemaal niet staan en 't stond niet in haar woning (ik stel me er bij voor dat ze in een appartementencomplex o.i.d. woont) Ik snap wel dat zoiets zwaar zuigt, maar 't is dan toch pretty much the same als een meneer die z'n schoenen even buiten laat staan als ze zwaar onder sneeuw zitten en nat zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Angela_1986 vr 31 dec 2010 - 7:30

SnowWhite schreef:
Vera schreef:
Angela_1986 schreef:M'n jas incl. portomonnee maar die vond ik 'n eindje verderop weer terug incl. de gehele inhoud, was dus iemand die het koud had denk ik...

Op de middelbare school had ik van die 'leuke' klasgenoten die o.a. m'n sleutels 'n keer hebben gejat (wel terug gekregen na 'n paar dagen) en m'n grafische rekenmachine.

M'n fiets is nog nooit gejat *klopt af* maar er zijn wel onderdelen van m'n fiets gejat; bel, fietspomp.

De bankpas van m'n ex, al betwijfel ik of hij die niet zelf uit m'n portomonnee heeft gehaald, lang verhaal doet er verder niet toe

En onlangs zijn m'n kentekenplaten gejat. Evil or Very Mad

Laatst kwam mijn bovenbuurman vragen of ik z'n schoenen toevallig had gezien/binnen had gezet ivm het weer ofzo. Nou nee dus... Zijn dus ook gewoon voor z'n deur gejat...

Wie laat zn schoenen dan ook buiten staan? Dan vraag je er toch ook een beetje om.

Nee, mensen moeten met hun handen van andermans spullen afblijven!

Ik vind ook dat mensen gewoon met hun handen van andermans spullen af moeten blijven! Maar inderdaad aan de andere kant, tegenwoordig is dat dus blijkbaar héél erg moeilijk voor mensen en zul je daar dus rekening mee moeten houden, wil je je eigen spullen behouden... Dat is gewoon de omgekeerde wereld!

Maar onze voordeuren zitten in 'n brandgang, wil je bij de bovenburen komen moet je dus eerst een trap op dus het is wel 'n beetje vreemd dat iemand hier uberhaupt komt en dan nog versleten werkschoenen jat... Het is niet zo dat er iemand langs is gelopen, mooie schoenen buiten heeft zien staan en bij zichzelf dacht 'Goh, die zal ik eens meenemen'.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 8:03

Mijn busfiets is een paar jaar geleden gestolen Mad Ik had em keurig dubbel op slot staan. Eikels!

Tja, als dingen buiten staan, loop je wel een erg groot risico.. Tuurlijk is het niet netjes, maar mensen kunnen er wel bij, dus gewoon niet doen!! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 8:37

Mijn portemonne met inhoud (pasjes enzo, geld was gelukkig op) van mn kamer in Engeland, had mn deur niet op slot gedaan dus was dom! Maar moet iemand uit mijn Hall geweest zijn maar ben er nooit achter gekomen..

En in Bulgarije ooit mn fiets..

Wel grappig, had met n collega onze fietsen weggezet, de mijne op slot met een simpel slotje, de hare stond vast met een scooterslot, en guess welke fiets (en slot) weg was?
Yep, de hare..!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  SnowWhite vr 31 dec 2010 - 9:07

Natuurlijk moet je op je eigen spullen letten. Ik zou ook niet zomaar mijn spullen onbemand achter laten als ik even ergens heen ga. Maar dat neemt nog niet weg dat iemand anders het dan mag stelen!
Het is makkelijk om te roepen dat mensen van andermans spullen af moeten blijven, maar het is wel de waarheid hoe saai het ook klinkt.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 4 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum