Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is er wel eens iets van jou gestolen?

+32
Eris
Mizz_S
Sterre
Cherique
Angela_1986
Rosa
Suus
patjuhhh
Japie
SoGood
SarahKey
Jeanette
Blair
Blond
Prosecco
Qiara
Toet
Makamba
Joli86
Rouxxxe
mickey
Bloempje86
Zwerver
Kathi
Minx
Merai
Laced
Roslin
rapa nui
SnowWhite
Caroow
Lynn_
36 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Prosecco do 30 dec 2010 - 19:17

toetje_ schreef:Ja, sowieso mijn fiets.
Op vakantie is ooit eens onze hele tent leeggeroofd. O.a. mijn telefoon en portemonnee waren wag. Portemonnee heb ik wel terug gekregen, het geld was er uit maar de pasjes waren weg.
We waren er binnen een half uur achter wie het had gedaan (de jongens zaten in de tent achter ons) politie erbij gehaald maar die deden heel weinig.
Achteraf kreeg ik nog een brief dat de jongens een boete van 700 euro hadden gekregen, daarvan kreeg ik nog niet eens een nieuwe telefoon. Echt belachelijk eigenlijk, ik word besloten en doe daar aangifte van en de politie vang vervolgens 700 euro.

Dat vind ik ook een naaistreek ja!

Van mij zijn er een aantal fietsen gejat (stuk of 3 geloof ik), een keer een tasje op een gala met daarin mijn telefoon, ID kaart, lipgloss en wat geld, een bedelarmbandje (door een vriendinnetje notabene!) en er is een keer ingebroken bij m'n ouders. Toen is de dvd speler gejat met daarin de enige opname die er was van mijn broertje en mij.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 20:32

Ja 7 fietsen in het jaar dat ik in
Groningenop kamers woonde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 20:57

Uhm, niets geloof ik..

1x een fiets, maar die was ik vergeten op slot te doen :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Caroow do 30 dec 2010 - 22:26

Qiara schreef:Mijn fiets, ik vond alleen mijn wiel nog terug met het slot aan het fietsenrek Mad Toen ben ik met wiel naar huis gelopen, omdat ik bang was dat mijn moeder boos zou worden als ik het niet zou doen (wiel komt misschien nog wel eens van pas...). Verder kan ik me niet echt iets herinneren.

Ah wat sneu, met een wiel onder je arm naar huis lopen! Ik zou me echt rotschamen Embarassed
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Blond do 30 dec 2010 - 22:41

Nee, volgens mij nog nooit.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Blair do 30 dec 2010 - 22:50

Vreemden: fiets
Bekenden "vrienden": Telefoon, kleren, parfum & boeken.

En ja, dat meen ik serieus.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Jeanette do 30 dec 2010 - 22:59

Mijn jas tijdens een feest. De volgende dag zag iemand dat ie waarschijnlijk ergens in een weiland lag. Maar toen ik ging kijken, was ie weg.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Caroow do 30 dec 2010 - 23:01

Babydoll schreef:Vreemden: fiets
Bekenden "vrienden": Telefoon, kleren, parfum & boeken.

En ja, dat meen ik serieus.

Bekenden die wat stelen, dat doe je toch niet :shock:
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 23:11

Ja een keer mijn portemonnee met álles erin op de middelbare school was dat nog. En 2 keer een jas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 23:15

Arden schreef:Mijn schoenen zijn een keer gejat terwijl ik aan het sporten was... mooie roze allstars. Helemaal niet bij stilgestaan dat iemand die zou willen jatten.
Wie jat er nou schoenen, bah.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  SarahKey do 30 dec 2010 - 23:17

Onze auto is een keer gestolen. 1,5 jaar later wel weer terug gekregen, maar we waren er flink ziek van geweest. alle cd's, gereedschap, subwoover etc, alles weg.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 23:18

Ja, mijn portemonnee op de middelbare school. Was ook eigenlijk mijn eigen schuld, ik was in de ICT-ruimte op de pc bezig geweest en had mijn portemonnee naast de pc gelegd. Ik was klaar en liep naar beneden, merkte gelijk dat ik mijn portemonnee niet had en ik liep terug. En hij was weg. Dus het is echt in 30 sec. gebeurd ofzo en ik wist ook wie het gedaan had, maar bewijs dat maar ... Jaren later had ik daar nog gezeik van, want mijn id-kaart zat in die portemonnee en toen ik een nieuw paspoort aan wilde vragen moest ik die kaart inleveren. Omdat ik die niet meer had, moest ik alsnog aangifte doen bij de politie en een boete betalen.

En er zijn een stuk of 5 fietsen van me gejat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  SoGood do 30 dec 2010 - 23:19

Ja, mijn veel te dure jas uit een discotheek. Buiten kwam ik een meisje tegen met MIJN jas! Ze heeft hem nog steeds, hoop dat ze er blij mee is, stomme ****.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Blair do 30 dec 2010 - 23:28

Caroow schreef:
Babydoll schreef:Vreemden: fiets
Bekenden "vrienden": Telefoon, kleren, parfum & boeken.

En ja, dat meen ik serieus.

Bekenden die wat stelen, dat doe je toch niet :shock:

Juuuuuuuup, dat dacht ik ook, tot ik het in de kast zag hangen (kleren)
toen we een keer uitgingen (heb ik het over jaren terug). Keihard zeggen:
"die gaf je me toch?!" .. ach, heb verkeerde vrienden gehad vroeger.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Caroow do 30 dec 2010 - 23:32

Babydoll schreef:
Caroow schreef:
Babydoll schreef:Vreemden: fiets
Bekenden "vrienden": Telefoon, kleren, parfum & boeken.

En ja, dat meen ik serieus.

Bekenden die wat stelen, dat doe je toch niet :shock:

Juuuuuuuup, dat dacht ik ook, tot ik het in de kast zag hangen (kleren)
toen we een keer uitgingen (heb ik het over jaren terug). Keihard zeggen:
"die gaf je me toch?!" .. ach, heb verkeerde vrienden gehad vroeger.

Nouja, waar haal je het lef vandaan..
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 23:36

* Mijn auto is een keertje leeggehaald.
* Er is een keertje ingebroken in mijn huis maar toen miste er niks want ze werden betrapt door de buren.
* En dit is de ergste: kijkers in ons huis (het stond te koop) hebben gewoon mijn CHI tang gestolen. Tenminste daar ga ik vanuit want ik had hem 's morgens nog gebruikt en toen we weer thuis kwam was tie verdwenen. Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Japie do 30 dec 2010 - 23:45

Toen ik stage liep op een basisschool, hebben ze een keer spullen gestolen toen wij buiten aan het spelen waren. Ze hebben toen mijn portemonnee uit mijn tas gehaald. Ook zijn is er ook wel eens een fiets gestolen. Maar volgens mij was ik hem vergeten op slot te zetten.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Joli86 do 30 dec 2010 - 23:53

Oh jah helemaal vergeten....

Tijdje terug zat mijn knipperlicht van mijn auto een beetje los, moest ik nog steeds beter vast laten maken.
Maar hij is er bij ons thuis op de oprit gewoon uitgetrokken! Weg knipperlicht! Gewoon een gat zwart open gat in mijn bumper... confused
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  patjuhhh do 30 dec 2010 - 23:55

ik kan me alleen herinneren dat ze op de middelbare school mijn fietspomp van mijn fiets hebben afgejat
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Suus vr 31 dec 2010 - 0:05

Een aantal fietsen, maar verder gelukkig niets.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Rosa vr 31 dec 2010 - 0:06

Ja een keer in het buitenland mijn camera met honderden foto's erop, die ik nergens had opgeslagen, wat heb ik gebaald zeg!
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Angela_1986 vr 31 dec 2010 - 0:30

M'n jas incl. portomonnee maar die vond ik 'n eindje verderop weer terug incl. de gehele inhoud, was dus iemand die het koud had denk ik...

Op de middelbare school had ik van die 'leuke' klasgenoten die o.a. m'n sleutels 'n keer hebben gejat (wel terug gekregen na 'n paar dagen) en m'n grafische rekenmachine.

M'n fiets is nog nooit gejat *klopt af* maar er zijn wel onderdelen van m'n fiets gejat; bel, fietspomp.

De bankpas van m'n ex, al betwijfel ik of hij die niet zelf uit m'n portomonnee heeft gehaald, lang verhaal doet er verder niet toe

En onlangs zijn m'n kentekenplaten gejat. Evil or Very Mad

Laatst kwam mijn bovenbuurman vragen of ik z'n schoenen toevallig had gezien/binnen had gezet ivm het weer ofzo. Nou nee dus... Zijn dus ook gewoon voor z'n deur gejat...
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Cherique vr 31 dec 2010 - 0:37

- mijn allereerste (koelkast)mobieltje.. door mijn broer
- mijn derde mobieltje is bij inbraak gestolen
- wat verjaardagsgeld.. ook door mn broer

Deze zijn al heel lang geleden. Verder niet iets wat ik me kan herinneren..
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 0:47

Sowieso 2 fietsen van mij zijn gejat. Verder had ik op de basisschool een vriendinnetje wat bij ons thuis liep te jatten. Iedee keer als ze geweest was dan miste mijn moeder iets van Oilily, een sjaaltje, een zeepje, een pafumflesje...Zij mocht dus ook niet meer komen spelen. Een ander meijsje heeft eens mijn rolschaatsen gejat, gelukkig kwam mijn moeder haar tegen op het schoolplein met mijn rolschaatsen aan, kon ze ze meteen uittrekken...

Op de middelbare school is mijn portemonnee gejat en mijn gymspullen werden aan de lopende band gejat. Vandaag de dag is mijn Vespa steeds doelwit van jatterijen, daar word ik toch zo kwaad van! 2 windschermen, een hoes en 2 keer mijn spiegels zijn al gejat. Heeft me alles bij elkaar zo'n 500 euro gekost...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 1:24

Van mij is er nog nooit iets gestolen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum